Savo firma? tai vadinas LG direktorius generalinis esi
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąSavo firma? tai vadinas LG direktorius generalinis esiPaskutinis taisė LT-1; 2008.06.29, 20:43.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąJo, generaliniams labai patinkla cia rasinetis su railfanaisPaskutinis taisė _TuaReG_; 2008.06.29, 20:41.Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąO tavo mastymas del saugumo pasikeis tuomet turbut, kai kas nors baisaus ivyks... Nebuk ribotas, mastyk placiau.
Jei jau ka slepti, tai tik ne tai, kas akivaizdu ir nesunkiai issiaiskinama be jokiu bobuciu pagalbos. Jei kokiam nors blogieciui prireiktu, tai visiskai trivialu issiaiskinti ne vien pravaziuojanciu traukiniu kieki, bet ir laika sekundes tikslumu, greiti, vagonu kieki ir ju svori. Bobute tiek nepapasakos. Uztat galbut atsimins kas ir kada klause. Kam ta rizika?
Comment
-
nu tai vis del to kiek per diena traukiniu praeina atkarpoje Palemonas-Gaiziunai ir Marijampole-Sestokai neskaitant keleiviniu nes juos litrail.lt patys paziuret galim
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNegrafikiniu traukiniu - tvarkdarys, o jei vaziuojama pagal grafika, jis buna numatytas is anksto (kasdien (ar kas keleta dienu) toks pats).
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąnu tai vis del to kiek per diena traukiniu praeina atkarpoje Palemonas-Gaiziunai ir Marijampole-Sestokai neskaitant keleiviniu nes juos litrail.lt patys paziuret galim
nors aišku lengviau pasiklausti kad kiti paieškotųSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Tai imesk linka jei rasi, pabandysiu ir aš paieškot, šiaip radau kad per para ten praeina vidutiniškai 8 traukiniai, užsifėkite google palemonas-gaižiūnai ir atsidarykite wordinį dokumentą
Parašė aesde Rodyti pranešimąyra tos informacijos ir internete t.y. yra paskelbti eismo grafikai (ne litraile), reikia tik susirasti juos ir pasižiūrėti.
nors aišku lengviau pasiklausti kad kiti paieškotų
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimągirti nesusisnekejo i kuria puse traux ir tempe skirtingomis
Comment
-
Tiesa prisiminiau toki bajeri, buvo 1995 ir vaziavau vasaros atostogu i kaima, nusipirkau bilieta i Kazlu-Ruda dyzeliuko, i stoti atvaziavo Vilnius-Kaliningradas, aisk mane su tuo bilietu neileido teko laukt D1,nes per pigu paemiau, buvo karsta kokia +30 ir is TEP-60 islipes ar tai masinistas ar kas kioske kuris yra prie perono nupirko deze alaus ir nusinese i lokomotyva, lokomotyve maciau buvo tikrai ne 2 zmones kaip iprasta masinistas su padejeju o minimum 4
Comment
-
Kažkada netyčia elektryčkoj į kabiną ilindau, tai ten sėdėjo trys darbininkai su morkavom LG liemenėm ir rašalą gėrė„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąKažkada netyčia elektryčkoj į kabiną ilindau, tai ten sėdėjo trys darbininkai su morkavom LG liemenėm ir rašalą gėrė
Comment
-
Bet ten paeme visa deze kazkokio sudino alaus, jauciat koks ten tusas kabinoj prie Kybartu buvo
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTiesa prisiminiau toki bajeri, buvo 1995 ir vaziavau vasaros atostogu i kaima, nusipirkau bilieta i Kazlu-Ruda dyzeliuko, i stoti atvaziavo Vilnius-Kaliningradas, aisk mane su tuo bilietu neileido teko laukt D1,nes per pigu paemiau, buvo karsta kokia +30 ir is TEP-60 islipes ar tai masinistas ar kas kioske kuris yra prie perono nupirko deze alaus ir nusinese i lokomotyva, lokomotyve maciau buvo tikrai ne 2 zmones kaip iprasta masinistas su padejeju o minimum 4Paskutinis taisė 99; 2008.07.01, 16:21.
Comment
-
Ai jei rasala tai priklauso kaip uz kemsmingas salygas, padvotkeje irgi duodavo atominej :-)
Parašė Himleris Rodyti pranešimąKažkada netyčia elektryčkoj į kabiną ilindau, tai ten sėdėjo trys darbininkai su morkavom LG liemenėm ir rašalą gėrėPaskutinis taisė 99; 2008.07.01, 16:20.
Comment
-
Užsidegė šilumvežis
Sekmadienio vakare Kūlupėnų geležinkelio stotyje užsidegė keleivius vežusio traukinio variklis.
Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" sąstatas vyko iš Radviliškio į Klaipėdą, žmonės įvykio metu nenukentėjo - kilus gaisrui keleiviai buvo išlaipinti, o degantis šilumvežis su vienu vagonu buvo atkabintas nuo sąstato.
Pasak ugniagesių, užsidegė 1978 metais pagaminto šilumvežio D-637 MV1 variklis, gaisro metu nudegė laidai, išsilydė aliumininės, plastmasinės ir guminės detalės, išdegė sienų izoliacinė medžiaga.
Manoma, kad gaisras galėjo kilti savaime dėl kibirkščiavimo. Apgadintas šilumvežis iš Kretingos rajono nutemptas į Radviliškį.
www.ve.lt
Comment
-
Parašė Gaxas Rodyti pranešimąUžsidegė šilumvežis
Sekmadienio vakare Kūlupėnų geležinkelio stotyje užsidegė keleivius vežusio traukinio variklis.
Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" sąstatas vyko iš Radviliškio į Klaipėdą, žmonės įvykio metu nenukentėjo - kilus gaisrui keleiviai buvo išlaipinti, o degantis šilumvežis su vienu vagonu buvo atkabintas nuo sąstato.
Pasak ugniagesių, užsidegė 1978 metais pagaminto šilumvežio D-637 MV1 variklis, gaisro metu nudegė laidai, išsilydė aliumininės, plastmasinės ir guminės detalės, išdegė sienų izoliacinė medžiaga.
Manoma, kad gaisras galėjo kilti savaime dėl kibirkščiavimo. Apgadintas šilumvežis iš Kretingos rajono nutemptas į Radviliškį.
www.ve.lt
1 - tai ne šilumvežis, o dyzelinio traukinio motorinis vagonas;
2 - tai ne D, o D1.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąMan atrodo, eiliniam skaitytojui, yra dzin, kas degė - šilumvežis ar motorvagonis. Svarbus pats faktas - degė. Juk tai skirta eiliniam skaitytojui, ne geležinkelių specialistui. Tuo labiau skaitytojui neįdomu, tas traukinys buvo D1 ar D.
Comment
-
Parašė Hunte-r Rodyti pranešimąkiek geležinkeliečių suorganizuokit kokią ekskursiją miestiečiams
Comment
Comment