Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    vazinedavo dyzeliukas Vilnius-Klaipeda, kuri pakeite i Kaunas-Klaipeda. Radviliskyje masinisto brigada pasikeisdavo per 15-20 minuciu. nemazai keleiviu ta laika isnaudodavo alui pirkti - truputi toliau nuo stoties esanti kioskeli apguldavo minia istroskeliu.
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
      vazinedavo dyzeliukas Vilnius-Klaipeda, kuri pakeite i Kaunas-Klaipeda. Radviliskyje masinisto brigada pasikeisdavo per 15-20 minuciu. nemazai keleiviu ta laika isnaudodavo alui pirkti - truputi toliau nuo stoties esanti kioskeli apguldavo minia istroskeliu.
      Nu gal ir nebloga sisitema, galetu ir dabar taip padaryt, bet kaip ir sakiau, kam tai rupi....?

      Comment


        Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
        Pilnai pritariu. Tik greitasis traukinys pasiteisntų šiame rouže. Ir gal būt iki Daugpilio.
        Komentaras nukrypstant nuo temos:
        manau, kad traukinius, kurie per Lietuvą (300 km) važiuoja 6valandas, vadinti "greitaisiais" yra kažkoks nesusipratimas

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          Komentaras nukrypstant nuo temos:
          manau, kad traukinius, kurie per Lietuvą (300 km) važiuoja 6valandas, vadinti "greitaisiais" yra kažkoks nesusipratimas
          6 valandas... Bet ne 10 valandų...

          Beje, kiek laiko važiuodavo naktinis Vilnius-Klaipėda ?

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            6 valandas... Bet ne 10 valandų...

            Beje, kiek laiko važiuodavo naktinis Vilnius-Klaipėda ?
            Manau, kokias aštuonias. Savo vienintelę kelionę į Klaipėdą naktiniu traukiniu 1998 metais, pavadinau Kryžiaus Žygiu

            Comment


              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
              Kad neprailgtu ilga kelione, reikia geros kompanijos ir trupucio alaus!!
              Taip, sutinku, naktiniame traukinyje į Klaipėdą trūko geros kompanijos...
              ...arba pagalvės, nes patalynė kainavo 7 ar 11 Lt. Man studentui tai buvo per daug...

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                ...manau, kad traukinius, kurie per Lietuvą (300 km) važiuoja 6valandas, vadinti "greitaisiais" yra kažkoks nesusipratimas
                Prieš mėnesi važiavau paprastu SJ kompanijos traukiniu Stockholm-Oslo, per 6 val nuveikta apie 550 km su kažkur 10 tarpiniu sustojimu... greitasis X2000 vaziuoja kur kas greiciau... bet ir brangiau.... ir tik iki Karlstat'o...

                Comment


                  Vat ir problema Lietuvoje, kad visos kainos grieztai pagal atstuma... Ir jei persedimas ir reiskia didesne kaina, tai taip but neturetu. Gi galeciau pirkti bilieta is tasko A i taska B uz ta pacia kaina ir vaziuot kaip man patogiau ir greiciau. Persedant ar ne, 6:50 ar 9:50...

                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Patogu persėst, bet ne pradėt kelionę 6:56h (čia iš Panevėžio, o iš Rokiškio - dar gerokai anksčiau). Be to, persėdimas reiškia ne tik ilgesnę kelionę, bet ir didesnę kainą.

                  Comment


                    Sveiki, šiandien po pietų važiavau Naujoji Vilnia - Vilnius ir nuotrauku padariau:
                    N. Vilnia.




                    Paskutinis taisė kaskas; 2008.09.21, 20:19.
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Sveiki Papasakosiu apie Dūkšto stoty Pirmiausiai kai LG gavo RA2 iškart sita traukinis važiavo iš Vilniaus į Turmanta ir mačiau ispudingai gražus jis buvo ,bet šiandien i Dūkšto stoty atvažiavo PESA ir labai jis gražus pažystamas darbuotojas man leido ilipti i vidu tiesiog ten labai gražu buvo ,bet gaila kad tuo metu telefono neturejau bučiau foto padares. Tada PESA isvažiavo i Turmanta ir tada atgal. Jei butu elektrinems traukiniams padaryta linija Vilnius-Turmantas tai jauciu butu naujas Dviaukstis atvažiaves tai vat greit idesiu Dūkšto stoties nuotraukiu tad laukite

                      Comment


                        Man asmeniškai NV geležinkelio stotis labai panaši savo išplanavimu į Lentvario, bet pastarąjame tvarkos daugiau, ne taip apleista (atrodo, ir žmonių daugiau). Logiška, kad sutvarkius Vilniaus stotį, dabar atėjo metas NV stočiai. Jau minėjau idėją paleisti motrisę NV - Stotis - Oro uostas (- Salininkai). Tada reikėtų bent vieną elektrinę iškabą pakabinti, kurioje būtų svarbiausia informacija ir anglų kalba.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Man asmeniškai NV geležinkelio stotis labai panaši savo išplanavimu į Lentvario
                          Kad nelabai.









                          Comment


                            /\ minėjau išplanavimą, o ne architektūrą /\
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Idomu, kada nugriove senaja N. Vilnios stoti - kai elektrifikavo gelezinkeli?
                              O gal ji buvo sugriauta per kara? O po karo buvo pastatyta kita, kuri buvo nugriauta kai galimai trukde elektrifikacijai ir keliu skaiciaus padidinimui?
                              Ir ar dabartine stotis buvo dabartines vietoje ar siek tiek kitoje vietoje?
                              Stai senosios nuotraukos is vieno N. Vilnios forumo.
                              Geresnes kokybes ar kitu senosios stoties nuotrauku internete neradau.


                              http://radikal.ru/F/s50.radikal.ru/i...a5acf.jpg.html


                              Cia 1917 m. vaizdas is miesto puses.

                              http://radikal.ru/F/s39.radikal.ru/i...c3606.jpg.html

                              Kazko imageshack.us netalpina nuotrauku...
                              Paskutinis taisė Al1; 2008.09.22, 19:33.

                              Comment


                                Al1:




                                Cia 1917 m. vaizdas is miesto puses.

                                Comment


                                  Klausimas, o ar yra mėnesiniai terminuoti bilietai traukiniu vaziuoti moksleiviam pvz? ir kokios jų kainos? gal kasnors žinote?
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Klausimas, o ar yra mėnesiniai terminuoti bilietai traukiniu vaziuoti moksleiviam pvz? ir kokios jų kainos? gal kasnors žinote?
                                    Nepatingėk panaršyti www.litrail.lt, ten viską rasi.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Senokas straipsniukas, bet truputį idomus....
                                      Numatomas keleivinių traukinių atgimimas

                                      Beje, negalima užmiršti, kad visuomeninis transportas – tai ne tik troleibusai, autobusai ar mikroautobusai, bet ir tarpmiestinis visuomeninis transportas, tarkime, keleiviniai traukiniai, kurie šiuo metu apskritai merdėja ir traukiasi. Sovietmečiu per metus traukiniais keliaudavo daugiau nei 30 mln. keleivių, užpernai tik 7 mln., o pernai – vos 6 mln. keleivių (o kuo mažiau keleivių, tuo šios vežimo paslaugos nuostolingesnės). Beje, tarpmiestiniai traukiniai labai susiję su miesto visuomeniniu transportu: kuo daugiau keleivių jais važinėja, tuo daugiau vėliau jų persėda į troleibusus ir autobusus.
                                      Ar dar sugrįš keleivinių traukinių populiarumo laikai? “Lietuvos geležinkelių” generalinio direktoriaus pavaduotojas Albertas Šimėnas viliasi, kad taip: “Keleivių srauto padidėjimo laukiame jau nuo 2008-ųjųų, mat tada planuojame į trasą Vilnius–Kaunas paleisti du labai modernius, patogius, greitus dviaukščius traukinius, kurių vienas kainuoja per 30 mln. Lt. Šie traukiniai šimto kilometrų atstumą turėtų įveikti per 50 min., bet dėl to bilietų kaina nedidės. Ir ateityje kasmet tokių traukinukų bus nuperkama po du tris. Manome, kad dešimties turėtų užtekti. Šių traukinių patrauklumas, patogumas ir greitumas turėtų paskatinti žmones vėl keliauti traukiniais ne tik į Kauną, bet ir į Trakus ar kitas vietas”.
                                      Svarbu ir tai, kad jau netolimoje ateityje ir Lietuvoje bus įdiegtas itin patogus kombinuotas keleivių vežimas, t.y. žmogus galės nusipirkti vieną bilietą ir jį turėdamas važiuoti troleibusu ar autobusu iki stoties, vėliau traukiniu iki kito miesto ir ten nuvykęs vėl visuomeniniu transportu iki norimo taško. Kita numatoma naujovė – galimybė traukinių bilietus nusipirkti internetu.

                                      Tramvajus – dar negreitai

                                      Šį pirmadienį prie Vilniaus savivaldybės buvo demonstruojamas iš Nicos atvežtas tramvajaus vagono maketas. Vilniečiai taip pat galėjo susipažinti su sostinės tramvajaus projektu. Šiomis priemonėmis bandoma populiarinti naują visuomeninio transporto rūšį. Tačiau laikai, kai tramvajaus vagone bus galima ne tik pasėdėti, bet ir nuvažiuoti, tarkime, iš Santariškių į geležinkelio stotį, ateis dar negreitai. Nors transporto ekspertai yra suskaičiavę, jog Vilniui nebeužtenka tik miesto autobusų ir troleibusų, jie taip pat suskaičiavo, kad įdiegti trečią alternatyvą labai brangu. Kalbėti apie metro apskritai nėra prasmės, nes tai nerealu, telieka tramvajaus idėja.
                                      “Tačiau nuteisti vieną liniją ir ja paleisti tramvajų kainuotų per pusę milijardo litų. Vilnius, kurio visas metinis biudžetas nesiekia milijardo litų, pats tokio projekto finansuoti negali, todėl laukia paramos iš Europos Sąjungos ir kitų šaltinių”, – teigia V.Antanavičius.
                                      Prognozuojama, kad anksčiausiai pirmoji tramvajaus linija bus pradėta tiesti 2010 m., tačiau tai irgi tik fantazijos, nes jei iš ES nepavyks gauti dalies finansavimo, šis projektas būtų nukeltas į dar tolimesnę ateitį. Beje, kai kurie politikai pabrėžia, jog tramvajaus projektas neturėtų būti skubinamas, nes iki galo neapgalvojus, kaip jį įgyvendinti, galima tik dar labiau padidinti transporto problemas.
                                      Beje, įdomu tai, kad galimybę nusitiesti tramvajaus liniją svarsto ir Klaipėda.

                                      http://verslas.banga.lt/lt/leidinys..../45b083de7155d
                                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                      Comment


                                        Kaip ten su tuo uzklausimu panevezio savivaldybei? negavai atsakymo dar?

                                        Comment


                                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                          Jeigu važiuoja per Slovakiją, tai gal ratus keis Ukrainoje?
                                          Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                          Tokiu atveju manau traukinį pakeliui į Lietuvą konfiskuotų Lukašenka
                                          Čia buvo replika apie dviaukščio elektrinio traukinio transportavimą iš Slovakijos į Lietuvą per Ukrainą ir Baltarusiją. http://www.miestai.net/forumas/showt...t=423&page=145


                                          Apie Lukašenką kaip žmogų ir politiką, apie Baltarusijos valdžią nuo komentarų susilaikau, nes jų ir taip pilna.



                                          Tikriausiai nekonfiskavo nė vieną keleivinį traukinį, per Baltarusijos teritoriją važinėjantį iš Vilniaus į Maskvą, Simferopolį, Minską. Žinoma, vizų režimas, pasienio kontrolė ir muitinė sunkumų sudaro, bet vėl gi : į Maskvą yra kelias per Daugpilį, Rezeknę, Sebežą, Volokolamską, tačiau neskubama šį LG traukinį nukreipti aplenkiant Baltarusiją. Matyt, nėra taip blogai kaip atrodo...
                                          Nieko gero nesigavo Baltarusiją aplenkiant ir per Šeštokus į Lenkiją nukreipus tiesioginį keleivinį traukinį Varšuva-Vilnius. Galutinis rezultatas: traukinys nevažinėja berods nuo 2005 m. gegužės pabaigos.
                                          Jei tik į Baltarusiją nereikėtų vizų, bet kurį savaitgalį sumastyčiau paturistauti į Gardiną, Pariečę, Ašmeną. Arba per Baltarusiją ir Lenkiją maršrutu Druskininkai-Gardinas-Kuznica-Suvalkai-Šeštokai. Ir dar Lenkiją su Baltarusija jungiantis vandens kelias Augustavo kanalas vilioja ne mažiau už plaukimą Nemunu iš Gardino į Druskininkus.
                                          Kai LG jau buvo nuvertinusi geležinkelį iš Pariečės į Druskininkus, Baltarusijos geležinkelių DR1A (ar DR1P ?) dar važinėjo. Ir dar kurį laiką važinėjo sutrumpintu maršrutu iki pasienio. Toks traukinys dar dabar važinėja maršrutu Gardinas-Pariečė-Uzberež (praktiškai iki pat sienos). Tai rodo ne ką kita kaip norą važiuoti iš Gardino iki Marcinkonių ar Varėnos, o gal net į Vilnių.
                                          Iš Lydos DR1A atvažiuoja iki Benekainių.
                                          Koks dyzelinis traukinys atvažiuoja iš Molodečno į Gudagojį, nežinau (neįsitikinau). Bet nujaučiu, kad dar medinukas D1. Iš Vitebsko keleivinis traukinys pro pat Adutiškį dar atvažiuoja iki Lentupių (o nuo Lentupių iki Pabradės jau nė bėgių nelikę).
                                          Baltarusiai kažkada buvo išsiprašę tiesioginio susisiekimo iš Minsko į Klaipėdą. Tiesioginiai vagonai Minskas-Klaipėda kažkurią (gal nė ne vieną?) vasarą važinėjo su traukiniais Vilnius-Minskas ir naktiniu Vilnius-Klaipėda.
                                          Ar nereikės baltarusių prašyti tarpininkauti dėl tiesioginio traukinio Vitebskas-Polockas-Daugavpils-Panevėžys-Šiauliai-Klaipėda? Nes Lietuvoje išsireikalauti traukinį iš Klaipėdos į Rokiškį tur būt beviltiška...
                                          Nemanau, kad baltarusių tautos žmonės vasarą nenorėtų pabūti prie Baltijos jūros (savojo pajūrio jie neturi).
                                          2008m. gegužės 25 d. atsirado tiesioginis BY traukinys Mogiliovas-Minskas-Vilnius.
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2008.09.26, 20:10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X