Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O pasukt galva nenori dar karta. Mauruciai - Kybartai (PAB - Pusiau automatine blokiruote), jei butu AB (Pilnai automatine) butu zymiai didesnis ruozo pralaidumas galima buti daugiau kroviniu pravezt ir is to $ daugiau uzdirbt, o uzdirbus $ galima butu pamastyt ir apie 160km/h
    Logiška, bet ar Vilnius - Kaunas ruožas nėra labiausiai apkrautas?
    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

    Comment


      Parašė Berliner Rodyti pranešimą
      Logiška, bet ar Vilnius - Kaunas ruožas nėra labiausiai apkrautas?
      Vilnius-Kaišiadorys apkrautas, bet ten jau yra automatine blokiruote, taigi pralaidumas didesnis nei Mauruciai-Kybartai, be to 160km/h prekiniai traukiniai nevaziuos

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        Vilnius-Kaišiadorys apkrautas, bet ten jau yra automatine blokiruote, taigi pralaidumas didesnis nei Mauruciai-Kybartai, be to 160km/h prekiniai traukiniai nevaziuos
        Aš tada kažko nesupratu: Mauručiai-Kybartai įdiegus tą automatinę blokiruotę, bus galima pasiekti 160 km/h greitį. Vilnius - Kaišiadorys tokia sistema jau įdiegta, tačiau 160 km/h greičio tam pritaikytas dviaukštis pasiekti negali.

        Man, kaip paprastam žmogui, kuriam realiai įdomu tik keleivinių traukinių greitis, kažkaip šitas atrodo keista. Gal yra dar kažkokių papildomų apribojimų Vilnius - Kaišiadorys ruože?
        BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

        Comment


          Kokia eismo valdymo sistema naudojama ir koks maksimalus ruožo greitis nesusiję dalykai, tiesiog Mauručiai - Kybartai darys iškart ir tą ir tą. Vilnius - Kaunas ruožo atnaujinimas turbūt yra sudėtingesnis (kad ir eismo reguliavimo remonto metu prasme) ir brangesnis.

          Šiaip sveikintinas toks žingsnis, jei daryt - tai viską iškart.

          Comment


            Parašė Berliner Rodyti pranešimą
            Aš tada kažko nesupratu: Mauručiai-Kybartai įdiegus tą automatinę blokiruotę, bus galima pasiekti 160 km/h greitį. Vilnius - Kaišiadorys tokia sistema jau įdiegta, tačiau 160 km/h greičio tam pritaikytas dviaukštis pasiekti negali.

            Man, kaip paprastam žmogui, kuriam realiai įdomu tik keleivinių traukinių greitis, kažkaip šitas atrodo keista. Gal yra dar kažkokių papildomų apribojimų Vilnius - Kaišiadorys ruože?
            Ruožo greitis ir signalizacijos tipas nesusije dalykai, pasieskok temoje techniniai klausimai berods LT-1 yra detaliai aprases kaip veikia AB ir PAB as galiu tik trumpai jei AB tai i tarpstoti galima ileisti tiek traukiniu kiek blok ruozu jame yra, jei PAB tai tarpstotyje gali buti tik vienas traukinys tai ir ytakoja pralaiduma, isivaizduok yra PAB tarpstocio ilgis 50km, tai kol traukinys is A stoties i B ta 50km nenuvaziuos (t.y neatvyks i B stoti) i ta tarpstoti negalima leisti traukinio, jei AB tuomet tas 50km ruozas tarkim suskirtstytas i blok ruozus kas 2km, taigi siuo atveju negali buti >1 traukinio blok ruoze, taigi jei isvaziavo vienas is A stoties traukinys po kokiu tarkim 10min gali is paskos jam kita paleist

            Comment


              O kas nors galėtų paaiškinti, kokie reikalavimai konkrečiai yra tam jog riedmenys galėtų važiuot didesniu greičiu nei dabartinis 120? Kitaip tariant, ko trūksta ir kokie darbai bus atliekami, jog toks greitis būtų išvystomas?
              Dėkui
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                O kas nors galėtų paaiškinti, kokie reikalavimai konkrečiai yra tam jog riedmenys galėtų važiuot didesniu greičiu nei dabartinis 120? Kitaip tariant, ko trūksta ir kokie darbai bus atliekami, jog toks greitis būtų išvystomas?
                Dėkui

                Kiek isivaizduoju pats kelias turi buti sutvarkytas, nes tarkim kas liecia riedmenis tai keleiviniu silumveziu TEP-60,70,70BS konstrukcinis greitis 160km/h vagonu nezinau, bent CCCP laikais buvo vagonai kurie galejo 220km/h atlaikyt, jie vaziuodavo tarptautiniais marsrutais i vakaru europa

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  ... isivaizduok yra PAB tarpstocio ilgis 50km, tai kol traukinys is A stoties i B ta 50km nenuvaziuos (t.y neatvyks i B stoti) i ta tarpstoti negalima leisti traukinio...
                  50 km ilgis -tur būt rekordinis...
                  Kažin ar Lietuvoje yra ilgesnių tarpstočių su PAB? Kažkada ne ką trumpesnis buvo tarpstotis Šeštokai-Alytus (jei neklystu - 40 km, toks pasidarė likvidavus Mergalaukio stotį, Krosnos stoties veikus jau nė neprisimenu, nors likučių mačiau, dabar PAS ten išvis neveikia).
                  Tikrai nieko nuostabaus ilgesnis tarpstotis su AB. Pvz., Lentvaris-Vievis. Kažkada Baltarusijoje (važiuojant iš Vilniaus į Minską) pastebėjau, kad nakčiai nustoja veikti atskiros mažos stotys ir tampa AB atkarpomis (žinoma, negarantuoju, kad važiuojant traukiniu žiūrint pro vagono langą mano pastebėjimas gavosi teisingas).

                  Comment


                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                    Kiek isivaizduoju pats kelias turi buti sutvarkytas, nes tarkim kas liecia riedmenis tai keleiviniu silumveziu TEP-60,70,70BS konstrukcinis greitis 160km/h vagonu nezinau, bent CCCP laikais buvo vagonai kurie galejo 220km/h atlaikyt, jie vaziuodavo tarptautiniais marsrutais i vakaru europa
                    Gal kas nors plačiau galėtų, pvz LT-1
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      O kas nors galėtų paaiškinti, kokie reikalavimai konkrečiai yra tam jog riedmenys galėtų važiuot didesniu greičiu nei dabartinis 120? Kitaip tariant, ko trūksta ir kokie darbai bus atliekami, jog toks greitis būtų išvystomas?
                      Dėkui
                      Imkime pvz linija Vilnius - Kaunas. Ji yra projektuota 120 km/h greiciui. Kad padidinti sakysime iki 160 km/h, reikia atlikti labai daug brangiu darbu. Visu pirma, reiketu patiesinti berods apie 40 kreiviu (tai grandioziniai darbai). Paskui turetu buti keiciama virsutine kelio konstrukcija - reikalingas didesnis balasto sluoksnis, sunkesni begiai ir t.t. Taip pat butina pritaikyti signalizacijos irenginius - siuo atveju reiketu didinti atstumus tarp tarpstocio sviesoforu (traukinio stabdymo kelias negali buti ilgesnis nei atstumai tarp tarpstocio sviesoforu). Taip pat reiketu rekonstruoti ir kontaktini tinkla.
                      Cia labai bendrai aprasiau, ka reiketu padaryti..

                      Comment


                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        Imkime pvz linija Vilnius - Kaunas. Ji yra projektuota 120 km/h greiciui. Kad padidinti sakysime iki 160 km/h, reikia atlikti labai daug brangiu darbu. Visu pirma, reiketu patiesinti berods apie 40 kreiviu (tai grandioziniai darbai). Paskui turetu buti keiciama virsutine kelio konstrukcija - reikalingas didesnis balasto sluoksnis, sunkesni begiai ir t.t. Taip pat butina pritaikyti signalizacijos irenginius - siuo atveju reiketu didinti atstumus tarp tarpstocio sviesoforu (traukinio stabdymo kelias negali buti ilgesnis nei atstumai tarp tarpstocio sviesoforu). Taip pat reiketu rekonstruoti ir kontaktini tinkla.
                        Cia labai bendrai aprasiau, ka reiketu padaryti..

                        Sveikas, as biski ne i tema, bet gal galetum papasakot kokie gelezinkeli sutrikimai buvo/nebuvo del gausaus sniego paskutinemis dienomis

                        Comment


                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                          Imkime pvz linija Vilnius - Kaunas. Ji yra projektuota 120 km/h greiciui. Kad padidinti sakysime iki 160 km/h, reikia atlikti labai daug brangiu darbu. Visu pirma, reiketu patiesinti berods apie 40 kreiviu (tai grandioziniai darbai). Paskui turetu buti keiciama virsutine kelio konstrukcija - reikalingas didesnis balasto sluoksnis, sunkesni begiai ir t.t. Taip pat butina pritaikyti signalizacijos irenginius - siuo atveju reiketu didinti atstumus tarp tarpstocio sviesoforu (traukinio stabdymo kelias negali buti ilgesnis nei atstumai tarp tarpstocio sviesoforu). Taip pat reiketu rekonstruoti ir kontaktini tinkla.
                          Cia labai bendrai aprasiau, ka reiketu padaryti..
                          /\ Tokiu atveju, ar būtų tikslinga projektuoti ir tiesti atskirą vienbėgį geležinkelį greta/lygiagrečiai esamo? pvz. monorail ar panašaus tipo, ir iškart pritaikytą didesniam judėjimo greičiui nei 160 km/h? Čia, aišku, reikėtų didelių skaičiavimo, tad klausiu l. bendrai - verta rekonstruoti esamą liniją ar geriau galvoti apie visiškai naujos įrengimą?
                          Bet kokiu atveju, tai dideli pinigai ir tokia linija galėtų būti finansuojama nebent iš ES lėšų kaip, pvz. Rail Baltica pratęsimas nuo Kauno iki Vilniaus.
                          Pavyzdys - Malaizijoje, Kuala Lumpūro geležinkelio stotis - vieta, kur sueina ne tik standartinis geležinkelis, bet galima vykti ir lengvuoju geležinkeliu, monorailu, autobusu, taksi - keleiviams l. patogu atvykti ir išvykti.
                          Paskutinis taisė Metropolis; 2009.01.06, 06:10.

                          Comment


                            Kiek žiūriu nuotraukose ir gyvai, iš LG naujos dažymo schemos gavosi chaosas - nudažoma skirtingomis spalvomis, pataupoma ant brangiausios - sidabrinės, ją pakeičiant pilka (pvz EJ 575, RA-2), ypač negražiai žiūrisi LG vagonai - vieni sidabriniais, kiti - pajuodusiais stogais.

                            Comment


                              Parašė fow Rodyti pranešimą
                              Kiek žiūriu nuotraukose ir gyvai, iš LG naujos dažymo schemos gavosi chaosas - nudažoma skirtingomis spalvomis, pataupoma ant brangiausios - sidabrinės, ją pakeičiant pilka (pvz EJ 575, RA-2), ypač negražiai žiūrisi LG vagonai - vieni sidabriniais, kiti - pajuodusiais stogais.

                              Viskas normalu. Vagonu apacia dazoma pilkai. O auksciau - sidabrine ir raudona. Stogai pajuoduoja, apsinesa suodziais. Elektriniu traukiniu - dar ir grafitiniu tepalu apsitasko...

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Viskas normalu. Vagonu apacia dazoma pilkai. O auksciau - sidabrine ir raudona. Stogai pajuoduoja, apsinesa suodziais. Elektriniu traukiniu - dar ir grafitiniu tepalu apsitasko...
                                Na nežinau, optiškai tikrai matosi tarp tos "sidabrinės" skirtumas ER9M, EJ575 ir RA2. Kaip pastebėjau, skiriasi gamyklinis dažymas (nauji riedmenys) ir Vilniaus perdažymas. Gamyklinio dažymo "sidabrinė" spalva tamsesnė, matinė, išskyrus PESA, kuri daugmaž panašiai nudažyta, o Vilniuje perdažoma šviesesne ir blizgesne spalva. O dėl vagonų - kai kurių stogas nedažomas, o paliekamas, tai matosi iš simetriškų linijų, iki kurių uždažoma, tai ne tik dėl suodžių.
                                Paskutinis taisė fow; 2009.01.07, 14:22.

                                Comment


                                  Parašė fow Rodyti pranešimą
                                  Na nežinau, optiškai tikrai matosi tarp tos "sidabrinės" skirtumas ER9M, EJ575 ir RA2. O dėl vagonų - kai kurių stogas nedažomas, o paliekamas, tai matosi iš simetriškų linijų, iki kurių uždažoma, tai ne tik dėl suodžių.
                                  Anksciau nudazytu vagonu spalvos, aisku, yra pablukusios, jei lygini su neseniai nudazyti vagonu spalvomis.

                                  Comment


                                    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                    Parasyta, kad sioje nuotraukoje D1 stovi Siauliuose. Kazkaip nepamenu, kur toks aklikelis ir naujas peronas yra Siauliuose? Parovoze yra kelios nuotraukos su D1, stovinciais siame aklikelyje.

                                    Comment


                                      /\

                                      Berods 27 kelias - jame stodavo "medinukai" į Vilnių, Radviliškį ir pan., 100 metrų nuo stoties pastato Radviliškio link. Nesu tikras, bet po paskutinės rekonstrukcijos gali būt kad tą kelią panaikino.
                                      Paskutinis taisė toshas; 2009.01.07, 16:12.

                                      Comment


                                        Parašė toshas Rodyti pranešimą
                                        /\

                                        Berods 27 kelias - jame stodavo "medinukai" į Vilnių, Radviliškį ir pan., 100 metrų nuo stoties pastato Radviliškio link. Nesu tikras, bet po paskutinės rekonstrukcijos gali būt kad tą kelią panaikino.
                                        Žinau aš šita kelią,kai važiuodavau matydavosi,o gal dar tas pastatas yra likes jau nebepamenu,kad važinėjate turėtumėt žinot.Bet nė karto nesu mates ten stovint "medinuko".

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                          Parasyta, kad sioje nuotraukoje D1 stovi Siauliuose. Kazkaip nepamenu, kur toks aklikelis ir naujas peronas yra Siauliuose? Parovoze yra kelios nuotraukos su D1, stovinciais siame aklikelyje.
                                          Sio aklakelio jau gal pora metu nebera, ir tai buvo 17 kelias. Beja medinis namas vis dar tebestovi.
                                          I don't drive fast,I just fly low

                                          Comment

                                          Working...
                                          X