Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    http://www.kaunodiena.lt/dienrastis/...obusais-107302

    Suprantu, kad didžiausią įtaką bilietų kainų didėjimui daro brangstantis kuras, bet kam tada tiek pat branginti elektrinių traukinių bilietus Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Trakai, juk elektra taip drastiškai nebrangsta. Žinoma, LG žadėjo branginti šių maršrutų bilietus dėl modernizacijos (dviaukščių traukinių), bet iki rugsėjo vidurio jokių esminių pokyčių nenumatyta...
    O atlyginimai?

    Comment


      Autobusų vairuotojams atlyginimai taip pat kyla, bet autobusų bilietai brangsta tik iki vieno lito.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Čia bus kaip su duona. Viena riekė brangsta tiek pat centų, kiek ir benzinas. Nors logiškai reikia tą brangimą padalinti iš pakuočių "furoje" skaičiau. Tai tik pretekstas.

        Comment


          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
          Čia bus kaip su duona. Viena riekė brangsta tiek pat centų, kiek ir benzinas. Nors logiškai reikia tą brangimą padalinti iš pakuočių "furoje" skaičiau. Tai tik pretekstas.
          Butent. Labai patogu viska suversti kuro kainoms. Nors daugumoje atveju kuras tesudaro vos kelis procentus produkto kainos.
          Aisku, konkreciai imant keleivinio transporto paslaugas, tai kuro kainos ir atlyginimai sudaro didziaja dali sanaudu.

          Comment


            Traukinio bilietas į Trakus ir Lentvarį – brangesnis
            Arūnas Dumalakas ("Sostinė")
            2008-08-13 08:53
            http://lrytas.lt/-121860681912173392...brangesnis.htm

            Comment


              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
              Traukinio bilietas į Trakus ir Lentvarį – brangesnis
              Arūnas Dumalakas ("Sostinė")
              2008-08-13 08:53
              http://lrytas.lt/-121860681912173392...brangesnis.htm
              Traukiniu bilietai ju berod pusantru metu nebrango. O autobusu bilietu kainos per ta laika didejo net kelis kartus, nors ir po nedaug.

              Comment


                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                Kelionė į Kauną iki šiol kainavo 12 litų, į Klaipėdą - 44 litus ir tai buvo gerokai mažiau nei keliaujant autobusu. Tačiau, kaip paaiškino Vilniaus ir Kauno geležinkelio stočių informacijos darbuotojai, nuo rugpjūčio 12 d. traukinių bilietų kainos didės nuo 80 centų iki 2 litų. Kiek brangs kelionės traukiniu, priklauso nuo maršruto, tarkime, kelionės iš Vilniaus į Kauną kaina padidės 2 litais.
                http://www.kaunodiena.lt/dienrastis/...obusais-107302
                Vilnius - Lentvaris buvo 2.40, dabar- 3,44.
                Po Kauno tunelio uždarymo remontui, apylanka pro Kauną pravestu traukiniu Vilnius-Šeštokai bilietas iš Palemono į Marijampolę kainavo 9 Lt 80 ct. Šią vasarą (tiksliai neprisimenu - birželio pabaigoje ar liepos pradžioje) kaina pasidarė 9 Lt 55 ct.
                Rugpjūčio 12 dieną bilietas iš Palemono į Marijampolę kainavo
                9 Lt 95 ct
                Paskutinis taisė Vitas; 2008.08.14, 10:16.

                Comment


                  http://www.youtube.com/watch?v=qzX3A...eature=related
                  http://www.youtube.com/watch?v=FpMqZ...eature=related
                  kaži Lietuvoj kada nors tokiu greičiu važinės Klaipėda-Vilnius

                  Comment


                    /\
                    Tai čia dar nieko

                    Prancūzų TGV (574.8km/h):


                    Japonų JR-Maglev (581km/h), tiesa šitam video vos 500km/h vilkosi :


                    Čia šioks toks pasakojimas apie japoniškąjį JR-Maglev: http://www.youtube.com/watch?v=VuSrLvCVoVk

                    P.S. Atrodo šiek tiek nuo temos nukrypom

                    Comment


                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                      /\
                      Tai čia dar nieko

                      Prancūzų TGV (574.8km/h):


                      Japonų JR-Maglev (581km/h), tiesa šitam video vos 500km/h vilkosi :


                      Čia šioks toks pasakojimas apie japoniškąjį JR-Maglev: http://www.youtube.com/watch?v=VuSrLvCVoVk

                      P.S. Atrodo šiek tiek nuo temos nukrypom
                      Kad tokiu greiciu TEP70BS lektu Bet tiems Maglevams tikriausiai nera pervazu? Nes jei kokia masina ivaziutu, tai vargu kur jis sustotu, ir dar klausimas kas is tos masinos liktu?
                      Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.08.14, 18:35.
                      Не мы такиe, жизнь такaя...

                      Comment


                        Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                        Kad tokiu greiciu TEP70BS lektu Bet tiems Maglevams tikriausiai nera pervazu? Nes jei kokia masina ivaziutu, tai vargu kur jis sustotu, ir dar klausimas kas is tos masinos liktu?
                        o tai BS'as dabar spėja sustoti?
                        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                        Comment


                          Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                          Kad tokiu greiciu TEP70BS lektu Bet tiems Maglevams tikriausiai nera pervazu? Nes jei kokia masina ivaziutu, tai vargu kur jis sustotu, ir dar klausimas kas is tos masinos liktu?
                          Ten ir maglevams ir shinkansen'ams nėra pervažų.
                          Jei Lietuvoje būtų bėgiai iš Vilniaus tiesiai į Klaipėdą, tai tikrai traukinys nuvažiuotų per kokias 3 su trupučiu valandos

                          Comment


                            „Maxima“ prekes gabens ir traukiniais

                            www.DELFI.lt
                            2008 rugpjūčio mėn. 14 d. 14:10

                            Šiandien Vilnių pasiekė bendrovės AB „Lietuvos geležinkeliai“ traukinys, kuriuo atgabenti 48 konteineriai su „Maxima LT“, UAB parduotuvėms skirtomis įvairiomis prekėmis. Tai pirmasis bandomasis krovinys, po kurio pristatymo bendradarbiavimas su „Lietuvos geležinkeliai“ bus tęsiamas.

                            „Prekių pervežimas traukiniais populiarėja visame pasaulyje, nes naudojantis geležinkelių transportu yra sunaudojama kone tris kartus mažiau degalų, nei vežant krovinius vilkikais", - sako „Maxima LT“ generalinis direktorius Gintaras Jasinskas. Anot jo, krovinį, kurį atgabeno traukinys, į Vilnių paprastai vežtų net 48 krovininiai vilkikai. Gabenant tą patį krovinį traukiniu bus ne tik mažiau teršiama aplinka, bet ir tausojami šalies keliai.

                            Bendrovės vadovas teigia, kad prekybos tinklo ir geležinkelių transporto įmonės bendradarbiavimas – naudingas, nes geležinkeliais gabenamos prekės iš Klaipėdos uosto į „Maxima“ sandėlius pateks greičiau ir mažesnėmis sąnaudomis.

                            Šaudyklinis konteinerinis traukinys Klaipėda – Vilnius – Klaipėda – tai pirmas toks projektas ir AB „Lietuvos geležinkeliams“.

                            Pradėdama bendrą projektą su AB „Lietuvos geležinkeliai“, „Maxima LT“ siekia, jog didžioji dalis iš Europos sąjungos ir trečiųjų šalių į Klaipėdos jūrų uostą atplukdomų krovinių būtų gabenami nebe sausumos transportu. Planuojama, kad prekės iš dviejų Klaipėdos uosto terminalų į „Maxima LT“ sandėlius traukiniu bus gabenamos du kartus per savaitę.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė aesde Rodyti pranešimą
                              o tai BS'as dabar spėja sustoti?


                              o tai ka as zinau? as tau masinistas ar ka?
                              Не мы такиe, жизнь такaя...

                              Comment


                                Parašė cacao Rodyti pranešimą
                                Ten ir maglevams ir shinkansen'ams nėra pervažų.
                                Jei Lietuvoje būtų bėgiai iš Vilniaus tiesiai į Klaipėdą, tai tikrai traukinys nuvažiuotų per kokias 3 su trupučiu valandos


                                Tarp Vilniaus ir Kauno, kur traukiniai laksto iki 120 km/h, vis dar yra 8 pervazos, is kuriu net 3 kritines ir jau seniai laikas ju vietoje irengti viadukus:
                                Lentvario, Amaliu, Neveroniu.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tarp Vilniaus ir Kauno, kur traukiniai laksto iki 120 km/h, vis dar yra 8 pervazos, is kuriu net 3 kritines ir jau seniai laikas ju vietoje irengti viadukus:
                                  Lentvario, Amaliu, Neveroniu.
                                  P.S.Traukiniai 120 km/h laksto ne tik tarp Vilniaus ir Kauno Greitasis traukinys Klaipėda-Vilnius, nuo Kulūpėnų stoties įsibėgėja iki gero greičio, ir taip tarpstotėse važiuoja kažkur iki Šiaulių, o nuo Šiaulių iki pat Vilniaus visad lėčiau važiuoja, vieną kart iki Jonavos išviso vilkosi. Paskui po Kaišiadorių vėl normaliau važiuoja, kol neprasideda Vilnius.

                                  Comment


                                    Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                    o tai BS'as dabar spėja sustoti?
                                    jo, speja, vadeles patraukei ir sustoja.
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Tiems, kas turi laiko skaityti, galbūt bus įdomu:
                                      "Voruta", 2008 08 09
                                      NKVD ir NKGB kovoja su klasiniais priešais geležinkeliuose

                                      http://www.voruta.lt/article.php?article=212
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Kaip žinia, traukinio bilietai prieš kelias dienas pabrango; šiandien iš Vilniaus į Kauną bilietas man kainavo 13,24 Lt (pabrango 12 proc). Važiavau 11.00h greituoju reisu. Ar verta stebėtis, kad VISAME TRAUKINYJE važiavo 14 keleivių (suskaičiavau). Kaišiadoryse 2 išlipo ir 2 įlipo. Kažkur esu skaitęs, kad viešojo transpoto savikaina atsiperka kai ji yra užpildyta bent 1/3. ER9M traukiniu vienu metu gali važiuoti apie 200 žmonių (labai suapvalinus, jeigu nėra stovinčių), vadinasi nuostolinga leisti traukinį jeigu juo važiuoja mažiau nei 67 keleiviai. KLAUSIMAS: ar tikrai buvo verta kelti kainą elektrinio traukinio (kuris nesusijęs su brangstančia nafta) bilietams, jeigu keleivių vežimas LG vis tiek nuostolingas, bet iki tol tokių tuščių traukinių nesu matęs (o važinėju tikrai neretai)? Darau prielaidą: po kurio laiko LG "sensacingai" atpigins šio maršruto bilietus iki 12Lt (beje, tiek jie tebekainuoja internete www.litrail.lt).
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment




                                          Užvakar. Trakai - Vilnius. Ir taip iki pat Vilniaus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X