Parašė _TuaReG_
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kaip su siomis kelionemis? Ar tikrai nurodytomis dienomis jos Lietuvoje vyks, ar jau kas pasikeite?
Comment
-
Parašė _Bead_ Rodyti pranešimą
Kiekvienam žmogui aišku, kad technika pavesti gali. Tik nelabai aišku, kodėl traukiniui "užstrigus" traukinių palydovai, viršininkai, sočių budėtojai užuot patys operatyviai pranešę apie susidariusią situaciją paklausti rodo savo arogantiškumą, meluoja. Juk niekas nepatikės, kad keleivinis traukinys stovi kad praleistų kažkokius prekinius, kurių gal taip pat nepasitaiko(kitaip nuo kažkurio atkabintų vilkiką ir šis toliau trauktų keleivinį).Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.12, 20:49.
Comment
-
Del velavimu per daug burbula pucia. Autobusai irgi veluoja. Ypac Vilniuje, kol dasigauna iki stoties kamsciu metu gali tekti ir papildoma valanda uztrukti, nors i Vilniu atvyksta pagal grafika.
Traukiniais vazineju pakankamai daug. Tai tikrai veluoja dazniausiai ir beveik visada tik Vilniaus - Klaipedos ir Klaipedos - Vilniaus traukiniai. Nors is tiesu tai vis delto prasto organizavimo pasekmes. Rimti lokomotyvu gedimai kelyje - nedaznas dalykas. Bet kad operatyvaus rezervo nera - organizacine problema. Koks dar gali buti remontas kelyje? Atejo specialistai, patikrino, remontuoti negalima - keisti lokomotyva. Visa tai 15 min. uztrukti turetu. Juk is anksto, pries atvykstant i stoti pranesa apie gedima ir kol traukinys atvyks, viska galima suorganizuoti.
Taip pat Klaipedos traukiniai veluoja del vienkelio gelezinkelio, kurio pakankamai nemazai ruozu yra nuo Kaisiadoriu iki Siauliu, o toliau i Klaipeda - tik vienkelis. Ruozu apkrovimas didelis, suderinti sunku, o jei issimusa is grafiko koks krovininis, tai paskui visi traukiniai veluoja...
Ilaipinimo trukme - juk sudarant grafikus reikia numatyti tai. Taigi velgi organizacine problema.
Dar kartais dar veluoja lenku traukinys Varsuva - Sestokai. Persedimui skirta 15 min. bet kartais del velavimo lenku traukinys isvyksta 40-50 min. pavelaves, o ir musu dyzelinis laukia tol, kol atvyke is Lenkijos keleiviai perseda. Taip pat tada ir Marijampoleje laukia traukinys i Kauna ir tik praleides Sestoku - Vilniaus traukini isvyksta i Kauna.
Comment
-
alia galėtų LG padaryt jei ne rail passą, tai bent kaip japonijoj, kad yra. Tokie bilietai "Seishun 18 kippu", jame yra 5 langeliai ir pirmą kartą įeinant į stotį atžymi vieną langelį ir nuo tos akimirkos gali važinėtis traukiniais iki pat vidurnakčio. Po to vėl reikia, kad atžymėtų ir vėl visą dieną gali naudotis traukiniais. Tai taip naudojiesi, kol visi penki langeliai užžymimi, t.y. naudotis traukiniais galima 5 dienas. Galima ir keliaut dviese ir trise, tada už kiekvieną žmogų bus po langelį užžymėta, tik jei taip keliauti, tai neišeis visiem keliaut 5 dienas su tuo pačiu bilietu. Tik tie "18 seishun kippu" negalioja shinkansen, limited express, super express, express ir miegamiesiems traukiniams. būtų visai faina jei Lietuvoje tokį dalykėlį padarytų.
Comment
-
Parašė cacao Rodyti pranešimąalia galėtų LG padaryt jei ne rail passą, tai bent kaip japonijoj, kad yra. Tokie bilietai "Seishun 18 kippu", jame yra 5 langeliai ir pirmą kartą įeinant į stotį atžymi vieną langelį ir nuo tos akimirkos gali važinėtis traukiniais iki pat vidurnakčio. Po to vėl reikia, kad atžymėtų ir vėl visą dieną gali naudotis traukiniais. Tai taip naudojiesi, kol visi penki langeliai užžymimi, t.y. naudotis traukiniais galima 5 dienas. Galima ir keliaut dviese ir trise, tada už kiekvieną žmogų bus po langelį užžymėta, tik jei taip keliauti, tai neišeis visiem keliaut 5 dienas su tuo pačiu bilietu. Tik tie "18 seishun kippu" negalioja shinkansen, limited express, super express, express ir miegamiesiems traukiniams. būtų visai faina jei Lietuvoje tokį dalykėlį padarytų.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąTai iki padarys Lietuvoje, galima iki soties prisivažinėti Lenkijoje. Ten yra "turistinis bilietas", kur nuo penktadienio vakaro iki pirmadienio ryto (arba ir daugiau jei šventinės dienos papuola) galima važinėti paprastais ir greitaisiais traukiniais (bet ne intercity) kur tik nori ir kiek tik nori. Tik 69 (antra klase) arba 99 (pirma klase) zlotai.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNejaugi už 69 zlotus galima "plaktis" iš Varšuvos į Suvalkus ar Šeštokus, jei kažkur apie tiek bilietas kainuoja viena kryptimi iš Varšuvos į Vilnių???
http://www.pr.pkp.pl/aktualne-oferty,s,0,3060.htmlkaip?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDel velavimu per daug burbula pucia. Autobusai irgi veluoja. Ypac Vilniuje, kol dasigauna iki stoties kamsciu metu gali tekti ir papildoma valanda uztrukti, nors i Vilniu atvyksta pagal grafika.
Traukiniais vazineju pakankamai daug. Tai tikrai veluoja dazniausiai ir beveik visada tik Vilniaus - Klaipedos ir Klaipedos - Vilniaus traukiniai. Nors is tiesu tai vis delto prasto organizavimo pasekmes. Rimti lokomotyvu gedimai kelyje - nedaznas dalykas. Bet kad operatyvaus rezervo nera - organizacine problema. Koks dar gali buti remontas kelyje? Atejo specialistai, patikrino, remontuoti negalima - keisti lokomotyva. Visa tai 15 min. uztrukti turetu. Juk is anksto, pries atvykstant i stoti pranesa apie gedima ir kol traukinys atvyks, viska galima suorganizuoti.
Taip pat Klaipedos traukiniai veluoja del vienkelio gelezinkelio, kurio pakankamai nemazai ruozu yra nuo Kaisiadoriu iki Siauliu, o toliau i Klaipeda - tik vienkelis. Ruozu apkrovimas didelis, suderinti sunku, o jei issimusa is grafiko koks krovininis, tai paskui visi traukiniai veluoja...
Ilaipinimo trukme - juk sudarant grafikus reikia numatyti tai. Taigi velgi organizacine problema.
Dar kartais dar veluoja lenku traukinys Varsuva - Sestokai. Persedimui skirta 15 min. bet kartais del velavimo lenku traukinys isvyksta 40-50 min. pavelaves, o ir musu dyzelinis laukia tol, kol atvyke is Lenkijos keleiviai perseda. Taip pat tada ir Marijampoleje laukia traukinys i Kauna ir tik praleides Sestoku - Vilniaus traukini isvyksta i Kauna.
Pilnai tikiu, kad keleivinių traukinių vėlavimai nėra tokie dažni. Pats įsitikinau, kad jie nėra tokie dažni traukiniui Šeštokai-Vilnius, nors jo važiavimas priklauso nuo lenkų traukinio atvykimo į Šeštokus.
Pavėlavęs keleivinis traukinys Nr. 91001 Varšuva-Šeštokai sukelia grandininę traukinių vėlavimo reakciją: priverčia vėluoti 194-ąjį Šeštokai-Vilnius, šis Marijampolėje užlaiko dyzelinį Nr.686 į Kauną, šis Kazlų Rūdoje priverčia palaukti automotrisą Kaunas-Marijampolė (Nr.687). Nuo Palemono vėluodamas Šeštokų–Vilniaus traukinys sulaiko jam įkandin išvykstantį elektrinį Nr.888 ...
Bet kaip minėjau, tokie vėlavimai nėra dažni.
Ruošdamasis važiuoti Šeštokų–Vilniaus traukiniu arba jam įkandin iš Marijampolės vykstančiu kitu, vis susitaikau su galimu vėlavimu, bet tokios prognozės vis nepasitvirtina. Be to, šiemet buvo "palėtintas" ir TEP60 su klasinio tipo vagonais sąstatui pritaikytas traukinio Vilnius-Šeštokai-Vilnius grafikas pasidarė lėtokas dyzelinam DR1A, todėl susidariusį pavėlavimą jis palaipsniui "tirpina".
Kas liečia Vilniaus-Klaipėdos greituosius, kartą iš Vilniaus iki Kaišiadorių (pakeliui į Kauną) pasimėgauti komfortu susigundęs į didelį vėlavimą papuoliau: Lentvaryje „Pajūrio“ traukinys prastovėjo beveik valandą, Vievio stotyje vyko kažkokie remonto darbai, šviesoforuose degė balti-mėnuliniai signalai, traukinys stotį pravažiavo “greičiu-20“. Kelionė buvo su nutikimais, tik kažkodėl apie juos niekas neperspėjo Vilniaus stotyje (nors taip „įdomiau“ važiuoti noras kažin ar būtų prapuolęs...).
Blogai, kad Klaipėdos greitiesiems sutrumpintas stovėjimo laikas Šiauliuose (anksčiau buvo 5 min., dabar paliktos 2): anksčiau nors trumpiau pastovėję vėlavimą aumažindavo, dabar dar padidina...
Gryna teisybė, kad autobusai taip pat vėluoja. Tikrai neišvengiamas vėlavimas po įstrigimo Vilniaus ar Kauno gatvių „kamščiuose“ arba remontuojamuose kelių ruožuose (pvz. Jonava-Ukmergė, naujasis iš Kauno į Marijampolę), uždarytas jų atkarpas apvažiuojant apylankomis .
Prisiminiau N metų senumo (1993-1996m.) nutikimą, kada vakarinis traukinys Kaunas-Alytus beveik dvi valandas buvo „užstrigęs” Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje. Nuo Jūrės iki Kazlų Rūdos važiavęs vežimo greičiu (likti Jūrėje negalėjo, nes šioje stotyje nesant daugiau bėgių būtų paralyžavęs eismą), Kazlų Rūdoje užsistovėjo tiek, kad toliau važiuojantiems rimtai rūpėjo, kaip reikės iš stočių pareiti namo. Dar netikėčiau pasidarė, kai pirmame D1 vagone (motorvagonyje) esantiems keleiviams mašinistas liepė persėsti į kitus – reikėsią atkabinti. Taip ir buvo: atkabintas D1 motorvagonis lyg viena dvigubo lokomotyvo sekcija lėtai numanevravo į kitą kelią. Kaip gi toliau važiuos toks „išskirtas traukinys”, suprato nedaugelis. Kol jis stovėjo, per tą laiką atvyko kitas D1, važiuojantis maršrutu Kaunas-Kybartai. Kažkas iš keleivių pasisakė, kad nuo jų sodybos vienodas atstumas į Vinčus, Bebruliškę ir Bagotąją, nusprendė nelaukti šio traukinio važiavimo ir nuskubėjo į kybartinį. Važiuojantiems į Marijampolę arba toliau vilčiu atsirado, kai penktuoju Kazlų Rūdos geležinkelio soties keliu pravažiavo šilumvežis M62. Vėliau pro atviras antrojo vagono tambūro duris matėsi, kad jis artėja link mūsų traukinio. Vagone sėdėjusios moterys su snaudžiančiais mažais vaikais stebėjosi, kaip pagyvenęs šilumvežio mašinistas taip švelniai privažiavo ir prisikabino.
Nuo Kazlų Rūdos stipriai vėluojantis keleivinis traukinys Kaunas-Alytus važiavo tokia sudėtimi: šilumvežis M62, du bemotoriai D1 vagonai ir D1motorvagonis. Tada kaip niekada stotyse ir stotelėse buvo daug sutinkančių.
Marijampolės geležinkelio stotyje traukinys pastovėjo apie 10 minučių – praleido iš Šeštokų į Taliną važiuojantį „Balti ekspresą”. Šis tada iš Šeštokų išvykdavęs 22:30h Marijampolę pravažiuodavo apie 23 valandą, tai dabar galima suprasti, kiek gi vėlavo kažkur apie 21h Marijampolėje turėjęs būti Kauno-Alytaus D1 (metų ir tikslaus tvarkaraščio jau neprisimenu). Alytų tas traukinys pasiekė kažkur ~1h nakties. Įdomu, kiek po tokio „nuotykio” pailsėjo mašinistas ir jo padėjėjas, nes iš Alytaus atgal išvažiuoti reikėjo apie 3:30-4:10 h ryto. Dabar dar įdomiau, koks gedimas nutiko tam D1 motorvagoniui, jei jį teko atkabinti, palikti Kazlų Rūdoje ir traukiniui toliau važiuoti tokia neįprasta sudėtimi? Kitą dieną sugedęs D1 motorvagonis dar stovėjo Kazlų Rūdoje, po poros dienų jau nebuvo. Ir įdomu, kaip buvo nugabentas į depą. Nors gal jau beviltiška atrasti tą įvykį prisimenančių specialistų ar šiaip žinovų.Paskutinis taisė Vitas; 2008.07.25, 04:20.
Comment
-
AB „Lietuvos geležinkeliai“ per šešis šių metų mėnesius vežė 28,6 mln. tonų krovinių
Statistikos departamento domenimis, AB „Lietuvos geležinkeliai“ per šešis šių metų mėnesius vežė 28,6 mln. tonų krovinių, tai 10,0 procento daugiau nei per tą patį 2007 m. laikotarpį. Palyginti su 2007 m. sausio–birželio mėn., tarptautinis krovinių vežimas 2008 m. sausio–birželio mėn. padidėjo 3,5 procento ir sudarė 21,2 mln. tonų, o vidaus vežimas padidėjo 34,0 procento ir sudarė 7,4 mln. tonų. Didelę lyginamąją tarptautinio krovinių vežimo dalį sudarė vežimas tranzitu (46,7 proc.), kuris, palyginti su 2007 m. sausio–birželio mėn., sumažėjo 0,9 procento.
www.kelias.netDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąKiek yra Lietuvoje itin mažai naudojamu, ar visai nebenaudojamu geležinkelio kelių?
Comment
-
Parašė waitas Rodyti pranešimąVakar teko vaziuoti Vilnius - Siauliai dyzeliuku. Papuoliau i vokieciu traukiniu entuziazistu grupe, gana mieli seniokai. Grupe vaziavo nuo Kauno iki Jonavos. Visa kelia buvo iskise savo foto technikas per langus. Isikalbejus paaiskejo, kad grupes svajone nuvaziuot iki Lyduvenu tilto.
Comment
-
Parašė waitas
Vakar teko vaziuoti Vilnius - Siauliai dyzeliuku. Papuoliau i vokieciu traukiniu entuziazistu grupe, gana mieli seniokai. Grupe vaziavo nuo Kauno iki Jonavos. Visa kelia buvo iskise savo foto technikas per langus. Isikalbejus paaiskejo, kad grupes svajone nuvaziuot iki Lyduvenu tilto.
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai kad ir nuvažiavo iki Lyduvėnų tilto. ...
Iš Kauno (stotelės Kaunas1) traukinys į Jonavą - vienintelis tar tik penktadieniais ir sekmadieniais važinėjantis Vilnius-Šiauliai, tai gerai kad pataikė dieną.
Šiemet Marijos apsireiškimo Šiluvoje 400 m. Jubiliejus.
Jubiliejiniai Atlaidai Šiluvoje vyks rugsėjo 6-15 dienomis - http://www.siluva.lt/index.php?id=126 .
Rugsėjo 7 d. sukaks 15 metų nuo Popiežiaus apsilankymo Šiluvoje.
Kaip daug kur rašoma, šiemet VISI KELIAI VEDA Į ŠILUVĄ, bet keleivinio traukinio į Tytuvėnus ir Lyduvėnus tomis dienomis tikriausiai nebus...
Popiežiaus apsilankymo Kryžių kalne ir Šiluvoje dieną (1993 m. rugsėjo 7 ) papildomas dyzelinis traukiniai važiavo iš Vilniaus į Šiaulius, pagal specialų tvarkaraštį traukiniai važinėjo iš Šiaulių į Kryžių kalną.Paskutinis taisė Vitas; 2008.07.27, 11:32.
Comment
-
O kas sakė, kad traukinys per lyduvėnus nevažiuoja - jis važiavo ir 2005 metasi ir 2006 metais ir 2008 sugebėjo pravažiuoti. O ikišiluvos geras šmotas pėščiomis. Taigi, logikos nėra. Lyduvėnų stotis beje, jau uždaryta, kaip ir daugelis kitų stočių šiame ruože...
Čia va yra foto:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Comment
Comment