Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Brangstant degalams atkuto geležinkelininkai
    2008 m. birželio 30 d.


    Brangstant degalams ir prasidėjus kelionių sezonui žmonės ieško pigesnių keliavimo būdų. Vienas iš jų – kelionė traukiniu. Lietuvos geležinkelius valdanti bendrovė keleiviams siūlo naujovių ir artimiausiu metu tikisi sulaukti daugiau klientų.

    Didinamas reisų skaičius

    Kaip teigė „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo valdybos Komercijos skyriaus viršininko pavaduotojas Donatas Kalvaitis vasaros sezono metu keleivių skaičius išauga tiek vietiniuose, tiek tarptautiniuose reisuose.

    Vietiniuose daugiausia keliaujama poilsinėmis kryptimis – Klaipėdos, Varėnos, Ignalinos link. Tarptautiniuose vasarą suaktyvėja asmeninio pobūdžio kelionės, pavyzdžiui, giminių lankymas, turizmas, poilsinės kelionės į Lietuvos pajūrį ir pan.

    Daugiausia keliaujama darbo reikalais iš priemiesčių į miestus, nemažą dalį keleivių sudaro besimokantis jaunimas.

    Bendrovė tikisi, kad keleivių gausės ne tik vasaros sezono metu, bet ir šaltuoju metų laiku.

    „Padidinę reisų skaičių tikimės keleivių srauto gausėjimo. Tiek vasaros, tiek žiemos metu, nemažą įtaką transporto priemonės pasirinkimui turės smarkiai brangstantis kuras. Dėl savo gebėjimo vienu metu pervežti didelį keleivių skaičių traukinių vietos savikaina yra žemiausia iš visų sausumos transporto priemonių, tai lemia ir bilietų kainas“, – tikino D. Kalvaitis.

    Iš Vilniaus į Kauną – 160 km/h greičiu

    Keleivių pervežimų srityje didžiausios naujovės susijusios su naujų riedmenų įsigijimu. Jau šuo metu keleivius vežioja du nauji RA-2 dyzeliniai traukiniai, dar du darbą pradės liepos pabaigoje.

    „Iki metų pabaigos įsigysime ir 2 naujas automotrisas, skirtas susisiekimui trumpais atstumais, pav., tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto“, – teigė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.

    Pagrindinė šių metų naujiena – daugiausia keleivių sulaukiančiam AB „Lietuvos geležinkeliai“ maršrutui tarp Vilniaus ir Kauno perkami 2 nauji dviaukščiai elektriniai traukiniai, kurie keleivius pradės vežti metų pabaigoje.

    Pabaigus Kauno tunelio rekonstrukciją, šie traukiniai turėtų tapti patogiausia ir greičiausia susisiekimo priemone (konstrukcinis greitis – iki 160 km/val.) tarp didžiausių šalies miestų.

    „Interrail“ sistemos Lietuvoje dar teks palaukti

    Norintiems pakeliauti po Europą turbūt pigiausias ir patogiausias būdas tai padaryti yra „InterRail“ traukinių sistema, kuri ypač populiari tarp jaunimo.

    „InterRail“ bilietas suteikia galimybę keliauti visose šiai sistemai priklausančiose šalyse. Tačiau nei Lietuvos, nei kitų šalių keleiviai neturi galimybės naudotis šios sistemos privalumais mūsų šalyje.

    Kaip teigė D. Kalvaitis šiuo metu tam trukdo bilietų pardavimui skirta technologiškai senstelėjusi programinė įranga, kurią sunku ir brangu adaptuoti naujiems produktams.

    „Per artimiausius metus planuojama bilietų užsakymo ir pardavimo sistemą pakeisti nauja, tai leis taikyti pačius įvairiausius kainodaros ir bilietų platinimo mechanizmus“, – kalbėjo D. Kalvaitis.

    Sunaudoja mažiau kuro

    Teigiama, kad traukiniai yra gerokai pranašesni prieš kitas transporto priemones, tačiau šios transporto rūšies populiarinimui skiriama mažai dėmesio. Visų pirma traukiniai yra žymiai ekologiškesni nei kitos transporto priemonės.

    Dyzelinių traukinių kuro sunaudojimas 1 keleiviui mažesnis už lengvojo automobilio maždaug 12 kartų, už autobuso – maždaug 7 kartus. Elektrinių traukinių tarša palyginus su kelių transportu visiškai maža.

    Per penkiolika metų – nė vieno nukentėjusio keleivio

    Pastaruoju metu garsiai kalbama apie karą keliuose, bet jei žmonės susimąstytų apie alternatyvius keliavimo būdus, gali būti, kad žymiai sumažėtų nelaimingų atsitikimų skaičius.

    „Lietuvos geležinkelių“ duomenimis automobilių keliuose kasmet žūsta virš 700 žmonių, dar apie 8000 sužalojama. Per penkiolika paskutiniųjų metų Lietuvoje keliaudamas geležinkelių transportu nenukentėjo nei vienas keleivis.

    „Lietuvos geležinkelių“ atstovai pabrėžia, kad traukiniai yra pranašesni ir kalbant apie laiko bei žemės ploto sąnaudas.

    Traukinių punktualumas Lietuvoje viršija 97 proc., nėra kamščių ir kitų nenumatytų aplinkybių, dėl ko kelionė užtruktų ilgiau nei planuota. Be to 1 km magistralinio automobilių kelio užima apie 3,6 kartų didesnį žemės plotą nei geležinkelio.

    Verslo savaitės informacija
    www.ve.lt
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Dar man keista, kad kiekvienais metais rengta akcija "Ei, jaunime, nežiopsok - traukiniais pigiau važiuok", kurios metu jaunimui iki 25 metų amžiaus vasaros metu buvo taikoma 50 proc. nuolaida vietiniams maršrutams, šiemet, atrodo, nutrūko.

      Comment


        Parašė robertas Rodyti pranešimą
        Dar man keista, kad kiekvienais metais rengta akcija "Ei, jaunime, nežiopsok - traukiniais pigiau važiuok", kurios metu jaunimui iki 25 metų amžiaus vasaros metu buvo taikoma 50 proc. nuolaida vietiniams maršrutams, šiemet, atrodo, nutrūko.
        Tikrai nenutrūko. Kaškodėl jie šios informacijos nepaskelbia savo puslapyje. Ir pataisau tave ne iki 25 m. o iki 26 m. Skelbima traukinių stotyje skaičiau.
        "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

        Comment


          Parašė Rolandas. Rodyti pranešimą
          Tikrai nenutrūko. Kaškodėl jie šios informacijos nepaskelbia savo puslapyje. Ir pataisau tave ne iki 25 m. o iki 26 m. Skelbima traukinių stotyje skaičiau.
          Dėkui už informaciją

          Comment


            akcijos baneriuka jau idejo i savo psl... O ir studentams jau nuo vakar visa vasara nuolaidos (bent jau oficialiai)

            Comment


              o, gera naujiena Neseniai paminėjau 25 gimimo dieną, tad nuotaikos nekokios buvo... Na, bet ką... Tegyvuoja LG
              N N N

              Comment


                NUOLAIDŲ AKCIJA JAUNIMUI


                „Ei, jaunime, nežiopsok - traukiniais pigiau važiuok!“


                30 proc. nuolaida jaunimui nuo 10 iki 26 metų amžiaus vietiniuose traukiniuose nuo liepos 1 d. iki rugpjūčio 31 d. kasdien!



                Pastabos:

                Naudojantis akcija kitos nuolaidos netaikomos.
                Keleivis pirkdamas kelionės bilietą turi pateikti asmens dokumentą, kuriame nurodytas jo amžius (nuolaida taikoma iki sukanka 26 metai).
                Nuolaida taikoma vietiniuose 2 ir 3 klasės traukiniuose.

                Išsamesnės informacijos teiraukitės geležinkelio stotyse bei šiais telefonais:

                Vilniuje (8~5) 233 00 88
                Kaune (8~37) 27 22 80
                Klaipėdoje (8~46) 31 36 77
                Šiauliuose (8~41) 20 34 45

                GAILA KAD NUOLAIDA TIK 30%, pernai 50 buvo...
                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                Comment


                  Kas žinot kokia tiksli lokomotyvo mašinisto alga?
                  Не мы такиe, жизнь такaя...

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    Tie autobusai ant bėgių ir yra RA-2. Rusiškai РА-2 (рельсовый автобус).
                    Tačiau į oro uostą važinės ne RA2, o PESA automotrisės, kurias sudaro tik vienas "vagonas". Taigi jos ir tokioj mažoj stotelėj tilptu

                    Comment


                      Jaunimo iš užsienio ši akcija irgi liečia?
                      O 50% nuolaidos tai iš tikro daug. Lenkijos geležinkeliuose greičiau neįmanoma.

                      Comment


                        Parašė Elvus Rodyti pranešimą
                        Jaunimo iš užsienio ši akcija irgi liečia?
                        O 50% nuolaidos tai iš tikro daug. Lenkijos geležinkeliuose greičiau neįmanoma.
                        Manau, kad liečia. Bent prieš pora metų mano draugas iš Belgijos pirko paprastą bilietą, nieko nežinodamas apie akciją, o kasininkė pati paprašė dokumento ir pasakė, kad jam priklauso nuolaida bilietui.

                        Comment


                          Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                          Kas žinot kokia tiksli lokomotyvo mašinisto alga?
                          Žinau, kad mašinisto padejėjas gauna 2200 į rankas, nu tai gal mašinistas kokius 3000

                          Comment


                            Kiek žinau apie 5000 lt.
                            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                            Comment


                              Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                              Kiek žinau apie 5000 lt.
                              Penkios "stukos" yra daug geras darbas ir geras užmokestis
                              Не мы такиe, жизнь такaя...

                              Comment


                                Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                Penkios "stukos" yra daug geras darbas ir geras užmokestis
                                Kaimynas prieš 3 metus sakė kad dirbantys mašinistais jo druagai gaudavo nuo 3000LT,

                                Comment


                                  Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                  Penkios "stukos" yra daug geras darbas ir geras užmokestis
                                  Idiliskas poziuris... Labai grazu viskas is sono.. Padirbetum kuri laika, manau romantika greitai isgaruotu.. O del tu 5000 irgi labai daug niuansu visokiu...

                                  Comment


                                    Siaip mano kaimynas ir isejo is masinisto darbo, nes susiede sveikata, ten labai sunkus darbas

                                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                    Idiliskas poziuris... Labai grazu viskas is sono.. Padirbetum kuri laika, manau romantika greitai isgaruotu.. O del tu 5000 irgi labai daug niuansu visokiu...

                                    Comment


                                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                      Siaip mano kaimynas ir isejo is masinisto darbo, nes susiede sveikata, ten labai sunkus darbas
                                      Ta prasme čerkos nebepakelia?

                                      Comment


                                        http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

                                        Įdomu, ką Vaidotuose daro mėlynas D1 (spėju, kad Kaliningrado)?

                                        Galbūt rezervu pervaro į/iš Rusiją?

                                        Comment


                                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                          http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

                                          Įdomu, ką Vaidotuose daro mėlynas D1 (spėju, kad Kaliningrado)?

                                          Galbūt rezervu pervaro į/iš Rusiją?
                                          Tai greičiausiai.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X