Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Beje, maršrutu Vilnius-Šeštokai dabar važinėja tik DR1A? Vis dar tikiuosi kada nors pamatyti sąstatą su TEP60.

    Tiesa, gal turit minčių, kokį traukinį vienąsyk mačiau pakilęs lėktuvu iš Vilniaus oro uosto? tai buvo TEP60 su 3 vagonais, važiuojantis tuo keliu, kuris prie aerouosto ir yra, berods Stasylų kryptim.

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Beje, maršrutu Vilnius-Šeštokai dabar važinėja tik DR1A? Vis dar tikiuosi kada nors pamatyti sąstatą su TEP60.

      Tiesa, gal turit minčių, kokį traukinį vienąsyk mačiau pakilęs lėktuvu iš Vilniaus oro uosto? tai buvo TEP60 su 3 vagonais, važiuojantis tuo keliu, kuris prie aerouosto ir yra, berods Stasylų kryptim.
      La, jei būtų šilumvežis M su keturiais vagonais, tai tikrai teigčiau, kad tai Ryga - Truskavecas, iš Vilniaus išvykdavęs berods apie vidurdienį. Kada Jūsų lėtuvas kilo?

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Beje, maršrutu Vilnius-Šeštokai dabar važinėja tik DR1A? Vis dar tikiuosi kada nors pamatyti sąstatą su TEP60.

        Tiesa, gal turit minčių, kokį traukinį vienąsyk mačiau pakilęs lėktuvu iš Vilniaus oro uosto? tai buvo TEP60 su 3 vagonais, važiuojantis tuo keliu, kuris prie aerouosto ir yra, berods Stasylų kryptim.
        Kamuoja nuojauta, kad rudenį iš Vilniaus į Šeštokus vėl pradės važinėti TEP60 su trim keleiviniais vagonais. Gal būt klystu. Jei klystu, prašau atleidimo.
        Nuojautos motyvai:
        1. Vasarą daugiau vagonų reikėjo traukiniams iš Vilniaus į Klaipėdą, Maskvą, Sankt.Peterburgą, rudenį dar nustos važinėti traukinys į Simferopolį. Vagonų atliks.
        2. Toks pat didesnis vadinamų klasini otipo vagonų pareikalavimas buvo susidaręs lakiotarpyje tarp 2007m. Kalėdų ir 2008m. Trijų Karalių, tada į Šeštokus laikinai važinėjo taip pat DR1A.
        3. Rugsėjo pradžioje rečiau važinės tranzitiniai Rusijos traukiniai į kaliningradą, tai mažiau darbo turės šilumvežiai
        TEP60.
        Taip pat nujaučiu, kad iš lėktuvo pamatyti galėjai dėl Vilniaus-Panerių tarpstotyje vykusių darbų (pvz. pietinio aplinklelio viaduko statybos) iš Vilniaus aplinkiniu keliu per Kirtimus, Juodšilius, Vaidotus, Pušyną paleistą traukinį į Šeštokus. Nes jo pavėlavimų į Kauną (ir į Šeštokus) būdavo...
        Gal vėl klystu, bet kažkada vidurdienį taip į Vilnių kartais atvažiuodavo dyzelinis traukinys Kaliningradas-Vilnius. Kartą pats atvažiavau taip.

        Comment


          Kinai planuoja sukurti greičiausią pasaulyje traukinį

          www.DELFI.lt
          2008 rugsėjo mėn. 1 d. 17:17

          Corbis/Scanpix
          Kinijoje ketinama sukurti greičiausią keleivinį traukinį, kuris važinėtų tarp sostinės Pekino ir didžiausio finansinio centro Šanchajaus. Kinijos Geležinkelių ministerija pranešė, kad šio traukinio greitis turėtų būti 380 km/h.
          Dešimties valandų kelio tarp minėtų dviejų miestų sutrumpėtų daugiau nei dvigubai.

          1,3 tūkst. ilgio geležinkelio linija turėtų būti baigta per ketverius metus, praneša BBC.


          delfis eilinį sykį nusišnekėjo

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Kamuoja nuojauta, kad rudenį iš Vilniaus į Šeštokus vėl pradės važinėti TEP60 su trim keleiviniais vagonais. Gal būt klystu. Jei klystu, prašau atleidimo.
            Nuojautos motyvai:
            1. Vasarą daugiau vagonų reikėjo traukiniams iš Vilniaus į Klaipėdą, Maskvą, Sankt.Peterburgą, rudenį dar nustos važinėti traukinys į Simferopolį. Vagonų atliks.
            2. Toks pat didesnis vadinamų klasini otipo vagonų pareikalavimas buvo susidaręs lakiotarpyje tarp 2007m. Kalėdų ir 2008m. Trijų Karalių, tada į Šeštokus laikinai važinėjo taip pat DR1A.
            3. Rugsėjo pradžioje rečiau važinės tranzitiniai Rusijos traukiniai į kaliningradą, tai mažiau darbo turės šilumvežiai
            TEP60.
            Taip pat nujaučiu, kad iš lėktuvo pamatyti galėjai dėl Vilniaus-Panerių tarpstotyje vykusių darbų (pvz. pietinio aplinklelio viaduko statybos) iš Vilniaus aplinkiniu keliu per Kirtimus, Juodšilius, Vaidotus, Pušyną paleistą traukinį į Šeštokus. Nes jo pavėlavimų į Kauną (ir į Šeštokus) būdavo...
            Gal vėl klystu, bet kažkada vidurdienį taip į Vilnių kartais atvažiuodavo dyzelinis traukinys Kaliningradas-Vilnius. Kartą pats atvažiavau taip.
            Deja, nuojauta is kito galo veikia.. TEP su vagonais vazinejo kaip tik del dyzeliniu traukiniu stygiaus, o ne atvirksciai.. TEP su 3 vagoanis leisti - baisiai neekonomiska... O tokiam marsrutui pilniausiai ir dyzelinio traukinio "komforto" uztenka..

            Comment


              Parašė railman Rodyti pranešimą
              La, jei būtų šilumvežis M su keturiais vagonais, tai tikrai teigčiau, kad tai Ryga - Truskavecas, iš Vilniaus išvykdavęs berods apie vidurdienį. Kada Jūsų lėtuvas kilo?
              Lėktuvas kilo 2008-07-03 apie 6:30

              Beje, www.litrail.lt nerandu info apie Ryga-Truskavecas tvarkaraščius...
              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.09.01, 22:26.

              Comment


                Tai čia buvo traukinis iš Simferopolio, atvykstantis į Vilnių 06:35.

                Comment


                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  Tai čia buvo traukinis iš Simferopolio, atvykstantis į Vilnių 06:35.
                  Na, tikėtina, kad man galva apsisuko, bet rodos jis važiavo nuo Vilniaus...

                  Comment


                    Info tai iš Litrailo.

                    Comment


                      Gal truputį pavėluotai, bet man buvo įdomu:
                      Traukinys ir autobusas: ką pasirinkti kelionei?
                      08 20 / 11:25

                      http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=3952363
                      Paskutinis taisė Wycka; 2008.09.02, 00:03.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Gal truputį pavėluotai, bet man buvo įdomu:
                        Traukinys ir autobusas: ką pasirinkti kelionei?
                        08 20 / 11:25

                        http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=3952363
                        Didesnė nuolaidų sistema padėtų pritraukti klientų, tačiau problema, kad mus riboja technologijos. Šiuo metu bilietais prekiaujama tokiomis priemonėmis, kurios nepajėgios užprogramuoti dar daugiau bilietų komplektų elektroniniame pavidale.

                        Be to, juk yra ne tik komercinės nuolaidos, o ir valstybės prievolė – lengvatų įstatymas. Šių privalomų lengvatų įvedimas į sistemas „suvalgo“ labai daug atminties ir kol kas daugiau jos plėtoti negalime“, – aiškino D. Žebrauskas.
                        Skamba svelniai tariant absurdiskai. Na negi ta nauja bilietu pardavimo sistema tiek daug milijonu gali kainuot, ar kur cia šuva pakastas
                        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Lėktuvas kilo 2008-07-03 apie 6:30

                          Beje, www.litrail.lt nerandu info apie Ryga-Truskavecas tvarkaraščius...
                          La, Truskaveco traukinys važinėjo iki 2007 metų pabaigos...

                          O Simferopolio traukinys, kol dar važiuodavo maršrutu Ryga - Simferopolis ir bilietai buvo nebrangūs, be to Lukošenkos tranzitinė viza buvo proto ribose, tai traukinį sudarė minimum 10 vagonų...
                          Radau keletą nuotraukų, kuriose matyti, kad 2007 rugpjūtį vien tik iš Rygos atvažiuodavo 8 vagonai...
                          http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=93796&LNG=RU
                          http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=90577&LNG=RU

                          Asmeniniam archyve pabandysiu surasti foto...
                          Paskutinis taisė railman; 2008.09.02, 10:01.

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Kamuoja nuojauta, kad rudenį iš Vilniaus į Šeštokus vėl pradės važinėti TEP60 su trim keleiviniais vagonais. Gal būt klystu. Jei klystu, prašau atleidimo.
                            Nuojautos motyvai:
                            1. Vasarą daugiau vagonų reikėjo traukiniams iš Vilniaus į Klaipėdą, Maskvą, Sankt.Peterburgą, rudenį dar nustos važinėti traukinys į Simferopolį. Vagonų atliks.
                            2. Toks pat didesnis vadinamų klasini otipo vagonų pareikalavimas buvo susidaręs lakiotarpyje tarp 2007m. Kalėdų ir 2008m. Trijų Karalių, tada į Šeštokus laikinai važinėjo taip pat DR1A.
                            3. Rugsėjo pradžioje rečiau važinės tranzitiniai Rusijos traukiniai į Kaliningradą, tai mažiau darbo turės šilumvežiai
                            TEP60.
                            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                            Deja, nuojauta is kito galo veikia.. TEP su vagonais vazinejo kaip tik del dyzeliniu traukiniu stygiaus, o ne atvirksciai.. TEP su 3 vagoanis leisti - baisiai neekonomiska... O tokiam marsrutui pilniausiai ir dyzelinio traukinio "komforto" uztenka..
                            Ir nežinia iš kurios pusės ta nuojauta dar gali pasisukti ir kaip reikalai su tuo Šeštokų traukiniu pakrypti
                            Nes kad ir birželio 16 dieną garsiai "rėkta", kad naujos kartos RA2 važinės į Turmantą ir Šeštokus, bet jie "klaidžioja" nežinia kur, o kiek vasarą Šeštokų traukiniu bevažinėjau, dar niekada šiuo maršrutu (Nr.193/194) nepapuolė RA2.
                            Nors gauti 4 (?, o gal jaudaugiau?)RA2, nekantriai laukiama naujų dviaukščių elektrinių, dyzelinių (ir elektrinių) traukinių pertekliaus neįžiūriu. Nes vis nurašinėjami ir į metalo laužą priduodami (matyti iš nuotraukų forume) senutėliai D1 ir netgi elektriniai ER9M, kitiems remonto taip pat reikia...
                            Kiek Šančiuose prie depo pasisukioju, vis išgirstu vilčių dėl vieno ar kito D1 ar DR1A siuntimo į Vilnių anksčiausiu rytiniu reisu (iš Kaunas1 stotelės 4:14h). Vis dedamos viltys, kad vėlai vakare jis grįš paremontuotas.
                            Dyzelinių traukinių pareikalavimą dar padidino padažnėjęs varžnėjimas iš Šiaulių į Rokiškį (vietoje savaitgalio dienų kasdien), atnaujinti reisai į Mažeikius. O kur bus "įdarbinti" nuo Klaipėdos, Maskvos, Sankt.Peterburgo, Simferopolio maršrutų atlikę vagonai, nuo Kalniningrado atlikę TEP-ai? Ką žiemą veiks visas aptarnaujantis personalas?
                            Kad TEP su 3 vagonais į Šeštokus leisti - baisiai neekonomiska, kad tokiam marsrutui pilniausiai ir dyzelinio traukinio "komforto" uztenka, pilnai sutinku (kitokio perdėtas "komfortas" važiuojant iš Jūrės į Kazlų Rūdą kartais netgi "užknisa")... Vienok, ne ką daugiau vagonų (kelis kartus mačiau 6) žiemą būna Vilniaus-Klaipėdos traukiniuose... O kiek dar kartų praeityje senukus D1 atskirais maršrutais (ypač jau nesančiu Šiauliai-Kaunas-Šiauliai ir d 1992-1993m. kartais Šeštokai-Vilnius ir Alytus-Vilnius) traukdavo M62.
                            Gal aš vėl klystu (nes klysti žmogiška), bet daug kartų nuojauta neapgavo. Pavyzdžiui, vasarą prieš 20 metų dviračiu važinėdamasis tarp Šeštokų, Rudaminos ir Mockavos nuolat galvodavau, kad bėgiais iš Šeštokų į Lenkiją traukiniai važinėti turi, nors į parašytus paklausimus oficialioms instancijoms atsakymus gaudavau neigiamus.
                            Paskutinis taisė Vitas; 2008.09.02, 10:30.

                            Comment


                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              Deja, nuojauta is kito galo veikia.. TEP su vagonais vazinejo kaip tik del dyzeliniu traukiniu stygiaus, o ne atvirksciai.. TEP su 3 vagoanis leisti - baisiai neekonomiska... O tokiam marsrutui pilniausiai ir dyzelinio traukinio "komforto" uztenka..
                              Del komforto as suabejociau. Visgi kelione trunka virs 3 val. Be to tai tarptautinis reisas. Antra klase tiesiog butina. Sedimieji keleiviniai vagonai mazdaug ir atitinka tokia klase. Lenku traukinys gi yra lokomotyvo traukiamas, o vagonai - kupe.
                              As tai manau, kad dyzelinis traukinys galbut ir nera blogai. Taciau negi LG negali atremontuoti pora trivagoniu DR1A ir irengti antra klase visame traukinyje, o ne taip kaip dabar - 2 klase (kuria dazniausiai nieks nevaziuoja, isskyrus konduktoriu ar koki gelezinkelieti, o konduktorius net ir neileidzia su 3 kl. bilietais) tik buvusio motorinio vagono variklio vietoje. Plius - kavos aparata pastatyti.

                              Comment


                                Parašė railman Rodyti pranešimą
                                La, Truskaveco traukinys važinėjo iki 2007 metų pabaigos...

                                O Simferopolio traukinys, kol dar važiuodavo maršrutu Ryga - Simferopolis ir bilietai buvo nebrangūs, be to Lukošenkos tranzitinė viza buvo proto ribose, tai traukinį sudarė minimum 10 vagonų...
                                Radau keletą nuotraukų, kuriose matyti, kad 2007 rugpjūtį vien tik iš Rygos atvažiuodavo 8 vagonai...
                                http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=93796&LNG=RU
                                http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=90577&LNG=RU

                                Asmeniniam archyve pabandysiu surasti foto...
                                Na, bet pagal litrail'ą Simferopolio traukinys grįžta į Vilnių liepos trečią 06:35...

                                Comment


                                  Nera Ryga Truskavecas traukinio. Siemet vaziavo (gal dar rugsejo pirmomis dienomis ir vaziuos - juk prasodeda barchatinis sezonas) Vilnius - Simferopolis per Stasylas.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Del komforto as suabejociau. Visgi kelione trunka virs 3 val. Be to tai tarptautinis reisas. Antra klase tiesiog butina. Sedimieji keleiviniai vagonai mazdaug ir atitinka tokia klase. Lenku traukinys gi yra lokomotyvo traukiamas, o vagonai - kupe.
                                    As tai manau, kad dyzelinis traukinys galbut ir nera blogai. Taciau negi LG negali atremontuoti pora trivagoniu DR1A ir irengti antra klase visame traukinyje, o ne taip kaip dabar - 2 klase (kuria dazniausiai nieks nevaziuoja, isskyrus konduktoriu ar koki gelezinkelieti, o konduktorius net ir neileidzia su 3 kl. bilietais) tik buvusio motorinio vagono variklio vietoje. Plius - kavos aparata pastatyti.
                                    Lenkams į Šeštokus irgi tiktų dyzelinis traukinys (kažkoks panašus į RA2 važinėja iš Belystoko į Suvalkus). Nes dabartinio priėmimui į Šeštokų stotį reikalingi dveji keliai (vienas – traukinio atvykimui, kitas – lokomotyvo manevravimui). Tų 1435 mm vėžės kelių Šeštokų stotyje tiek ir tėra (neskaitant įvažiavimo į krovimo terminalą). Todėl prieš Lenkijos traukinio atvykimą Šeštokuose esantys 1435 mm vėžės lokomotyvai susikaupusius lenkiškus prekinius vagonus turi išvežti į Mockavą (traukinių fotografuotojams žinotina, kad likus ~1 h iki keleivinio traukinio atvykimo dažniausiai į Mockavą išvažiuoja prekinis traukinys su LG šilumvežiu).
                                    Dyzelinis traukinys į iš Vilniaus į Šeštokus gerai ypač vasarą (anoks su TEP60 lokomotyvu, kaip jau prašiau – „pernelyg geras“, ir tas „gerumas“ kai kur atsiliepia neigiamai.
                                    Neseniai buvau Lenkijoje, iš Šeštokų į Trakiszki važiavau traukiniu. Kupe tipo vagonai (toks būdavo ir TEP-o traukiamame Vilniaus-Šeštokų sąstate) man asmeniškai neigiamai atsiliepė norint pasižvalgyti į apylinkes pasienyje (dėl tokio diskomforto tikriausiai sutiks visi geležinkelių fotografuotojai). Gerai, kad keleivių buvo mažai (tai ne 1993-1995 metais, kai traukiniai iš Šeštokų į Lenkiją būdavo sausakimši).
                                    Lenkišką traukinį sudarė lokomotyvas SU45 ir trys keleiviniai vagonai. Trijuose vagonuose dirba vienas konduktorius (vieno tokiame traukinyje lyg mažoka, nors gal nuo Suvalkų padaugėja ir vagonų, ir aptarnaujančio personalo?).
                                    Kaip jau esu rašęs, bilietas iš Šeštokų į Tarkiszki kainavo 7,25 Lt, ir tokia jau palyginti pakenčiama kaina Lenkijos pasienio rajonų gyventojus turėtų vilioti dienos išvykoms į Punską, Suvalkus, Augustavą. Deja, traukiniu Šeštokai-Varšuva nuvažiavus į kurią nors iš šitų palyginti netoli esančių vietų (iš Šeštokų į Trakiškes yra 26 km, į Suvalkus 52 km) atgal traukiniu ar autobusu grįžti įmanoma tik kitą dieną (tiesa, nakvynė ten gana pigi). Žinoma, mintys apie papildomus keleivinius traukinius iš Suvalkų į Šeštokus LG valdžiai pro vieną ausį įeis, pro kitą išeis (kaip tai būdavo su ПБЛТ ЖД būdavo dar per Atgimimą - 1988 metų vasarą).
                                    Komforto iš Vilniaus į Šeštokus važiuojančiame DR1A tikrai užtektų. Nes visus 198 km (tas tris valandas) važiuojančių būna nedaug.
                                    Paskutinis taisė Vitas; 2008.09.05, 08:42.

                                    Comment


                                      Tai iskyla klausimas - kodel traukiniu i Lenkija vaziuoja tiek mazai zmoniu ir kodel net nezadama atnaujinti naktinio traukinio i Varsuva? Vietoj jo, jau gal kokie 5 metai vazineja autobusas. Tas vienintelis traukinys i Lenkija matyt yra tik palaikomas - va, matot, yra susisiekimas su Varsuva...

                                      Todel, norint, kad traukiniu vaziuotu daugiau keleiviu, reikia jog jis butu ir greitas ir komfortabilus. Deja, autobusai siuo metu pasizymi abejomis savybemis, ko negalima pasakyti apie traukini. Kaip ir siemet kokybiskai atnujintais "Eurolines" autobusu marsrutaus i Ryga. Ka gali priespastatyti gelezinkeliai - siuo metu praktiskai nieko, tik kaina. Taciau ir autobusu kaina i Ryga nesikandzioja. Kazin ar pigiau traukiniu pavyktu nuvykti is Vilniaus i Ryga? O keliones trukme ir komfortas tik i nauda autobusams.

                                      Dar. DR1A gali vaziuoti 120 km/h. Deja, net ir tarp Vilniaus bei Palemono jis tokio greicio neisvysto. Vaziuoja mazdaug 100 km/h. Kam reikalingas tarptautinio traukinio sustojimas Lentvaryje? Kodel daznai dyzelinis traukinys velkasi tarp Palemono ir Jiesios? Netgi iki Mauruciu ar iki Kazlu Rudos. Kodel traukinys sustoja Mauruciuose, Jureje, Vincuose? Ar tai kokios reiksmingos stotys? Juk pries tai vyksta dyzelis Kaunas - Marijampole.
                                      Nuo Kazlu Rudos iki Sestoku viskas aisku - ten kelias prastas. Taciau neisnaudojami tie ruozai, kuriuose galima vaziuoti gretai.
                                      Tikrai kelione is Vilniaus iki sestoku galima sutrumpinti iki 2,5 val.
                                      O del komforto - tai tikrai nepakenktu pora DR1A perdaryti i 2 klases traukinius. Tiek Rusijoje, tiek kitose NVS salyse taip ir daroma. Tolimesniems marsrutams aptarnauti naudojami dyzeliniai ar elektriniai traukiniai yra modernizuojami ir pakeliamas komforto lygis iki tokio, kas vadinama 2 klase. Minkstos sedynes su atlosais, uzuolaideles, netgi kondicionieriai, televizoriai, kava, arbata.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2008.09.02, 12:17.

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Ir nežinia iš kurios pusės ta nuojauta dar gali pasisukti ir kaip reikalai su tuo Šeštokų traukiniu pakrypti
                                        Nes kad ir birželio 16 dieną garsiai "rėkta", kad naujos kartos RA2 važinės į Turmantą ir Šeštokus, bet jie "klaidžioja" nežinia kur, o kiek vasarą Šeštokų traukiniu bevažinėjau, dar niekada šiuo maršrutu (Nr.193/194) nepapuolė RA2.
                                        Nors gauti 4 (?, o gal jaudaugiau?)RA2, nekantriai laukiama naujų dviaukščių elektrinių, dyzelinių (ir elektrinių) traukinių pertekliaus neįžiūriu. Nes vis nurašinėjami ir į metalo laužą priduodami (matyti iš nuotraukų forume) senutėliai D1 ir netgi elektriniai ER9M, kitiems remonto taip pat reikia...
                                        Kiek Šančiuose prie depo pasisukioju, vis išgirstu vilčių dėl vieno ar kito D1 ar DR1A siuntimo į Vilnių anksčiausiu rytiniu reisu (iš Kaunas1 stotelės 4:14h). Vis dedamos viltys, kad vėlai vakare jis grįš paremontuotas.
                                        Dyzelinių traukinių pareikalavimą dar padidino padažnėjęs varžnėjimas iš Šiaulių į Rokiškį (vietoje savaitgalio dienų kasdien), atnaujinti reisai į Mažeikius. O kur bus "įdarbinti" nuo Klaipėdos, Maskvos, Sankt.Peterburgo, Simferopolio maršrutų atlikę vagonai, nuo Kalniningrado atlikę TEP-ai? Ką žiemą veiks visas aptarnaujantis personalas?
                                        Kad TEP su 3 vagonais į Šeštokus leisti - baisiai neekonomiska, kad tokiam marsrutui pilniausiai ir dyzelinio traukinio "komforto" uztenka, pilnai sutinku (kitokio perdėtas "komfortas" važiuojant iš Jūrės į Kazlų Rūdą kartais netgi "užknisa")... Vienok, ne ką daugiau vagonų (kelis kartus mačiau 6) žiemą būna Vilniaus-Klaipėdos traukiniuose... O kiek dar kartų praeityje senukus D1 atskirais maršrutais (ypač jau nesančiu Šiauliai-Kaunas-Šiauliai ir d 1992-1993m. kartais Šeštokai-Vilnius ir Alytus-Vilnius) traukdavo M62.
                                        Gal aš vėl klystu (nes klysti žmogiška), bet daug kartų nuojauta neapgavo. Pavyzdžiui, vasarą prieš 20 metų dviračiu važinėdamasis tarp Šeštokų, Rudaminos ir Mockavos nuolat galvodavau, kad bėgiais iš Šeštokų į Lenkiją traukiniai važinėti turi, nors į parašytus paklausimus oficialioms instancijoms atsakymus gaudavau neigiamus.
                                        Na, ziuriu tikrai filosofiniai pamastymai, kartais su realybe prasilenkiantys.. O jei rimciau, tik nepergyvenkite, kad TEP-60 stoves, nes kai jie stovi - pinigai taupomi O del personalo irgi - TEP'ai priklauso Vilniaus lokomotyvu depui, tad keleviniai masinistai kaip visada dirbs ir su krovininiais traukiniais.

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Gal aš vėl klystu (nes klysti žmogiška), bet daug kartų nuojauta neapgavo. Pavyzdžiui, vasarą prieš 20 metų dviračiu važinėdamasis tarp Šeštokų, Rudaminos ir Mockavos nuolat galvodavau, kad bėgiais iš Šeštokų į Lenkiją traukiniai važinėti turi, nors į parašytus paklausimus oficialioms instancijoms atsakymus gaudavau neigiamus.
                                          Na gali didziuotis, tik tavo paklausimu deka ir atnaujintas eismas siuo ruozu

                                          P.S. Manau jumora supras visi, niekas neisizeis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X