Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Autobusų vairuotojams atlyginimai taip pat kyla, bet autobusų bilietai brangsta tik iki vieno lito.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąČia bus kaip su duona. Viena riekė brangsta tiek pat centų, kiek ir benzinas. Nors logiškai reikia tą brangimą padalinti iš pakuočių "furoje" skaičiau. Tai tik pretekstas.
Aisku, konkreciai imant keleivinio transporto paslaugas, tai kuro kainos ir atlyginimai sudaro didziaja dali sanaudu.
Comment
-
Traukinio bilietas į Trakus ir Lentvarį – brangesnis
Arūnas Dumalakas ("Sostinė")
2008-08-13 08:53
http://lrytas.lt/-121860681912173392...brangesnis.htm
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTraukinio bilietas į Trakus ir Lentvarį – brangesnis
Arūnas Dumalakas ("Sostinė")
2008-08-13 08:53
http://lrytas.lt/-121860681912173392...brangesnis.htm
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKelionė į Kauną iki šiol kainavo 12 litų, į Klaipėdą - 44 litus ir tai buvo gerokai mažiau nei keliaujant autobusu. Tačiau, kaip paaiškino Vilniaus ir Kauno geležinkelio stočių informacijos darbuotojai, nuo rugpjūčio 12 d. traukinių bilietų kainos didės nuo 80 centų iki 2 litų. Kiek brangs kelionės traukiniu, priklauso nuo maršruto, tarkime, kelionės iš Vilniaus į Kauną kaina padidės 2 litais.
http://www.kaunodiena.lt/dienrastis/...obusais-107302
Vilnius - Lentvaris buvo 2.40, dabar- 3,44.
Rugpjūčio 12 dieną bilietas iš Palemono į Marijampolę kainavo
9 Lt 95 ctPaskutinis taisė Vitas; 2008.08.14, 10:16.
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=qzX3A...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=FpMqZ...eature=related
kaži Lietuvoj kada nors tokiu greičiu važinės Klaipėda-Vilnius
Comment
-
/\
Tai čia dar nieko
Prancūzų TGV (574.8km/h):
Japonų JR-Maglev (581km/h), tiesa šitam video vos 500km/h vilkosi:
Čia šioks toks pasakojimas apie japoniškąjį JR-Maglev: http://www.youtube.com/watch?v=VuSrLvCVoVk
P.S. Atrodo šiek tiek nuo temos nukrypom
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Tai čia dar nieko
Prancūzų TGV (574.8km/h):
Japonų JR-Maglev (581km/h), tiesa šitam video vos 500km/h vilkosi:
Čia šioks toks pasakojimas apie japoniškąjį JR-Maglev: http://www.youtube.com/watch?v=VuSrLvCVoVk
P.S. Atrodo šiek tiek nuo temos nukrypomBet tiems Maglevams tikriausiai nera pervazu? Nes jei kokia masina ivaziutu, tai vargu kur jis sustotu, ir dar klausimas kas is tos masinos liktu?
Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.08.14, 18:35.Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąKad tokiu greiciu TEP70BS lektuBet tiems Maglevams tikriausiai nera pervazu? Nes jei kokia masina ivaziutu, tai vargu kur jis sustotu, ir dar klausimas kas is tos masinos liktu?
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąKad tokiu greiciu TEP70BS lektuBet tiems Maglevams tikriausiai nera pervazu? Nes jei kokia masina ivaziutu, tai vargu kur jis sustotu, ir dar klausimas kas is tos masinos liktu?
Jei Lietuvoje būtų bėgiai iš Vilniaus tiesiai į Klaipėdą, tai tikrai traukinys nuvažiuotų per kokias 3 su trupučiu valandos
Comment
-
„Maxima“ prekes gabens ir traukiniais
www.DELFI.lt
2008 rugpjūčio mėn. 14 d. 14:10
Šiandien Vilnių pasiekė bendrovės AB „Lietuvos geležinkeliai“ traukinys, kuriuo atgabenti 48 konteineriai su „Maxima LT“, UAB parduotuvėms skirtomis įvairiomis prekėmis. Tai pirmasis bandomasis krovinys, po kurio pristatymo bendradarbiavimas su „Lietuvos geležinkeliai“ bus tęsiamas.
„Prekių pervežimas traukiniais populiarėja visame pasaulyje, nes naudojantis geležinkelių transportu yra sunaudojama kone tris kartus mažiau degalų, nei vežant krovinius vilkikais", - sako „Maxima LT“ generalinis direktorius Gintaras Jasinskas. Anot jo, krovinį, kurį atgabeno traukinys, į Vilnių paprastai vežtų net 48 krovininiai vilkikai. Gabenant tą patį krovinį traukiniu bus ne tik mažiau teršiama aplinka, bet ir tausojami šalies keliai.
Bendrovės vadovas teigia, kad prekybos tinklo ir geležinkelių transporto įmonės bendradarbiavimas – naudingas, nes geležinkeliais gabenamos prekės iš Klaipėdos uosto į „Maxima“ sandėlius pateks greičiau ir mažesnėmis sąnaudomis.
Šaudyklinis konteinerinis traukinys Klaipėda – Vilnius – Klaipėda – tai pirmas toks projektas ir AB „Lietuvos geležinkeliams“.
Pradėdama bendrą projektą su AB „Lietuvos geležinkeliai“, „Maxima LT“ siekia, jog didžioji dalis iš Europos sąjungos ir trečiųjų šalių į Klaipėdos jūrų uostą atplukdomų krovinių būtų gabenami nebe sausumos transportu. Planuojama, kad prekės iš dviejų Klaipėdos uosto terminalų į „Maxima LT“ sandėlius traukiniu bus gabenamos du kartus per savaitę.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąo tai BS'as dabar spėja sustoti?
o tai ka as zinau? as tau masinistas ar ka?Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė cacao Rodyti pranešimąTen ir maglevams ir shinkansen'ams nėra pervažų.
Jei Lietuvoje būtų bėgiai iš Vilniaus tiesiai į Klaipėdą, tai tikrai traukinys nuvažiuotų per kokias 3 su trupučiu valandos
Tarp Vilniaus ir Kauno, kur traukiniai laksto iki 120 km/h, vis dar yra 8 pervazos, is kuriu net 3 kritines ir jau seniai laikas ju vietoje irengti viadukus:
Lentvario, Amaliu, Neveroniu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarp Vilniaus ir Kauno, kur traukiniai laksto iki 120 km/h, vis dar yra 8 pervazos, is kuriu net 3 kritines ir jau seniai laikas ju vietoje irengti viadukus:
Lentvario, Amaliu, Neveroniu.Greitasis traukinys Klaipėda-Vilnius, nuo Kulūpėnų stoties įsibėgėja iki gero greičio, ir taip tarpstotėse važiuoja kažkur iki Šiaulių, o nuo Šiaulių iki pat Vilniaus visad lėčiau važiuoja, vieną kart iki Jonavos išviso vilkosi. Paskui po Kaišiadorių vėl normaliau važiuoja, kol neprasideda Vilnius.
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąo tai BS'as dabar spėja sustoti?
Comment
-
Tiems, kas turi laiko skaityti, galbūt bus įdomu:
"Voruta", 2008 08 09
NKVD ir NKGB kovoja su klasiniais priešais geležinkeliuose
http://www.voruta.lt/article.php?article=212I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kaip žinia, traukinio bilietai prieš kelias dienas pabrango; šiandien iš Vilniaus į Kauną bilietas man kainavo 13,24 Lt (pabrango 12 proc). Važiavau 11.00h greituoju reisu. Ar verta stebėtis, kad VISAME TRAUKINYJE važiavo 14 keleivių (suskaičiavau). Kaišiadoryse 2 išlipo ir 2 įlipo. Kažkur esu skaitęs, kad viešojo transpoto savikaina atsiperka kai ji yra užpildyta bent 1/3. ER9M traukiniu vienu metu gali važiuoti apie 200 žmonių (labai suapvalinus, jeigu nėra stovinčių), vadinasi nuostolinga leisti traukinį jeigu juo važiuoja mažiau nei 67 keleiviai. KLAUSIMAS: ar tikrai buvo verta kelti kainą elektrinio traukinio (kuris nesusijęs su brangstančia nafta) bilietams, jeigu keleivių vežimas LG vis tiek nuostolingas, bet iki tol tokių tuščių traukinių nesu matęs (o važinėju tikrai neretai)? Darau prielaidą: po kurio laiko LG "sensacingai" atpigins šio maršruto bilietus iki 12Lt (beje, tiek jie tebekainuoja internete www.litrail.lt).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment