Bet sakykit kodel kroviniai nevezami Naujoji Vilnia - Turmantas atkarpoje
kodel visas apkrovimas per Kena eina
Atleisk, bet susidaro įspūdis, kad visai nesigaudai situacijoje...
Pirma, linija Naujoji Vilnia - Turmantas nėra ką vežti. Nebent, kaip minėjo LT-1, iki Turmanto važinėja rinktiniai traukiniai, kuriuos paprastai aptarnauja manevriniai šilumvežiai. Antra, kaip vakar minėjau pats, prekiniai traukiniai Daugpilio kryptimi eina pro Panevėžį, Rokiškį. Kodėl? O todėl, kad kazachai tuo pačiu iš Marijampolės ir Radviliškio turgų gabena nusipirktus automobilius. Trečia, Vilniaus - Turmanto linija nėra tranzitinė (ir greičiausiai niekada nebus), todėl visas srautas krovinių eina per Kenos stotį, tuo labiau, kad Baltarusija turi geras paskirstymo stotis (vien Orša laikoma stambiausiu gelžkelių mazgu).
O gal žinote koks šilumvežis traukia traukinį Vilnius-Sankt Peterburgas, kaip suprantu Daugpilyje kitas šilumvežis pasiima traukinį, o mūsiškis įdomu gryžta rezervu ar paima Daugpilyje esantį traukinį Sankt Peterburgas-Vilnius
o gal žinote koks šilumvežis traukia traukinį vilnius-sankt peterburgas, kaip suprantu daugpilyje kitas šilumvežis pasiima traukinį, o mūsiškis įdomu gryžta rezervu ar paima daugpilyje esantį traukinį sankt peterburgas-vilnius
Atleisk, bet susidaro įspūdis, kad visai nesigaudai situacijoje...
Pirma, linija Naujoji Vilnia - Turmantas nėra ką vežti. Nebent, kaip minėjo LT-1, iki Turmanto važinėja rinktiniai traukiniai, kuriuos paprastai aptarnauja manevriniai šilumvežiai. Antra, kaip vakar minėjau pats, prekiniai traukiniai Daugpilio kryptimi eina pro Panevėžį, Rokiškį. Kodėl? O todėl, kad kazachai tuo pačiu iš Marijampolės ir Radviliškio turgų gabena nusipirktus automobilius. Trečia, Vilniaus - Turmanto linija nėra tranzitinė (ir greičiausiai niekada nebus), todėl visas srautas krovinių eina per Kenos stotį, tuo labiau, kad Baltarusija turi geras paskirstymo stotis (vien Orša laikoma stambiausiu gelžkelių mazgu).
Nu aš norėjau pasakyt, kad tokios linijos išlaikymas ~150km kainuoja daug ir įdomu ar atperka visas išlaidas keleivių vien vežiojimas pagrinde šia linija
Rusams važiuojant per Latviją reikėtų normalių Šengeno vizų, o važiuojant per Lietuvą jiems užtenka kažkokios ten supaprastintos vizos or smth.
Pagal easamą padėtį nuo 2007m. gruodžio 21 d. verta įdėmiau pastudijuoti, gal ta supaprastinta viza tiktų ir Latvijoje? Nes kažkur skaičiau, kad į vieną Šengeno erdvės šalį gauta viza tinka ir kitose. Žinoma, ta supaprastinta viza - kitas dalykas, bet neišlipant iš traukinio gal...
Aišku, traukinys Rusijos, geležinkelis Latvijos - derinys nelengvas.
O tai aplamai yra kokia ekonomine nauda laikyti ruoza Naujoji Vilnia - Turmantas, vistiek atstumas ner mazas o vazineja vien keleiviniai traukiniai kurie turbut pelno nenesa
LG traukinys Vilnius - Sankt Peterburgas vaziuoja per Turmanta, is Kaliningrado i Sankt Peterburga vaziuoja per Kena, branduolini kura atvest galima ir sunkvezimiu ten gi gal 4t ta kasete sveria ir uztenka jos bijau sumeluot bet 7 metams atrodo, galima daryt ir privaziuojamojo kelio statusa t.y atjungt visas signalizacijas ir uzdaryt stotis, bet as nesuprantu kodel kroviniu per ten neleidzia juk ten tiesiausias kelias i Sankt-Peterburga, plius per Baltarusija nereikia vezti
Nu aš norėjau pasakyt, kad tokios linijos išlaikymas ~150km kainuoja daug ir įdomu ar atperka visas išlaidas keleivių vien vežiojimas pagrinde šia linija
Viska ardyti ir ardyti. Kaip ne kaip tai magistrales S. Peterburgas - Varsuva dalis. Ir visa laika ji buvo intensyviai eksploatuojama - tiek carines Rusijos, tiek TSRS, net Lenkijai okupavus Vilniaus krasta... Tik sugriuvus TSRS per kelis metus nebeliko ka vezti. Bet dabartine politine situacija nera amzina. Linijos dar prireiks, tikekimes...
Del elektrines kuro tu nesupranti situacijos. NEGALIMA branduolinio kuro vezti automobiliu. Saugumo sumetimai ir visa kita. Tokia tvarka.
O gal zinote kokiu laiku galima sulaukti traukinio Neveronyse atkarpoje Palemonas-Gaiziunai, nes pvz apie 19:30 kiekviena diena per Palemono pervaza Mariu gatveje pravaziuoja 2 prekiniai traukiniai, 2 melyni siulai grafike maciau yra susikerta tuo metu Palemone, o gal koks nors yra kuris pagal grafika vaziuoja kasdien i Gaiziunus (arba atgal)
Nestoja ten joks keleivinis. Tik penkt. ir sekm vaziuoja traukiniai Vilnius-Kaunas-Siauliai ir atgal. Bet jie stoja tik Palemone, o po to - Jonavoje.
[QUOTE=Al1;308233]Viska ardyti ir ardyti. Kaip ne kaip tai magistrales S. Peterburgas - Varsuva dalis. Ir visa laika ji buvo intensyviai eksploatuojama - tiek carines Rusijos, tiek TSRS, net Lenkijai okupavus Vilniaus krasta... Tik sugriuvus TSRS per kelis metus nebeliko ka vezti. Bet dabartine politine situacija nera amzina. Linijos dar prireiks, tikekimes...
Labai pritariu požiūriui dėl S.Peterburgo - Varšuvos geležinkelio. Jeigu būtų atskira tema šiam geležinkeliui, būtų galima pafantazuoti apie šio geležinkelio perspektyvas.
Viska ardyti ir ardyti. Kaip ne kaip tai magistrales S. Peterburgas - Varsuva dalis. Ir visa laika ji buvo intensyviai eksploatuojama - tiek carines Rusijos, tiek TSRS, net Lenkijai okupavus Vilniaus krasta... Tik sugriuvus TSRS per kelis metus nebeliko ka vezti. Bet dabartine politine situacija nera amzina. Linijos dar prireiks, tikekimes...
Del elektrines kuro tu nesupranti situacijos. NEGALIMA branduolinio kuro vezti automobiliu. Saugumo sumetimai ir visa kita. Tokia tvarka.
Nestoja ten joks keleivinis. Tik penkt. ir sekm vaziuoja traukiniai Vilnius-Kaunas-Siauliai ir atgal. Bet jie stoja tik Palemone, o po to - Jonavoje.
O kaip pristatomas kuras AE idomu prie kuriu nera gelezinkelio, ir kodel jo vezt automobiliu negalima tai visiska nesamone, branduolines galvutes vezioja sunkvezimiuose, o kuro negalima
Siaip del Palemonas-Gaizunai klausiau gal kox grafikinis prekinis traukinys yra kuris reguliariai vaziuoja
O kaip pristatomas kuras AE idomu prie kuriu nera gelezinkelio, ir kodel jo vezt automobiliu negalima tai visiska nesamone, branduolines galvutes vezioja sunkvezimiuose, o kuro negalima
Siaip del Palemonas-Gaizunai klausiau gal kox grafikinis prekinis traukinys yra kuris reguliariai vaziuoja
Gelezinkelis AE teritorijoje yra. Ir nemenkas tinklas.
Branduoline galvute yra branduoline. Kas leidziama kariskiams, neleidziama civiliams...
Šiaip del Palemonas-Gaižiūnai klausiau: gal kox grafikinis prekinis traukinys yra kuris reguliariai vaziuoja
Rudenį kelis kartus "pagastroliavau" tarp Karmėlavos ir Užusalių, tai nepamačiau jokio prekinio.
Norint sugauti, reikia kaip nors sužinoti apie didesnį kelio remontą geležinkelio atkarpoje tarp Kaišiadorių ir Gaižiūnų (per Levintus). Tada prekiniai iš Kaišiadorių į Gaižiūnus ir priešinga kryptimi leidžiami apylanka per Palemoną. Aš tokį atvejį buvau pagavęs 2007m. kažkur vasaros pabaigoje.
Rudenį kelis kartus "pagastroliavau" tarp Karmėlavos ir Užusalių, tai nepamačiau jokio prekinio.
Norint sugauti, reikia kaip nors sužinoti apie didesnį kelio remontą geležinkelio atkarpoje tarp Kaišiadorių ir Gaižiūnų (per Levintus). Tada prekiniai iš Kaišiadorių į Gaižiūnus ir priešinga kryptimi leidžiami apylanka per Palemoną. Aš tokį atvejį buvau pagavęs 2007m. kažkur vasaros pabaigoje.
LT-1 žino kada ten važiuoja bet nesako, kad diversijos nepadarytume , bet šiaip Kaišiadorys-Gaižiūnai dvikelis ruožas tai kad ir viena puse jei remontuoja leidžia nelyginiu keliu tada, nebent jei nespeja per ten, tuomet ir per Gaiziunus leidzia dali srauto
LT-1 žino kada ten važiuoja bet nesako, kad diversijos nepadarytume , bet šiaip Kaišiadorys-Gaižiūnai dvikelis ruožas tai kad ir viena puse jei remontuoja leidžia nelyginiu keliu tada, nebent jei nespeja per ten, tuomet ir per Gaiziunus leidzia dali srauto
Nuo Kaišiadorių iki Levintų geležinkelis dvikelis. Nuo Levintų iki Gaižiūnų kiek anksčiau važinėdavau, tai bėgiai ten buvo vieni. Vieną šios vasaros penktadienį su D1 važiavau iš kauno į Jonavą, tai įvažiuojant į Gaižiūnus gerokai apsižvalgiau, ir Kaišiadorių link pamačiau tik vienus bėgius. nejaugi kažko nepastebėjau?
Apie artėjantį galingą kelio remontą sprendžiu pagal geležinkelio tiesimo-remonto mašinų pagausėjimą kurioje nors stotyje ir jo laiką kartais patikslina informacija apie kažkurio tai keleivinio traukinio atšaukimą (maršruto sutrumpinimą, grafiko pakeitimą).
Nu siaip kolega pataisysiu gal, bet bent CCCP laikais visos AE buvo karinio projekto dalis, jos net pavaldzios buvo ne energetikos ministerijai
Branduoline energetika TSRS nebuvo pavaldi kariskiams. Buvo specialus valstybinis komitetas atomines energijos panaudojimui. Jo pavadinime vienas kitas zodis keitesi, bet praktiskai tai buvo ministerijos lygmens institucija. Galiausiai, 1986 m ji ir tapo TSRS Atomines energetikos ministerija.
Comment