Parašė Darius555
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąZinau, bet nesakysiu Gal suzinojes, kad neintensyvus eismas, nakti begius nurinksi
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąZinau, bet nesakysiu Gal suzinojes, kad neintensyvus eismas, nakti begius nurinksiНе мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąBegiu taip paprastai nenurinksi
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNa bet tvirtinimo detales galima nusukineti.. Ne karta taip jau yra buve.. O atsukus tu detaliu daugiau, begiai atsilaisvina.. Tai pries kelis metus patyre avarija Ryga - Vilnius traukinys. Gerai ten viskas baigesi palyginti...
Dėl intensyvumo galima paklausti pas stočių budėtojas Kai kam tai baisi paslaptis...
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPaspardykit tvirtinimo varžtus Rimkų - Vilkyčių tarpstotyje, iš dešimties 8-9 laisvi, ir abiejose pusėse, tai nereikia ir metalistų.
Dėl intensyvumo galima paklausti pas stočių budėtojas Kai kam tai baisi paslaptis...
Kita vertus, tas mano atsakymas del begiu nurinkimo buvo su gera jumoro doze, tiesiog juo norejau pasakyti, kad nenoriu tos info teikti. Kai kam tai maziau ar daugiau nepatiko...
Comment
-
Bet as neklausiu grafiko kada ir kox traukinys pravaziuos, man idomu tik skaicius per para, o tiesa Kalnenu stoti yra atsisakojimas i kur jis ten eina?
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąVienas dalykas, kai jie laisvi, o kitas - kai ju isvis nera. O stociu budetojos - daznai paprastos kaimo motereles, kurios visos (kaip ir visi kiti gelezinkelieciai) yra pasirase dokumentus pasaliniams neteikti nereikalingos informacijos. Jos turbut net neisivaizduoja, kad taip sau gali labai pakenkti. Aisku sitas mano pasakymas labai izeis gelezinkelio fanu savimeile, bet tvarka turi buti, ypac siais neramiais laikais.
Kita vertus, tas mano atsakymas del begiu nurinkimo buvo su gera jumoro doze, tiesiog juo norejau pasakyti, kad nenoriu tos info teikti. Kai kam tai maziau ar daugiau nepatiko...
Comment
-
Aš tik pasikartosiu. Kad čia erzint kitus, sakant, kad žinau, bet nesakysiu?
Negali teikt informacijos? Pažiūrėkim kiek jos nuteka kitur (kitaip - kaip ją gauna žurnalistai?), tai čia kiek jos nuteka iš geležinkelių, tai yra lašas jūroj.
Neramaiais laikais? Kas jau jum kesinsis į Lietuvą? Į ką čia kėsinsiesi? Manau, saugumas pas mus smarkiai pasikeitė per keletą metų ir šnekėt apie kažkokį galimą terorizmą yra nesamonė.
Nu bet daug kam vaidenasi Lietuvoj teroristai ir įsivaizduojami priešai.
Comment
-
Dar tiesa sake kai nebudavo lokomtyvu laisvu visi uzimti prie CCCP tai Vaidotuose perimdavo baltarusiu TE3 juos sarajais pravardziuodavo kazkodel sake pries 2M62 sudas nerealus variklis laivo idetas neuzsivesdavo pastoviai ziema visas kiauras svilpia vejas per visur
Budavo ir tox bajeris kai vesdavo raketas i Rokus i PVO baterijas tai linija Kauno apvaziavimo budavo uzimta pusei dienos nes ten ir sustodavo traukinys ant kalno kol jas neiskraudavo ir nesukraudavo senu, buvo vezama keleiviniuose vagonuose spec, vezant jas masinisto kabinoje karininkas budavo ir kareivis su automatu
I Cerniahovska vaziuodavo raketinio kuro paimt, tai sake po perpylimo i cisternas M-kei jausdavosi kvapas 2sav to brudo su dujokaukem vazindevo ney pirmas dienas
O del ruozo Palemonas-Gaiziunai CCCP laikais pasak jo traukinys kas valanda eidavo net ir daziau, Kalnenuose netgi prasilenkinedavo ten iesmas rankinis iki siol turut ir iesminko buda yra
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąAš tik pasikartosiu. Kad čia erzint kitus, sakant, kad žinau, bet nesakysiu?
Negali teikt informacijos? Pažiūrėkim kiek jos nuteka kitur (kitaip - kaip ją gauna žurnalistai?), tai čia kiek jos nuteka iš geležinkelių, tai yra lašas jūroj.
Neramaiais laikais? Kas jau jum kesinsis į Lietuvą? Į ką čia kėsinsiesi? Manau, saugumas pas mus smarkiai pasikeitė per keletą metų ir šnekėt apie kažkokį galimą terorizmą yra nesamonė.
Nu bet daug kam vaidenasi Lietuvoj teroristai ir įsivaizduojami priešai.
O tavo mastymas del saugumo pasikeis tuomet turbut, kai kas nors baisaus ivyks... Nebuk ribotas, mastyk placiau.
Comment
-
Nezinau kiek tiesos bet pasakojo kad gal kokiasi 1982 nebuvo nei saraju nei M-kiu laisvu ar sugedo M62 tai virsininkas liepe kabint TEP60 ant krovininio sake davaziavo iki pirmo kalniuko asiku paskui vare jau TEM-2 partempt aisq tas kas taip sugalvojo leke is darbo
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąna kiekvienas turi savo nuomone.. O M-62 ir TEP-60 nelabai ir imanoma lyginti, nes jie kardinaliai skirtingi - pirmasis krovininis, antrasis keleivinis.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNezinau kiek tiesos bet pasakojo kad gal kokiasi 1982 nebuvo nei saraju nei M-kiu laisvu ar sugedo M62 tai virsininkas liepe kabint TEP60 ant krovininio sake davaziavo iki pirmo kalniuko asiku paskui vare jau TEM-2 partempt aisq tas kas taip sugalvojo leke is darbo
Comment
-
SIta as suprantu kokia ju paskirtis , Sake baisus kalnas Miliu vazuojant link sestoku budavo sako neuzkili puses sastato atkabinin kita puse palieki paskui pasiimi atvaziaves
Paskui pasakojo kaip masinistai prisigrere vienam sastato gale viengubas M62 kitam TEM-2 ir reikia ji isjudint nes viena m-ke nesugeba, girti nesusisnekejo i kuria puse traux ir tempe skirtingomis sulauze sankabas tarp vagonu agregatai sake luzo kazokie dar M62. Vienu zodziu sovietu laikais sake gelezinkeli ko tik nebudavo
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNa jei sunkus satatas buvo ir kalniukas nemazas, pilnai tiketina. TEP-60 visai kitokia traukos charakteristika - jis skirtas tempti nedideli svori, bet greitai, o krovininis - atvirksciai - sunku satata, bet salygiskai negreitai. LG yra tokiu kalniuku, kad susuojes ir 2M62 jau nepajegia pajudeti su 5000 t sastatu..
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąSIta as suprantu kokia ju paskirtis , Sake baisus kalnas Miliu vazuojant link sestoku budavo sako neuzkili puses sastato atkabinin kita puse palieki paskui pasiimi atvaziaves
Paskui pasakojo kaip masinistai prisigrere vienam sastato gale viengubas M62 kitam TEM-2 ir reikia ji isjudint nes viena m-ke nesugeba, girti nesusisnekejo i kuria puse traux ir tempe skirtingomis sulauze sankabas tarp vagonu agregatai sake luzo kazokie dar M62. Vienu zodziu sovietu laikais sake gelezinkeli ko tik nebudavo
Comment
-
Parašė Gaxas Rodyti pranešimąLT-1 galėtum sukurti naują temą ir papasakoti
Comment
-
Kai budavo vezamos raketos S-75 is/i Rokus traukinio visa vadyma perimdavo ne tvarkdarys o kariniai atstovai, praktiskai tam traukinui buvo duodama zalia sviesa visi kiti praleisdavo ir joks tvarkdarys neturedavo teises masinsitui isakyt su tvarkdariu karininkas per spec radijo rysy snekejo buvo taip kad nesusisnekejo kad nusileidus nuo Roku kalno i Jiesios stoti keite pabegius uz 0,5km sake su M62 letai nusileidau vaziuoju o gi ziuriu begiai skirtis pradejo (tarpas didet) nu sako ant stabdziu islipau viena puse ratu jau ne ant begiu (nuslydo) tai ka sake pasiemiau termosa ir tvojau tam karininkui per galva (jis buvo jei ka su AK-47) nu sake jis mane suprato ir nei zodzio uz fanara niekam nesake
Comment
-
Nu ka nors papasakok nors biski, pavyzdziui buna kaip kokiais 1983 sake reik laukt 2val zalios sviesos, uzdega zalia rysys radijo neatsako, stoties budetojas nueina i traukini o masinistas su padejeju plyse nuo girtumo miega, taip sake buvo viena karta Dotnuvos stoti berods
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąDeja negaliu.. Kai i pensija kada nors iseisiu tada galesiu kai ka ir papasakoti
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNu ka nors papasakok nors biski, pavyzdziui buna kaip kokiais 1983 sake reik laukt 2val zalios sviesos, uzdega zalia rysys radijo neatsako, stoties budetojas nueina i traukini o masinistas su padejeju plyse nuo girtumo miega, taip sake buvo viena karta Dotnuvos stoti berods
Comment
Comment