Parašė Himleris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąLT-1, jei įmanoma, ar sužinotum dėl turistinio traukinio prieš keletą savaičių. Važiavo, matomai, pro visas Baltijos šalis, nes traukinys atvyko nuo Daugpilio. Vagonai priklauso Ukrainos geležinkelių firminiam traukiniui "Stoličnij Ekspress" Kijevas - Maskva.Paskutinis taisė LT-1; 2008.07.28, 22:45.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNa bevaziuojant tam turistiniui traukiniui diedukas girtas kazkoks palindo po ratais.. kojos buvo nupjautos.. vat taip..
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai kad negirdėjau nieko laikraščiai nieko nerašė apie tas nupjautas kojas
Kita vertus, nesilaikydami saugumo reikalavimu i savaite vidutiniskai po keleta kartu nukencia ivairus asmenys. Zurnalistai ant kiekvieno kampo nestovi, tad nematau nieko nuostabaus, kad spaudoje pasirodo tik kokio rimtesnio atvejo aprasymas, taip pat kartais aprasomas vienas kitas eilinis atvejis (eilinis - tai nupjautos kojos, rankos ar siaip kokie sumusimai nutrenkus traukiniui zmogu ir t.t.). Ir vis tai ivyksta delto, kad zmones nesupranta, jog gelezinkelis -padidinto pavojingumo zona. Tiesa neretas atvejis, kai specialiai palenda po traukiniu, nors zudytis galetu ir tinkamesni buda susirasti(o sauniausia butu, kad isvis nesizudytu)..Paskutinis taisė LT-1; 2008.07.29, 10:14.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąO kas sakė, kad traukinys per Lyduvėnus nevažiuoja - jis važiavo ir 2005 metasi ir 2006 metais ir 2008 sugebėjo pravažiuoti. O iki Šiluvos geras šmotas pėščiomis. Taigi, logikos nėra. Lyduvėnų stotis beje, jau uždaryta, kaip ir daugelis kitų stočių šiame ruože...
Čia va yra foto:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Sunku suprasti, kur čia kalbama apie turistinius, kur apie keleivinius traukinius. Dar keisčiau atrodo atsirašinėjimai apie važiavimą per Lyduvėnus, apie uždarytą važiavimą ir pan...
Taigi pridėsiu savo kelionės įspūdžius, kad Lyduvėnų stotis išties neveikia. Jos "likučiai" paprasčiausiai liko tarpstoty Tytuvėnai-Šienlaukis. Vienok, stoties nebuvimas ne kliūtis sustoti keleiviniam, kartais ir kitokiam traukiniui (suskaičiuokime, kiek kai kurie elektriniai stoja tarp Vilniaus ir Kauno). Prie Kryžių kalno taip pat nėra stoties (nei stotelės), bet 1993m. rugsėjo 7 dieną specialių dyzelinių traukinių mašinistai nepasiklydo ir Kryžių kalną rado. Kiek prisimenu, tą dieną maršrutu Šiauliai-Kryžių kalnas-Šiauliai važinėjo dvigubi D1.
Kad nuo Tytuvėnų ir Lyduvėnų iki Šiluvos yra "šmotas kelio", maldininkams nieko baisaus. Piligrimai (keliaujantys maldininkai) pėsti nueina žymiai daugiau. Antai lenkai iš Varmijos arkivyskupijos liepos 6-15 d.d. kasmet iš Kentšyno per Kalvariją, Marijampolę, Trakus einaį Vilnių (Aušros vartus). Rugsėjo 5-7 d.d. vyks piligriminis žygis pėsčiomis iš Kryžių kalno į Šiluvą -
http://www.kryziukalnas.lt/?id=54&ncid=1&nid=4
Trečios dienos (sekmadienio) maršrutas prasidės nepertoliausiai nuo Tytuvėnų geležinkelio stoties.Paskutinis taisė Vitas; 2008.08.09, 23:17.
Comment
-
Railways through Europe.
Baltijos šalių geležinkelių žemelapis.
2008 balandžio m. situacija.
http://www.bueker.net/trainspotting/...tic-states.gif
Tai dalis žemelapio
Paskutinis taisė Zorro; 2008.07.30, 19:10.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąIdomu is kur tokie duomenys nesamoningi, kad TEP gali tik 15 vagonu tempti.. TEP gali ju kad ir 30 tempti, priklauso nuo kiekvieno konkretaus atvejo (kelio profilio, reikiamo greicio islaikymo, peronu ilgio ir t.t.). Tranzitiniai traukiniai i Kaliningrada kartais buna ir 24 vagonu. Toki traukini be problemu nutempia tiek TEP-60, tiek TEP-70 (pastarajam aisku lengviau).
O grafikas aisku kad itemptas, nes vis norima trumpinti keliones laika, o greitis juk nedideja (jau senokai beveik visame Vilnius - Klaipeda ruoze greitis keleiviniams traukiniams 120 km/h). Tad ir trumpinama sustojimu saskaita, taip pat ismesti is grafiko rezerviniai laiko intarpai kelio remonto darbams (o juk kelio darbu mazasniu ar didesniu bus visada). Vat ir neatvyksta beveik niekada del to grafiku..
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąOho, čia aš kaip dar nelabai besigaudantis bėginiame transporte nustebau šiek tiek. Tokiu greičiu jie ir važiuoja? Kiek yra vietų kur turi sumažinti greitį ir kiek tokia kelionė iš Vilniaus į Klaipėdą trunka?
Dyzeliniai traukiniai D1 bei DR1A konstrukcinis greitis - 120 km/h, RA2 -100 km/h, elektriniu ER9M konstrukcinis greitis - 130 km/h, keleiviniu lokomotyvai TEP60 - 160 km/h, TEP70 - 160 km/h. Ilgalaikis ju darbinis greitis yra mazenis - berods 120 ar 130 km/h. Taciau su keleiviniais vagonais yra prasciau - visi seni vagonai yra sukonstruoti 120 km/h greiciui. Tik siemet nupirkti nauji keleiviniai vagonai skirti 160 km/h.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...
Dar kartais dar veluoja lenku traukinys Varsuva - Sestokai. Persedimui skirta 15 min. bet kartais del velavimo lenku traukinys isvyksta 40-50 min. pavelaves, o ir musu dyzelinis laukia tol, kol atvyke is Lenkijos keleiviai perseda. Taip pat tada ir Marijampoleje laukia traukinys i Kauna ir tik praleides Sestoku - Vilniaus traukini isvyksta i Kauna.
Iš Kauno 17:20 h 697-uoju reisu į Kybartus šiandien (liepos 31 d.) važiavo trijų vagonų RA2.Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.12, 20:56.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąOho, čia aš kaip dar nelabai besigaudantis bėginiame transporte nustebau šiek tiek. Tokiu greičiu jie ir važiuoja? Kiek yra vietų kur turi sumažinti greitį ir kiek tokia kelionė iš Vilniaus į Klaipėdą trunka?
Beje, viena karta teko kabinoje vaziuoti, kai uz lango buvo itin tirstas rukas. Taciau patyrusio masinisto veidas ir veiksmai buvo visiskai ramus, nors "skridome" 120 km/h. Masinistas vadovavosi tik lokomotyve esancio sviesoforo parodymais ir aisku savo patirtimi, nes zino kiekvieno marsuto kelia atmintinai. Man tai tikrai nejauku buvo...Paskutinis taisė LT-1; 2008.07.31, 23:18.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTraukinys Varšuva-Šeštokai šiandien (liepos 31 d.) matyt vėlavo galingai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie 4 val. 40 min. 120 km/h - tai maksimalus galimas greitis. Mat aplamai gelezinkeliuose yra tam tikras tiek liniju, tiek riedmenu klasifikavimas ar reitingavimas pagal geicius. Taigi, Lietuvoje magistralinese linijose Kena-Vilnius-Kaunas-Kybartai, bei Kaisiadorys - Radviliskis-Siauliai-Klaipeda greitis yra 120 km/h. Yra atskiru ruozu ir siuose koridoriuose, kuriuose greitis mazesnis (tai nebutinai stotys).
Dyzeliniai traukiniai D1 bei DR1A konstrukcinis greitis - 120 km/h, RA2 -100 km/h, elektriniu ER9M konstrukcinis greitis - 130 km/h, keleiviniu lokomotyvai TEP60 - 160 km/h, TEP70 - 160 km/h. Ilgalaikis ju darbinis greitis yra mazenis - berods 120 ar 130 km/h. Taciau su keleiviniais vagonais yra prasciau - visi seni vagonai yra sukonstruoti 120 km/h greiciui. Tik siemet nupirkti nauji keleiviniai vagonai skirti 160 km/h.
1. 4 val 40 min - tai nera pats maziausias laikas nuvykti is Vilniaus i Klaipeda. Jei ismestume visus sustojimus, papildomai laimetume mazdaug 40 min (kiekvienam sustojimui pridemame po 5 min: 1 min. - stabdymas, 2 min. - keleiviu laipinimas, ~2 min. isibegejimas). Tad jei labai noretume, nuvyktume i Klaipeda per 4 val., bet niekur pakeliui nesustotume...
2. 120 km/h leistinas greitis dar yra nuo Bezdoniu iki Turmanto esanciuose tarpstociuose. Beje, jei neklystu pries pora metu butent sio ruozo Pabrades-Svencioneliu tarpstotyje musu TEP-70 testavo Keleiviniu vagonu depe rekonstruota vagona restorana. Buvo pasiekiamas apie 150 km/h (!) greitis.
3. D-1 konstrukcinis greitis yra 100 km/h (bent jau LG toks max greitis jiems nustatytas).
4. Lokomotyvai TEP 160 km/h greiciu gali tempti sastata pastoviai, jei tik leidzia kelio profilis ir traukinio svoris (beje, nustatant konstrukcini greiti vienas is svarbiausiu kriteriju yra stabdziu efektyvumas, t.y. ar jie sugebes sustabdyti traukini per nustatyta atstuma). Paradoksas, bet TEP-60 be vagonu gali vaziuoti mazesniu - tik 118 km/h greiciu, nes sunkaus lokomotyvo stabdziai nepajegus butu sustabdyti masinos per nustatyta atstuma (kai buna su vagonais, pastarieji pristabdo ir lokomotyva). Beje, per kazkada seniai vykusius bandymus senukas TEP-60 isvystydavo 220 km/h greiti. Ivertinus visas technines charakteristikas buvo nustatytas 160 km/h greitis.
Comment
-
Gerbiemieji,
vokiečių turo po Lietuvą (ir Latviją) nuotraukos:
http://locopage.fotopic.net/c1552447_121.html
Comment
-
Apie normalų muziejų su 2M62-0003 jame galime pasvajoti:
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...2557F3II10O0/#
Įdomu kada įkėlė skelbimą, turbūt po aukciono ar jo dieną... Kokie rezultatai?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąApie normalų muziejų su 2M62-0003 jame galime pasvajoti:
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...2557F3II10O0/#
Įdomu kada įkėlė skelbimą, turbūt po aukciono ar jo dieną... Kokie rezultatai?
Nuotrauka yra
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=139535&LNG=RU
Ir jau parduoda?
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąsweiki kodel Vilnius-Turmantas leidzia tik DR1A senus jie daznai genda ir dbr kartais tik tuos DR1A moterizuotius leidzia ir taip karta i dieni o kiti seni vazineja butu RA2 cia padare kad vazinetu cia kaip tik jiem RA2 geri keliai
Comment
Comment