Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kazkaip anksciau as tik kelis kartus esu vaziaves pro Siaulius traukiniu... Tik pastaruju pora metu teko daug daugiau pavazineti ir darbo ir savo reikalais... Ta nuotrauka - 2004 m. Bet parovoze yra ir 2005 metu panasi nuotrauka. Tai matyt isarde 2006 ar 2007 m.

    Comment


      Tai vat per tris menesius siandien pirma karta pamaciau traukini Neveroniu pervazoja (Palemonas-Gaiziunai atkarpa) vaziavo M62 be vagonu buvo apie 15:30-16:00h idomu kur jis vaziavo partemt kroviniu is Gaiziunu ar koki numirusi TEP'a su satatu tempt?

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        Tai vat per tris menesius siandien pirma karta pamaciau traukini Neveroniu pervazoja (Palemonas-Gaiziunai atkarpa) vaziavo M62 be vagonu buvo apie 15:30-16:00h idomu kur jis vaziavo partemt kroviniu is Gaiziunu ar koki numirusi TEP'a su satatu tempt?
        Tai tikriausiai kad vaziavo kroviniu parsitempt,kazkaip del tep'o man nelebai atrodo kad jis galejo vaziuot ji pasiimt.

        Comment


          „(kauno diena)
          „Fima" už 159 mln. litų modernizuos geležinkelio linijas

          Per ketverius metus bendrovė „Fima" už 159 mln. litų modernizuos vadinamąjį IX D koridorių, tai yra, atnaujins Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas - Rokai - Jiesia ir Kauno - Kybartų linijos signalizacijos ir elektros tiekimo įrenginius.

          Darbus bendrovė atliks kartu su partneriu čekų bendrove „AŽD Praha".

          IX D geležinkelio koridorius yra viena iš pagrindinių geležinkelio arterijų, jungianti Rusijos federaciją su Kaliningrado sritimi, o „Fima" planuojama atlikti modernizacija pagerins šio svarbaus geležinkelio ruožo patikimumą ir saugumą.

          Visame Kauną, Kybartus bei valstybės sieną su Rusijos Federacijos Kaliningrado sritimi jungiančiame geležinkelio ruože numatyta įdiegti šiuolaikišką kompiuterizuotą traukinių eismo reguliavimo sistemą. Ji padės iš Vilniaus eismo valdymo centro kontroliuoti 8-ių geležinkelio stočių ir 33-jų pervažų automatiką, 110 km ilgio elektros tiekimo sistemos įrangą bei valdyti traukinių judėjimą.

          Ši nauja moderni traukinių eismo valdymo technologija ateityje traukinių greitį modernizuotoje linijoje leis padidinti iki 160 km/h.

          Projekto išskirtinumas - projekto suma, už kurią bus atliekami darbai, yra didžiausia per visą ligšiolinę „Fima" istoriją. Lietuvoje šis projektas yra išskirtinis savo apimtimi ir inžinerinių sprendimų sudėtingumu.

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            Tai vat per tris menesius siandien pirma karta pamaciau traukini Neveroniu pervazoja (Palemonas-Gaiziunai atkarpa) vaziavo M62 be vagonu buvo apie 15:30-16:00h idomu kur jis vaziavo partemt kroviniu is Gaiziunu ar koki numirusi TEP'a su satatu tempt?
            Siaip idomus esate, pamatet silumvezi ir jau kyla mase klausimu Kita vertus koks jums skirtumas, kur jis ten vaziavo O siaip greiciausiai manau ten vaziavo silumvezis, aptarnaujantis Gaiziunu stoti. Jam periodiskai reikia atlikti technines prieziuros darbus. O kadangi sia stoti aptarnauja Kauno depo silumvezis ir masinistas, tu darbu atlikti vykstama i Kauno depa. Jei buna vagonu, kartu nutempiami ir jie, jei nebuna - silumvesis vyksta rezervu.

            Comment


              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
              Siaip idomus esate, pamatet silumvezi ir jau kyla mase klausimu Kita vertus koks jums skirtumas, kur jis ten vaziavo O siaip greiciausiai manau ten vaziavo silumvezis, aptarnaujantis Gaiziunu stoti. Jam periodiskai reikia atlikti technines prieziuros darbus. O kadangi sia stoti aptarnauja Kauno depo silumvezis ir masinistas, tu darbu atlikti vykstama i Kauno depa. Jei buna vagonu, kartu nutempiami ir jie, jei nebuna - silumvesis vyksta rezervu.

              O tai kodel gaiziunams skirtas M62 o ne TEM-2, ka tas M62 kaip manevrinis ten dirba

              Comment


                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                O tai kodel gaiziunams skirtas M62 o ne TEM-2, ka tas M62 kaip manevrinis ten dirba
                Tampo sastatus is Achemos.

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  Kodel Gaižiūnams skirtas M62 o ne TEM-2, ka tas M62 kaip manevrinis ten dirba
                  .

                  Ne kartą mačiau, kaip per R.Kalantos gatvę Petrašiūnuose Kaune (geležinkelininkų teriminologija kalbant, atšakoje iš Palemono stoties į Petrašiūnų pramoninį rajoną) stumdo ir tampo ne TEM2, o M62. Palemonas ir Gaižiūnai yra atskiros stotys, o situacija ta pati. O gal ir tas pats M62 spėja aptarnauti?
                  Konkrečių šilumvežių (kaip ir dyzelinių bei elektrinių traukinių) važinėjimų sekimas kai kuo primena paparacių sekiojimą įkandin Velso princesės Dianos (iki jos žūties avarijoje), kai kuo - paukščių migracijos stebėjimus.

                  Comment


                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    Tampo sastatus is Achemos.
                    Nu seniau mano kaimyno draugas dirbo Gaiziunuose ant M62, bet is jo kalbu supratau kad M62 pacios achemos buvo, sake darbas neduok Dieve geriau uzkabina beprotiska sastata o ten ikalne po tiltu kaip pravaziuoju kur ir Rukla kelias eina ir nuvykt is Kauno problema kaip keleivinius nueme traukinius.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      .

                      Ne kartą mačiau, kaip per R.Kalantos gatvę Petrašiūnuose Kaune (geležinkelininkų teriminologija kalbant, atšakoje iš Palemono stoties į Petrašiūnų pramoninį rajoną) stumdo ir tampo ne TEM2, o M62. Palemonas ir Gaižiūnai yra atskiros stotys, o situacija ta pati. O gal ir tas pats M62 spėja aptarnauti?
                      Konkrečių šilumvežių (kaip ir dyzelinių bei elektrinių traukinių) važinėjimų sekimas kai kuo primena paparacių sekiojimą įkandin Velso princesės Dianos (iki jos žūties avarijoje), kai kuo - paukščių migracijos stebėjimus.
                      Ten vazineju l.daznai neteko niekada matyt M62 buna TEM-2 arba TGM'as vietinis

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        .

                        Ne kartą mačiau, kaip per R.Kalantos gatvę Petrašiūnuose Kaune (geležinkelininkų teriminologija kalbant, atšakoje iš Palemono stoties į Petrašiūnų pramoninį rajoną) stumdo ir tampo ne TEM2, o M62. Palemonas ir Gaižiūnai yra atskiros stotys, o situacija ta pati. O gal ir tas pats M62 spėja aptarnauti?
                        Konkrečių šilumvežių (kaip ir dyzelinių bei elektrinių traukinių) važinėjimų sekimas kai kuo primena paparacių sekiojimą įkandin Velso princesės Dianos (iki jos žūties avarijoje), kai kuo - paukščių migracijos stebėjimus.
                        Panevėžio stotyje taip pat manevruoja ne koks TEM2, o M62 ir M62K

                        Comment


                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                          Tampo sastatus is Achemos.
                          Visąlaik LG šilumvežis ištempia,ar ir Achemos turi teisę į Gaižiūnų stotį važiuoti? LG šilumvežio Gaižiūnuose mašinistai vietiniai ir keičiasi pamainas Gaižiūnuose?

                          Kas važiuoja į Rizgonis? Radviliškiečiai su M62 ar kauniečiai? ar tas pats Gaižiūnų šilumvežis?
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            Ten vazineju l.daznai neteko niekada matyt M62 buna TEM-2 arba TGM'as vietinis
                            O man teko ir nekarta. M62 su LG simbolika. Bet pasirodė tik 2008 (anksčiau nemačiau)

                            Comment


                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                              Nu seniau mano kaimyno draugas dirbo Gaiziunuose ant M62, bet is jo kalbu supratau kad M62 pacios achemos buvo, sake darbas neduok Dieve geriau uzkabina beprotiska sastata o ten ikalne po tiltu kaip pravaziuoju kur ir Rukla kelias eina ir nuvykt is Kauno problema kaip keleivinius nueme traukinius.
                              Pasakojimai gal ir įdomūs. Bet būtų maloniau skaityti, jei informacija nebūtų suplakama į vieną sakinį, būtų dedami kableliai kur reikia ir būtų išvis puiku, jei vartotum lietuviškas raides. Dabar tamstos pranešimus skaitau po keliskart, kol suprantu esmę. Ačiū.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Pasakojimai gal ir įdomūs. Bet būtų maloniau skaityti, jei informacija nebūtų suplakama į vieną sakinį, būtų dedami kableliai kur reikia ir būtų išvis puiku, jei vartotum lietuviškas raides. Dabar tamstos pranešimus skaitau po keliskart, kol suprantu esmę. Ačiū.
                                Na o as kiek skaiciau tiek nesupratau...gal galima butu normaliai parasyti,kad visi suprastu?

                                Comment


                                  AB „Lietuvos geležinkeliai“

                                  "Žalias" koridorius intermodaliniam transportui

                                  Sausio 19 - 20 d. akcinėje bendrovėje „Lietuvos geležinkeliai“ vyko Lietuvos intermodalinio transporto technologijų platformos (LITTP) ir Baltijos jūros regioninio bendradarbiavimo projekto „Rytų - Vakarų transporto koridorius II“ (EWTC II) mūsų šalies ir partnerių iš Švedijos, Danijos, Vokietijos, Kaliningrado srities (Rusija) bendras renginys, skirtas efektyvaus intermodalinio transporto „žaliojo“ koridoriaus sukūrimo idėjai.

                                  Comment


                                    SUTARTIS TARP LIETUVOS RESPUBLIKOS IR LENKIJOS
                                    RESPUBLIKOS DĖL GELEŽINKELIŲ SUSISIEKIMO. SUDARYTA
                                    VARŠUVOJE, 1938 METŲ GEGUŽĖS MĖN. 25 DIENĄ.


                                    http://untreaty.un.org/unts/60001_12...4/00037165.pdf

                                    Comment


                                      Kiek teisybes yra tose kalbose apie LG privatizavima?
                                      Не мы такиe, жизнь такaя...

                                      Comment


                                        Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                        Kiek teisybes yra tose kalbose apie LG privatizavima?
                                        Turbut nera jokios. Ne pirma karta snekama.

                                        Comment


                                          /\tikiuosi, niekas neužmiršo brolių estų patirties privatizuojant, o paskui nacionalizuojant geležinkelius. Nemanau, kad Lietuvai to reikia.
                                          Pvz.: visoje Lotynų Amerikoje išskyrus Kubą įvairiais laikotarpiais buvo privatizuoti geležinkeliai ir tik Kuboje šiai dienai geležinkeliais vežami keleiviai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X