pabrangus autobusu biletams ir benzinui vis daugiau zmoniu ses i traukini. Marsrutai Kaunas-Vilnius ir Vilnius-Klaipeda ypac ispopuliares nes palyginkit kiek kainuoja su autobusu i vilniu nuvazuot ir traukiniu. Nepamirskit ir kamsciu, o traukiniui jie nebaisus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Kuras brangs, nes akcizai bus didinami. Keliones bilietai irgi dar brangs - kai tik bus panaikintas lengvatinis 5 proc. PVM. Taigi laukia nemenkas kainu suolis. Visgi 15 proc. daugiau atiduodami valstybei, vezejai tures kompensuoti prarastas pajamas keldami kainas. Ir, jei kuro kainos isliks tokios kaip dabar, o bilietai pabrangs, keliones automobiliu bus gal tik siek tiek brangesne.
Comment
-
bet jei ir pakils kainos tai gelezinkeliu vis tiek bus pigiau nes nemanau jog traukiniai daugiau kuro ar elektros reikalaut pradetu- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąbet jei ir pakils kainos tai gelezinkeliu vis tiek bus pigiau nes nemanau jog traukiniai daugiau kuro ar elektros reikalaut pradetu
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPigiau. Bet as cia, nors ir ne i tema, bet akcentuoju tai, kad dabar smarkiai atpigus kurui, kelione automobiliu, lyginat sunaudoto kuro kaina ir bilietu (kurie tikrai neatpigs, o tik brangs) yra palyginti nedaug brangesne. O jei vaziuoji dviese - tai net ir pigesne. Tai tikrai neskatina naudotis viesuoju transportu. O didmiesciuose kamsciai tik dides...
Aišku, svarbiausias prioritetas išlieka kaina. Spalį, kai benzinas buvo žiauriai brangus, važinėjom autobusais, tačiau lapkritį, atpigus kurui, vėl grįžom "prie vairo". Ką tuo noriu pasakyti? Nėra logikos kelti viešojo transporto bilietų kainas, kada kuras pastebimai pinga. Panašu, pigs ir toliau (gal ne taip sparčiai), nes krizės pabaigos dar nesimato. A juostų realios naudos kažkaip nematyti (Stanevičiaus ir Ukmergės gatvėse), greitis tragiškas, kokybė jau nebegerėja, kainos žymiai kyla. Tai ar iš tikrųjų savivaldybė nori pritraukti daugiau žmonių į viešąjį transportą? Nori? Kaip? Keldama kainas?
P.S.: jeigu žmogų įpratinsi važinėti lengvuoju automobiliu, tai niekaip jo nepriversi kad ir iš Vilniaus į Kauną važiuoti autobusu ar traukiniu. Va kas mane neramina...Paskutinis taisė Wycka; 2008.11.24, 21:38.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąKuras tai kuras, o kur amortizacija + visos kitos eksploatacinės išlaidos: padangos, tepalai, filtrai, tech.apžiūra ir t.t. Manau, kad tavo kaimynas išties labai geras ir tave pusvelčiui vežioja. Tu jam atsidėkodamas galėtum bent jau automobilį nuplauti
Geras visgi dalykas tas carpoolas.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąBet kaimynui tai neatsiranda daugiau išlaidų, kad bendradarbį vežioja, o ne vienas važiuoja.
Geras visgi dalykas tas carpoolas.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąNe visai apie tai aš. Norėjau pasakyti, kad skaičiuojant vien tik kuro kainą nebus suskaičiuojama tikroji kelionės kaina.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąKaimynas neturi vezejo licencijos. Jis nemoka valstybei mokesciu. Kaina gali buti tik sutartine ir ji yra nelegali...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąKai perki bilieta vaziuoti traukiniu, apmoki visa kompleksa mechanizmu/irenginiu/medziagu/paslaugu kainas. Taip pat ir vaziuojant automobiliu, kainuoja ne vien medziagos...
Comment
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąApie kokias medziagas cia kalbi?
Comment
-
/\ Nenoriu įžeisti kolegų forumiečių ar pasirodyti nemandagus, bet man totaliai px ką vežėjai įskaičiuoja į bilieto kainą. Aš moku už nuvežimą iš taško A į B plius komfortas, greitis, patogumas ir t.t., o visa kita neturėtų būti mano reikalas. Paprasčiausiai radau, kas veža pigiai ir patogiai ir neatsisakiau tuo pasinaudoti. Noriu pabrėžti, kad jeigu mėnesinis Vilniaus autobusų bilietas nuo gruodžio kainuotų ne 60, o tik 30 Lt, dar ir benzino litro kaina butų virš 3 Lt - važiuočiau tik autobusu. Bet yra kaip yra...
P.S.: Tikiuosi, kad LG liks blaisvesnėm galvom per važiavimo kainų kėlimo psichozę ir bent iki pavasario nekeis kainų. Tada, pvz.: keleiviui iš Naujosios Vilnios, Panerių, Juodšilių labiau apsimokės važiuoti Vilniun traukiniu nei VT autobusais. Beje, kai naujosios kainos autobusu greitai bus 1,8/2,5 Lt, tampa labai patraukli kaina maršrutu Vilnius-Oro uostas. Matyt, kai paleido šią motrisę, LG jau žinojo naująsias VT bilietų kainas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Elektra brangs, tai ir elektriniu traukiniu bilietu kainos turetu dideti. Is Vilniaus i Kauna bent litu - dviem tai tikrai. Vis tiek pigiau nei autobusu.
O tendencija tokia - miesto viesasis transporto vienkartinis bilietas kainuos tiek, kiek litras benzino. Vakaru Europoje (vidutiniskai imant) panasiai ir yra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektra brangs, tai ir elektriniu traukiniu bilietu kainos turetu dideti. Is Vilniaus i Kauna bent litu - dviem tai tikrai. Vis tiek pigiau nei autobusu.
O tendencija tokia - miesto viesasis transporto vienkartinis bilietas kainuos tiek, kiek litras benzino. Vakaru Europoje (vidutiniskai imant) panasiai ir yra.
P.S. Vis tiek iš idėjos kiek galima važinėju viešuoju....
Comment
-
Vilniaus geležinkelio transporto ir verslo paslaugų mokykla
http://vgtvpm.lt/index.php?-1612394630
Comment
Comment