Parašė Darius555
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąLogiška, bet ar Vilnius - Kaunas ruožas nėra labiausiai apkrautas?
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąVilnius-Kaišiadorys apkrautas, bet ten jau yra automatine blokiruote, taigi pralaidumas didesnis nei Mauruciai-Kybartai, be to 160km/h prekiniai traukiniai nevaziuos
Man, kaip paprastam žmogui, kuriam realiai įdomu tik keleivinių traukinių greitis, kažkaip šitas atrodo keista. Gal yra dar kažkokių papildomų apribojimų Vilnius - Kaišiadorys ruože?
Comment
-
Kokia eismo valdymo sistema naudojama ir koks maksimalus ruožo greitis nesusiję dalykai, tiesiog Mauručiai - Kybartai darys iškart ir tą ir tą. Vilnius - Kaunas ruožo atnaujinimas turbūt yra sudėtingesnis (kad ir eismo reguliavimo remonto metu prasme) ir brangesnis.
Šiaip sveikintinas toks žingsnis, jei daryt - tai viską iškart.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąAš tada kažko nesupratu: Mauručiai-Kybartai įdiegus tą automatinę blokiruotę, bus galima pasiekti 160 km/h greitį. Vilnius - Kaišiadorys tokia sistema jau įdiegta, tačiau 160 km/h greičio tam pritaikytas dviaukštis pasiekti negali.
Man, kaip paprastam žmogui, kuriam realiai įdomu tik keleivinių traukinių greitis, kažkaip šitas atrodo keista. Gal yra dar kažkokių papildomų apribojimų Vilnius - Kaišiadorys ruože?
Comment
-
O kas nors galėtų paaiškinti, kokie reikalavimai konkrečiai yra tam jog riedmenys galėtų važiuot didesniu greičiu nei dabartinis 120? Kitaip tariant, ko trūksta ir kokie darbai bus atliekami, jog toks greitis būtų išvystomas?
DėkuiTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąO kas nors galėtų paaiškinti, kokie reikalavimai konkrečiai yra tam jog riedmenys galėtų važiuot didesniu greičiu nei dabartinis 120? Kitaip tariant, ko trūksta ir kokie darbai bus atliekami, jog toks greitis būtų išvystomas?
Dėkui
Kiek isivaizduoju pats kelias turi buti sutvarkytas, nes tarkim kas liecia riedmenis tai keleiviniu silumveziu TEP-60,70,70BS konstrukcinis greitis 160km/h vagonu nezinau, bent CCCP laikais buvo vagonai kurie galejo 220km/h atlaikyt, jie vaziuodavo tarptautiniais marsrutais i vakaru europa
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą... isivaizduok yra PAB tarpstocio ilgis 50km, tai kol traukinys is A stoties i B ta 50km nenuvaziuos (t.y neatvyks i B stoti) i ta tarpstoti negalima leisti traukinio...
Kažin ar Lietuvoje yra ilgesnių tarpstočių su PAB? Kažkada ne ką trumpesnis buvo tarpstotis Šeštokai-Alytus (jei neklystu - 40 km, toks pasidarė likvidavus Mergalaukio stotį, Krosnos stoties veikus jau nė neprisimenu, nors likučių mačiau, dabar PAS ten išvis neveikia).
Tikrai nieko nuostabaus ilgesnis tarpstotis su AB. Pvz., Lentvaris-Vievis. Kažkada Baltarusijoje (važiuojant iš Vilniaus į Minską) pastebėjau, kad nakčiai nustoja veikti atskiros mažos stotys ir tampa AB atkarpomis (žinoma, negarantuoju, kad važiuojant traukiniu žiūrint pro vagono langą mano pastebėjimas gavosi teisingas).
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKiek isivaizduoju pats kelias turi buti sutvarkytas, nes tarkim kas liecia riedmenis tai keleiviniu silumveziu TEP-60,70,70BS konstrukcinis greitis 160km/h vagonu nezinau, bent CCCP laikais buvo vagonai kurie galejo 220km/h atlaikyt, jie vaziuodavo tarptautiniais marsrutais i vakaru europaTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąO kas nors galėtų paaiškinti, kokie reikalavimai konkrečiai yra tam jog riedmenys galėtų važiuot didesniu greičiu nei dabartinis 120? Kitaip tariant, ko trūksta ir kokie darbai bus atliekami, jog toks greitis būtų išvystomas?
Dėkui
Cia labai bendrai aprasiau, ka reiketu padaryti..
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąImkime pvz linija Vilnius - Kaunas. Ji yra projektuota 120 km/h greiciui. Kad padidinti sakysime iki 160 km/h, reikia atlikti labai daug brangiu darbu. Visu pirma, reiketu patiesinti berods apie 40 kreiviu (tai grandioziniai darbai). Paskui turetu buti keiciama virsutine kelio konstrukcija - reikalingas didesnis balasto sluoksnis, sunkesni begiai ir t.t. Taip pat butina pritaikyti signalizacijos irenginius - siuo atveju reiketu didinti atstumus tarp tarpstocio sviesoforu (traukinio stabdymo kelias negali buti ilgesnis nei atstumai tarp tarpstocio sviesoforu). Taip pat reiketu rekonstruoti ir kontaktini tinkla.
Cia labai bendrai aprasiau, ka reiketu padaryti..
Sveikas, as biski ne i tema, bet gal galetum papasakot kokie gelezinkeli sutrikimai buvo/nebuvo del gausaus sniego paskutinemis dienomis
Comment
-
Metropolis
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąImkime pvz linija Vilnius - Kaunas. Ji yra projektuota 120 km/h greiciui. Kad padidinti sakysime iki 160 km/h, reikia atlikti labai daug brangiu darbu. Visu pirma, reiketu patiesinti berods apie 40 kreiviu (tai grandioziniai darbai). Paskui turetu buti keiciama virsutine kelio konstrukcija - reikalingas didesnis balasto sluoksnis, sunkesni begiai ir t.t. Taip pat butina pritaikyti signalizacijos irenginius - siuo atveju reiketu didinti atstumus tarp tarpstocio sviesoforu (traukinio stabdymo kelias negali buti ilgesnis nei atstumai tarp tarpstocio sviesoforu). Taip pat reiketu rekonstruoti ir kontaktini tinkla.
Cia labai bendrai aprasiau, ka reiketu padaryti..
Bet kokiu atveju, tai dideli pinigai ir tokia linija galėtų būti finansuojama nebent iš ES lėšų kaip, pvz. Rail Baltica pratęsimas nuo Kauno iki Vilniaus.
Pavyzdys - Malaizijoje, Kuala Lumpūro geležinkelio stotis - vieta, kur sueina ne tik standartinis geležinkelis, bet galima vykti ir lengvuoju geležinkeliu, monorailu, autobusu, taksi - keleiviams l. patogu atvykti ir išvykti.Paskutinis taisė Metropolis; 2009.01.06, 06:10.
Comment
-
Parašė fow Rodyti pranešimąKiek žiūriu nuotraukose ir gyvai, iš LG naujos dažymo schemos gavosi chaosas - nudažoma skirtingomis spalvomis, pataupoma ant brangiausios - sidabrinės, ją pakeičiant pilka (pvz EJ 575, RA-2), ypač negražiai žiūrisi LG vagonai - vieni sidabriniais, kiti - pajuodusiais stogais.
Viskas normalu. Vagonu apacia dazoma pilkai. O auksciau - sidabrine ir raudona. Stogai pajuoduoja, apsinesa suodziais. Elektriniu traukiniu - dar ir grafitiniu tepalu apsitasko...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas normalu. Vagonu apacia dazoma pilkai. O auksciau - sidabrine ir raudona. Stogai pajuoduoja, apsinesa suodziais. Elektriniu traukiniu - dar ir grafitiniu tepalu apsitasko...Paskutinis taisė fow; 2009.01.07, 14:22.
Comment
-
Parašė fow Rodyti pranešimąNa nežinau, optiškai tikrai matosi tarp tos "sidabrinės" skirtumas ER9M, EJ575 ir RA2. O dėl vagonų - kai kurių stogas nedažomas, o paliekamas, tai matosi iš simetriškų linijų, iki kurių uždažoma, tai ne tik dėl suodžių.
Comment
-
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Parasyta, kad sioje nuotraukoje D1 stovi Siauliuose. Kazkaip nepamenu, kur toks aklikelis ir naujas peronas yra Siauliuose? Parovoze yra kelios nuotraukos su D1, stovinciais siame aklikelyje.
Comment
-
Parašė toshas Rodyti pranešimą/\
Berods 27 kelias - jame stodavo "medinukai" į Vilnių, Radviliškį ir pan., 100 metrų nuo stoties pastato Radviliškio link. Nesu tikras, bet po paskutinės rekonstrukcijos gali būt kad tą kelią panaikino.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąhttp://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Parasyta, kad sioje nuotraukoje D1 stovi Siauliuose. Kazkaip nepamenu, kur toks aklikelis ir naujas peronas yra Siauliuose? Parovoze yra kelios nuotraukos su D1, stovinciais siame aklikelyje.I don't drive fast,I just fly low
Comment
Comment