Tiesa, tik "BALTIJA" ir laksto.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė BerlinerOj, sorry, ne tą norėjau pasakyt. Norėjau pasakyt, kad aš kol kas renkuosi autobusą - jis patogesnis, greitesnis, nei traukinys. Nors sutinku su tavim, kad traukinys (modernus) yra patogesnis ir komfortabilesnis ir netgi greitesnis nei autobusas. Gaila, bet kolkas tokių LT neturime.
Nuotraukos gražios, traukinys irgi atrodo neblogai, tik įdomu kiek tokių yra? Ir kokia tikimybe su tokiu vaziuoti is Vln i Kauna?
nebekliedek kad autikas greiciau nei traukinys, as i klaipeda is siauliu vaziavau tai per kazkur 1,5 valandos, o su autiku tai gal kokias 2,5 min reikia vaziuoti
Comment
-
Parašė dtsnebekliedek kad autikas greiciau nei traukinys, as i klaipeda is siauliu vaziavau tai per kazkur 1,5 valandos, o su autiku tai gal kokias 2,5 min reikia vaziuoti
Is viso keista kazkaip - kokiu autobusu cia vaziavai, kad 150 km (ar kiek ten nuo Siauliu yra) nuvaziuotu per 2,5 valandos? Panasiai laiko is Kauno (200 km) vaziuoja.
Nemanau, kad galima kategoriskai sakyti, jog traukinys greiciau uz autobusa ar atvirksciai. Yra skirtingi traukiniai ir skirtingi autobusai, galu gale skirtingos vaziavimo trasos (traukinys is Kauno i Klaipeda per tuos pacius Siaulius rodos vaziuoja). Visgi kol kas daugeliu atveju traukinys yra letesnis.
Mano nuomone, pagrindinis traukinio pranasumas yra tai, kad jis vaziuoja begiais - tai suteikia galimybe vaziuoti labai greitai ir saugiai. Deja, Lietuvoje jie vaziuoja leciau nei automobiliai. Tai apie koki greiti cia mes kalbam?
Kai traukiniai vaziuos bent 200 km/h greiciu, tada as nebesigincysiu, kas greiciau.
Comment
-
Parašė BerlinerIdomu kiek laiko traukinys vaziuotu is Kauno i Klaipeda... 5 valandas?
Is viso keista kazkaip - kokiu autobusu cia vaziavai, kad 150 km (ar kiek ten nuo Siauliu yra) nuvaziuotu per 2,5 valandos? Panasiai laiko is Kauno (200 km) vaziuoja.
Nemanau, kad galima kategoriskai sakyti, jog traukinys greiciau uz autobusa ar atvirksciai. Yra skirtingi traukiniai ir skirtingi autobusai, galu gale skirtingos vaziavimo trasos (traukinys is Kauno i Klaipeda per tuos pacius Siaulius rodos vaziuoja). Visgi kol kas daugeliu atveju traukinys yra letesnis.
Mano nuomone, pagrindinis traukinio pranasumas yra tai, kad jis vaziuoja begiais - tai suteikia galimybe vaziuoti labai greitai ir saugiai. Deja, Lietuvoje jie vaziuoja leciau nei automobiliai. Tai apie koki greiti cia mes kalbam?
Kai traukiniai vaziuos bent 200 km/h greiciu, tada as nebesigincysiu, kas greiciau.
vaziavau is kreitingos i panevezi, tai va isvaziavau 11:25 buvau apie 4 siauliuose apie puse 3.. realiai viskas zinoma ir ismatuota
beje iki kauno vaziuoja autostrada, o ten kiekvienam kaip kazkas sake sudkaimyje stoja
Comment
-
Girdejau per zinias, kad Vilniaus Gelezinkelio stotyje atidare kazkokia paroda Lietuvos gelezinkeliu 15-meciui pamineti, ten sake yra Lietuvos gelezinkeliu maketas, kuriame atkurtos gelezinkeliu trasos Luetuvoje, tai kai kas nors busit Vilniaus gelezinkelio stotyje tai nufotografuokit, jai nesunku...
Comment
-
Bet kokio traukinio privalumas ne greitis, bet komfortas. Autobuse kavos neišgersi, ir pietus tikrai bus ne tokie. WC ir pan. autobusai pasigirti irgi negali.
Ką jau kalbėt apie TGV, ICE ar Shinkansen.
Parašė Miningantai kai kas nors busit Vilniaus gelezinkelio stotyje tai nufotografuokit, jai nesunku...Paskutinis taisė Nikas; 2006.08.27, 18:58.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąBet kokio traukinio privalumas ne greitis, bet komfortas. Autobuse kavos neišgersi, ir pietus tikrai bus ne tokie. WC ir pan. autobusai pasigirti irgi negali.
Ką jau kalbėt apie TGV, ICE ar Shinkansen.
Gerai, jei "napariš"
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąGražus maketas Bet prie ko čia ICE tai nesupratau... Juk rodos dar neplanuoja jų paleist?
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąTie bėgiai eina virš maketo, RailBaltica perspektyva. Ir juo važiuos panašus į TGV arba ICE traukiniai.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąAš tai TGV norėčiau
TGV, ICE,Thalys ar Eurostar visie jie yra Alsthom'ai arba Siemens'ai. tai tiesiog SNCF, DB ar kt geležinkelių padalinių pavadinimai.
dėl maketo tai man rodos aš panašų mačiau pavasarį Litexpo geležinkelių stende. greičiausiai čia ir yra tas pats, matyt pagailo išmesti tai nusprendė palaikyti nenaudojamose stoties patalpose ir liaudį palinksmint.
Comment
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimąTGV, ICE,Thalys ar Eurostar visie jie yra Alsthom'ai arba Siemens'ai. tai tiesiog SNCF, DB ar kt geležinkelių padalinių pavadinimai.
Comment
-
Pasikartosiu is RailBaltica
Labai teisingas pastebejimas, kad negalima rusisku begiu trasoje tiesti dar viena europietiska gelezinkeli. Begius reikia keisti i europine veze. O paskui jau galioma ir privatizuoti. Rusai pries kara visus begius neskubedami pakeite per 2 menesius. Vokieciai padare ta pati. Po to vel. Pagaliau kokia cia problema? Valdzios vyrai vis uzveda kalba, kad reikia gelezinkelius privatizuoti. Tai ir skelbkite konkursa naujo gelezinkelio privacioms investicijoms. Visiskai pritariu, kad gelezinkelis eitu pro Panevezi, Ukmerge, Kauna. Niekas netrukdo tiesti kito Europinio gelezinkelio Klaipeda, Raseiniai, Ukmerge, Vilnius... Minskas... Ir nereikes kalbu apie dabartiniu gelezinkeliu privatizavima. Sis gelezinkelis reikalingas del ivairiu priezasciu. Pavyzdziui investicijos i provincija. Ir ne bet kokia, o ten kur nutiestos magistrales Vilnius - Ukmerge - Panevezys ir Kaunas - Raseiniai - Klaipeda. Atkreipciau demesi, kad per nepriklausomybes metus raseiniu gyventoju skaicius sumazejo nuo 30,000 iki 10,000. Apmaudu, kad Kaunas - Klaipeda madistrale uz milijarda yra neisnaudojama. Ir netgi pasakyciau, kad aplink ja gyvenimas merdi... Pavazinekite Vilniaus magistraemis - per siuos metus daug gatviu pavirto i vezes tokio gylio, kad vos vos ir tuoj sieks legvuju automobiliu dugna. Seniai laikas per karscius uzdrausti sunkiasvori transporta. Tiksliau reikalauti mokescio, kuri butu panaudotas remontui. O mokestis butu tiersiog astronominis. Manau furos Vilniaus - Klaipeda keliautu ant traukiniuo platformu. "HISTORY" maciau laida, kad jau 2010 metu prognozuojamas didelis naftos trukumas. Pagaliau mes ir patys ta siandien matome. Benzinas pabrango daug kartu. Tas pats pabrangimas yra ir pacioje Rusijoje. Skirtumas tas, kad ten kainu lygis kitoks ir kitoms prekems. Pavyzdziui maisto kaina ir t.t. Todel drasiai galiu tvirtinti, kad litras benzino kainuos 10 litu labai greitai. Ir vazinesi automobiliais kaip tarybiniais laikais tik i soda, o i darba su visuomeniniu transportu... Griztant prie Zuoko siulymo tai as priestarauciau, nes atsaka is Ukmerges i Vilniu butu visai priimtina, kuri eitu Vilniaus vakariniu apvaziavimu is kurio pakliuti i gyvenamus rajonus butu daug kartu geriau, negu is dabartines stoties. Pagaliau ir ta pati atkarpa iki aerouosto butu... Noreciau pazymeti, kad per prieskarines nepriklausomos Lietuvos laikotarpi gelezinkeliu tinklas padvigubejo, o per dabartini toki pati laikotarpi pastebimai sumazejo...
Comment
Comment