Idiliskas poziuris... Labai grazu viskas is sono.. Padirbetum kuri laika, manau romantika greitai isgaruotu.. O del tu 5000 irgi labai daug niuansu visokiu...
Negadink svajonių dar metai antri ir varau į Radviliški mokytis mašinisto profesijos
Negadink svajonių dar metai antri ir varau į Radviliški mokytis mašinisto profesijos
O kalbant apie niuansus kokie jie?
Pabandyk save įsivaizduoti iškart po to, kai po tavo valdomo šilumvežio ratais papuola žmogus (tfu tfu tfu, geriau taip nebūtų). Čia vienas iš šios profesijos niuansų.
[QUOTE=robertas;268229]Pabandyk save įsivaizduoti iškart po to, kai po tavo valdomo šilumvežio ratais papuola žmogus (tfu tfu tfu, geriau taip nebūtų). Čia vienas iš šios profesijos niuansų.[/QUOTE
Jau geriau saves tokio neisivaizduot . o kas del visokiu zuvimu po ratais, tai keliuose manau masinos daugiau uzmusa zmoniu (bent Lietuvoje) negu silumveziai. Bet save paneigsiu-kai masina ipuola i zmogu, zmogus gali islikti gyvas (jei vaziavo letai) o papuolus po traukiniu vargu.
Neseniai skaiciau , kad CCCP laikais kaskokie vaikezai sukirto is keliu rubliu, kad atsigulus tarp abieju begu, pravaziavus traukiniui isliks sveiki. Na ir vienas pamegino..... Pasekmes nekokios-nukirsta kaire ranka ir smarkiai suzalota galva. Sis ivykis atsitiko linijoje Skuodas-Kretinga( siuo metu nenaudojama). Visa ivykio aprasyma buvo parases nesenai vietos laikrastis. Zmogelis ir siolei gyvena Skuodo rajone, tik be rankos ir su dideliu randu.
Pabandyk save įsivaizduoti iškart po to, kai po tavo valdomo šilumvežio ratais papuola žmogus (tfu tfu tfu, geriau taip nebūtų). Čia vienas iš šios profesijos niuansų.
Pabandyk tada isivaizduoti save gydytoju renimatologu-anesteziologu dirbanciu renimacijoje, ten zmogus mirsta vidutiniskai 1 per diena.. Tokia jau darbo specifika..
Pabandyk tada isivaizduoti save gydytoju renimatologu-anesteziologu dirbanciu renimacijoje, ten zmogus mirsta vidutiniskai 1 per diena.. Tokia jau darbo specifika..
Pabandykit save isivaizduot furistais. Kai po ratais uzmusi zmogu. Cia grynai tas pats. Tokiu specialybiu gali vardinti ir vardinti. Daug kur gali ka negero padaryti.
Pabandykit save isivaizduot furistais. Kai po ratais uzmusi zmogu. Cia grynai tas pats. Tokiu specialybiu gali vardinti ir vardinti. Daug kur gali ka negero padaryti.
Teisingai mastot. Bet čia kiekvieno teisė rinktis darbą, įvertinant visus teigiamus ir neigiamus niuansus.
1.Ar buvo kada nors keleivinis susisiekimas marsrutu Vilnius - Elektrenai?
2.Ar buvo kada nors keleivinis susisiekimas marsrutu (Radviliskis - Siauliai) - Mazekiai - Mazeikiu naftos gamykla?
3. Ar buvo kada nors keleivinis susisiekimas iki Naujosios Akmenes?
4. Ar buvo kada nors keleivinis susisiekimas ruoze nuo Mazeikiu iki Laizuvos ar net i Latvija?
1.Ar buvo kada nors keleivinis susisiekimas marsrutu Vilnius - Elektrenai?
2.Ar buvo kada nors keleivinis susisiekimas marsrutu (Radviliskis - Siauliai) - Mazekiai - Mazeikiu naftos gamykla?
3. Ar buvo kada nors keleivinis susisiekimas iki Naujosios Akmenes?
4. Ar buvo kada nors keleivinis susisiekimas ruoze nuo Mazeikiu iki Laizuvos ar net i Latvija?
Atsakymas 2 kl. Tiesa ten yra ne naftos gamykla (bent jau gamykla nesivadinasi kaimelis ) o Bugeniai. O kas dėl keleivinių traukinių-tai jų ten buvo ir tikrai daug. Daug žmoniu važiuodavo nuo Bugenių link Latvijos ar Skuodo.
Atsakymas 2 kl. Tiesa ten yra ne naftos gamykla (bent jau gamykla nesivadinasi kaimelis ) o Bugeniai. O kas dėl keleivinių traukinių-tai jų ten buvo ir tikrai daug. Daug žmoniu važiuodavo nuo Bugenių link Latvijos ar Skuodo.
Tai yra buvo traukiniai Bugeniai - Mazeikiai (ar net iki Siauliu bei Radviliskio)?
Taip pat buvo traukiniai Bugeniai - Lūšė - į Latvija per Renge, Priekule i Skuoda ir toliau i Klaipeda?
Kodėl klausiu apie Elektrėnus? Elektrinė pradėta statyti 1960 m. Lygiagrečiai pradėta ir Elektrėnų miesto statyba. Tuo metu autobusai dar nebuvo pagrindinė keleivinio transporto rūšimi. Be to, netgi normalaus automobilių kelio tarp Vilniaus ir Kauno nebuvo. Geležinkelis buvo nutiestas statybų pradžioje, juo buvo vežami dižioji dali medžiagų ir elektrinės įrengimų. Su Vilniumi reikėjo gero susisiekimo ir keleiviams. Tiek atvykstantiems darbininkams, tiek specialistams, visokioms komisijoms ir t.t. Tai kodėl gi nepanaudoti geležinkelio?
Galėtų važiuot į elektrėnus, labai į šoną nenusuktų gal
Va rašo, traukiniais žmonės vis daugiau važinėja, žada naujų traukinių Lietuvoje nemažai
Brangstant degalams atkuto geležinkelininkai
Brangstant degalams ir prasidėjus kelionių sezonui žmonės ieško pigesnių keliavimo būdų. Vienas iš jų – kelionė traukiniu. Lietuvos geležinkelius valdanti bendrovė keleiviams siūlo naujovių ir artimiausiu metu tikisi sulaukti daugiau klientų.
Comment