Šiandien nemokamai važiaviau traukiniu iš Dūkšto į Visagina
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąŠiandien nemokamai važiaviau traukiniu iš Dūkšto į VisaginaI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKodėl nemokamai ir manęs nepakvietei?
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąŠiandien nemokamai važiaviau traukiniu iš Dūkšto į VisaginaParašė Wycka Rodyti pranešimąKodėl nemokamai ir manęs nepakvietei?
O uz lita - is N. Vilnios i Vilniu, nes irgi nespejau nusipirkti bilieto - buvo like pora minuciu iki traukinio. Konduktores (dvi!) pasirode tik uz Pavilnio. Mokejau tik kaip uz kelione nuo Pavilnio iki Vilniaus.
Kartais tenka susidurti su tokiu konduktoriu darbu.
Tikrina keleivius ne kaskart, po to kai sustoja stoteleje, o kas kelias stotis. Todel kartais keleiviai, vaziuojantys viena stotele ir neturintys bilieto, nes ten, kur ilipo, nera kasos, vaziuoja uz dyka.
Comment
-
Klausimas.
Kokia buvo paskutine stotis tarpukario Lietuvoje linijoje Kaunas - Vilnius, Lietuvos puseje, kai lenkai okupavo Vilniaus krasta - Vievis ar Baltamiskis (jei tada tokia stotis is viso buvo)?
Lenku puseje berods paskutine stotis buvo dabartiniai Lazdenai (lenkiskai ji visiskai kitaip vadinosi).
Comment
-
Lietuvos pusėje, gal - Vievis. O Lenkijos pusėje, vadinosi - Zawiasy.
http://www.parovoz.com/schedules/wil...wiasy-3382.php
Be to, bilietai dar atpigo. Šiandien važiavau iš Vilniaus į Lentvarį, tai bilietas kainavo 2.80, o dar prieš porą savaičių pabrango nuo 2.40 iki 3.44 Lt.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąLietuvos pusėje, gal - Vievis. O Lenkijos pusėje, vadinosi - Zawiasy.
http://www.parovoz.com/schedules/wil...wiasy-3382.php
Be to, bilietai dar atpigo. Šiandien važiavau iš Vilniaus į Lentvarį, tai bilietas kainavo 2.80, o dar prieš porą savaičių pabrango nuo 2.40 iki 3.44 Lt.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal yra didesne dalis sio zemelapio, kur ir Vievis pavaizduotas butu ir demarkacine linija.
Turistaujant po Lazdėnų-Panerių apylinkes (Neries regioninis parkas) demarkacinės linijos likučių dar galima rasti realybėje.
O bet koks Vievio apylinkių žemėlapis įdomu ir man. Ir ne vien dėl geležinkelio.
Comment
-
M 1:100 000 Wilno(Vilnius) 1935 metų.
http://www.mapywig.org/m/WIG100_300D...LNO_300dpi.jpg
M 1:100 000 Mejszogoła(Maišiagala) 1928 metų.
http://www.mapywig.org/m/WIG100_300D...OLA_300dpi.jpg
M 1:100 000 Rudziszki(Rūdiškės) 1935 metų.
http://www.mapywig.org/m/WIG100_300D...ZKI_300dpi.jpg
M 1:300 000 Wilno(Vilnius) 1930 metų. Yra ir Vievis.
http://www.mapywig.org/m/wig300k/37_WILNO_1930.jpg
M 1:100 000 žemėlapio su Vieviu neradau.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąAtidžiau pasižiūrėjus paskutinėje Zoro žinutėje įkeltą žemėlapį, demarkacinę liniją ižvelgti nesunku.
Turistaujant po Lazdėnų-Panerių apylinkes (Neries regioninis parkas) demarkacinės linijos likučių dar galima rasti realybėje.
O bet koks Vievio apylinkių žemėlapis įdomu ir man. Ir ne vien dėl geležinkelio.
As turejau omeny zemelapi, kuriame butu ir gelezinkelis su pazymetomis stotimis tiek Lietuvos, tiek ir okupuoto Vilniaus krasto.
Stai ka man pavyko isknisti.
1940 m. rusiskoje Lietuvos gelezinkeliu
schemoje yra pavaizduota tarp Vievio ir Lazdenu Balceriskiu stotele. Atstumas nuo Vievio 2 km, o nuo Lazdenu - 7 km. Tiesa, atstumai paemiau is 1943 metu rusiskos schemos. Bet ten vis dar Balceriskiai. 1948 m. rusiskoje schemoje ta pati situacija.
Tackiau 1952 m. schemoje Balceriskiu nera, bet pavaizduota stotele Baltamiskis. Ir atstumai nuo gretimu stociu skiriasi - nuo Vievio 5 km, nuo Lazdenu 4 km. Taigi, matomai Balceriskiu stotele panaikinta tarp 1948 ir 1952 m. Galbut 1947 ar net 1946 m., bet schema sudaryta pagal pasenusia informacija.
Zemelapiu "iskarpos" yra prisegtos - failas Gr.jpg.
Tuo tarpu lenkiskame zemelapyje (1930 m., iskarpa ziureti 37_WILNO_1930.jpg ) nei Balceriskiu, nei Baltamiskio (Bilolesie) stoteliu nera. O sie kaimai yra pavaizduoti.
Todel tikriausiai Lietuvos traukiniai vaziuodavo iki Vievio, stambios ir tuo metu stoties. O toliau vaziuoti matyt nebuvo prasmes, nes vietove iki demarkacines linijos buvo palyginti retai apgyvendita. Tuo tarpu is Vilniaus krasto puses stambiu kaimu nebuvo, todel lenku traukiniai matyt vaziuodavo iki galutines stoteles - Lazdenu. O toliau matyt, kam reikejo, ejo pesciomis ar vyko arkliais, kirsdavo "siena" ir ilipdavo i Lietuvos gelezinkeliu traukini Vievyje.
Balceriskiu stotele matyt buvo irengta 1938 m. antroje puseje ar 1939 m. kai Lietuva gavo (1938 03 11) Lenkijos nota. Gana geitai buvo atnaujintas gelezinkelio susisiekimas tarp Lietuvos ir Lenkijos linija Kaunas - Vilnius. Matyt tuomet Balceriskese ir buvo irengta laikina Lietuvos pasienio stotele. Taciau laikina stotele nespejo tapti visaverte pasienio stotimi, nes prasidejo Antrasis pasaulinis karas, o 1940 m. Vilniaus krastas grazintas Lietuvai.
Dar vienas idomus momentas. Gelezinkelio atsaka i Traku miesta, kuri yra pavaizduota 1943 ir 1952 schemose. 1952 m. schemoje pavaizduota kitokia linija.
1940 m. schemoje nera. Taip pat ir 1955 metu schemoje (jos as neidejau) atsakos i Traku miesta nera.
Gal yra kokiu ziniu apie atsaka i Trakus? Beje, www.parovoz.com yra duomenys apie buvusia siaurojo gelezinkelio atsaka nuo Zvyryno (dabar. Senuju Traku stoties) iki Traku miesto. Taciau metu nera nurodyta. Taip pat nurodyta, kad "persiuta" i platuji. Kada? Taciau tai kelia abejoniu, nes dabartine linija, jei as neklystu, nutiesta tik atliekant elektrifikacija.Paskutinis taisė Al1; 2008.08.31, 12:31.
Comment
-
Parašė doncius Rodyti pranešimąŠį šeštadienį 13val. Radviliškyje vyks LR geležinkelininkų profesinė šventė. Tad pagalvojau kad jei ir atsiras norinčių atvykti jie tikriausiai net nenumanys kur ta estrada. Tad šioks toks žemėlapiukas. Sorry aiškiau padaryti nebeišėjo.
Kelios foto ir filmukas, kuriame Gaižiūnuose prasilenkiama su traukiniu Klaipeda-Vilnius - traukiniai signalais vienas kita pasisveikina, ir vienas is ju pralekia mazdaug 100 km/h greiciu (gražiai švilpia TEP-70 turbinos, nors tik trumpai girdimos pravaziuojant silumveziui )
Prasilenkimas Gaižiūnuose:
http://www.youtube.com/watch?v=ROIQooCvwb4
Prieš Panerių stotį:
Prieš Kaišiadoris:
Krovininis Kaišiadoryse sustabdytas aplenkimui:
Prieš Jonavą:
Visi laukia traukinio, kuris parveš atgal į Vilnių:
Paskutinis taisė LT-1; 2008.09.01, 21:55.
Comment
-
malonu kad patiko šventė. Norejau paklausti gal turit daugiau nuotraukų iš pačios šventes, pakeliui i ją ar iš jos? Kadangi pats negalėjau būtį šventėje tai ir foto nepadariau. Norėčiau kad pasidalintumet ir idėtumėt į
http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=6080
dar bučiau dekingas kad ir parašytumėt tos dienos įspūdžius.Paskutinis taisė doncius; 2008.08.31, 21:23.RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKurioje stotyje pernai vasarą teiravausi, jau neprisimenu...
Gaila, kad prie kainų į kitas Lietuvos stotis nenurodomos maršrutu Nr 193/91002 kainos į stotis lenkijoje (lyg tai būtų komercinė paslaptis). Būtų paskelbtos raštu - nusirašytum ir būtų viskas OK... Ir internete http://www.litrail.lt būti galėtų...You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąTarptautiniu bilietu kainu man atrodo nei vienos valstybes gelezinkeliu puslapis nerodo. Ko gero tai kazkuom susieje su tuo kad daznai apsimoka pirkti bilieta iki paskutines stoteles pries siena ir paskui pirmoj stotelej uz sienos. Va teks uz savaites vaziuoti traukiniais ir Rumunijos i Lietuva (pirmakart be interreilo) tai apytiksles tarptautiniu kainas tik visokiuose forumuose eina susirast. Gal reiks pakurt tema "Traukiniu kainos uzsieny"
Ryga-Truskavecas; Vilnius 200610Paskutinis taisė railman; 2008.09.01, 11:32.
Comment
Comment