Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Siemens Rodyti pranešimą
    Kada daris kelia tarp turmanto ir dūkšto antra kelia?nes vienas tik ir taip prailgintas nera sujungimu tai kada gal žinot kas?kita vasara?
    Jokiu nera planu daryti antrus kelius ten, kur ju maziausiai reikia..

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai kad ten eismas nera intensyvus. 4 poros keleiviniu ir gal keli krovininiai per para.
      Tikrai ne!!! i diena max 12 kartu traukiniu pravažuoja Vilnius-Turmantas. O 20val vakare kiekviena diena irgi Vilnius-Sanktpeterburgas
      ir kiekviena nakty 11val-12val atvažuoja ČME3..tik Sekmadieni-Šestadieni neatžuoja ,tik kartais.Ankčiau budavo 9val iš turmanto atvažuodavo traukinis ir Dūkšto stoti stovejo ,nes laukia pokol atvažuos traukins Vilnius-Daugapilis,bet dbr jo isvis nera Bet girdejau jei IAE uždarys prades daryti antrus kelius geležinkeliams kur yra tik vienas kelias

      Comment


        Nezinau,ar buvo apie tai parasyta ar ne,siandien vaziavau su traukiniu Simferopol-Vilnius ir pamaciau kad jad vagonose naujas tualetas yra

        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

        Comment


          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
          Nezinau,ar buvo apie tai parasyta ar ne,siandien vaziavau su traukiniu Simferopol-Vilnius ir pamaciau kad jad vagonose naujas tualetas yra

          jau senai jeigu ka sitie nauji tulikai

          Comment


            Šiandien stovėjo Lentvaryje. Kas per prietaisas?

            Comment


              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
              Šiandien stovėjo Lentvaryje. Kas per prietaisas?

              Šitas prietaisas prailgina begus atrodo taip nes Dūkšto stoty jis irgi stovejo ,bet ir tokiu kitokiu buvo nes buvo mačiau sujungimu nebuvo tik skyles varštams ir taip be varštu buvo

              Prailgino kelia geležinekelio tarp Dūkšto-gerkonio-visagino ir turmanto ,nes čia kiekviena diena 20val važuoja greitasis traukinis Vilnius-Sanktpeterburgas tad jis čia vazuoja virs 100greičiu
              Paskutinis taisė Siemens; 2008.08.26, 20:04.

              Comment


                Gal ,kas gali pasakyti kada bus pristati nauji 2 dviaukčiai traukiniai ,nes rugsejo 19 važuosiu iš vilniaus i trakus su traukiniu tai gal su nauju važuosiu?butu labai gerai Nes man patinka viskas apie traukinius LG Gal galetu kas ideti foto tu nauju elektriniu traukiniu?

                Comment


                  Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                  Gal ,kas gali pasakyti kada bus pristati nauji 2 dviaukčiai traukiniai ,nes rugsejo 19 važuosiu iš vilniaus i trakus su traukiniu tai gal su nauju važuosiu?butu labai gerai Nes man patinka viskas apie traukinius LG Gal galetu kas ideti foto tu nauju elektriniu traukiniu?
                  Kazkada buvo kalbos, kad nuo rugsejo paleis, bet kazkaip labai abejoju

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    Šiandien stovėjo Lentvaryje. Kas per prietaisas?

                    Tai kompiuterizuota nuolatinio veikimo kelio tiesinimo-plūkimo-lyginimo savaeigė mašina.

                    Comment


                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                      Tai kompiuterizuota nuolatinio veikimo kelio tiesinimo-plūkimo-lyginimo savaeigė mašina.

                      Ar čia tokio paties veikimo mašina? 2007 Vievis
                      Paskutinis taisė railman; 2008.08.26, 21:38.

                      Comment


                        Parašė railman Rodyti pranešimą
                        Ar čia tokio paties veikimo mašina? 2007 Vievis
                        Darba galima sakyti ta pati daro, tik tai austriskai is tolo neprilygsta.. - sioje nera kompiuteriniu sistemu , be to ji tikrai labai daug atsilieka darbo nasumu, kokybe ir t.t.
                        Zodziu, kaip ziguliukas ir mersas

                        Comment


                          Šita mašina greičiausiai Kalugoje (Rusija) pagaminta, dalis gaminių su minėtų austrų licenzijomis ar kitaip bendradarbiaujant gaminami.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            UAB "Gargzdu gelezinkelis" lokomotyvas (-i) dirba ir Vilniuje, prie Paneriu stoties esanciuose muitines sandeliuose.

                            Veliau bus nuotrauku is ten, bet temoje apie gelezinkelio fotografavima.

                            Comment


                              Šį šeštadienį 13val. Radviliškyje vyks LR geležinkelininkų profesinė šventė. Tad pagalvojau kad jei ir atsiras norinčių atvykti jie tikriausiai net nenumanys kur ta estrada. Tad šioks toks žemėlapiukas. Sorry aiškiau padaryti nebeišėjo.
                              RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                              Comment


                                idekite nuotrauku ,kur moterizuotu traukiniu darbus dare per naujai D1 idekite

                                Comment


                                  Forumiečiai, gal ir patys matėte - per LNK žinias kątik pranešė, kad LG yra strategiškai svarbi įmonė, kuria domisi Rusijos ekonominė žvalgyba, todėl tokių įmonių vadovus reikia itin kruopščiai parinkti, patikrinti. Gal kas nors žinote kažko daugiau, ko nebuvo paminėta žiniose?
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Forumiečiai, gal ir patys matėte - per LNK žinias kątik pranešė, kad LG yra strategiškai svarbi įmonė, kuria domisi Rusijos ekonominė žvalgyba, todėl tokių įmonių vadovus reikia itin kruopščiai parinkti, patikrinti. Gal kas nors žinote kažko daugiau, ko nebuvo paminėta žiniose?
                                    manau, kad cia kazkas nori burbula pusti pradeti Gelezinkeliai esu isitikines buvo pasirinktas tik kaip bendras pavyzdys. O zvalgyba manau veikia visur, tik mes, paprasti zmones, daznai to net neitariame..

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Traukiniu bilietai ju berod pusantru metu nebrango. O autobusu bilietu kainos per ta laika didejo net kelis kartus, nors ir po nedaug.
                                      Pernai (2007 m.) vasarą teiravausi, kiek kainuoja bilietas tarukiniu iš Šeštokų į Trakiszki (pirmą stotis Lenkijoje). Kasininkė atsakė, kad 13 litų (ir neprisimenu, kiek centų). Tada didžiai aiktelėjau, kad 26 km iš Šeštokų į Lenkiją kainuoja gerokai daugiau nei 61 km iš Marijampolės į Kauną.
                                      Visai neseniai važiavau į Punską, tai traukiniu iš Šeštokų į Trakiszki kainavo 7 Lt 25 ct. Atpigo
                                      Paskutinis taisė Vitas; 2008.09.05, 08:45.

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Pernai (2007 m.) vasarą teiravausi, kiek kainuoja bilietas tarukiniu iš Šeštokų į Trakiszki (pirmą stotis Lenkijoje). Kasininkė atsakė, kad 13 litų (ir neprisimenu, kiek centų). Tada didžiai aiktelėjau, kad žymiai 26 km iš Šeštokų į Lenkiją kainuoja gerokai daugiau nei 61 km iš Marijampolės į Kauną.
                                        Visai neseniai važiavau į Punską, tai traukiniu iš Šeštokų į Trakiszki kainavo 7 Lt 25 ct. Atpigo
                                        O cia kurioj stoty kasininke taip sake, ar pats pavertei kaina i litus? Nes kiek zinau vaziuojant i Lenkija geriausia moketi zlotais palydovui jau ilipus i lenkiska traukini Sestokuose.
                                        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Pernai (2007 m.) vasarą teiravausi, kiek kainuoja bilietas tarukiniu iš Šeštokų į Trakiszki (pirmą stotis Lenkijoje). Kasininkė atsakė, kad 13 litų (ir neprisimenu, kiek centų). Tada didžiai aiktelėjau, kad žymiai 26 km iš Šeštokų į Lenkiją kainuoja gerokai daugiau nei 61 km iš Marijampolės į Kauną.
                                          Visai neseniai važiavau į Punską, tai traukiniu iš Šeštokų į Trakiszki kainavo 7 Lt 25 ct. Atpigo
                                          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                          O cia kurioj stoty kasininke taip sake, ar pats pavertei kaina i litus? Nes kiek zinau vaziuojant i Lenkija geriausia moketi zlotais palydovui jau ilipus i lenkiska traukini Sestokuose.

                                          Kurioje stotyje pernai vasarą teiravausi, jau neprisimenu...
                                          Gaila, kad prie kainų į kitas Lietuvos stotis nenurodomos maršrutu Nr 193/91002 kainos į stotis lenkijoje (lyg tai būtų komercinė paslaptis). Būtų paskelbtos raštu - nusirašytum ir būtų viskas OK... Ir internete http://www.litrail.lt būti galėtų...

                                          Ar tikrai pernai kasininkė pasakė teisingą kainą, šimtu procentų negarantuoju. Bet kažkaip lyg atitinka lenkišką tarifą 0,5 Lt/km.
                                          Užsirašiau, kad iš Šeštokų į Trakiszki (26 km) kainuoja virš 13 Lt., į Suvalkus (52 km) - beveik 26 Lt.
                                          Ar Lenkijos traukinyje galima bilietą pirkti vagone pas konduktorių, rūpi seniai. Atrodytų, Punske ar Suvalkuose užsibuvęs ir bėgte atskubėjęs į traukinį bilietą taip nusipirktum... Nes atgal į Lietuvą šis traukinys važiuoja palyginti anksti: iš Suvalkų 12:42h, iš Trakiškių - 13:12h (laikas vietinis).
                                          Ar konduktorius bilietą parduotų, abejonių sukėlė ilgoka bilieto į Lenkijos traukinį pardavimo procedūra kasoje (nepalyginama su "čekio" išmušimu iš Kauno į Vilnių). Beje, bilietas į Lenkiją dargi susideda iš dviejų dalių ("korteliu") : viena - kainos, kita - vietos.
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2008.08.28, 20:12.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X