Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąER20 i Baltarusija bent jau kol kas nevaziuoja.
Comment
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąČia dėl to, kad baltarusiai "užpavydėję" nekonfiskuotų?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąBaltarusių 2TE10 tempia iki 5500 tonų.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO maždaug koks maksimalus tempiamas svoris 2M62, 2M62M(CAT), ER20? Kiek suprantu, tai sudvejintas ER20 negali tempti dvigubai daugiau.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimątempiamas svoris yra kiekviename ruoze skirtingas, ir tai salygoja kelio profilis. Pvz. is vaidotu i Radviliski 2M62 ir ER-20 (viena sekcija) tempia iki 4000 tonu, 2M62M - 5000 tonu. Dvigubas ER-20 tiksliai nepamenu, bet tempia gerokai daugiau nei 2M62M
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąO kaip dėl traukinių ruože Radviliškis - Klaipėda? Ypač dėl nuokalnės Telšių - Lieplaukės atkarpoje.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimątempiamas svoris yra kiekviename ruoze skirtingas, ir tai salygoja kelio profilis. Pvz. is vaidotu i Radviliski 2M62 ir ER-20 (viena sekcija) tempia iki 4000 tonu, 2M62M - 5000 tonu. Dvigubas ER-20 tiksliai nepamenu, bet tempia gerokai daugiau nei 2M62M
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKur vienas ER20 4000 tempia, jų dviejų sistema tempia 7000 berods, tik realiai ar jau buvo maksimalus svoris abejoju.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKur vienas ER20 4000 tempia, jų dviejų sistema tempia 7000 berods, tik realiai ar jau buvo maksimalus svoris abejoju.
Matyt to prireikia 5000< t sąstatui...Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.04, 21:18.
Comment
-
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...19518748&com=1
Štai ką turim dėl valdininkų nesugebėjimo prisivilioti žmones... Kažkaip man pasidarė gėda dėl to, nors pats traukiniu naudojuosi gan dažnai.
Comment
-
[QUOTE=Vytautas_LT;306402]Paneriuose jau du kartus atsitiktinai mačiau sudvejintus ER20.
Matyt to prireikia 5000< t sąstatui...
Atvaizdas
[URL=http://lh5.ggpht.com/_ZQo07SKmMY0/STEZDcU-alI/AAAAAAAAAgs/JODfKatHXW8/s912/DSC05489.JPG]Atvaizdas
Teoriskai dvejinti jau reikia, jei nustatytas svoris vienam lokomotyvui virsija bent 1tona. Realiai kelias tonas virs normos dar dazniausiai vezama.Paskutinis taisė LT-1; 2008.12.04, 06:25.
Comment
-
Nžn, mano pasakymas čia vėl sukels daug diskusijų turbūt, bet daug kas sako ir aš manau, kad šita vakarietiška technika ne mūsų chebrai. Aš ir važiuodamas į Klaipėdą labai daug kur pastebėjau siemensų dvitrauką, t.y. 24 mln kartu. Tai negi tikrai nebuvo galima nusipirkti tokių žaisliukų , su kuriais tempimas nesukeltų jokio galvos skausmo. Aišku prisimenu, kad LT-1 sakė ir pats žinau, kad į gerą techniką investuoti pinigai greitai atsiperka, bet ar tikrai, tarkim, šie 2te70 tokie nepatikimi, ir vis dėl to reikėtų žiūrėti ir kaip sutaupyti, nepatiriant nuostolių. Nenoriu pasirodyti protingesnis, bet norėčiau žinoti "už" ir "prieš", kas lemia tokią LG politiką?
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąNžn, mano pasakymas čia vėl sukels daug diskusijų turbūt, bet daug kas sako ir aš manau, kad šita vakarietiška technika ne mūsų chebrai. Aš ir važiuodamas į Klaipėdą labai daug kur pastebėjau siemensų dvitrauką, t.y. 24 mln kartu. Tai negi tikrai nebuvo galima nusipirkti tokių žaisliukų Atvaizdas
, su kuriais tempimas nesukeltų jokio galvos skausmo. Aišku prisimenu, kad LT-1 sakė ir pats žinau, kad į gerą techniką investuoti pinigai greitai atsiperka, bet ar tikrai, tarkim, šie 2te70 tokie nepatikimi, ir vis dėl to reikėtų žiūrėti ir kaip sutaupyti, nepatiriant nuostolių. Nenoriu pasirodyti protingesnis, bet norėčiau žinoti "už" ir "prieš", kas lemia tokią LG politiką?
Comment
-
Tai vadinasi, siemensai buvo pirkti neatlikus jokių naudingumo tyrimų? Aišku, aš prieš siemens nieko prieš neturiu, bet mūsų geležinkelis yra Rusijos palikimas ir nuo to nepabėgsi, kaip ir tas faktas, kad Rusija turi krovinius į Kaliningradą gabenti per mus, o juk ji irgi to nenorėtų.
Beje, tada kodėl RA2 buvo pirkti? Ir vėl gi, per jo pristatymą aš ir juo per daug nesusižavėjau, bet va teko važiuoti, ir tikrai likau labai patenkintas. Vietos daugybė, patogu ir tyliai važiuoja. O kodėl jie neleidžiami į oro uostą?
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąTai vadinasi, siemensai buvo pirkti neatlikus jokių naudingumo tyrimų? Aišku, aš prieš siemens nieko prieš neturiu, bet mūsų geležinkelis yra Rusijos palikimas ir nuo to nepabėgsi, kaip ir tas faktas, kad Rusija turi krovinius į Kaliningradą gabenti per mus, o juk ji irgi to nenorėtų.
Beje, tada kodėl RA2 buvo pirkti? Ir vėl gi, per jo pristatymą aš ir juo per daug nesusižavėjau, bet va teko važiuoti, ir tikrai likau labai patenkintas. Vietos daugybė, patogu ir tyliai važiuoja. O kodėl jie neleidžiami į oro uostą?
Del keleviniu riedmenu gal kas kitas (daugiau info apie juos turintis) pakomentuos
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTikrai buvo daryti visokie tyrimai, kokie - neturiu tikslios informacijios (jei ir tureciau - cia daug ko negaliu viesinti) . Juk Siemsnsai buvo gaminami ir projektuojami pagal musu reikalavimus, tad musu darbo grupe tikrai daug dirbo, skaiciavo ir t.t.
Del keleviniu riedmenu gal kas kitas (daugiau info apie juos turintis) pakomentuos
2TE70 Lietuvai ko gero per galingi. Kokio ilgio ir svorio turėtų būti sąstatas, kad pilnai išnaudoti šio lokomotyvo virš 8000 AG? Manau kad jis labiausiai tinkamas naudoti kalnuose.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąAš manau, kad RAW norėjo paklausti, kodėl nebuvo perkami 2TE70 krovinių vežimui, kai keleivių vežimui naudojami TEP70BS...
2TE70 Lietuvai ko gero per galingi. Kokio ilgio ir svorio turėtų būti sąstatas, kad pilnai išnaudoti šio lokomotyvo virš 8000 AG? Manau kad jis labiausiai tinkamas naudoti kalnuose.
O keleiviu vezimui nelabai is ko daugiau buvo rinktis, o vokieciam neteiksi pasiulymo suprojektuoti 4 silumvezius..(ekonomiskai nenaudinga butu LG)Paskutinis taisė LT-1; 2008.12.04, 14:30.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąMūsų dvigubas siemensiukas ne maziau uz si 2TE70 tempia Siemsnsiukas nors ir pagal arklio jegas silpnesnis, taciau del novatoriskesniu technologiju patemptu daugiau . Jei ziuresime i ilgalaikes traukos kiloniutonus, tai 2TE-70 (viena sekcija) ju turi 304, musu ER20 - 353.
O keleiviu vezimui nelabai is ko daugiau buvo rinktis, o vokieciam neteiksi pasiulymo suprojektuoti 4 silumvezius..(ekonomiskai nenaudinga butu LG)
Comment
Comment