Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Tam, kad zmones intensyviai naudotusi traukiniais, pirmiausia turi buti isvystyta visos kitos transporto rusys mieste:

    jei is kauno i vilniu su traukiniu atleksi (100 km) per 40 min, o vilniuje [kaune] likusius 10 km per miesta autiku [troliku] vaziuosi dar 40 min, tai aisku kad niekas nesinaudos tokia infrastruktura...

    o dar reikiama trolika [autika] reikia sulaukti....

    Comment


      #82
      Parašė goolfietis
      Tam, kad zmones intensyviai naudotusi traukiniais, pirmiausia turi buti isvystyta visos kitos transporto rusys mieste:

      jei is kauno i vilniu su traukiniu atleksi (100 km) per 40 min, o vilniuje [kaune] likusius 10 km per miesta autiku [troliku] vaziuosi dar 40 min, tai aisku kad niekas nesinaudos tokia infrastruktura...

      o dar reikiama trolika [autika] reikia sulaukti....
      taigi kad butent!

      Comment


        #83
        Parašė Svecias
        Nereikia jokių atskirų linijų. Kiek tokių traukinių, kurie stoja prie kievieno stulpo, reikia ? Maksimum 4 per parą pilnai užtektų, o kiti galėtų būti greitieji, kurie stotų tik Kaišiadoryse.
        Netiesiant naujos linijos greitajam traukiniui būtų sunku aplenkti lėtąjį.
        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

        Comment


          #84
          Parašė blitz
          Netiesiant naujos linijos greitajam traukiniui būtų sunku aplenkti lėtąjį.
          O kam jį lenkti? Nemanyk, kad yra ar net teoriskai gali buti tiek keleivių, kad apsimokėtų greituosius traukinius leisti kas pusvalandį ar dazniau. Net kas valandą manau neapsimokėtų. Tu pasidomėk, koks dabar iš viso Vilniuas -Kaunas traukinių intensyvumas. Nenoriu tik per daug čia prirašinėti, kaip aš su šeima pernai norėjau į Kauno - Liverpulio rungtynes traukiniais važiuoti...
          Parašas :)

          Comment


            #85
            Kokios ten 30-40 minučių? Aš norėjau nuvažiuoti į Kauną futbolo pažiūrėti ir grįžti į Vilniu traukiniu. Aišku ir alučio Kaune išgerti norėjau Tai ką tu, man stotyje informacijoje gražiai paaiškino, kad paskutinis traukinys iš Kauno išvyksta apie 21 val su minutėmis. Futbolo rungtyniu pradžia buvo irgi panašiu metu, jei neklystu, apie 21 val. O artimiausias traukinys į Vilnių - apie 4 ar 5 val. nakties ir tai tarpmiestini iš Kaliningrado ar kažkoks kitas, tiksliai neatsimenu, nes pernai tai buvo. Va tau ir intensyvus traukinių judėjimas ir Vilniaus -Kauno dvimiestis. Teko su savo auto važiuoti ten ir atgal ir alų tik parvykus gerti....
            Paskutinis taisė Svecias; 2006.06.06, 16:23.
            Parašas :)

            Comment


              #86
              Tai juk ir sakom, kad tai reikia keisti
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

              Comment


                #87
                Parašė blitz
                Tai juk ir sakom, kad tai reikia keisti


                Reikia........................
                Parašas :)

                Comment


                  #88
                  Keliaivių kiekis priklauso nuo laiko, draugas važinėja, sakė būna kad žmonių kaip autobuse, stovėt reikia susigrūdus, tai reiškias kažkas kartais dar važiuoja o kai nereik vietos galėtų leisti tokius, hmm kaip tramvajus mačiau važinėja, vienas savaeigis vagonas, į visokius sodus...

                  Comment


                    #89
                    Pabandykit mokslo metais iš Marijampolės važiuoti į Vilnių.
                    Važiavau tikrai nedaug. Šįmet kokius 4-5 kartus iš jų 2 turėjau bent iki Kauno stovėti

                    Tad bent sekmadieniais važiuojančių masės..
                    P.

                    Comment


                      #90
                      Gal biškelį nuklysiu nuo jūsų temos, bet..
                      teko kelis mėnesiukus pastudijuot Čekijoj, o ten traukiniai tai itin populiarus, nors amžius jų sovietinis, ir pritraukia jie keleivius visokioms nuolaidom, kaip, pvz.: nuolaidos grupem (gan nemažos), vienos dienos bilietas visiems traukiniams šalies teritorijoje taip pat su didele nuolaida ir pan... Tai mes vien traukiniais ten tekeliaudavom. Žinoma jie bėgių keliskart daugiau pakloję nei Lietuvoj, bet vistik prigaminus traukiniu darbas dar nesibaigia

                      Comment


                        #91
                        Nuostoliu nepatirtu jai Visa gelezinkeliu valdzia savo simtatukstantines algas ir visokes premijas susimazintu...

                        Comment


                          #92
                          Lietuvoje LABAI truksta tokio dalyko kaip kainu vadyba ir visokiu nuolaidu politiku ... perku anksciau moku pigiau ir t.t. Kadangi lietuvos gelezinkeliai tik ir tesiorientuoja i krovinius tai jiems ir keleivis tera krovinys, kuris sumoka uz pervezima ir nelabai reikia rupintis aptarnavimu ir pan... teko veztis dvirati, tai ojojoi isikelti bent jau padeda, o toliau jau pasiusk: reikia dvirati piestu statyti, kad pro tas vagono katakombas pravezti, niekas nepadeda jo iskleti, tenka issokti is traukinio ... puliai kazkokie (beje kol dviraciui bilieta duoda tai 10 min reikia laukti ... beje jei jau tokius tik vagonus teturite, tai malonekite peronus paaukstinti, kad tiesiog reiktu ikelti kojas(manau daug vyresniu zmoniu tas atbaido), arba reikia pirkti naujus vagonus ... ka tikrai galetu labai lengvai padaryti, o ne kaip dabar svaisto pinigus visokiems niekalams: griauna pastatus stotyse, perka vien tik naujausias masinas(aptarnavimui mersus naudoja - neuztektu kokiu prastesniu ) ir t.t. zodziu elgiasi kaip grynas monopolininkas. Gal ir geriau butu jei keleiviu vezimus parduotu kelioms firmoms(duotu valstybes dotacijas) tai iskarto kokybe isaugtu visko... galeciau testi, bet jau atsibodo
                          Propoganda ir penas mintims >>>

                          Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                          www.ted.com

                          Comment


                            #93
                            Parašė tricky_kid
                            Lietuvoje LABAI truksta tokio dalyko kaip kainu vadyba ir visokiu nuolaidu politiku ... perku anksciau moku pigiau ir t.t. Kadangi lietuvos gelezinkeliai tik ir tesiorientuoja i krovinius tai jiems ir keleivis tera krovinys, kuris sumoka uz pervezima ir nelabai reikia rupintis aptarnavimu ir pan...


                            Gal ir geriau butu jei keleiviu vezimus parduotu kelioms firmoms(duotu valstybes dotacijas) tai iskarto kokybe isaugtu visko... galeciau testi, bet jau atsibodo
                            Savaime suprantama kad butu saunu jei nupirktu keleta padoriu riedmenu ir keleiviu vezima perduotu kokiai "vakaru" kontorai, kuri turi patirties tame, pvz Virgin trains tik kiek tada pjautusi tarpusavy del begiu su kroviniu vezimais...
                            Grupines nuolaidos irgi saunu butu, weekend tickets kaip pas lenkus 60zl zmogui visam savaitgaliui + svenciu dienos ar pas vokiecius 30€ - 5 zmonem tik visam sestadieniu arba sekmadiniui tik kad grafikai levoki pas mus o tokia savoka kaip persedimas is vis svetima...

                            Dar toki nesamone prisiminiau kaip kad LT bilietus pardavineja traukiniui tam tikrai valandai juk Uzsieny daug gudriau - bilietas bet kuriam traukiniu ta diena, o piko metu ryte ir vakare kai visi i darbus vaziuoja biski brangesnis bilietas...

                            Apskritai ten tam interviu LGL vado - nuostolis is keleiviu vezimo 130 limonu - automotrisa kur "vienas mašinistas tarsi autobusu veža apie 50 keleivių" - 2 lemonai, nu jei 5 paimtu tai net nepajaustu tu nuostoliu padidejimo - o tolko kiek... kokia akcija - atrakcija - "vaziuok is Vilniaus i Trakus ar Varena - nauju tiuninguotu traukiniu"

                            Ai dar pamastymui:
                            Is Londono i Aberdyna Skotijoj ~800km, bilieta perkant ne is anksto:

                            Traukiniu vaziuot 8 val ~100£ taciau +10£ ir jau gaunas bilietas i abi puses, beje su wireless ale nemokamas tik pirmos klases keleiviams - kitiems
                            Autobusu vaziuot 12 val 15-20£
                            Lektuvu skrist valanda 30-60£ perkant bent pries savaite ir skrendant ne savaitgali

                            daba is emules siunciuos: Documentary - "Seven Wonders Of The Industrial World 4 - Transcontinental Railway" turetu geras but
                            Paskutinis taisė zanaz; 2006.06.08, 03:01.
                            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                            Comment


                              #94
                              ...

                              Dėl traukinių, tai esmė ta, jog ir patys žmonės yra labiau suinteresuoti rinktis alternatyviąsias transporto priemones. Ne kainoj, ar rinkodaroj problema. Tiesiog traukinys niekad nenuveš iš taško A į tašką B, o Lietuvos viešasis transportas nėra taip puikiai pritaikytas, kad galima būtų apseiti be savo automobilio... O mašinas šiais laikais įperka visi.
                              Paskutinis taisė sanomiz; 2006.06.08, 15:51.

                              Comment


                                #95
                                Parašė sanomiz
                                Tavo žodynas nerealus. Po tuo pačiu kartu jaučiasi, jog kalba ne lievas, o krūtai prisipompavęs žmogus.

                                Dėl traukinių, tai esmė ta, jog ir patys žmonės yra labiau suinteresuoti rinktis alternatyviąsias transporto priemones. Ne kainoj, ar rinkodaroj problema. Tiesiog traukinys niekad nenuveš iš taško A į tašką B, o Lietuvos viešasis transportas nėra taip puikiai pritaikytas, kad galima būtų apseiti be savo automobilio... O mašinas šiais laikais įperka visi.
                                Nu kad as visai paprastas zmogus, kurie zodziai tie nerealus... turiu itarima, bandysiu reabilituotis

                                Kas link transporto pritaikymo tai manau esme galvoje... "As vaziuosiu masina (dzin kad kledaras) o tu levas nes vaziuosi visuomeniniu transportu"
                                + reik gerokai pamastyt kaip greiciausiai/pigiausiai nusigaut is tasko A is tasko B, ne taip paprasta kaip uzsieny - suvedei gatves pavadinimus ir tau ismeta visus variantus - su lektuvais traukiniais autobusais - tik rinkis
                                + kaip mineta anksciau keliai pas mus geri visom prasmem ir nera beprotisku kamsciu, todel masina maltis po miesta ir uz jo visaivisai priimtina... bet viena diena visas tas geris uzhsikis
                                Paskutinis taisė zanaz; 2006.06.08, 03:03.
                                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                Comment


                                  #96
                                  LG niekada nebus keleivine. Paprasčiausiai tai yra ekonomiškai nepagrįsta. Geležinkelio infrastruktūra Lietuvoje nepritaikyta keleiviams, ypač vietinio susisiekimo. O žmonės savo ruožtu neprisitaikę važinėti traukiniais.
                                  Pora pavyzdžių: niekam net į galvą neateina, kad įmanomas greitas susisiekimas A.Paneriai-Ž.Paneriai-Vilkpėdė-Stotis arba Stotis-Salininkai-Juodšiliai-Pagiriai, Gariūnai-Grigiškės-Stotis ir pan.
                                  Naujų bėgių, stočių statyba kainuotų fantastiškus pinigus ir vis vien nepasiteisintų, jei jie būtų nutolę nuo tankiai apgyvendintų rajonų ir svarbiausių krypčių.
                                  Seniau kalbėta apie kažkokio transporto mazgo kūrimą šiaurinėje Vilniaus dalyje. Galima jį būtų sujungti palei būsimą miesto aplinkelį iki Vievio, gal net atliekas į Kazokiškes vežti vagonais.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė zanaz
                                    Nu kad as visai paprastas zmogus, kurie zodziai tie nerealus... turiu itarima, bandysiu reabilituotis

                                    Kas link transporto pritaikymo tai manau esme galvoje... "As vaziuosiu masina (dzin kad kledaras) o tu levas nes vaziuosi visuomeniniu transportu"
                                    + reik gerokai pamastyt kaip greiciausiai/pigiausiai nusigaut is tasko A is tasko B, ne taip paprasta kaip uzsieny - suvedei gatves pavadinimus ir tau ismeta visus variantus - su lektuvais traukiniais autobusais - tik rinkis
                                    + kaip mineta anksciau keliai pas mus geri visom prasmem ir nera beprotisku kamsciu, todel masina maltis po miesta ir uz jo visaivisai priimtina... bet viena diena visas tas geris uzhsikis
                                    Ne visai taip. Aš asmeniškai setngiuosi rinktis viešąjį transportą prieš automobilį, tačiau jei savaitgalį po darbo reikia vykti į Uteną, reikia arba atsėdėti penktadieninius kamščius per visą Vilnių, arba važiuoti per Giedraičius, kas užtrunka valandą ilgiau ir tai netgi kainuoja brangiau (dėl didesnio atstumo). Taip yra dėl to, kad po penktos valandos baigiasi geri maršrutai, ir šiuo atveju tenka rinktis automobilį.

                                    Beje, ir Baltarusijoje (tai irgi užsienis) galima suvesti gatvės pavadinimą ir tau išmestų kokiais būdais gali ten nuvykti?

                                    O didžiuosiuose miestuose kamščių tikrai netrūksta, gali tuo būti tikras
                                    Mano galerija Flickr'yje

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Linas
                                      Gal tu ir teisus. Bet ne vien tai suveiktų. Lietuviai pasidarė tokie individualistai, kad jiems ne visada veikia ekonominiai dėsniai, elementarus patogumas, romantika ir dar kas tik nori. Nesvarbu, kad gelda vos važiuoja, gal 20 metų amžiaus, bet vis tiek važiuos, terš aplinką, nes kaip čia derinsies prie kažko. Įmanytų, kai kurie į lovą mašina įvažiuotų.
                                      Ne visai i tema ,bet...gelezinkeliai patogus tik tuomet jei kazka reikia vezti dideliu atstumu ir dideliais kiekiais ( skalda i gamyklas ar pan.:-) Europoje net krovinius daugumoje veza su vilkikais ir dideliais atstumais.
                                      Kai kuriose europos salyse ,kur yra tie greitaeigiai traukiniai-vazineja zmones ,o Lietuvoje su jos praeito simtmecio gelezinkelio sistema...Nuvaziuok is Vilniaus i Kauna su traukiniu. Autobusu greiciau ir patogiau bus

                                      Comment


                                        #99
                                        Suprantu, kad keleivių vežimas nuostolingas, bet gal jis toks, nes nėra maršrutų.

                                        Pvz. iš Panevėžio galima sakyti neina važiuoti (paskutinį kartą buvo 2 maršrutai per dieną, prieš 7, ir apie 16).
                                        P.

                                        Comment


                                          [QUOTE=Sula]...
                                          Naujų bėgių, stočių statyba kainuotų fantastiškus pinigus ir vis vien nepasiteisintų, jei jie būtų nutolę nuo tankiai apgyvendintų rajonų ir svarbiausių krypčių.
                                          ...QUOTE]

                                          Taip, keleiviams pervezti svarbus rodiklis yra tai kad linijos eitu per tankiai apgyvendintus rajonus - pvz jei butu linija ukmerges gatve iki centro - tikrai kaip gyventojas ir dirbantysis - automobiliu nesinaudociau. Bet jeigu taip butu tai ko gero tai jau butu ne gelezinkelis o metro

                                          Comment

                                          Working...
                                          X