Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Kaip čia suprast ?
    Na bevaziuojant tam turistiniui traukiniui diedukas girtas kazkoks palindo po ratais.. kojos buvo nupjautos.. vat taip..

    Comment


      LT-1, jei įmanoma, ar sužinotum dėl turistinio traukinio prieš keletą savaičių. Važiavo, matomai, pro visas Baltijos šalis, nes traukinys atvyko nuo Daugpilio. Vagonai priklauso Ukrainos geležinkelių firminiam traukiniui "Stoličnij Ekspress" Kijevas - Maskva.

      Comment


        Parašė robertas Rodyti pranešimą
        LT-1, jei įmanoma, ar sužinotum dėl turistinio traukinio prieš keletą savaičių. Važiavo, matomai, pro visas Baltijos šalis, nes traukinys atvyko nuo Daugpilio. Vagonai priklauso Ukrainos geležinkelių firminiam traukiniui "Stoličnij Ekspress" Kijevas - Maskva.
        O kuo jau taip idomu jis cia.. ? Vaziavo ir nuvaziavo
        Paskutinis taisė LT-1; 2008.07.28, 22:45.

        Comment


          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
          Na bevaziuojant tam turistiniui traukiniui diedukas girtas kazkoks palindo po ratais.. kojos buvo nupjautos.. vat taip..
          Tai kad negirdėjau nieko laikraščiai nieko nerašė apie tas nupjautas kojas

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Tai kad negirdėjau nieko laikraščiai nieko nerašė apie tas nupjautas kojas
            Na matai, ne viska net ir laikrasciai zino...
            Kita vertus, nesilaikydami saugumo reikalavimu i savaite vidutiniskai po keleta kartu nukencia ivairus asmenys. Zurnalistai ant kiekvieno kampo nestovi, tad nematau nieko nuostabaus, kad spaudoje pasirodo tik kokio rimtesnio atvejo aprasymas, taip pat kartais aprasomas vienas kitas eilinis atvejis (eilinis - tai nupjautos kojos, rankos ar siaip kokie sumusimai nutrenkus traukiniui zmogu ir t.t.). Ir vis tai ivyksta delto, kad zmones nesupranta, jog gelezinkelis -padidinto pavojingumo zona. Tiesa neretas atvejis, kai specialiai palenda po traukiniu, nors zudytis galetu ir tinkamesni buda susirasti(o sauniausia butu, kad isvis nesizudytu)..
            Paskutinis taisė LT-1; 2008.07.29, 10:14.

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              O kas sakė, kad traukinys per Lyduvėnus nevažiuoja - jis važiavo ir 2005 metasi ir 2006 metais ir 2008 sugebėjo pravažiuoti. O iki Šiluvos geras šmotas pėščiomis. Taigi, logikos nėra. Lyduvėnų stotis beje, jau uždaryta, kaip ir daugelis kitų stočių šiame ruože...

              Čia va yra foto:

              http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
              Kitą autorių logikos stoka kaltinant dar reikėtų pasitikrinti, ar logikos pakanka tame kaltinime.
              Sunku suprasti, kur čia kalbama apie turistinius, kur apie keleivinius traukinius. Dar keisčiau atrodo atsirašinėjimai apie važiavimą per Lyduvėnus, apie uždarytą važiavimą ir pan...

              Taigi pridėsiu savo kelionės įspūdžius, kad Lyduvėnų stotis išties neveikia. Jos "likučiai" paprasčiausiai liko tarpstoty Tytuvėnai-Šienlaukis. Vienok, stoties nebuvimas ne kliūtis sustoti keleiviniam, kartais ir kitokiam traukiniui (suskaičiuokime, kiek kai kurie elektriniai stoja tarp Vilniaus ir Kauno). Prie Kryžių kalno taip pat nėra stoties (nei stotelės), bet 1993m. rugsėjo 7 dieną specialių dyzelinių traukinių mašinistai nepasiklydo ir Kryžių kalną rado. Kiek prisimenu, tą dieną maršrutu Šiauliai-Kryžių kalnas-Šiauliai važinėjo dvigubi D1.
              Kad nuo Tytuvėnų ir Lyduvėnų iki Šiluvos yra "šmotas kelio", maldininkams nieko baisaus. Piligrimai (keliaujantys maldininkai) pėsti nueina žymiai daugiau. Antai lenkai iš Varmijos arkivyskupijos liepos 6-15 d.d. kasmet iš Kentšyno per Kalvariją, Marijampolę, Trakus einaį Vilnių (Aušros vartus). Rugsėjo 5-7 d.d. vyks piligriminis žygis pėsčiomis iš Kryžių kalno į Šiluvą -
              http://www.kryziukalnas.lt/?id=54&ncid=1&nid=4
              Trečios dienos (sekmadienio) maršrutas prasidės nepertoliausiai nuo Tytuvėnų geležinkelio stoties.
              Paskutinis taisė Vitas; 2008.08.09, 23:17.

              Comment


                Tytuvėnai - Viduklė, Šienlaukis uždarytas.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Railways through Europe.
                  Baltijos šalių geležinkelių žemelapis.
                  2008 balandžio m. situacija.

                  http://www.bueker.net/trainspotting/...tic-states.gif

                  Tai dalis žemelapio

                  Paskutinis taisė Zorro; 2008.07.30, 19:10.

                  Comment


                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    Idomu is kur tokie duomenys nesamoningi, kad TEP gali tik 15 vagonu tempti.. TEP gali ju kad ir 30 tempti, priklauso nuo kiekvieno konkretaus atvejo (kelio profilio, reikiamo greicio islaikymo, peronu ilgio ir t.t.). Tranzitiniai traukiniai i Kaliningrada kartais buna ir 24 vagonu. Toki traukini be problemu nutempia tiek TEP-60, tiek TEP-70 (pastarajam aisku lengviau).
                    O grafikas aisku kad itemptas, nes vis norima trumpinti keliones laika, o greitis juk nedideja (jau senokai beveik visame Vilnius - Klaipeda ruoze greitis keleiviniams traukiniams 120 km/h). Tad ir trumpinama sustojimu saskaita, taip pat ismesti is grafiko rezerviniai laiko intarpai kelio remonto darbams (o juk kelio darbu mazasniu ar didesniu bus visada). Vat ir neatvyksta beveik niekada del to grafiku..
                    Oho, čia aš kaip dar nelabai besigaudantis bėginiame transporte nustebau šiek tiek. Tokiu greičiu jie ir važiuoja? Kiek yra vietų kur turi sumažinti greitį ir kiek tokia kelionė iš Vilniaus į Klaipėdą trunka?

                    Comment


                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                      Oho, čia aš kaip dar nelabai besigaudantis bėginiame transporte nustebau šiek tiek. Tokiu greičiu jie ir važiuoja? Kiek yra vietų kur turi sumažinti greitį ir kiek tokia kelionė iš Vilniaus į Klaipėdą trunka?
                      Apie 4 val. 40 min. 120 km/h - tai maksimalus galimas greitis. Mat aplamai gelezinkeliuose yra tam tikras tiek liniju, tiek riedmenu klasifikavimas ar reitingavimas pagal geicius. Taigi, Lietuvoje magistralinese linijose Kena-Vilnius-Kaunas-Kybartai, bei Kaisiadorys - Radviliskis-Siauliai-Klaipeda greitis yra 120 km/h. Yra atskiru ruozu ir siuose koridoriuose, kuriuose greitis mazesnis (tai nebutinai stotys).

                      Dyzeliniai traukiniai D1 bei DR1A konstrukcinis greitis - 120 km/h, RA2 -100 km/h, elektriniu ER9M konstrukcinis greitis - 130 km/h, keleiviniu lokomotyvai TEP60 - 160 km/h, TEP70 - 160 km/h. Ilgalaikis ju darbinis greitis yra mazenis - berods 120 ar 130 km/h. Taciau su keleiviniais vagonais yra prasciau - visi seni vagonai yra sukonstruoti 120 km/h greiciui. Tik siemet nupirkti nauji keleiviniai vagonai skirti 160 km/h.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        ...

                        Dar kartais dar veluoja lenku traukinys Varsuva - Sestokai. Persedimui skirta 15 min. bet kartais del velavimo lenku traukinys isvyksta 40-50 min. pavelaves, o ir musu dyzelinis laukia tol, kol atvyke is Lenkijos keleiviai perseda. Taip pat tada ir Marijampoleje laukia traukinys i Kauna ir tik praleides Sestoku - Vilniaus traukini isvyksta i Kauna.
                        Traukinys Varšuva-Šeštokai šiandien (liepos 31 d.) matyt vėlavo galingai. Nes, kaip pranešė Marijampolės geležinkelio stoties budėtojas, " dyzelinis trauknys Šeštokai-Vilnius vėluos apie valandą. Kiek vėlavo iš tikrųjų, nepatikslinau - išvažiavau 686-uoju reisu Marijampoė-Kaunas važiavusiu D1. Šis išvažiavo laiku - 15:58h, nelaukęs Šeštokų-Vilniaus. Šiuo į Marijampolę atvykusiems ir į Kauną patekti norėjusiems beliko luktelėti 688-ojo, kuris iš Marijampolės išvyksta 17:24 h.

                        Iš Kauno 17:20 h 697-uoju reisu į Kybartus šiandien (liepos 31 d.) važiavo trijų vagonų RA2.
                        Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.12, 20:56.

                        Comment


                          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                          Oho, čia aš kaip dar nelabai besigaudantis bėginiame transporte nustebau šiek tiek. Tokiu greičiu jie ir važiuoja? Kiek yra vietų kur turi sumažinti greitį ir kiek tokia kelionė iš Vilniaus į Klaipėdą trunka?
                          Taip, beveik visu keliu tokiu greiciu ir vaziuoja, nes grafikas sudarytas butent tokiam greiciui (beje, labai itemptas grafikas, kurio laikytis galima vaziuojant tik max greiciu). Leciau tenka vaziuoti per visas stotis (greiciu 100 km/h), taip pat yra tiltu, kreiviu ir kitu vietu, kur greitis buna sumazintas. Taip pat greitis nuolat ribojamas skirtingose vietose del vykdomu infrastrukturos remonto darbu. Ne karta esu vaziaves masinisto kabinoje, tad galiu patvirtinti, kad 120 km/h vaziuojama didziaja kelio dali (leciau gaunasi i statesnes ikalnes (ypac po sustojimo), taip pat mano anksciau minetose vietose).
                          Beje, viena karta teko kabinoje vaziuoti, kai uz lango buvo itin tirstas rukas. Taciau patyrusio masinisto veidas ir veiksmai buvo visiskai ramus, nors "skridome" 120 km/h. Masinistas vadovavosi tik lokomotyve esancio sviesoforo parodymais ir aisku savo patirtimi, nes zino kiekvieno marsuto kelia atmintinai. Man tai tikrai nejauku buvo...
                          Paskutinis taisė LT-1; 2008.07.31, 23:18.

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Traukinys Varšuva-Šeštokai šiandien (liepos 31 d.) matyt vėlavo galingai.
                            ...ir Šeštokai - Vilnius vėlavo 59 minutes.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Apie 4 val. 40 min. 120 km/h - tai maksimalus galimas greitis. Mat aplamai gelezinkeliuose yra tam tikras tiek liniju, tiek riedmenu klasifikavimas ar reitingavimas pagal geicius. Taigi, Lietuvoje magistralinese linijose Kena-Vilnius-Kaunas-Kybartai, bei Kaisiadorys - Radviliskis-Siauliai-Klaipeda greitis yra 120 km/h. Yra atskiru ruozu ir siuose koridoriuose, kuriuose greitis mazesnis (tai nebutinai stotys).

                              Dyzeliniai traukiniai D1 bei DR1A konstrukcinis greitis - 120 km/h, RA2 -100 km/h, elektriniu ER9M konstrukcinis greitis - 130 km/h, keleiviniu lokomotyvai TEP60 - 160 km/h, TEP70 - 160 km/h. Ilgalaikis ju darbinis greitis yra mazenis - berods 120 ar 130 km/h. Taciau su keleiviniais vagonais yra prasciau - visi seni vagonai yra sukonstruoti 120 km/h greiciui. Tik siemet nupirkti nauji keleiviniai vagonai skirti 160 km/h.
                              Gal nesupyks auksciau esancio straipsnelio rasytojas, bet truputi papildysiu
                              1. 4 val 40 min - tai nera pats maziausias laikas nuvykti is Vilniaus i Klaipeda. Jei ismestume visus sustojimus, papildomai laimetume mazdaug 40 min (kiekvienam sustojimui pridemame po 5 min: 1 min. - stabdymas, 2 min. - keleiviu laipinimas, ~2 min. isibegejimas). Tad jei labai noretume, nuvyktume i Klaipeda per 4 val., bet niekur pakeliui nesustotume...
                              2. 120 km/h leistinas greitis dar yra nuo Bezdoniu iki Turmanto esanciuose tarpstociuose. Beje, jei neklystu pries pora metu butent sio ruozo Pabrades-Svencioneliu tarpstotyje musu TEP-70 testavo Keleiviniu vagonu depe rekonstruota vagona restorana. Buvo pasiekiamas apie 150 km/h (!) greitis.
                              3. D-1 konstrukcinis greitis yra 100 km/h (bent jau LG toks max greitis jiems nustatytas).
                              4. Lokomotyvai TEP 160 km/h greiciu gali tempti sastata pastoviai, jei tik leidzia kelio profilis ir traukinio svoris (beje, nustatant konstrukcini greiti vienas is svarbiausiu kriteriju yra stabdziu efektyvumas, t.y. ar jie sugebes sustabdyti traukini per nustatyta atstuma). Paradoksas, bet TEP-60 be vagonu gali vaziuoti mazesniu - tik 118 km/h greiciu, nes sunkaus lokomotyvo stabdziai nepajegus butu sustabdyti masinos per nustatyta atstuma (kai buna su vagonais, pastarieji pristabdo ir lokomotyva). Beje, per kazkada seniai vykusius bandymus senukas TEP-60 isvystydavo 220 km/h greiti. Ivertinus visas technines charakteristikas buvo nustatytas 160 km/h greitis.

                              Comment


                                Gerbiemieji,

                                vokiečių turo po Lietuvą (ir Latviją) nuotraukos:

                                http://locopage.fotopic.net/c1552447_121.html

                                Comment


                                  Apie normalų muziejų su 2M62-0003 jame galime pasvajoti:
                                  http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...2557F3II10O0/#
                                  Įdomu kada įkėlė skelbimą, turbūt po aukciono ar jo dieną... Kokie rezultatai?
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Apie normalų muziejų su 2M62-0003 jame galime pasvajoti:
                                    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...2557F3II10O0/#
                                    Įdomu kada įkėlė skelbimą, turbūt po aukciono ar jo dieną... Kokie rezultatai?
                                    Dar siemet pavasari Radviliskyje fotografavau 2M62-0003, manevruojanti stoties keliuose. Atrode puikiai, bent is isores.
                                    Nuotrauka yra
                                    http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=139535&LNG=RU
                                    Ir jau parduoda?

                                    Comment


                                      O traukiniai i Bugenius atvyksta nuo Mazeikiu, ir gryzta su kroviniu atgal?
                                      Не мы такиe, жизнь такaя...

                                      Comment


                                        Sveiki kodel Vilnius-Turmantas leidzia tik DR1A senus jie daznai genda ir dbr kartais tik tuos DR1A moterizuotius leidzia ir taip karta i diena o kiti seni vazineja butu RA2 cia padare kad vazinetu cia kaip tik jiem RA2 geri keliai
                                        Paskutinis taisė Siemens; 2008.08.03, 19:57.

                                        Comment


                                          Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                                          sweiki kodel Vilnius-Turmantas leidzia tik DR1A senus jie daznai genda ir dbr kartais tik tuos DR1A moterizuotius leidzia ir taip karta i dieni o kiti seni vazineja butu RA2 cia padare kad vazinetu cia kaip tik jiem RA2 geri keliai
                                          O manai LG turi labai is ko rinktis. Radviliskio mazge dirbo tik D1, Vilniuje, Kaune - D1 ir DR1A. Manai 4 vnt. RA2 kazka pakeis is esmes. Kartais ir RA2 vaziuoja i Turmanta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X