Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dvi iškalbingos antraštės:
    „Deutsche Bahn“ vežė mažiau krovinių
    Spartus „Deutsche Bahn“ krovinių transportavimo augimas, kuris nuolat didėjo pirmoje metų pusėje, per paskutinius keturis mėnesius paradėjo mažėti.
    Krovinių vežimas traukiniais iš metų į metus rodė teigiamus rezultatus, tai tęsėsi iki šių metų pavasario, tačiau nuo šių metų liepos mėnesio jie nukrito iki praėjusių metų rezultatų.
    Kompanijos „Deutsche Bahn“ atstovas paskelbė, jog kompanija pateiks krovinių transportavimo ataskaitą kitą mėnesį.
    2007 m. bendrovė gabeno 312,8 mln. t krovinių, 2006 m. – 307, 6 mln. t. „Deutsche Bhan“ kontroliuoja apie 80 proc.Vokietijos krovinių gabenimo rinkos.
    Šaltinis: http://www.kelias.net/7995.html

    AB „Lietuvos geležinkeliai“ per devynis šių metų mėnesius vežė 42,3 mln. tonų krovinių
    Statistikos departamento duomenimis, AB „Lietuvos geležinkeliai“ per devynis šių metų mėnesius vežė 42,3 mln. tonų krovinių, tai 6,3 procento daugiau nei per tą patį 2007 m. laikotarpį. Palyginti su 2007 m. sausio–rugsėjo mėn., tarptautinis krovinių vežimas 2008 m. sausio–rugsėjo mėn. padidėjo 0,2 procento ir sudarė 30,6 mln. tonų, o vidaus vežimas padidėjo 26,0 procento ir sudarė 11,7 mln. tonų. Didelę lyginamąją tarptautinio krovinių vežimo dalį sudarė vežimas tranzitu (45,8 proc.), kuris, palyginti su 2007 m. sausio–rugsėjo mėn., sumažėjo 4,1 procento.
    Šaltinis: http://www.kelias.net/7998.html
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Kauno technologijos universitetu

      Spalio 20 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka ir Kauno technologijos universiteto rektorius prof. Raimundas Šiaučiūnas pasirašė bendradarbiavimo sutartį.
      Joje numatytas aukštos kvalifikacijos geležinkelio transporto specialistų rengimas, fundamentaliųjų ir taikomųjų tyrimų vykdymas, mokslinių konferencijų organizavimas. Bendrovės specialistams bus sudarytos sąlygos dalyvauti studijų procese, bendradarbiauti tobulinant studijų programas, pagal užsakymus organizuoti tikslines studentų grupes. Savo ruožtu „Lietuvos geležinkeliai“ įsipareigoja remti universiteto mokomosios bazės, skirtos geležinkelio transporto specialistų rengimui, plėtrą, organizuoti studentų gamybines praktikas, mokslinių tyrimų tikslais leisti naudotis biblioteka ir sukaupta informacija.
      „Lietuvos geležinkeliai“ su Kauno technologijos universitetu bendradarbiauja jau nuo 1990 m. Glaudžiausi ryšiai užmegzti su Elektros ir valdymo inžinerijos bei Mechanikos ir mechatronikos fakultetais. Universitetas jau paruošė apie 300 geležinkelio transporto specialistų.

      Vidmantas Gudas

      AB „Lietuvos geležinkeliai“
      Ryšių su visuomene ir reklamos skyrius
      Tel.: 269 30 29
      El. paštas: v.gudas@litrail.lt
      Šaltinis: http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Na pagaliau grįžau iš kelionės. Tiesa sakant nebūtina čia taip manęs girti rekomenduočiau pasižiūrėti vieną laidą :
        http://www.lrt.lt/archyvas/?channel=...312_1224331200

        Superinė laida, prisidėjau prie jos minimaliai, labai daug archyvinių kadrų, tarkim 25 minutėje matosi važiuojanti plačiūjų geležinkelių matrisė. Žodžiu, tikras fanas džiaugsis šia laida

        Comment


          Sveiki, Gal kas nors dirbate Lietuvos Geležinkeliuose ir žinote kiek uždirba konduktoriai ir mašinistai? Arba kiek maždaug per valandą moka?
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
            Sveiki, Gal kas nors dirbate Lietuvos Geležinkeliuose ir žinote kiek uždirba konduktoriai ir mašinistai? Arba kiek maždaug per valandą moka?
            Mašinistai uždirba apie 3000lt-priklauso nuo išdirbtų valandų skaičiaus, konduktorius (derintojas)-irgi priklauso nuo išdirbtų valandų skaičiaus taip pat nuo stoties: su visais priedais virš dviejų truputį išeina.

            Comment


              O kiek į valandą moka gal kas žinote?
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                Į valandą konduktoriui 8.90Lt maždaug, bet sakau, čia nuo stoties priklauso, o pas mašinistus nežinau ar valandinis.

                Comment


                  Parašė RAW Rodyti pranešimą
                  Į valandą konduktoriui 8.90Lt maždaug, bet sakau, čia nuo stoties priklauso, o pas mašinistus nežinau ar valandinis.
                  O dar vieną, o konduktoriai dirba paromis ir dar valo vagonus ar aš klystu? Kokias jie pareigas atlieka, tikrina bilietus ir viskas? ar dar ką?
                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    Konduktorius-derintojas, jis padeda mašinistui: prikabinėja, atkabinėja vagonus. Vagonu tikrai nevalo, bent jau neteko girdėti. Vyr. konduktorius išvažiuojant į tarpstotį būna vietoj mašinisto padejėjo-dubliuoja signalus. Aišku, čia liečia tik manevrus. Darbas pamaininis: nuo 7 iki 19, nuo 19 iki 7.

                    Comment


                      Prikabinėja, atkabinėja turiu omeny tai, kad kažkur reikia paduoti vagonus iškrovimui, kažkur pakrovimui, aišku, kur stotyse tuo užsiimama, subrokuotus vagonus rūšiuoja, šalina nesutapimus, klasinius vagonus perstato

                      Comment


                        Ačiū, truputėli aiškiau.
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Na pagaliau grįžau iš kelionės. Tiesa sakant nebūtina čia taip manęs girti rekomenduočiau pasižiūrėti vieną laidą :
                          http://www.lrt.lt/archyvas/?channel=...312_1224331200

                          Superinė laida, prisidėjau prie jos minimaliai, labai daug archyvinių kadrų, tarkim 25 minutėje matosi važiuojanti plačiūjų geležinkelių matrisė. Žodžiu, tikras fanas džiaugsis šia laida
                          Geras! Ačiū.

                          Comment


                            o tie, kur tikrina bilietelius - kontrolieriai. o juos pacius tikrina revizoriai.
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                              O dar vieną, o konduktoriai dirba paromis ir dar valo vagonus ar aš klystu? Kokias jie pareigas atlieka, tikrina bilietus ir viskas? ar dar ką?
                              Man atrodo, kad vieni cia kalba apie miltus, o kiti apie tiltus Daugelio zmoniu, nesusijusiu su gelezinkeliais, galvose yra tas konduktorius, kuris keleiviniuose traukiniuose tikrina bilietus (paprastai ir juos parduoda). Taciau dar yra ir vyr. kondutoriaus pareigybe (man tai tiesa pasakius keistas toks pavadinimas sioms pareigoms) , kuri su bilieteliu tikrinimu neturi nieko bendra. Vyr. konduktorius - tai darbuotojas, kuris vaziuojant traukiniui tarpstociu atlieka masinisto padejejo darba, o stotyse atlieka traukiniu derintojo darba. Stotyse jis perstatineja vagonus is vieno kelio i kita, pastato iskrovai , paima iskrautas ir t.t. Taip pat jis pries isvykima patikrina sastata, isbando stabdzius (ir t.t.), ir vaziuoja masinisto kabinoje. Paprastai vyr. kondutoriai vazineja su rinktiniais krovininiais traukiniais (kurie aptarnauja nustatyto ruozo stotis). Panasi spacialybe i vyr. konduktoriaus - traukiniu derintojas. Jis stotyse taip pat perstaineja, atkabineja, nuveza ir paima is reikiamos vietos vagonus, taciau neturi teises vykdyti masinisto padejejo pareigas.
                              Dirba beje visi mineti darbuotojai pamainomis (kartais buna retu isimciu, kai dirba tik dienomis).
                              Paskutinis taisė LT-1; 2008.10.27, 08:13.

                              Comment


                                - Gal nuostolingas keleivių vežimas būtų pelningas, jeigu geležinkeliais važinėtų ne daug degalų naudojantys rusiški, bet modernūs ir ekonomiški Vakarų šalių gamybos traukiniai?

                                - Rusiška technika iš tiesų naudoja per daug degalų, bet moderni vakarietiška – labai brangi. Norėčiau mažai keleivių sulaukiančiomis linijomis paleisti automotrisas. Fantastiška technika – vienas mašinistas tarsi autobusu veža apie 50 keleivių.

                                Mielai paleisčiau tokią automotrisą į Marcinkonis. Tačiau ji kainuoja kelis milijonus litų. Vadinasi, reikėtų branginti ir bilietus, kad atsipirktų, o mūsų žmonės, ypač kaime, neišgali tiek mokėti.

                                Beje rudenį nuperka antrają automotrisą? Negalėtų LG jos paleisti į Marcinkonis?
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  /\ Pritariu net labai. Automotrisių ( neretai ir atnaujintų bėgių) reiktų ne tik maršrute Vilnius-Marcinkonys, bet ir Vilnius-Stasylos, Vilnius-Kena, Klaipėda-Skuodas, Švenčionėliai-Utena, Radviliškis-Pagėgiai, Šiauliai-Joniškis, Šiauliai-Naujoji Akmenė, Altus-Šeštokai, jau važinėja Stotis-Oro uostas ir Kaunas-Kybartai. Taip pat vietoj dukart per dieną važinėjančio traukinio Šiauliai-Rokiškis manau tikslinga paleisti motrisę Šiauliai-Obeliai tris ar net keturis kartus per dieną. Spalio 25d. 17.30h Panevėžyje stebėjau atvažiuojantį traukinį Rokiškis-Šiauliai. Išlipo dešimt keleivių, panašiai ir įlipo. Į traukinuką net graudu buvo žiūrėt - du sukabinti motoriniai vagonai. Motrisė čia bent jau būtų logiškas sprendimas. Neabejoju, kad po kelių metų bus atnaujintas reguliarus susisiekimas siauruku iš Panevėžio į Rubikius per Anykščius, ir suderinti grafikai būtų didelis impulsas traukinių keleivių srautams. Lietuvoje yra labai daug gyvenviečių, kurias pasiekti patogiausia traukiniu, o kai kuriuos kaimus išvis pasieksi tik traukiniu arba nuosavu automobiliu.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    O gal geriau vietoj kisamu motrisiu paleist normalu autobusa? Ar jus bent isivaizduojat kiek kainuoja motrises eksplotacija/islaikymas?

                                    Comment


                                      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                      O gal geriau vietoj kisamu motrisiu paleist normalu autobusa? Ar jus bent isivaizduojat kiek kainuoja motrises eksplotacija/islaikymas?
                                      Na jei labai nori užkimšt kelius, tai - prašom
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Tai nuperki Tarkim kitiems metams 2 automotrisas (girdėjau kad viena tokia kainuoja apie 2 mln) tai gaytūsi grubiai paėmus 5 miln. investicija, ir ji atsipirktų per porą trejatą metų.. Nerytau begales degalų ir visi sutilptų į ją ir manau pelninga būtų tokią paleisti.
                                        Jas pradžiai paleisti galima būtų Vilnius-Kena-Vilnius ir Vilnius-Marcinkonys-Vilnius. Turbūt dabar tokie reisai nuostolingi. Kaiptik vakar važiavau į Kena ir atgal, tai vagonai pusiau tušti, vietų pakankamai....
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          jo as irgi laukiau vakar vilniuj traukinio i kauna tai traukinys i kena buvo pustustis beto paziurejus is kitos puses nauji traukiniai galbut pritrauktu nauju keleiviu ar bent railfanu kurie noretu isbandyt sia "atrakcija" vis pinigeliai butu.
                                          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                          - Rusija su Amerika kariauja.
                                          - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                          - O amerikiečiai?
                                          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X