Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    It's a Bus. It's a Train. It's Both!

    Štai ko reikia mažai keleivių aptarnaujančiose linijose

    Comment


      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
      It's a Bus. It's a Train. It's Both!

      Štai ko reikia mažai keleivių aptarnaujančiose linijose
      Na ir kuo jis geresnis už paprastą autobusą? Jis tik reikalingas, kad bėgiais kažkas važiuotų. Tokiose linijose paleist paprastų autobusų maršrutą būtų žymiai pigiau.
      Kiek sumąsčiau, tai jis tiktų tik kokiam nors Sibire. Kur pvz. pavasarį automobilių keliai nepravažiuojami.
      Paskutinis taisė AnD; 2008.05.28, 13:25.

      Comment


        Iš Klaipėdos pajudėjo traukiniai į Šilutę ir Vilnių
        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

        Comment


          Parašė AnD Rodyti pranešimą
          Na ir kuo jis geresnis už paprastą autobusą? Jis tik reikalingas, kad bėgiais kažkas važiuotų. Tokiose linijose paleist paprastų autobusų maršrutą būtų žymiai pigiau.
          Kiek sumąsčiau, tai jis tiktų tik kokiam nors Sibire. Kur pvz. pavasarį automobilių keliai nepravažiuojami.
          Begiais vaziuojantis transportas visu pirma geriau tuom, kad yra patikimesnis ir labiau prognozuojamas, nes nestovi kamsciuose, sankryzose prie sviesoforu, nedaro avariju etc.

          Be to, jis bus ekonomiskesnis, nes riedejimui idealiais begiais reikia maziau energijos nei padangoms ant asfalto. Susidevejimas manau irgi atitinkamai mazesnis.

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            Sveiki atsakykite jei galite koks traukiniu srautas (ne vagonais o traukiniais) per diena atkarpoje Palemonas-Gaiziunai ir kitas klausimas : ar vyxta eismas atkarpoje Rokiskis - Sapeliai - Daugpilis krovininiu grupioko kaimas ten prie tos atkarpos sake seniau daug traukiniu praeidavo i LV ir atgal
            eismas tikrai vyksta tarp daugpilio - sapeliu - rokiskio, tiksliai negaliu pasakyt koks, bet manau per diena 2 traukiniai tikrai vyksta

            Comment


              Parašė a_p Rodyti pranešimą
              Begiais vaziuojantis transportas visu pirma geriau tuom, kad yra patikimesnis ir labiau prognozuojamas, nes nestovi kamsciuose, sankryzose prie sviesoforu, nedaro avariju etc.

              Be to, jis bus ekonomiskesnis, nes riedejimui idealiais begiais reikia maziau energijos nei padangoms ant asfalto. Susidevejimas manau irgi atitinkamai mazesnis.
              Bet koks brangus infrastruktūros išlaikymas.

              Comment


                Šiandien parsūtysiau tarnybinę grafikų knygelę iš Rygos, Latvijos geležinkelių. Kaip ne keista, yra traukinių Vilnius - Ryga, Riga- Simferopolis, Riga - Truksavecas grafikai... O taip pat idėti ir Vilniaus stoties grafikai - Vilnius - Šeštokai - Varšava.

                Comment


                  Gal bus kam įdomu pasiskaityti:
                  http://www.budas.lt/?-2014471734

                  "Sekmadienį, lygiai po ketverių metų pertraukos, į Mažeikius atriedėjo pirmasis keleivinis traukinys, keleivius gabenantis maršrutu Šiauliai – Mažeikiai – Šiauliai. Į simbolinį sutikimą sugužėjo minia mažeikiškių, sausakimšai užpildžiusių stoties peroną. "

                  O čia dar šiek tiek įdomenis:
                  http://www.santarve.lt/article/articleview/9657/1/79/
                  "Būti ar nebūti geležinkelio linijai Mažeikiai–Klaipėda per Skuodą? – diskutuoja politikai, verslininkai ir šiaip mažeikiškiai. Nuomonės prieštaringos. Bet visi sutaria – ši linija būtų nuostolinga, o dotuoti neišgali nei savivaldybės, nei Vyriausybė.
                  Realesnė atrodo galimybė Mažeikiams turėti keleivinį traukinį Vilniaus kryptimi – bent iki Šiaulių."

                  Beje, komentaruose labai taikliai pažymėta - kodėl nėra traukinio iš Mažeikių į Ryg? Juk iki pat Lietuvos sienos (iki Rengės) kasdien važiuoja traukinys Ryga - Rengė.
                  Paskutinis taisė 2Pack; 2008.05.28, 20:50.

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Beje, komentaruose labai taikliai pažymėta - kodėl nėra traukinio iš Mažeikių į Ryg? Juk iki pat Lietuvos sienos (iki Rengės) kasdien važiuoja traukinys Ryga - Rengė.
                    Gali būti, kad greitai bus Jei tik viską sutarsiu

                    Comment


                      Traukinys Mažeikiai - Šiauliai nakvoja Bugeniuose... Į juos nuvyksta 22:11, išvyksta 6:10

                      Comment


                        Ir dar - pirmas keleivinis traukinys atvyko į Mažeikius ne prieš savaitę , bet prieš 2 metus - 2006 metų liepą.
                        Nuotrauka iš Ventos (Bugenių) geležinkelio stoties

                        http://s200.photobucket.com/albums/a...=t100_1287.jpg

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Traukinys Mažeikiai - Šiauliai nakvoja Bugeniuose... Į juos nuvyksta 22:11, išvyksta 6:10
                          tai tipo tas traukinys mazeikiu nedavaziuoja ar kaip?

                          Comment


                            Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                            tai tipo tas traukinys mazeikiu nedavaziuoja ar kaip?
                            Bugeniai yra už Mažeikių žiūrint nuo Šiaulių pusės. Todėl ir nakvoja Būgeniuose. Šiaip tai pagalvojau - na gerai , o kodėl negalėtų šis traukinys vežti darbuotojų iš Mažeikių į naftos gamyklą? Dabar važiuoja autobusai.

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Ir dar - pirmas keleivinis traukinys atvyko į Mažeikius ne prieš savaitę , bet prieš 2 metus - 2006 metų liepą.
                              Nuotrauka iš Ventos (Bugenių) geležinkelio stoties

                              http://s200.photobucket.com/albums/a...=t100_1287.jpg
                              Papildysiu.
                              Keleivinis traukinys į Mažeikius važinėjo iki pačios 2006 m. pradžios. Maršrutas buvo ganėtinai "unikalus": iš Vilniaus išvažiuodavo visai įkandin "Pajūriui", Šiauliuose dalį vagonų atkabindavo, į Mažeikius atvyddavo ~23h., neilgai pastovėjęs grįždavo atgal iki Šiaulių. Nuo Šiaulių į Vilnių važiuodavo prikabintas prie naktinio Klaipėda-Vilnius. Šiauliuose atkabinti vagonai ~5:30 į Vilnių išvažiuodavo kaip traukinys Šiauliai-Vilnius.
                              Nuotraukoje užfiksuotas traukinys, kiek suprantu, yra Latvijos geležinkelių. Turistinis traukinys nuo keleivinio skirtasi (kiek per Lietuvą tokių pravažiuoja, net nesužinome).
                              Taip kad keleivinių traukinių važinėjimas į Mažeikius buvo nutrūkęs neilgam. Garai, kad tik tokiam laikui. Žymiai ilgiau keleivinio traukinio nėra į Skuodą, Pagėgius, Tauragę, Alytų, Uteną.
                              Dabar mažeikiečiams reikėtų laukti, kada dyzelino trauknio maršrutas Ryga-Rengė-Ryga būtų pratęstas iki Mažeikių. Veikiantis geležinkelis yra. Sunkiau su maršrutu Mažeikiai-Priekulė-Skuodas-Klaipėda.
                              Paskutinis taisė Vitas; 2008.06.02, 15:29.

                              Comment


                                Kaip jums tokia naujiena? Nesuprantu parašymo "greitasis traukinys" - specialus prekinis traukinys, o gal vagonus kabins prie keleiviniu? Nemanau kad tų krovinių bus tiek daug kad reikės derinti tvarkaraščius ir formuoti naujus sąstatus..
                                2008-06-03 MAXIMA LT kroviniai bus gabenami geležinkeliais
                                MAXIMA LT, UAB ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ pradeda naujo projekto įgyvendinimą - didžiausio prekybos tinklo gaunami į Klaipėdos jūrų uostą kroviniai bus vežami greituoju traukiniu iš Klaipėdos į Vilnių ir atgal.

                                Kaip teigia MAXIMA LT, UAB generalinis direktorius Gintaras Jasinskas, didžiausio prekybos tinklo ir geležinkelių transporto įmonės susitarimas naudingas tuo, jog MAXIMA sandėlius prekės iš Klaipėdos uosto pasieks greičiau bei mažesnėmis sąnaudomis.

                                Be to, krovinių gabenimas geležinkeliais yra ir gerokai ekologiškesnis. Naudojantis geležinkelių transportu yra sunaudojama kone tris kartus mažiau degalų nei vežant krovinius automobiliais.

                                „Optimizuodami krovinių gabenimą ir jų paskirstymą Lietuvoje bei kitose Baltijos šalyse veikiančioms MAXIMA parduotuvėms, ieškome geriausių sprendimų kroviniams gabenti. Todėl tikimės, jog šis naujasis projektas leis efektyviau planuoti mūsų krovinių gabenimą ir prekių paskirstymą sandėliams bei parduotuvėms,“ – sako G. Jasinskas.

                                Generalinio direktoriaus teigimu, svarbiausias MAXIMA siekis – suteikti pirkėjams platų prekių asortimentą, kuris gali būti sudarytas tik tuo atveju, jei prekės laiku pasiekia parduotuves. Manoma, kad šis projektas leis efektyviau greičiau iš uosto gauti prekes į įmonės sandėlius, o iš ten paskirstyti krovinių srautą automobilių transportui, kuris pristatys prekes į visas MAXIMA parduotuves Lietuvoje bei kitose Baltijos šalyse.

                                Numatoma, kad projektui įgyvendinti bus pasitelktas operatorius, kuris organizuos vagonų su jūriniais 20 ir 40 pėdų universaliaisiais konteineriais ir, esant poreikiui, vilkikų su puspriekabėmis, kurie atvežami į Klaipėdos uostą jūrų transportu ar per Mukrano-Klaipėdos perkėlą, gabenimą.

                                Šiuo metu MAXIMA LT, UAB ir bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovai atlieka potencialių krovinių srautų analizę, vertina būtinas technines galimybes. „Lietuvos geležinkelių“ atstovai įsipareigojo sudaryti reikalingus traukinių, kuriais bus gabenami prekybos tinklo gautos prekės, eismo tvarkaraščius.

                                MAXIMA LT iki liepos mėnesio atliks potencialių operatorių analizę. Tikimasi, kad jau vasaros viduryje bus parinktas operatorius ir geležinkeliais bus pradėti gabenti pirmieji MAXIMA LT, UAB gauti kroviniai iš Klaipėdos.



                                Algis Palionis

                                AB”Lietuvos geležinkeliai” atstovas spaudai



                                Comment


                                  Gal kažkas panašaus kaip konteinerinis traukinys "Vikingas". Visokie rinktiniai traukiniai irgi turi nuolatinį važiavimo laiką.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Taikosi į „Lietuvos geležinkelių“ pelną

                                    2008-06-05
                                    Finansų ministerija siekia vos surenkamą valstybės biudžetą papildyti milijonais iš valstybės valdomos bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ uždirbto pelno.

                                    Tačiau tokiai idėjai prieštarauja įmonę valdanti Susisiekimo ministerija, kuri Vyriausybei siūlo tradiciškai atleisti „Lietuvos geležinkelius“ nuo dividendų mokėjimo. Anot šios ministerijos, uždirbtas pelnas jau yra išleistas investicijoms.

                                    „Finansų ministerija siūlo Vyriausybei nedaryti išimčių ir laikytis nustatytos tvarkos, pagal kurią „Lietuvos geležinkeliai“ turėtų sumokėti valstybei dividendus – 40 proc. paskirstytino pelno“, – sakė Finansų ministerijos viešųjų ryšių skyriaus vedėja Giedrė Balčytytė.

                                    Kartu su pervedimais iš rezervų „Lietuvos geležinkelių“ akcininkai šiemet turėtų skirstyti iš viso 388,9 mln. litų pelno. Finansų ministerija siekia, kad 40 proc. šios sumos, arba 155,56 mln. litų, būtų išmokėta valstybei kaip dividendai.

                                    Sprendimą, kaip elgtis su „Lietuvos geležinkelių“ pelnu, Vyriausybė priims šiandien.

                                    Anot susisiekimo ministro Algirdo Butkevičiaus, dėl bendrovės numatomų investicijų apimties ir prisiimtų skolinių įsipareigojimų „Lietuvos geležinkeliai“ ne tik trumpalaikėje, bet ir ilgalaikėje perspektyvoje nebus pajėgūs surinkti pakankamai laisvų lėšų, kurios padengtų apskaičiuotą pelną ir galėtų būti skirtos išmokėti dividendus.

                                    Susisiekimo ministras tvirtino, kad išmokėjus dividendus išsibalansuotų bendrovės pinigų srautai, o tai apsunkintų galimybes tinkamai vykdyti skolinius įsipareigojimus.

                                    Esą tokiu atveju „Lietuvos geležinkeliai“ būtų priversti mažinti investicijas ir persvarstyti galimybes toliau nuostolingai vežti keleivius.

                                    Pernai „Lietuvos geležinkeliai“ uždirbo 133,6 mln. litų grynojo pelno.

                                    2008-2013 metais „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja investuoti 5,658 mlrd. litų, iš jų 1,93 mlrd. litų – savo lėšų.
                                    Į ką LG numato tokias milžiniškas investicijas?

                                    Comment


                                      Vyksta daug "akiai nematomų" darbų, tiksliau daugumai neužkliūnančių: stočių kelių ilginimas, kelių keitimas stotyse (pvz. dabar jau beveik baigti keisti keliai KLASCO teritorijoje, Pauostyje anksčiau pakeisti), liko dar pakeisti daugelį kelių Draugystės, Rimkų stotyse. Bus iš naudo perklojamas ruožas Radviliškis - Pagėgiai - Klaipėda, tenpat baigiamas tiesti optinis kabelis, jis baigiamas tiesti ir Šiaulių - Klaipėdos ruože, čia bus įdiegta automatinė kelio blokuotė, ištisai pakeistos kelios bėgių atkarpos (nes didžioji dalis šio ruožo yra suremontuota tik , o ne pakeista mūsų laikais), automatiškai ir šviesoforai keičiami. Stočių ilginimas Vilniaus - Kybartų ruože, automatinės blokuotės įdiegimas nuo Mauručių(?) iki Kybartų.
                                      Tiltų, viadukų remontai ir rekonstrukcijos.
                                      Skirstymo stočių rekonstrukcija ir t.t.

                                      Keleivinių ridmenų atnaujinimas: galbūt naujų pirkimas šilumvežių, perkami nauji elektriniai ir dyzeliniai traukiniai, ir dar daugiau reikės, kad bent D1 į poilsį išleisti. Didelė dalis krovininių šilumvežių parko modernizuota bei remotorizuota, 34 nauji nupirkti šilumvežiai, bus modernizuoti visi (41) ČME3 manevriniai šilumvežiai. Senus vagonus taip pat naujais reikia keisti.
                                      Dar galima paminėti įvairių pastatų rekonstrukcijas bei statybas.
                                      Nemažai padaryta, bet dar daug reikia padaryti.
                                      Taip padrikai
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Tai yra. Tik nežinau kiek tikslus. Nes vienur rašo, kad du traukiniai per dieną, čia gi vienas.
                                        Aišku, kad traukiniai važinės abiem kryptimis: iš Rygos į Ventspilį ir iš Ventspilio į Rygą. Taip ir padaromi važiavimai "du kartus". Lygiai kaip kai kur skelbiama, kad iš Vilniaus į Kauną elektriniai traukiniai važiuoja 32 kartus
                                        Anonsuojant šių metų vasaros pradžios keleivinių traukinių tvarkaraščio pakeitimą, skelbta, kad atsiras 20 naujų maršrutų. Kiek jų atsirado, palaipsniui sužinojome ...

                                        Kažkada būdavo madinga iš Vilniaus į Kauną išvažiuoti dviem sujungtiems medinukams D1, Kaune jie išsiskirdavo ir į Vilnių grįždavo skirtingais reisais. Tas pats darydavosi iš tarp Radviliškio ir Šiaulių. Todėl iš Šiaulių į Radviliškį keleivinių traukinių gaudavosi daugiau nei iš Radviliškio į Šiaulius.
                                        Paskutinis taisė Vitas; 2008.06.08, 16:47.

                                        Comment


                                          Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                          na ka, ispudziai tiesiai is Lietuvos gelezinkelio traukinio (siuo metu vaziuoju is Vilniaus i Kauna 1). Jokiu pagerejimu per 2 metus nematyti... deja. Vagonai tie patys prirukyti, net nera staliuku ant ko laptopa pasideti (kadangi neseniai teko daug keliauti traukiniais Vokietijoje tai bandau lyginti, bet, deja, viskas LT nenaudai), traukinio greitis... na 1:21 turetu buti iki Kauno, bet per Vilniu, iki pat Pietinio aplinkkelio viaduko vaziavo lygiai 5 min (ten turbut 3 km bus), nors aplink jokiu remonto darbu. Na zodziu su tokiais greiciais tai mums duokdie Smetonos laikus per 10 metu pavyt...

                                          -----------------------
                                          Komfortas - jau sakiau, nieko rimto, traukinys krato kaip mikriukas, tai kaip suprantu visas tas begiu remontas tarp Kauno ir Vilniaus - mitas. Maisto ir karstos kavos traukiny niekas nepardavineja, interneto (WiFi) traukiniuose irgi nera (Vokietijoje tiesa irgi dar ne visuose reisuose buna). Rozeciu laptopam kaip atspejote irgi nerasta...
                                          -------------------------------------
                                          Lietuvai iki Vokietijos dar toli ne vien pagal kilometrus ir kelionės trukmę.
                                          Lietuvoje džiaugiamės, kad keleiviniai traukiniai iš Vilniaus į Kauną dar važinėja išvis. Nes jie nevažinėja į tokius miestus kaip Utena, Alytus, Tauragė, Skuodas, Pakruojis, Pagėgiai, Joniškis, nors geležinkelio bėgiai į juos ateina.
                                          Prieš traukiniui išvykstant stotyje reikėjo pasižiūrėti nuo gegužės 25 d. galioti pradedantį naują tvarkaraštį. Nesunku pastebėti atsirandančius du naujus greituosius elektrinių traukinių reisus iš Vilniaus į Kauną ir atgal.
                                          Dar optimizmo teikia atnaujinami anksčiau nutraukti keleivinių traukinių maršrutai į Šilutę ir Mažeikius.
                                          Skaitinėjant mintis dėl kokio uždelsto pusvalandžio, dar kyla kiek ironiškas klausimas: kur gi taip skubame? Nejaugi pasidarėme tokie pašėlę?
                                          Dėl greičių. Per Vilniaus geležinkelio stoties iešmyną traukiniai „120“ greičiu nevažinės niekada. Pietinį aplinkkelį tiesti reikia, geležinkelio viaduką per jį statyti – taip pat. Kai traukiniui važiuojant darbai geležinkelyje nevyksta, nereiškia tada leisti „80“ ar „120“: juk ten visai neseniai pakeisti bėgiai ir iešmai (tie darbai, kiek pastebėjau, dar nesibaigė), tai tam tikrą traukinių kiekį būtina praleisti „greičiu-25“, vėliau „greičiu-40“ ir t.t.

                                          Stotyse ir traukiniuose švaros ir tvarkos trūksta – tai akis badanti tiesa. Apie tai rašyti ir kalbėti reikia. Nežinia, kodėl LG kartu su transporto policija per mažai priemonių imasi prieš stotyse pasirodančius valkatas, rūkorius, girtuoklius, triukšmadarius, šiukšlintojus... Jei iš Vilniaus į Kauną važiuoti belieka traukiniu, kuris stojinėja „prie kiekvieno stulpo“, tokių asocialių asmenų vagonuose ir peronuose pamatome daug...
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.12, 20:29.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X