Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Jei jus uzsakomuoju reisu pravaziavote viena karta, tai nereiskia, kad ten ir reguliarus keleiviniai reisai buvo O liepa jau beje buvo labai seniai, dabar jau spalis..
    Kita vertus, jus ten po visokius privaziavimo kelius (ypac aplink Vilniu) su tuo savo traukiniu prasitrankete, kur joks keleivinis gyvenime ten nebuves..

    Prasitrankėte, su tuo savo traukiniu...
    Kažkas apie keleivinisu traukinius žadėjo nebediskutoti
    Paskutinis taisė 2Pack; 2011.08.23, 10:23.

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      Ghmmm. Kaip tai uždarė Rengė - Mažeikiai, mes ten važiavome liepos mėnesį... Ir LDZ puslapyje traukinys Ryga - Rengė egzistuoja...
      Buvau girdėjęs apie kažkokį remontą tarp Jelgavos ir Rengės, ir kažkaip www.ldz.lv tada tikrai neradau traukinio Ryga-Jelgava-Rengė.
      Dabar, kaip matau, vakarinis iš Rygos į Rengę ir rytinis iš Rengės į Rygą važinėja. Ir, kaip matyti, jį netaip sunku būtų pratęsti iki Mažeikių. Žinoma, kitas klausimas, kai kažkas to nenori... Aišku, kitas dalykas - kelio remontas (eismo uždarymas panašiai kaip Kauno tunelyje ar Estijoje tarp Tartu ir Valgos.

      Comment


        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
        Kam tas sarkazmas? Prasitrankėte, su tuo savo traukiniu...
        Kažkas apie keleivinisu traukinius žadėjo nebediskutoti
        Skaitydamas cia esancias ivairias mintis (kurios man daznai tik zypsena kelia) apie keleiviu vezima, nerasineju komentaru i jas (nors tikrai labai knieti duoti atsakyma i daugeli ju), nes nematau tikslo beprasmiskai gincytis su kai kuriais "specialistais" - as daug ka matau is kitos pozicijos..
        Jau audra su savo komentarais buvau sukeles pora kartu, tad kam to reikia...
        O vat kaip rasyti, cia jau kiekvieno reikalas.. Nes vienas zmogus supranta jumora ir viskas ok, kitam gi tas pat uzkliuva kaip izeidimas ar pan..

        P.S. beje, uzkliuvusiame pranesime buvo 2 besikvatojantys veidukai. Jei ju nebutu, tai jau visai kitaip galima suprasti..
        Paskutinis taisė LT-1; 2008.10.05, 15:29.

        Comment


          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
          Jei jus uzsakomuoju reisu pravaziavote viena karta, tai nereiskia, kad ten ir reguliarus keleiviniai reisai buvo O liepa jau beje buvo labai seniai, dabar jau spalis..
          Kita vertus, jus ten po visokius privaziavimo kelius (ypac aplink Vilniu) su tuo savo traukiniu prasitrankete, kur joks keleivinis gyvenime ten nebuves..
          Ne ne, būtent tekste parašyta kad tarp Rengės ir Mažeikių nėra susiekimo, t.y. nėra krovininių traukinių. Tai dėl to ir man įdomu pasidarė. O vissą kitą jumorą supratau Šiaip smagu būti pirmuoju

          Comment


            Sutartis su Baltarusijos geležinkeliais
            Spalio 9 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka ir „Baltarusijos geležinkelių“ vadovas Vladimiras Žerelo pasirašė tarptautinių pervežimų geležinkeliais bendradarbiavimo sutartį. Ceremonijoje dalyvavo Lietuvos Respublikos Susisiekimo viceministras Česlovas Šikšnelis.
            Sutartimi patvirtintos traukinių judėjimo ir aprūpinimo lokomotyvais bei mašinistais sąlygos, dispečerinio valdymo tvarka pasienio punktuose Kena – Gudogai, Stasylos – Benekionys. Susitarta dėl veiksmų esant nenumatytiems atvejams, gaisrinių traukinių ir sniegą valančios technikos panaudojimo, vagonų, konteinerių bei krovinių pervežimo ir perdavimo tvarkos. Nustatyta šalių atsakomybė už patirtą žalą ir nuostolius. Sutartyje numatyta techninių priemonių (kelio įrenginių, signalizacijos, elektros tiekimo) ir pasienio punktuose esančių pastatų aptarnavimo tvarka.
            Pasirašyta bendradarbiavimo sutartimi siekiama užtikrinti traukinių judėjimo saugumą, sutrumpinti pervežimų per pasienio stotis laiką, sumažinti eksploatacinius praradimus, nepriimtų ir gražintų vagonų kiekius.
            www.litrail.lt

            Comment


              Kai buvo paleista automotrise i oro uosta ir jai rezervuotas 1 kelias, priemiestiniai traukiniai isvyksta (atvyksta) ir is 10 bei 12 keliu, kurie iki tol buvo naudoti tranzitiniams traukiniams i (is) Kaliningrada.

              Comment


                O 6-tąjį kelią gal intensyviau naudot pradėjo? Ir dar, automotrise kai važiavau, ji sustojo 7-tajame kelyje.

                Comment


                  Ir sesta kelia pradejo intensyviau naudoti. Automotrise stoja daugiausiai pirmame kelyje. Bet keliskart per diena stoja ir 7-ame.

                  Comment


                    Nežinau, ar skelbta, ar ne, bet gal bus pravartu.

                    Kino festivalis su specialia programa apie traukinius:

                    cia yra info apie festivali

                    o čia dešineje puseje pagal festivalio pavadinima (traukiniu laikais)kada bus koks filmas rodomas Vilniuje:http://www.kinofestivalis.lt/lt/programa/Vilnius

                    Comment


                      Vat ką radau:
                      AB „Lietuvos geležinkeliai“ lankosi Egipto geležinkelių delegacija

                      Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerijos kvietimu spalio 15 – 17 dienomis AB „Lietuvos geležinkeliai“ lankosi Egipto geležinkelių delegacija.
                      Susitikimo su Egipto geležinkelių atstovais tikslas – Egipto institucijų administracinių gebėjimų didinimas ir transporto eismo saugos geležinkelių sektoriuje gerinimas.
                      Susitikimo metu Egipto geležinkelių atstovai supažindinami su AB „Lietuvos geležinkeliai“ eismo saugos organizavimo principais, avarinių įvykių tyrimo metodika, priemonėmis eismo saugai gerinti, bendrovės struktūra ir pagrindiniais veiklos principais, riedmenų parku, vykdomais infrastruktūros, riedmenų atnaujinimo bei modernizavimo projektais. Taip pat pateikiama informacija apie tarptautinį bendradarbiavimą įgyvendinant ES teisės aktus bei su Europos geležinkelių agentūra ERA, prezentacija apie „Lietuvos geležinkelių“ signalizacijos sistemas.
                      Šaltinis: http://www.kelias.net/7931.html

                      Jeigu kam įdomu, tai štai ką pavyko rasti apie Egipto geležinkelius:
                      The first railway road was made in Egypt on the 12th of July 1851, and started working after the Suez canal opening ceremonies in 1854, during the ruling period of khedive Ismail Basha and under the supervision of the English engineer Robert Stevenson, the son of the famous train inventor George Stevenson.
                      The railway network measures approx 6700 km, 4872 km of them are non stop, while the rest are stations and block points.
                      The railway network joins the whole delta, it also connects most of the inhibited and economic points like harbors on both the Mediterranean and the red seas, together with all the cities in a huge network of extended modern railway roads, ally equipped to operate all types of high speed trains.
                      Apytikslis vertimas:
                      Pirmasis geležinkelis Egipte buvo nutiestas 1851m. liepos 12 dieną ir pradėjo veiklą po Sueco kanalo atidarymo ceremonijos 1854 metais, valdant kalifui (?) Ismail Basha ir prižiūrint anglų inžinieriui Robert Stevenson, įžymaus traukinio išradėjo George Stevenson sūnui.
                      Geležinkelių infrastruktūra užima apytikriai 6700 km, 4872 km iš jų yra non-stop (?, turbūt tiesiog bėgiai tarpstočiuose, čia reiktų specialisto komentaro), o visa kita yra stotys ir blokpostai.
                      Geležinkelių infrastruktūra apima visą [Nilo] deltą, taip pat jungia daugumą apgyvendintų ir ekonominių teritorijų, tokių kaip uostai Viduržemio ir Raudonojoje jūrose, kartu su visais miestais apimančioje išplėtotoje modernių geležinkelių infrastruktūroje, susietai aprūpinant visų tipų greituosius traukinius.

                      Šaltinis ir visas tekstas: http://www.egyptrail.gov.eg/docs/about/about.html
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        /\
                        khedive - chedivas, Egipto vice-sultono titulas Turkų valdymo laikais (1867—1914).

                        Comment


                          Teko prieš kelis metus važiuoti Egipte traukiniu Asuanas-Kairas. Nežinau kurios klasės ten buvo vagonai - dvivietės kupė, bet buvo durys tarp dviejų kupė. Iš išorės dažai buvo besilupantys, tad jau buvau pasiryžęs kentėti, bet viduje buvau maloniai nustebintas - vagonas buvo modernus ir švarus. Aptarnavimas taipogi geras. Nuotraukų, deja, neturiu. Geležinkelio stotyje vaikščiojo uniformuoti pareigūnai (jų visame Egipte pilna). Tėvas juokavo, sakydamas, kad Asuano stotis jam primena Maskvos Belorusskij vokzal 1976 metais.
                          Egiptas matyt negali pasigirti gera geležinkelio infrastruktūra, nes visos kelionės metu dundėjo ratai į bėgių sandūras, buvo stiprus šoninis siūbavimas.
                          Miegamieji traukiniai Egipte eksploatuojami įmonės Abela.
                          Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.10.18, 14:11.

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Tie http://www.maps.lt pažymėti niekur nenuvedantys bėgiai (aklikeliai) yra atšakos iš Subačiaus geležinkelio stoties. Vienas toks kelyna syra rezerviniame (ar kaip ten vadinti) lokomotyvų depe. Vieną kartą ten užklydau, tai mačiau garvežį ir keletą "nurašytų" manevrinių šilumvežių. Bet buvo tai seniai (gal 1995 metais).
                            Kokie manevriniai ir dar kasnors buvo?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              O aš vakar mačiau ilgą prekinį sąstatą su kažkokiais keleiviniais vagonais ar traukinių sekcijomis, tarpstotyje Paneriai-Vilnius, važiuojantį į Vilniaus pusę. Pats tuo metu buvau traukinyje ir dėl didelio greičio negalėjau įžiūrėti kas tai per riedmenys.

                              Comment


                                Udrius pasakoja apie "konkes":

                                Paskutinė "konkė" palydėta su ašaromis

                                Šaltinis: "Lietuvos Rytas"

                                Comment


                                  Smulkmena, bet...
                                  Udrius pasakoja apie "konkes":...Prieškaryje funikulierius dirbdavo 16 valandų per parą...
                                  Prieškaryje funikulierių Kaune nebuvo, bet buvo tarpukaryje. O šiaip matosi, kad Udrius jau beveik transporto istorijos asas (respect'as jam). Dar norėčiau kad kas nors žinantis kiek įmanoma tiksliau nurodytų kur turėjo būti tas trečiasis neįrengtas funikulierius (kurioje Laisvės al. pusėj)?
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    ... kur turėjo būti tas trečiasis neįrengtas funikulierius (kurioje Laisvės al. pusėj)?
                                    Manau ne puseje, o gale... i Vytauto parka...

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      Manau... i Vytauto parka...
                                      Ten kažkur apie Parodos kalną?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Aha...

                                        Comment


                                          Kas pasaulyje „žaliausias“?


                                          Europoje pasklidusi sveika mada saugoti aplinką, regis, virsta ne visiškai sveikais ginčais dėl to, kuri motorinė transporto priemonės rūšis galėtų pretenduoti į draugiškiausios aplinkai vadą. Savo teisumo įrodymui pasitelkiamos, regis, moderniausios XXI a. technologijos, moksliškiausi apskaičiavimai. Kas gi laimi šiose varžytuvėse, kurių nugalėtojas galėtų pretenduoti ir į didžiausius krovinių užsakymus?
                                          Europos Komisija (EK) pasiūlė naujų „Ekologiško transporto” iniciatyvų paketą, kuriuo siekiama, kad transporto sektorius taptų darnesnis. Viena strategijų – laipsniškai mažinti aplinkai daromą žalą bei eismo spūstis ir kartu didinti transporto ir visos ekonomikos našumą.
                                          Paskelbtas komunikatas dėl krovininio geležinkelių transporto keliamo triukšmo mažinimo. Šiame pakete yra ir su ekologišku transportu susijusių dabartinių ES priemonių sąrašas bei komunikatas dėl papildomų ekologiško transporto iniciatyvų, kurių Komisija imsis iki 2009 m. pabaigos.
                                          Už transportą atsakingas Europos Komisijos pirmininko pavaduotojas Antonio Tajani kalbėjo: „Šiuo paketu siekiama spręsti taršos bei klimato kaitos problemas ir užtikrinti, kad teršėjai, o ne mokesčių mokėtojai, mokėtų už aplinkai padarytą žalą. Įdiegus šias iniciatyvas, transportas taps ekologiškesnis, bus išmetama mažiau teršalų, krovininiai automobiliai naudos iki 8% mažiau degalų ir visi eismo dalyviai rečiau gaiš spūstyse. Vėlavimas, be reikalo išmesti į aplinką teršalai ir padidėjusios išlaidos kenkia transporto bendrovėms, jų klientams ir visiems mums. Veiksmingesnė ir darnesnė transporto sistema ilgainiui taps patogesnė naudotojams ir pigesnė.”

                                          „Modeshift“ koncepcija


                                          „Modeshift” koncepcijos esmė – vienos transportavimo rūšies (kelių, geležinkelių, oro, vandens) keitimas kita. Aplinkosaugos požiūriu ši koncepcija reiškia taršos sumažinimą pakeitus transporto rūšį.
                                          Vadinamasis „greitasis” transportavimo būdas – gabenimas oro transportu, laivais bei traukiniais – laiko atžvilgiu yra ganėtinai palankus, tačiau teigiama, jog jis labiausiai teršia aplinką, be to, yra brangus. Specialistai pripažįsta, jog „žaliasis” transportavimo būdas yra lėtesnis, tačiau pigesnis.
                                          Tarkim, transportavimas keliu, palyginti su transportavimu oru, gali užtrukti 4 dienomis ilgiau, tačiau kainuos penktadaliu pigiau (jei nepaisysime, kad sutaupytą laiką neretai atseikėja solidžiais grynaisiais).
                                          Anot kai kurių ekspertų, transportavimą oru pakeitus į transportavimą keliais, galima sumažinti CO2 kiekį iki 8 kartų (priklausomai nuo siuntos).
                                          Kalbėdamas apie EK iniciatyvas, Aplinkos ministerijos (AM) Aplinkos kokybės departamento Atmosferos skyriaus vedėjas Vytautas Krušinskas sakė: „Aplinkos ministerija sveikina tokias EK iniciatyvas ir visiškai pritaria šiam paketui. Energijos vartojimo efektyvumo didinimas, autoparko atnaujinimas, ekonominio poveikio priemonių taikymas, triukšmo mažinimas – Lietuvos transporto sektoriuje labiausiai atsilikę. Šie klausimai iki šiol praktiškai nebuvo sprendžiami. Tačiau nesutinku su teiginiu, kad kelių transportas ekologiškiausias. Iš tikrųjų ekonomiškiausias ir kartu ekologiškiausias yra vandens transportas, po to – geležinkelių ir tik tada – kelių transportas”. Pareigūnas savo teiginį grindžia oficialiais Lietuvos Respublikos Statistikos departamento duomenimis.
                                          „Kaip matote, automobiliais ir traukiniais vežta beveik tiek pat krovinių, tačiau degalų automobilių transportas sunaudojo daugiau. Šis sunaudojimas skiriasi gana ženkliai (19 kartų daugiau – aut.)”, – dėsto V. Krušinskas. Paklaustas, kaip tokiu aveju ministerija žada skatinti krovinių gabentojus pereiti prie „žaliosios” logistikos, specialistas kalbėjo: „Tai numatyta Darnios plėtros strategijoje. Konkrečiau – ministerijos administruojamas Mokesčio už aplinkos teršimą įstatymas tam ir parengtas, kad būtų ekonomiškai skatinima efektyviau naudoti transportą, t. y. mažiau vartoti degalų ir mažiau išmesti teršalų.”

                                          Būtina tobulinti

                                          Teigiama, jog norint sumažinti CO2 emisijas, reikia tobulinti tris transportavimo sritis. Vienas veiksnys – įmonės tinklo optimizavimas. Specialistų aiškinimu, transporto ir logistikos bendrovės nuolat turėtų tobulinti transportavimo tinklą. Kitas svarbus veiksnys – vairuotojų ugdymas. Vairuotojai turėtų būti mokomi važiuoti ekologiškai, geriau prižiūrėti automobilį (pvz., dažniau tikrinti padangų slėgį).
                                          Specialistai teigia, jog pats svarbiausias veiksnys, norint sumažinti CO2 emisijas, yra transportavimo rūšių keitimas ekologiškesnėmis (pvz., iš oro į kelių, geležinkelių, vandens).

                                          Verslininkai nesutaria

                                          Mūsų kalbintos bendrovės „Maxima LT” generalinis direktorius Gintaras Jasinskas didžiuojasi, jog jo vadovaujama bendrovė irgi prisideda prie aplinkos tausojimo.
                                          „Nuosekliai vykdydami plėtrą, pirmenybę teikiame darbo kokybei. Mums svarbu ir tai, kad standartas ISO 14001 padės būti atsakinga visuomenės nare – labiau tausoti aplinką, kurioje veikiame”, – teigia G. Jasinskas.
                                          Tačiau bendrovė, neseniai krovinius Lietuvoje ėmusi gabenti traukiniais, kategoriškai nesutinka, jog krovinių transportavimas sunkvežimiais yra ekologiškiausias.
                                          „Naudojantis geležinkelių transportu, yra sunaudojama kone tris kartus mažiau degalų, negu vežant vilkikais. Todėl krovinių gabenimas geležinkeliu yra ne tik efektyvesnis, bet ir gerokai ekologiškesnis”, – naujojo projekto privalumus vardija MAXIMA LT, UAB Sandėlių ir transporto logistikos departamento direktorius Rimantas Radzevičius.
                                          Anot jo, krovinį, kurį atgabena traukinys, į Vilnių paprastai vežtų net 48 krovininiai vilkikai. Šimtui kilometrų vilkikas sunaudoja vidutiniškai 33 litrus kuro, taigi, kad vienas vilkikas įveiktų atstumą Klaipėda–Vilnius–Klaipėda, prireiktų apie 200 litrų degalų, o 48 vilkikams – beveik 10 000 litrų. Automobilių išmetamosios dujos teršia gamtą, didelis vilkikų srautas gadina šalies kelius.
                                          Pradėdama bendrą projektą su AB „Lietuvos geležinkeliai”, „Maxima LT” siekia, jog didžioji dalis iš Europos Sąjungos ir trečiųjų šalių į Klaipėdos jūrų uostą atplukdomų krovinių būtų gabenami geležinkeliais, o ne krovininiais vilkikais. Taip būtų sumažintas krovininių vilkikų srautas Lietuvos keliuose.

                                          Tačiau DPD Lietuva pardavimų ir rinkodaros direktorius Baltijos šalims Gintaras Bingelis nepritaria „Maximai” ir teigia, jog pats ekologiškiausias krovinių vežimas yra kelių transportu.
                                          „Nepriklausomų tyrimų duomenimis, gabenat vieną kilogramą siuntų oro transportu, yra išmetama 8 kartus daugiau CO2 nei gabenant vieną kilogramą siuntų kelių transportu, todėl verslo įmonės yra skatinamos peržvelgti savo verslo poreikius ir įvertinti, kiek yra būtina gabenti siuntas lėktuvais”, – dėsto G. Bingelis.
                                          „DPD sistema yra sukurta taip, kad siuntų gabenimui Europoje yra naudojamas vien kelių transportas. Ar tai ekologiškiausias būdas, sunku atsakyti vienareikšmiškai, juolab kad dabar kuriami naujos kartos automobiliai, kurie bus varomi elektra ar gamtinėmis dujomis, tad jų tarša bus minimali. Manau, netrukus bus naudojami automobiliai, kurie degins vandenilį ir išmes į orą vandenį. Bet kol kas tai tik siekis, ir naujos kartos automobiliai dar nėra labai plačiai naudojami dėl didelių gamybos ir eksploatavimo išlaidų. Taigi mažiausiai aplinką teršia vandens, po to eina geležinkelių ir tik tuomet kelių transportas. Didžiausias taršos šaltinis – lėktuvai. Tiesa yra ir tai, kad sunkesnes siuntas iki durų be kelių transporto pasitelkimo pristatyti sunkiai pavyktų, todėl daugeliu atvejų yra būtina naudotis kombinuotu transportavimo būdu, ypač kai tai susiję su tarpžemyniniais ar tolimaisiais pervežimais”, – sakė G. Bingelis.

                                          Šaltinis (ir visas straipsnis): http://www.kelias.net/menesio_tema.html
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X