Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Sveiki. Pateikiu nuorodą, čia rasite daug ir (tikiuosi) įdomios informacijos.
http://www.kelias.net/gelezinkeliai.htmlI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąGerbiemieji,
vokiečių turo po Lietuvą (ir Latviją) nuotraukos:
http://locopage.fotopic.net/c1552447_121.html
http://locopage.fotopic.net/p52302958.html
http://locopage.fotopic.net/p52302960.html
http://locopage.fotopic.net/p52302962.html
http://locopage.fotopic.net/p52302877.html
http://locopage.fotopic.net/p52302878.html
ir dar šioje
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Lyduvėnų tiltas.
O čia buvusio Jonavos-Pageležių-Ukmergės siauruko tiltas per Lokės upelį (kažkur netoli garsėjančio pramogų parko "Lokės pėda" - http://www.lokespeda.lt ) :
http://narrow.parovoz.com/newgallery...D=14730&LNG=RU
Įdomu – ar dar įmanoma rasti kokių likučių ? Apie kažkada buvusį (ko gero, išardytą 1961 metais) siauruką Jonavoje jau mažai su kuo susikalbi...Paskutinis taisė Vitas; 2008.08.10, 10:27.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kokį ar kokius šilumvežius IAE turi?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNe LG, o kitoms imonems priklausantys silumveziai i LG stotis turi teise ivaziuoti daugelyje stociu. Tam reikia, kad butu sutvarkyta dokumentacija, imoniu silumveziai ir masinistai tureti reikalingus dokumentus (ivarius sertifikatus, leidimus ir t.t.). Tokiu atveju pvz. - jau mineta Duksto stotis, i Draugystes stoti turi teise atvykti Begos silumveziai, i Silainiu - Lifosos,i Pakruojo stoti - karjero silumvezis ir t.t.
Ir beje, Dukstas nera tik IAE kroviniu stotis Tai tiesiog eiline stotis, aptarnaujanti ir IAE, ir kitus klientus.Paskutinis taisė Siemens; 2008.08.10, 22:03.
Comment
-
Ne paslaptis, kad populiariausi tarptautiniai maršrutai traukiniu iš Lietuvos visada buvo į Maskvą ir Sankt Peterburgą. Pastaruoju metu vykstant į S. Peterburgą problemų lyg ir nėra, o vat į Maskvą... tik per Baltarusiją; vadinasi, reikalinga transportinė viza (ji išduodama ne už ačiū). Pažiūrėjau geležinkelių žemėlapį http://branch.rzd.ru/wps/portal/popu...&image_id=9179 ir pamačiau, kad TEORIŠKAI reisas Vilnius - Daugpilis - Rėzeknė - Pskovas - Tverė - Maskva būtų įmanomas.
Gal galėtų forumiečiai, kurie dirba LG arba turi ryšių РЖД paaiškinti ar parašyti savo nuomonę kodėl vis dar nėra šio maršruto?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąAiskiu geri ir moterizuoti TEM ir jie dar turi savo technika kranus vagonu ir t.t.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTEM2?
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąTaip,bet LG neturi tokiu kaip IAE pas IAE naujasni negu pas LG
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąLG po poros - keleto metu netures tokiu lauzu kaip TEM-2 LG turi kur kas geresnes technikos nei IAE, ir tai visiskai logiska..
ir jie isvis nepanasus i TEM-2 turimus LG
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąŠiose nuotraukose http://locopage.fotopic.net/p52302956.html
http://locopage.fotopic.net/p52302958.html
http://locopage.fotopic.net/p52302960.html
http://locopage.fotopic.net/p52302962.html
http://locopage.fotopic.net/p52302877.html
http://locopage.fotopic.net/p52302878.html
ir dar šioje
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Lyduvėnų tiltas.
O čia buvusio Jonavos-Pageležių-Ukmergės siauruko tiltas per Lokės upelį (kažkur netoli garsėjančio pramogų parko "Lokės pėda" - http://www.lokespeda.lt ) :
http://narrow.parovoz.com/newgallery...D=14730&LNG=RU
Įdomu – ar dar įmanoma rasti kokių likučių ? Apie kažkada buvusį (ko gero, išardytą 1961 metais) siauruką Jonavoje jau mažai su kuo susikalbi...
O kur Jonavoje buvo siauruko stotis ir ar kas nors is jos pastatu islike?Paskutinis taisė Al1; 2008.08.11, 22:04.
Comment
-
Vilniuje, Burbiskese, ties statybiniu medziagu parduotuvemis ir visai netoli statomo tilyo virs aplinkkelio aptikau senos keleiviu platformos liekanas. Islikusi tik platforma Vilniaus stoties link. I Paneriu puse platforma turbut galutinai sulyginta pradejus aplinkkelio statyba, kai, statant tilta teko perkloti begius.
Platformos blokai ir plyteles tarybiniu laiku - gali buti kokiu astuntojo desimtmecio pradzios. Islike seni platformos apsvietimo sviestuvai ir netgi zenklas "Pirmojo vagono sustojimo vieta". Palyginti naujas, su cinkuotu stulpeliu. Tokius pradejo statyti tik gal 1998-2000 m.
Taciau as niekur neradau informacijos, kad ten kada nors butu buvusi stotele.
1987 m. ir 1991 m. priemiestinese schemose irgi nera pazymeta. Taip pat ir pats nepamenu tokios stoteles. Tiesa, as ta kryptimi iki 2000 mazai vazinejau. Kaip ji vadinosi? Nuo kada veike, kada uzdaryta?
Idedu nuotraukas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje, Burbiskese, ties statybiniu medziagu parduotuvemis ir visai netoli statomo tilyo virs aplinkkelio aptikau senos keleiviu platformos liekanas. Islikusi tik platforma Vilniaus stoties link. I Paneriu puse platforma turbut galutinai sulyginta pradejus aplinkkelio statyba, kai, statant tilta teko perkloti begius.
Platformos blokai ir plyteles tarybiniu laiku - gali buti kokiu astuntojo desimtmecio pradzios. Islike seni platformos apsvietimo sviestuvai ir netgi zenklas "Pirmojo vagono sustojimo vieta". Palyginti naujas, su cinkuotu stulpeliu. Tokius pradejo statyti tik gal 1998-2000 m.
Taciau as niekur neradau informacijos, kad ten kada nors butu buvusi stotele.
1987 m. ir 1991 m. priemiestinese schemose irgi nera pazymeta. Taip pat ir pats nepamenu tokios stoteles. Tiesa, as ta kryptimi iki 2000 mazai vazinejau. Kaip ji vadinosi? Nuo kada veike, kada uzdaryta?
Idedu nuotraukas....
Nuo senų laikų prisimenu, kaip atskiri į Vilnių važiuodavę dyzeliniai ir elektriniai traukiniai stodavo vos įvažiavę į stoties kelyną. Stotelė lyg tai vadinosi Vilnius-krovininė. Kažką panašaus esu aptikęs tvarkaraščių knygelėse, kurių būdavo galima nusipirkti po tvarkaraščių pekeitimų birželio pradžioje. Tie tvarkaraščiai paneigė manyje susidariusį mitą, kad traukiniai ten stoja dėl eismo sąlygų (draudžiamo signalo šviesofore ar pagal perspėjimo lapelį). Kiek pastebėjau, ten stodavo ankstyvieji rytiniai traukiniai, tame tarpe – dyzelinis iš Kauno (dabar išvykstantis 4:14h) ir lyg tai du rytiniai iš Varėnos (dabar vienas atvyksta iš Rūdiškių , kitas – iš Varėnos).
Stotelės aplinką neįžiūrėjau, nes važinėdavau daugiausia rudens-žiemos-pavasario periode, kuomet švinta vėlai, ir tamsoje pro vagono langus, kai salone įjungtas apšvietimas, ne ką įžiūrėsi, o įžiūrėti tuomet būdavo svarbu tik tiek, ar dar ne laikas lipti...
Kiek žinau, panašiais principais vienas dyzelinis traukinys dabar stoja Vaidotų stoties kelyne. Kada dyzeliniai ir elektriniai traukiniai nustojo sustoti Vilniaus-krovininėje stotelėje, neprisimenu. Apie 1998-2000 metus stengdavausi važiuoti greitaisiais, tie ten tikrai nestodavo.
Comment
-
Kelionė į Kauną iki šiol kainavo 12 litų, į Klaipėdą - 44 litus ir tai buvo gerokai mažiau nei keliaujant autobusu. Tačiau, kaip paaiškino Vilniaus ir Kauno geležinkelio stočių informacijos darbuotojai, nuo rugpjūčio 12 d. traukinių bilietų kainos didės nuo 80 centų iki 2 litų. Kiek brangs kelionės traukiniu, priklauso nuo maršruto, tarkime, kelionės iš Vilniaus į Kauną kaina padidės 2 litais.
http://www.kaunodiena.lt/dienrastis/...obusais-107302
Vilnius - Lentvaris buvo 2.40, dabar- 3,44.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje, Burbiskese, ties statybiniu medziagu parduotuvemis ir visai netoli statomo tilyo virs aplinkkelio aptikau senos keleiviu platformos liekanas. Islikusi tik platforma Vilniaus stoties link.
Comment
-
Parašė jevgenijb Rodyti pranešimąBuvo skirta i darba vykstantiems. Aplik labai daug imoniu sovietmeciu buvo plius Vagonu depas. Nezinau ar dabar panaikino, kiek supratau laikinai.
Pagal tai, kas like, atrodo, jog turetu buti nenaudojama apie 10 metu.
Tai stai kodel internetiniame LG tvarkarasciu puslapyje buvo stotis Vilnius-keleiv. ir stotele Vilnius-prek. ar tai Vilnius-krov. Jei neklystu, ja is stoteliu saraso "ismete" tik siemet, kai uzdare Kauno tuneli. Tada sarase atsirado stotis Kaunas 1 ir tiesiog Vilnius.
As maniau, kad Vilnius-prek. stotele buvo kazkur ties vandentiekio bokstu. Ir ji buvo skirta tik gelezinkelio darbuotoju pavezejimui, kaip yra Vaidotuose.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip. Anksciau ten daug imoniu buvo.
Pagal tai, kas like, atrodo, jog turetu buti nenaudojama apie 10 metu.
Tai stai kodel internetiniame LG tvarkarasciu puslapyje buvo stotis Vilnius-keleiv. ir stotele Vilnius-prek. ar tai Vilnius-krov. Jei neklystu, ja is stoteliu saraso "ismete" tik siemet, kai uzdare Kauno tuneli. Tada sarase atsirado stotis Kaunas 1 ir tiesiog Vilnius.
As maniau, kad Vilnius-prek. stotele buvo kazkur ties vandentiekio bokstu. Ir ji buvo skirta tik gelezinkelio darbuotoju pavezejimui, kaip yra Vaidotuose.
Comment
Comment