Kazkaip anksciau as tik kelis kartus esu vaziaves pro Siaulius traukiniu... Tik pastaruju pora metu teko daug daugiau pavazineti ir darbo ir savo reikalais... Ta nuotrauka - 2004 m. Bet parovoze yra ir 2005 metu panasi nuotrauka. Tai matyt isarde 2006 ar 2007 m.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTai vat per tris menesius siandien pirma karta pamaciau traukini Neveroniu pervazoja (Palemonas-Gaiziunai atkarpa) vaziavo M62 be vagonu buvo apie 15:30-16:00h idomu kur jis vaziavo partemt kroviniu is Gaiziunu ar koki numirusi TEP'a su satatu tempt?
Comment
-
„(kauno diena)
„Fima" už 159 mln. litų modernizuos geležinkelio linijas
Per ketverius metus bendrovė „Fima" už 159 mln. litų modernizuos vadinamąjį IX D koridorių, tai yra, atnaujins Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas - Rokai - Jiesia ir Kauno - Kybartų linijos signalizacijos ir elektros tiekimo įrenginius.
Darbus bendrovė atliks kartu su partneriu čekų bendrove „AŽD Praha".
IX D geležinkelio koridorius yra viena iš pagrindinių geležinkelio arterijų, jungianti Rusijos federaciją su Kaliningrado sritimi, o „Fima" planuojama atlikti modernizacija pagerins šio svarbaus geležinkelio ruožo patikimumą ir saugumą.
Visame Kauną, Kybartus bei valstybės sieną su Rusijos Federacijos Kaliningrado sritimi jungiančiame geležinkelio ruože numatyta įdiegti šiuolaikišką kompiuterizuotą traukinių eismo reguliavimo sistemą. Ji padės iš Vilniaus eismo valdymo centro kontroliuoti 8-ių geležinkelio stočių ir 33-jų pervažų automatiką, 110 km ilgio elektros tiekimo sistemos įrangą bei valdyti traukinių judėjimą.
Ši nauja moderni traukinių eismo valdymo technologija ateityje traukinių greitį modernizuotoje linijoje leis padidinti iki 160 km/h.
Projekto išskirtinumas - projekto suma, už kurią bus atliekami darbai, yra didžiausia per visą ligšiolinę „Fima" istoriją. Lietuvoje šis projektas yra išskirtinis savo apimtimi ir inžinerinių sprendimų sudėtingumu.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTai vat per tris menesius siandien pirma karta pamaciau traukini Neveroniu pervazoja (Palemonas-Gaiziunai atkarpa) vaziavo M62 be vagonu buvo apie 15:30-16:00h idomu kur jis vaziavo partemt kroviniu is Gaiziunu ar koki numirusi TEP'a su satatu tempt?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSiaip idomus esate, pamatet silumvezi ir jau kyla mase klausimu Kita vertus koks jums skirtumas, kur jis ten vaziavo O siaip greiciausiai manau ten vaziavo silumvezis, aptarnaujantis Gaiziunu stoti. Jam periodiskai reikia atlikti technines prieziuros darbus. O kadangi sia stoti aptarnauja Kauno depo silumvezis ir masinistas, tu darbu atlikti vykstama i Kauno depa. Jei buna vagonu, kartu nutempiami ir jie, jei nebuna - silumvesis vyksta rezervu.
O tai kodel gaiziunams skirtas M62 o ne TEM-2, ka tas M62 kaip manevrinis ten dirba
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO tai kodel gaiziunams skirtas M62 o ne TEM-2, ka tas M62 kaip manevrinis ten dirba
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKodel Gaižiūnams skirtas M62 o ne TEM-2, ka tas M62 kaip manevrinis ten dirba
Ne kartą mačiau, kaip per R.Kalantos gatvę Petrašiūnuose Kaune (geležinkelininkų teriminologija kalbant, atšakoje iš Palemono stoties į Petrašiūnų pramoninį rajoną) stumdo ir tampo ne TEM2, o M62. Palemonas ir Gaižiūnai yra atskiros stotys, o situacija ta pati. O gal ir tas pats M62 spėja aptarnauti?
Konkrečių šilumvežių (kaip ir dyzelinių bei elektrinių traukinių) važinėjimų sekimas kai kuo primena paparacių sekiojimą įkandin Velso princesės Dianos (iki jos žūties avarijoje), kai kuo - paukščių migracijos stebėjimus.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTampo sastatus is Achemos.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą.
Ne kartą mačiau, kaip per R.Kalantos gatvę Petrašiūnuose Kaune (geležinkelininkų teriminologija kalbant, atšakoje iš Palemono stoties į Petrašiūnų pramoninį rajoną) stumdo ir tampo ne TEM2, o M62. Palemonas ir Gaižiūnai yra atskiros stotys, o situacija ta pati. O gal ir tas pats M62 spėja aptarnauti?
Konkrečių šilumvežių (kaip ir dyzelinių bei elektrinių traukinių) važinėjimų sekimas kai kuo primena paparacių sekiojimą įkandin Velso princesės Dianos (iki jos žūties avarijoje), kai kuo - paukščių migracijos stebėjimus.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą.
Ne kartą mačiau, kaip per R.Kalantos gatvę Petrašiūnuose Kaune (geležinkelininkų teriminologija kalbant, atšakoje iš Palemono stoties į Petrašiūnų pramoninį rajoną) stumdo ir tampo ne TEM2, o M62. Palemonas ir Gaižiūnai yra atskiros stotys, o situacija ta pati. O gal ir tas pats M62 spėja aptarnauti?
Konkrečių šilumvežių (kaip ir dyzelinių bei elektrinių traukinių) važinėjimų sekimas kai kuo primena paparacių sekiojimą įkandin Velso princesės Dianos (iki jos žūties avarijoje), kai kuo - paukščių migracijos stebėjimus.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTampo sastatus is Achemos.
Kas važiuoja į Rizgonis? Radviliškiečiai su M62 ar kauniečiai? ar tas pats Gaižiūnų šilumvežis?
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTen vazineju l.daznai neteko niekada matyt M62 buna TEM-2 arba TGM'as vietinis
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNu seniau mano kaimyno draugas dirbo Gaiziunuose ant M62, bet is jo kalbu supratau kad M62 pacios achemos buvo, sake darbas neduok Dieve geriau uzkabina beprotiska sastata o ten ikalne po tiltu kaip pravaziuoju kur ir Rukla kelias eina ir nuvykt is Kauno problema kaip keleivinius nueme traukinius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPasakojimai gal ir įdomūs. Bet būtų maloniau skaityti, jei informacija nebūtų suplakama į vieną sakinį, būtų dedami kableliai kur reikia ir būtų išvis puiku, jei vartotum lietuviškas raides. Dabar tamstos pranešimus skaitau po keliskart, kol suprantu esmę. Ačiū.
Comment
-
AB „Lietuvos geležinkeliai“
"Žalias" koridorius intermodaliniam transportui
Sausio 19 - 20 d. akcinėje bendrovėje „Lietuvos geležinkeliai“ vyko Lietuvos intermodalinio transporto technologijų platformos (LITTP) ir Baltijos jūros regioninio bendradarbiavimo projekto „Rytų - Vakarų transporto koridorius II“ (EWTC II) mūsų šalies ir partnerių iš Švedijos, Danijos, Vokietijos, Kaliningrado srities (Rusija) bendras renginys, skirtas efektyvaus intermodalinio transporto „žaliojo“ koridoriaus sukūrimo idėjai.
Comment
-
SUTARTIS TARP LIETUVOS RESPUBLIKOS IR LENKIJOS
RESPUBLIKOS DĖL GELEŽINKELIŲ SUSISIEKIMO. SUDARYTA
VARŠUVOJE, 1938 METŲ GEGUŽĖS MĖN. 25 DIENĄ.
http://untreaty.un.org/unts/60001_12...4/00037165.pdf
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąKiek teisybes yra tose kalbose apie LG privatizavima?
Comment
-
/\tikiuosi, niekas neužmiršo brolių estų patirties privatizuojant, o paskui nacionalizuojant geležinkelius. Nemanau, kad Lietuvai to reikia.
Pvz.: visoje Lotynų Amerikoje išskyrus Kubą įvairiais laikotarpiais buvo privatizuoti geležinkeliai ir tik Kuboje šiai dienai geležinkeliais vežami keleiviai.
Comment
Comment