Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galėtų važiuot į elektrėnus, labai į šoną nenusuktų gal

    Va rašo, traukiniais žmonės vis daugiau važinėja, žada naujų traukinių Lietuvoje nemažai

    Brangstant degalams atkuto geležinkelininkai

    Brangstant degalams ir prasidėjus kelionių sezonui žmonės ieško pigesnių keliavimo būdų. Vienas iš jų – kelionė traukiniu. Lietuvos geležinkelius valdanti bendrovė keleiviams siūlo naujovių ir artimiausiu metu tikisi sulaukti daugiau klientų.

    http://www.verslosavaite.lt/content/view/3656/128/

    Comment


      Traukiniai nepaveja grafiko

      Simona Žimkutė

      Ilgąjį savaitgalį traukiniu iš uostamiesčio keliauti susiruošę žmonės vėluojančio greitojo traukinio “Vilnius-Klaipėda” turėjo laukti valandą, o skubantys buvo priversti bilietus grąžinti.

      Kaltina techniką

      Praėjusio šeštadienio popietę Klaipėdos geležinkelio stotyje tvyrojo nervinga laukimo nuotaika. Susiruošę važiuoti greituoju traukiniu iš uostamiesčio į sostinę, keleiviai buvo raginami neskubėti pirkti bilietų. Žmonės buvo įspėti, kad traukinys vėluos mažiausiai valandą.

      Taip jo ir nesulaukę penki žmonės bilietus grąžino.

      Keleivių vežimo organizavimo skyriaus viršininkas Feliksas Drungilas sakė, kad tądien geležinkelio darbą sutrikdė Šiauliuose sugedęs ir vietoje remontuojamas traukinio “Vilnius-Klaipėda” šilumvežis.

      Dėl remonto lėtina greitį

      F.Drungilo teigimu, vasarą traukinių atvykimo laikas retai sutampa su tvarkaraščiu. Taip nutinka dėl kelių priežasčių.

      “Pirmiausia įtakos turi tai, jog šiuo metu vyksta daug kelio remonto darbų. Rekonstruojamas tiltas prie Kretingos, taip pat kelio remontas vyksta Jonavos-Radviliškio ruože. Tokiose vietose traukinių greitis ne tik ribojamas, bet neretai mažinamas beveik du kartus,” – tikino F.Drungilas.

      Pasak pašnekovo, traukiniai vėluoja ir dėl kitos priežasties – didelio keliaujančiųjų srauto. Kuo daugiau keleivių, tuo ilgiau užtrunka jų įsodinimas. Esą dėl šių dviejų priežasčių traukiniai negali į stotį atvykti tiksliai pagal grafiką.

      Grafiko keisti nežada

      Bendrovės “Lietuvos geležinkeliai” Klaipėdos keleivių aptarnavimo centro viršininkas Tomas Gulbinas informavo, kad nuo gegužės 25 dienos įsigaliojęs naujas traukinių tvarkaraštis galios visus metus ir koreguojamas nebus.

      Šiuo metu per dieną važiuoja šeši greitieji “Vilnius-Klaipėda”, keturi – “Radviliškis-Klaipėda” ir du atnaujinto maršruto “Klaipėda-Šilutė” traukiniai.

      “Šiuo metu traukiniai – labai paklausi susisiekimo priemonė. Keleivių stygiumi tikrai nesiskundžiame, ypač daug keliauja jaunimas ir studentai. Šiuo metu vyksta įvairios akcijos. Dieninio skyriaus studentams taikoma 50, o jaunimui iki 26 metų nuo liepos 1 iki rugpjūčio 31 dienos taikoma 30 procentų nuolaida. Viliuosi, kad keliaujančių kiekis labai nesumažės ir žiemą. Dėl dabartinių kuro kainų traukinių populiarumas turėtų nesumažėti”, – spėliojo T. Gulbinas.

      www.kl.lt
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Gavau žinių, kad liepos 12-26 dienomis visose Baltijos šalyse lankysis Vokietijos "railfanų" būrys, kuris keliaus specialiu traukiniu (įtariu, kad M62 + vienas LDZ vagonas). Lietuvoje:

        - liepos 24 dieną: Jelgava - Renge - Laižuva - Mažeikiai - Bugeniai - Mažeikiai - Akmenė - Alkiškiai - Akmenė - Šiauliai - Radviliškis - Pakruojis - Radviliškis - Tauragė - Pagėgių mazgas - Šilutė - Klaipėda.

        - liepos 25 dieną: Klaipėda - Gargždai - Klaipėda (uosto geležinkeliai greičiausiai). Tą pačią dieną Jonava - Rizgonys - Garliava - Aleksotas - Kaunas.

        - liepos 26 dieną: M62 + vagonas - Alytus - Šeštokai ir po to Vievis - Elektrėnai - Grigiškės - Paneriai - Vaidotai - Juodšiliai - Kyviškės - Vilnius.

        Įtariu, kad kelionės kainos (bent jau Lietuvoje) eiliniam lietuviui būtų neįkandamos.

        Comment


          Parašė robertas Rodyti pranešimą
          Gavau žinių, kad liepos 12-26 dienomis visose Baltijos šalyse lankysis Vokietijos "railfanų" būrys, kuris keliaus specialiu traukiniu (įtariu, kad M62 + vienas LDZ vagonas). Lietuvoje:

          - liepos 24 dieną: Jelgava - Renge - Laižuva - Mažeikiai - Bugeniai - Mažeikiai - Akmenė - Alkiškiai - Akmenė - Šiauliai - Radviliškis - Pakruojis - Radviliškis - Tauragė - Pagėgių mazgas - Šilutė - Klaipėda.

          - liepos 25 dieną: Klaipėda - Gargždai - Klaipėda (uosto geležinkeliai greičiausiai). Tą pačią dieną Jonava - Rizgonys - Garliava - Aleksotas - Kaunas.

          - liepos 26 dieną: M62 + vagonas - Alytus - Šeštokai ir po to Vievis - Elektrėnai - Grigiškės - Paneriai - Vaidotai - Juodšiliai - Kyviškės - Vilnius.

          Įtariu, kad kelionės kainos (bent jau Lietuvoje) eiliniam lietuviui būtų neįkandamos.
          O tai jau iš kur tokios žinios? Kiek žinau, tai visi grafikai pasikeitė

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            O tai jau iš kur tokios žinios? Kiek žinau, tai visi grafikai pasikeitė
            Žinios gautos iš pačių užsieniečių

            Tai gal patikslintumėte tvarkaraščius, nes bus žmonių, kurie bandys "medžioti" vokiečių traukinį?

            Comment


              LT-1, tu pavarai. Ir iš kur šitiek žinių? Man, pavyzdžiui, tai labai įdomu.
              Kaip ten Kenos stotis kelyno budėtojo ažvilgiu? Sakė ten naujai atidaro stotį, tai gal ir ten jau bus kompas su duomenų baze, iš kurio galima atsiprintinti perspėjimą? Ir aplamai didelis ten eismas?

              Comment


                Parašė RAW Rodyti pranešimą
                LT-1, tu pavarai. Ir iš kur šitiek žinių? Man, pavyzdžiui, tai labai įdomu.
                Kaip ten Kenos stotis kelyno budėtojo ažvilgiu? Sakė ten naujai atidaro stotį, tai gal ir ten jau bus kompas su duomenų baze, iš kurio galima atsiprintinti perspėjimą? Ir aplamai didelis ten eismas?
                Jei gerai pagalvotum, tai suprastum, kad per KENOS stotį praeina visi tranzitiniai (tiek prekiniai, tiek keleiviniai) traukiniai. Todėl didžiausi srautai susidaro Kenos - Kaišiadorių ruože, nes paskui sąstatai išsiskirsto į Kybartų/Kaliningrado ir Klaipėdos puses.

                Ir ten atidaro ne stotį, o naują muitinės terminalą, matomai. Gal kiti patikslins šiuo klausimu.

                Comment


                  Parašė robertas Rodyti pranešimą
                  Jei gerai pagalvotum, tai suprastum, kad per KENOS stotį praeina visi tranzitiniai (tiek prekiniai, tiek keleiviniai) traukiniai. Todėl didžiausi srautai susidaro Kenos - Kaišiadorių ruože, nes paskui sąstatai išsiskirsto į Kybartų/Kaliningrado ir Klaipėdos puses.
                  Čia ne galvojime esmė, o žiniose.

                  Comment


                    Parašė RAW Rodyti pranešimą
                    LT-1, tu pavarai. Ir iš kur šitiek žinių? Man, pavyzdžiui, tai labai įdomu.
                    Kaip ten Kenos stotis kelyno budėtojo ažvilgiu? Sakė ten naujai atidaro stotį, tai gal ir ten jau bus kompas su duomenų baze, iš kurio galima atsiprintinti perspėjimą? Ir aplamai didelis ten eismas?
                    Na, nors priklausau jaunajai gelezinkelininku kartai, taciau ziniu esu sukaupes nemazai, o tam itakos turejo ir domejimasis gelezinkeliu ir darbas jame - nuo paciu zemiausiu pareigu kylant aukstyn. Tad apie gelezinkelius ziniu turiu tikrai nemazai - ir teoriniu ir praktiniu (sorry uz nekukluma )
                    Kas del Kenos, tai neseniai (nuo liepos 1d.) si stotis tapo pilnateise pasienio stotimi. Jei anksciau joje budavo tik pavirsutiniskai patikrinami satatai, traukinio brigada ir traukinys vykdavo veliau i Vaidotus ar Panerius, kur budavo tvarkomi visi dokumentai, tai dabar visus dokumentu formalumus tvarko Kenos stotyje ( traukiniai del to stovi 1-4 val.). Traukiniai dabar Baltarusijos brigadu vezami tik iki Kenos, o nuo Kenos veza LG silumveziai. Darbas Kenoje isaugo keleriopai (ar dar daugiau). Kelyno budetojas Kenoje tikrai nenuobodziauja, o kompiuterines perspejimu sistemos bent kol kas joje nera. Eismas stotyje tikrai didelis.
                    Paskutinis taisė LT-1; 2008.07.11, 12:28.

                    Comment


                      Traukiniai dabar Baltarusijos brigadu vezami tik iki Kenos, o nuo Kenos veza LG silumveziai.
                      O čia visu 100 procentų garantija, kad taip yra?

                      Jau prieš pora ar mažiau mėnesių sklandė nepagrįstos kalbos apie lokomotyvų keitimą, tačiau informacija nepasitvirtino. Dėl to dabar noriu žinoti tiksliai.

                      Antras dalykas: ar ir Kybartų stotis laikoma pilnateise pasienio stotimi? Taip pat tik iki jos ateina RŽD lokomotyvai.




                      Ir dar: o nuo Lydos iki Vaidotų eina BČ (baltarusiškos) mašinos?
                      Paskutinis taisė vectron; 2008.07.11, 13:42.

                      Comment


                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                        O čia visu 100 procentų garantija, kad taip yra?

                        Jau prieš pora ar mažiau mėnesių sklandė nepagrįstos kalbos apie lokomotyvų keitimą, tačiau informacija nepasitvirtino. Dėl to dabar noriu žinoti tiksliai.

                        Antras dalykas: ar ir Kybartų stotis laikoma pilnateise pasienio stotimi? Taip pat tik iki jos ateina RŽD lokomotyvai.




                        Ir dar: o nuo Lydos iki Vaidotų eina BČ (baltarusiškos) mašinos?
                        100 proc. garantijos niekas neduoda O jei mano informacija abejoji - nuvyk i Kena ir paziurek, ar tikrai keiciami lokomotyvai

                        Comment


                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                          100 proc. garantijos niekas neduoda O jei mano informacija abejoji - nuvyk i Kena ir paziurek, ar tikrai keiciami lokomotyvai
                          Dėl to ir klausiau, nes dabar neturiu galimybės nuvažiuoti iki Kenos.

                          Comment


                            Parašė robertas Rodyti pranešimą
                            Dėl to ir klausiau, nes dabar neturiu galimybės nuvažiuoti iki Kenos.
                            Pirmas dienas dar viena kita LG brigada nuvaziuodavo i Molodecna, dabar ypatingai retai - tik isimtiniais atvejais.

                            Comment


                              Sąstatas patyrė avariją Su video
                              2008 m. liepos 10 d.

                              Ketvirtadienį po pietų netoli "Draugystės" geležinkelio stoties nuo bėgių vos nenuvirto krovininio sąstato vagonas.

                              Iš uosto geležinkelio riedėjusio sąstato paskutiniam vagonui lūžo važiuoklės dalis, jis pavojingai pasviro, iš jo pabiro vežamas cementas. Avarijos metu vagonas buvo pustuštis.

                              Geležinkelis incidento vietoje atlaisvintas per kelias valandas.

                              Yra video: http://www.ve.lt/?data=2008-07-10&ru...rub=1190113119
                              MIX diskusijų forumas

                              Comment


                                Sveiki norejau paklaust ar didelis prekiniu traukiniu eismas Vilnius-Turmantas atkarpoje, kiek girdejau to kelio profilis labai sunkus

                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                  Sveiki norejau paklaust ar didelis prekiniu traukiniu eismas Vilnius-Turmantas atkarpoje, kiek girdejau to kelio profilis labai sunkus

                                  Kaip suprast sunkus profilis?
                                  Не мы такиe, жизнь такaя...

                                  Comment


                                    Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                    Žinios gautos iš pačių užsieniečių

                                    Tai gal patikslintumėte tvarkaraščius, nes bus žmonių, kurie bandys "medžioti" vokiečių traukinį?
                                    Nežinau aš dar grafikų. Ne visos sutartys kiek žinau pasirašytos...

                                    Comment


                                      Dėl lokomotyvų keitimo Kenos stotyje.
                                      Pries kelias savaites tai tikrai dar važiavo baltarusiai iki Panerių ir Vaidotų.
                                      O kaip bus su keleiviniais?
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Kažin kiek šiuo metu Lietuvoje yra nenaudojamų geležinkelio linijų?
                                        Не мы такиe, жизнь такaя...

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Arba nuties antrąjį ir nurinks dabartinį medinį, nors abejoju ar taip pigiau, o ir eismas neintensyvus. Ir linija Radviliškis - Pagėgiai - Klaipėda dabar daug svarbesnė, bet didelė dalis nekokios būklės.
                                          Dabar nežiūrėjau i grafikus, koks eismo intensyvumas ruože Jonaitiškiai - Pagėgiai - Klaipėda.
                                          Tuo tarpu, kaip rodo grafikai - iki/iš varėnos važiuoja 12 -keleivinių traukinių (iki/iš Rūdiškių - 14), iki/iš Marcinkonių - 6, rinktinis krovininis sąstatas iki Varėnos bei užsakomieji turistiniai traukiniai ("Linksmasis traukinys") į Marcinkonis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X