Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    150 mln. litų - geležinkelių rekonstrukcijai
    Planuojamų geležinkelių remonto darbų vertė - 150 mln. litų, iš ES fondų tikimasi apie 112 mln. litų paramos.

    Valstybės projektų planavimo ir atrankos komisija aptarė planuojamus 2007-2013 metų laikotarpio ES paramos projektus, skirtus kelių ir geležinkelių eismo saugai gerinti bei neigiamam poveikiui aplinkai mažinti. Aptartus projektus susisiekimo ministro įsakymu numatoma įtraukti į valstybės projektų sąrašą.

    Posėdyje aptarti Lietuvos automobilių kelių direkcijos planuojami eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimo projektai, kuriuos numatoma įgyvendinti 3 etapais.

    Šių projektų tikslas - keliuose sumažinti „juodųjų dėmių" ir padidinto avaringumo ruožų skaičių. Jau šiais metais planuojamo pradėti projekto pirmojo etapo metu numatoma įgyvendinti 23 eismo saugą gerinančias priemones: nutiesti 10 pėsčiųjų ir dviračių takų, kurių bendras ilgis siektų 20 kilometrų, bei įrengti 13 eismo saugą gerinančių priemonių. Ketinama rekonstruoti pavojingas sankryžas, tiesinti kelių kreives, įrengti lėtėjimo ir greitėjimo juostas, pėsčiųjų perėjas.

    „Lietuvos geležinkeliai" planuoja įgyvendinti eismo saugos užtikrinimo programą, kuria siekiama atnaujinti ekstremalių ir krizinių situacijų geležinkelyje likvidavimo sistemą. Bendrovė ketina įsigyti modernios technikos ir specialios įrangos, reikalingos greitesniam avarijų pasekmių likvidavimui, bei apmokyti ja dirbti savo darbuotojus. Šiam projektui tikimasi 30 mln. litų ES fondų paramos.

    Susisiekimo ministerija

    Comment


      Noretusi isvysti atskira Vilniaus gelezinkeliu stoties tema siame forume. Gal kas gali patalpinti fotografijas ir rekonstruckcijos apzvalga? Buciau labai dekingas!

      Comment


        http://uk.youtube.com/watch?v=6QjglT...eature=related

        Comment


          Ten Gargždų geležinkely tikrai tokia baisi situacija? Nes iš video kyla klausimas, kaip Valstybinė Geležinkelio inspekcija ten dar leidžia eismą...

          Comment


            Ten kazkas ne taip su tais gargzdais. Siandien daugpylyje maciau remontuojamus tep60 ir tep70 is lietuvos. Ryt gryztu, nuotraukos bus veliau

            Comment


              O kas su tais Gargždais? Eiliniai pramoniniai privažiuojamieji keliai, greitis iki Gargždų berods 25km/h, kai kituose privažiuojamuose keliuose dažnai tik 10-15 km/h.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                389-03



                393-03



                394-06



                Nezinomas


                FOTO Totenkopf
                Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.01.27, 18:55.
                http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                Comment


                  Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
                  389-03


                  na jau atitarnavo sitie vagoneliai, gal vel taps vagonais po perdirbimo
                  O beje del apdegimo - tai manau "metalistai" kad nereiketu ardyti, isrinkineti vagonu specialiai juos uzdega, kad isdegtu visos nemetalines detales ir liktu tik supjaustyti likusias dalis. Aisku su gamtosauga gerokai prasilenkiama..

                  Comment


                    Galėtų man geriau viena tokį vagona padovanot, o tai sode pagyvenčiau
                    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                    Comment


                      Tai situs vagonus veze is Naujos Vilnios iki Rimku? kodel butent cia?
                      http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                      Comment


                        Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
                        Tai situs vagonus veze is Naujos Vilnios iki Rimku? kodel butent cia?
                        na veze, pagal visas taisykles, atskiru lokomotyvu. O kodel i Rimkus - negaliu pasakyti. Turbut ta firma pardavimo konkursa laimejo.

                        Comment


                          Lietuvoje galą gavo ir lokomotyvai iš tolimų kraštų, o Rimkuose ir garvežiai prieš kelis metus...
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Žuvo į pervažą įvažiavęs traktorininkas

                            Radviliškio rajone, prie pat Baisogalos , pervažoje pirmadienio vidurdienį nutiko skaudi nelaimė. Nepaisydamas garsinio ir šviesų signalo prieš artėjančią geležinkelio kelių remonto platformą į pervažą įvažiavo traktorius MTZ 80, praneša Šiaulių televizija. Geležinkelininkų technika traktorių stūmė apie 50 metrų ir tik tada pavyko sustoti.

                            Kai atvyko greitoji medicinos pagalba 59 metų traktorininkas jau buvo miręs. Pasak medikų, žmogus nuo daugybinių kūno ir galvos traumų žuvo iš karto.

                            Kodėl įvyko nelaimė, tiria transporto policija. Neatmetama versija, kad traktorininkas nutarė nepaisyti semaforo signalų, mat buvo nusprendęs, kad spės pravažiuoti per pervažą. Kol kas nežinia, ar traktorių žmogus vairavo blaivus.
                            Paimta is Delfi.

                            Comment


                              11 elektrinių traukinių, 13 dyzelinių traukinių, 2 automotrisų ir 33 keleivinių vagonų.
                              Gal turite daugiau info - kada galima tikėtis, kokiais maršrutais važinės ir t.t.?

                              Comment


                                Šiandien 13:20 pro Mauručius pravažiavo DR'as - kaip ir Šeštokų traukinys pagal laiką gaunasi, bet kodėl ne RA-2? Gal kas nors žinot apie iškilusias kažkokias problemas?

                                Comment


                                  Tai ir vakar buvo DR-as...
                                  Cia matyt tik muilo burbulas buvo kad RA2 vazines i Sestokus, megsta pas mus valdiskos institucijos pompa padaryt. O gal tiesiog vel kokios nors problemos iskilo su jais.

                                  Comment


                                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                    Tai ir vakar buvo DR-as...
                                    Cia matyt tik muilo burbulas buvo kad RA2 vazines i Sestokus, megsta pas mus valdiskos institucijos pompa padaryt. O gal tiesiog vel kokios nors problemos iskilo su jais.
                                    Ir aš mačiau, kaip vakar ir šiandien (birželio 17 ir 18 d.d.) iš Vilniaus į Šeštokus važiavo DR1A. Tokie traukiniai gegužės 25 d. šiame maršrute pakeitė kelis metus važinėjusius TEP60 su trim vagonais.
                                    Dabar šiuo maršrutu važinėju dažnai, ir kiek juokinga darosi prisiminus, kaip į tris vagonus leisdavo tik pro trejas duris (dabar leidžia pro šešerias) lipant į traukinį reikėdavo palydovei rodyti bilietą... Viskas supaprastėjo keleivių naudai.

                                    Comment


                                      Šiandien 2 vagonų RA2 prieš 17 val. atvažiavo iš Valčiūnų ir išvažiavo į Varėną.

                                      Comment


                                        Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                        Šiandien 2 vagonų RA2 prieš 17 val. atvažiavo iš Valčiūnų ir išvažiavo į Varėną.
                                        O kaip tik šiandien planavau važiuoti iki Valčiūnų fotografuoti... Nuojauta neapgauna.

                                        Taip pat ir aš šiandien mačiau Šeštokų DR1A. Kažkaip kyla mintis, ar nevertėtų susiburti geležinkelio fanams ir kada kartu važiuot fotografuot traukinių?

                                        Comment


                                          Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                          Tai ir vakar buvo DR-as...
                                          Cia matyt tik muilo burbulas buvo kad RA2 vazines i Sestokus, megsta pas mus valdiskos institucijos pompa padaryt. O gal tiesiog vel kokios nors problemos iskilo su jais.
                                          Visi is karto problemu iesko.. Jei vazinetu tik i Sestokus, kita dali paros stovetu be darbo. Visi marsrutai yra "paristi", t.y. viena masina per diena gali atlikti keleta reisu ivairiais marsrutais. "Parisimas" turi buti logiskas ir racionalus, kad ir masina butu efektyviai isnaudojama ir kad masinistu brigadai butu uztikrinamas reikiamas poilsis (arba brigadu pakeitimas kazkurioje stotyje). Nesidomejau, del traukinio i sestokus, bet nematau jokio skirtumo koks ten traukinys vaziuoja, nes modernizuotas DR1A nelabai kuo nusleidzia tam naujajam RA..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X