Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kiek sumąsčiau, tai jis tiktų tik kokiam nors Sibire. Kur pvz. pavasarį automobilių keliai nepravažiuojami.Paskutinis taisė AnD; 2008.05.28, 13:25.
Comment
-
Parašė AnD Rodyti pranešimąNa ir kuo jis geresnis už paprastą autobusą? Jis tik reikalingas, kad bėgiais kažkas važiuotų. Tokiose linijose paleist paprastų autobusų maršrutą būtų žymiai pigiau.
Kiek sumąsčiau, tai jis tiktų tik kokiam nors Sibire. Kur pvz. pavasarį automobilių keliai nepravažiuojami.
Be to, jis bus ekonomiskesnis, nes riedejimui idealiais begiais reikia maziau energijos nei padangoms ant asfalto. Susidevejimas manau irgi atitinkamai mazesnis.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąSveiki atsakykite jei galite koks traukiniu srautas (ne vagonais o traukiniais) per diena atkarpoje Palemonas-Gaiziunai ir kitas klausimas : ar vyxta eismas atkarpoje Rokiskis - Sapeliai - Daugpilis krovininiu grupioko kaimas ten prie tos atkarpos sake seniau daug traukiniu praeidavo i LV ir atgal
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąBegiais vaziuojantis transportas visu pirma geriau tuom, kad yra patikimesnis ir labiau prognozuojamas, nes nestovi kamsciuose, sankryzose prie sviesoforu, nedaro avariju etc.
Be to, jis bus ekonomiskesnis, nes riedejimui idealiais begiais reikia maziau energijos nei padangoms ant asfalto. Susidevejimas manau irgi atitinkamai mazesnis.
Comment
-
Gal bus kam įdomu pasiskaityti:
http://www.budas.lt/?-2014471734
"Sekmadienį, lygiai po ketverių metų pertraukos, į Mažeikius atriedėjo pirmasis keleivinis traukinys, keleivius gabenantis maršrutu Šiauliai – Mažeikiai – Šiauliai. Į simbolinį sutikimą sugužėjo minia mažeikiškių, sausakimšai užpildžiusių stoties peroną. "
O čia dar šiek tiek įdomenis:
http://www.santarve.lt/article/articleview/9657/1/79/
"Būti ar nebūti geležinkelio linijai Mažeikiai–Klaipėda per Skuodą? – diskutuoja politikai, verslininkai ir šiaip mažeikiškiai. Nuomonės prieštaringos. Bet visi sutaria – ši linija būtų nuostolinga, o dotuoti neišgali nei savivaldybės, nei Vyriausybė.
Realesnė atrodo galimybė Mažeikiams turėti keleivinį traukinį Vilniaus kryptimi – bent iki Šiaulių."
Beje, komentaruose labai taikliai pažymėta - kodėl nėra traukinio iš Mažeikių į Ryg? Juk iki pat Lietuvos sienos (iki Rengės) kasdien važiuoja traukinys Ryga - Rengė.Paskutinis taisė 2Pack; 2008.05.28, 20:50.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąBeje, komentaruose labai taikliai pažymėta - kodėl nėra traukinio iš Mažeikių į Ryg? Juk iki pat Lietuvos sienos (iki Rengės) kasdien važiuoja traukinys Ryga - Rengė.
Comment
-
Ir dar - pirmas keleivinis traukinys atvyko į Mažeikius ne prieš savaitę , bet prieš 2 metus - 2006 metų liepą.
Nuotrauka iš Ventos (Bugenių) geležinkelio stoties
http://s200.photobucket.com/albums/a...=t100_1287.jpg
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTraukinys Mažeikiai - Šiauliai nakvoja Bugeniuose... Į juos nuvyksta 22:11, išvyksta 6:10
Comment
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimątai tipo tas traukinys mazeikiu nedavaziuoja ar kaip?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąIr dar - pirmas keleivinis traukinys atvyko į Mažeikius ne prieš savaitę , bet prieš 2 metus - 2006 metų liepą.
Nuotrauka iš Ventos (Bugenių) geležinkelio stoties
http://s200.photobucket.com/albums/a...=t100_1287.jpg
Keleivinis traukinys į Mažeikius važinėjo iki pačios 2006 m. pradžios. Maršrutas buvo ganėtinai "unikalus": iš Vilniaus išvažiuodavo visai įkandin "Pajūriui", Šiauliuose dalį vagonų atkabindavo, į Mažeikius atvyddavo ~23h., neilgai pastovėjęs grįždavo atgal iki Šiaulių. Nuo Šiaulių į Vilnių važiuodavo prikabintas prie naktinio Klaipėda-Vilnius. Šiauliuose atkabinti vagonai ~5:30 į Vilnių išvažiuodavo kaip traukinys Šiauliai-Vilnius.
Nuotraukoje užfiksuotas traukinys, kiek suprantu, yra Latvijos geležinkelių. Turistinis traukinys nuo keleivinio skirtasi (kiek per Lietuvą tokių pravažiuoja, net nesužinome).
Taip kad keleivinių traukinių važinėjimas į Mažeikius buvo nutrūkęs neilgam. Garai, kad tik tokiam laikui. Žymiai ilgiau keleivinio traukinio nėra į Skuodą, Pagėgius, Tauragę, Alytų, Uteną.
Dabar mažeikiečiams reikėtų laukti, kada dyzelino trauknio maršrutas Ryga-Rengė-Ryga būtų pratęstas iki Mažeikių. Veikiantis geležinkelis yra. Sunkiau su maršrutu Mažeikiai-Priekulė-Skuodas-Klaipėda.Paskutinis taisė Vitas; 2008.06.02, 15:29.
Comment
-
Kaip jums tokia naujiena? Nesuprantu parašymo "greitasis traukinys" - specialus prekinis traukinys, o gal vagonus kabins prie keleiviniu? Nemanau kad tų krovinių bus tiek daug kad reikės derinti tvarkaraščius ir formuoti naujus sąstatus..
2008-06-03 MAXIMA LT kroviniai bus gabenami geležinkeliais
MAXIMA LT, UAB ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ pradeda naujo projekto įgyvendinimą - didžiausio prekybos tinklo gaunami į Klaipėdos jūrų uostą kroviniai bus vežami greituoju traukiniu iš Klaipėdos į Vilnių ir atgal.
Kaip teigia MAXIMA LT, UAB generalinis direktorius Gintaras Jasinskas, didžiausio prekybos tinklo ir geležinkelių transporto įmonės susitarimas naudingas tuo, jog MAXIMA sandėlius prekės iš Klaipėdos uosto pasieks greičiau bei mažesnėmis sąnaudomis.
Be to, krovinių gabenimas geležinkeliais yra ir gerokai ekologiškesnis. Naudojantis geležinkelių transportu yra sunaudojama kone tris kartus mažiau degalų nei vežant krovinius automobiliais.
„Optimizuodami krovinių gabenimą ir jų paskirstymą Lietuvoje bei kitose Baltijos šalyse veikiančioms MAXIMA parduotuvėms, ieškome geriausių sprendimų kroviniams gabenti. Todėl tikimės, jog šis naujasis projektas leis efektyviau planuoti mūsų krovinių gabenimą ir prekių paskirstymą sandėliams bei parduotuvėms,“ – sako G. Jasinskas.
Generalinio direktoriaus teigimu, svarbiausias MAXIMA siekis – suteikti pirkėjams platų prekių asortimentą, kuris gali būti sudarytas tik tuo atveju, jei prekės laiku pasiekia parduotuves. Manoma, kad šis projektas leis efektyviau greičiau iš uosto gauti prekes į įmonės sandėlius, o iš ten paskirstyti krovinių srautą automobilių transportui, kuris pristatys prekes į visas MAXIMA parduotuves Lietuvoje bei kitose Baltijos šalyse.
Numatoma, kad projektui įgyvendinti bus pasitelktas operatorius, kuris organizuos vagonų su jūriniais 20 ir 40 pėdų universaliaisiais konteineriais ir, esant poreikiui, vilkikų su puspriekabėmis, kurie atvežami į Klaipėdos uostą jūrų transportu ar per Mukrano-Klaipėdos perkėlą, gabenimą.
Šiuo metu MAXIMA LT, UAB ir bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovai atlieka potencialių krovinių srautų analizę, vertina būtinas technines galimybes. „Lietuvos geležinkelių“ atstovai įsipareigojo sudaryti reikalingus traukinių, kuriais bus gabenami prekybos tinklo gautos prekės, eismo tvarkaraščius.
MAXIMA LT iki liepos mėnesio atliks potencialių operatorių analizę. Tikimasi, kad jau vasaros viduryje bus parinktas operatorius ir geležinkeliais bus pradėti gabenti pirmieji MAXIMA LT, UAB gauti kroviniai iš Klaipėdos.
Algis Palionis
AB”Lietuvos geležinkeliai” atstovas spaudai
Comment
-
Taikosi į „Lietuvos geležinkelių“ pelną
2008-06-05
Finansų ministerija siekia vos surenkamą valstybės biudžetą papildyti milijonais iš valstybės valdomos bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ uždirbto pelno.
Tačiau tokiai idėjai prieštarauja įmonę valdanti Susisiekimo ministerija, kuri Vyriausybei siūlo tradiciškai atleisti „Lietuvos geležinkelius“ nuo dividendų mokėjimo. Anot šios ministerijos, uždirbtas pelnas jau yra išleistas investicijoms.
„Finansų ministerija siūlo Vyriausybei nedaryti išimčių ir laikytis nustatytos tvarkos, pagal kurią „Lietuvos geležinkeliai“ turėtų sumokėti valstybei dividendus – 40 proc. paskirstytino pelno“, – sakė Finansų ministerijos viešųjų ryšių skyriaus vedėja Giedrė Balčytytė.
Kartu su pervedimais iš rezervų „Lietuvos geležinkelių“ akcininkai šiemet turėtų skirstyti iš viso 388,9 mln. litų pelno. Finansų ministerija siekia, kad 40 proc. šios sumos, arba 155,56 mln. litų, būtų išmokėta valstybei kaip dividendai.
Sprendimą, kaip elgtis su „Lietuvos geležinkelių“ pelnu, Vyriausybė priims šiandien.
Anot susisiekimo ministro Algirdo Butkevičiaus, dėl bendrovės numatomų investicijų apimties ir prisiimtų skolinių įsipareigojimų „Lietuvos geležinkeliai“ ne tik trumpalaikėje, bet ir ilgalaikėje perspektyvoje nebus pajėgūs surinkti pakankamai laisvų lėšų, kurios padengtų apskaičiuotą pelną ir galėtų būti skirtos išmokėti dividendus.
Susisiekimo ministras tvirtino, kad išmokėjus dividendus išsibalansuotų bendrovės pinigų srautai, o tai apsunkintų galimybes tinkamai vykdyti skolinius įsipareigojimus.
Esą tokiu atveju „Lietuvos geležinkeliai“ būtų priversti mažinti investicijas ir persvarstyti galimybes toliau nuostolingai vežti keleivius.
Pernai „Lietuvos geležinkeliai“ uždirbo 133,6 mln. litų grynojo pelno.
2008-2013 metais „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja investuoti 5,658 mlrd. litų, iš jų 1,93 mlrd. litų – savo lėšų.
Comment
-
Vyksta daug "akiai nematomų" darbų, tiksliau daugumai neužkliūnančių: stočių kelių ilginimas, kelių keitimas stotyse (pvz. dabar jau beveik baigti keisti keliai KLASCO teritorijoje, Pauostyje anksčiau pakeisti), liko dar pakeisti daugelį kelių Draugystės, Rimkų stotyse. Bus iš naudo perklojamas ruožas Radviliškis - Pagėgiai - Klaipėda, tenpat baigiamas tiesti optinis kabelis, jis baigiamas tiesti ir Šiaulių - Klaipėdos ruože, čia bus įdiegta automatinė kelio blokuotė, ištisai pakeistos kelios bėgių atkarpos (nes didžioji dalis šio ruožo yra suremontuota tik , o ne pakeista mūsų laikais), automatiškai ir šviesoforai keičiami. Stočių ilginimas Vilniaus - Kybartų ruože, automatinės blokuotės įdiegimas nuo Mauručių(?) iki Kybartų.
Tiltų, viadukų remontai ir rekonstrukcijos.
Skirstymo stočių rekonstrukcija ir t.t.
Keleivinių ridmenų atnaujinimas: galbūt naujų pirkimas šilumvežių, perkami nauji elektriniai ir dyzeliniai traukiniai, ir dar daugiau reikės, kad bent D1 į poilsį išleisti. Didelė dalis krovininių šilumvežių parko modernizuota bei remotorizuota, 34 nauji nupirkti šilumvežiai, bus modernizuoti visi (41) ČME3 manevriniai šilumvežiai. Senus vagonus taip pat naujais reikia keisti.
Dar galima paminėti įvairių pastatų rekonstrukcijas bei statybas.
Nemažai padaryta, bet dar daug reikia padaryti.
Taip padrikai
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai yra. Tik nežinau kiek tikslus. Nes vienur rašo, kad du traukiniai per dieną, čia gi vienas.
Anonsuojant šių metų vasaros pradžios keleivinių traukinių tvarkaraščio pakeitimą, skelbta, kad atsiras 20 naujų maršrutų. Kiek jų atsirado, palaipsniui sužinojome ...
Kažkada būdavo madinga iš Vilniaus į Kauną išvažiuoti dviem sujungtiems medinukams D1, Kaune jie išsiskirdavo ir į Vilnių grįždavo skirtingais reisais. Tas pats darydavosi iš tarp Radviliškio ir Šiaulių. Todėl iš Šiaulių į Radviliškį keleivinių traukinių gaudavosi daugiau nei iš Radviliškio į Šiaulius.Paskutinis taisė Vitas; 2008.06.08, 16:47.
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąna ka, ispudziai tiesiai is Lietuvos gelezinkelio traukinio (siuo metu vaziuoju is Vilniaus i Kauna 1). Jokiu pagerejimu per 2 metus nematyti... deja. Vagonai tie patys prirukyti, net nera staliuku ant ko laptopa pasideti (kadangi neseniai teko daug keliauti traukiniais Vokietijoje tai bandau lyginti, bet, deja, viskas LT nenaudai), traukinio greitis... na 1:21 turetu buti iki Kauno, bet per Vilniu, iki pat Pietinio aplinkkelio viaduko vaziavo lygiai 5 min (ten turbut 3 km bus), nors aplink jokiu remonto darbu. Na zodziu su tokiais greiciais tai mums duokdie Smetonos laikus per 10 metu pavyt...
-----------------------
Komfortas - jau sakiau, nieko rimto, traukinys krato kaip mikriukas, tai kaip suprantu visas tas begiu remontas tarp Kauno ir Vilniaus - mitas. Maisto ir karstos kavos traukiny niekas nepardavineja, interneto (WiFi) traukiniuose irgi nera (Vokietijoje tiesa irgi dar ne visuose reisuose buna). Rozeciu laptopam kaip atspejote irgi nerasta...
-------------------------------------
Lietuvoje džiaugiamės, kad keleiviniai traukiniai iš Vilniaus į Kauną dar važinėja išvis. Nes jie nevažinėja į tokius miestus kaip Utena, Alytus, Tauragė, Skuodas, Pakruojis, Pagėgiai, Joniškis, nors geležinkelio bėgiai į juos ateina.
Prieš traukiniui išvykstant stotyje reikėjo pasižiūrėti nuo gegužės 25 d. galioti pradedantį naują tvarkaraštį. Nesunku pastebėti atsirandančius du naujus greituosius elektrinių traukinių reisus iš Vilniaus į Kauną ir atgal.
Dar optimizmo teikia atnaujinami anksčiau nutraukti keleivinių traukinių maršrutai į Šilutę ir Mažeikius.
Skaitinėjant mintis dėl kokio uždelsto pusvalandžio, dar kyla kiek ironiškas klausimas: kur gi taip skubame? Nejaugi pasidarėme tokie pašėlę?
Dėl greičių. Per Vilniaus geležinkelio stoties iešmyną traukiniai „120“ greičiu nevažinės niekada. Pietinį aplinkkelį tiesti reikia, geležinkelio viaduką per jį statyti – taip pat. Kai traukiniui važiuojant darbai geležinkelyje nevyksta, nereiškia tada leisti „80“ ar „120“: juk ten visai neseniai pakeisti bėgiai ir iešmai (tie darbai, kiek pastebėjau, dar nesibaigė), tai tam tikrą traukinių kiekį būtina praleisti „greičiu-25“, vėliau „greičiu-40“ ir t.t.
Stotyse ir traukiniuose švaros ir tvarkos trūksta – tai akis badanti tiesa. Apie tai rašyti ir kalbėti reikia. Nežinia, kodėl LG kartu su transporto policija per mažai priemonių imasi prieš stotyse pasirodančius valkatas, rūkorius, girtuoklius, triukšmadarius, šiukšlintojus... Jei iš Vilniaus į Kauną važiuoti belieka traukiniu, kuris stojinėja „prie kiekvieno stulpo“, tokių asocialių asmenų vagonuose ir peronuose pamatome daug...Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.12, 20:29.
Comment
Comment