Gal kas zinot ar jau vazineja dviaukstis traukinys tarp Kauno ir Vilniaus ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė MininganIs kur jau tokios zinios kad nuostolinga keleivius veziot, jai taip butu tai ir keleiviu neveziotu, manau masrutas tarp Vilniaus ir Kauno keleiviu veziojimo atzvilgiu yra pelningiausias visoje Lietuvoje
Comment
-
Niekas nenori vaziuoti traukiniu del gelezinkeliu kokybes ir greito - jei Lietuvos traukiniai butu geresni ir greitesni, zmones noretu vaziuoti traukiniu, o ne masina. Gal nebus iskart ekonomiskai pelningas, bet tai reikalinga jei Lietuva nori tapti modernia Europos salimi, o ne mazaja Amerika kur negalima vaziuoti be automobiliu.
That is my incredibly profound insight into the situation
Comment
-
Parašė SvajoklisNiekas nenori vaziuoti traukiniu del gelezinkeliu kokybes ir greito - jei Lietuvos traukiniai butu geresni ir greitesni, zmones noretu vaziuoti traukiniu, o ne masina. Gal nebus iskart ekonomiskai pelningas, bet tai reikalinga jei Lietuva nori tapti modernia Europos salimi, o ne mazaja Amerika kur negalima vaziuoti be automobiliu.
That is my incredibly profound insight into the situation
Akivaizdu, jog modernių traukinių investicinės bei eksploatacinės išlaidos yra labai didelės, dėl to tokie geležinkeliai įmanomi tik su sąlyga, jog geležinkelis - brangiausia transporto priemonė, kaip kad vakarų Europoje.
Netikiu, jog Lietuva jau priaugo tam, jog būtų vietos didžiuliam brangaus transporto tinklui. Bet laikas ateis, jau netrukus. Manau 2018-2020 ieji jau bus tas laikas, kai Lietuvoje bus vietos moderniems traukiniams
Comment
-
Dėl dviaukščių tai labai abejočiau, jei ir dabartiniai pustuščiai važinėja, tai kam reikalingi dviaukščiai? Nors aišku būtų labai įdomu.
Manau jei būtų nutiesta moderni linija, arba modernizuota esama tarp VLN ir Kauno, ir jei traukinys nuvažiuotų tą atstumą per kokias 40 min, tai jis taptų pačia populiariausia susisiekimo tarp dviejų miestų priemone. Juk modernūs traukiniai yra viena komfortabiliausių transporto priemonių - mažai triukšmo, mažai vibracijos, didelis greitis. Tad, LG apie tai turėtų labai gerai pagalvoti... ES visada mums gali padėti, reikia tik norėti.
Comment
-
Parašė VarlamasMeier: jeigu gyventoju skaicius mazeja o siandienine infrastruktura labai primityvi kuo remiesi kad po desimtmecio ateis laikas moderniems traukiniams?
Comment
-
Manau, kad tokie traukiniai būtų populiarūs ir dabar. Susidaro užburtas ratas - nėra keleivių, nes mažas greitis ir nekomfortabilūs traukiniai, nieks neperka modernių traukinių, nes nėra keleivių. Kažkaip vis reklamuoja, kad važiuos dabartiniai traukiniai nors per 1 val.10 min,bet pradeda kiauksėti pakelių keleiviai, ir pradeda traukinys stoviniuoti prie kiekvieno stulpo. Tokia politika gal laimima keliasdešimt keleivių, kurie sumoka po porą litų, bet prarandama gal šimtai, kurie mokėtų bent po 10.
Comment
-
Parašė LinasManau, kad tokie traukiniai būtų populiarūs ir dabar. Susidaro užburtas ratas - nėra keleivių, nes mažas greitis ir nekomfortabilūs traukiniai, nieks neperka modernių traukinių, nes nėra keleivių. Kažkaip vis reklamuoja, kad važiuos dabartiniai traukiniai nors per 1 val.10 min,bet pradeda kiauksėti pakelių keleiviai, ir pradeda traukinys stoviniuoti prie kiekvieno stulpo. Tokia politika gal laimima keliasdešimt keleivių, kurie sumoka po porą litų, bet prarandama gal šimtai, kurie mokėtų bent po 10.
Comment
-
Gal ir taip, bet kalbu apie dabartinius elektrinius traukinius, kurie galėtų nuvažiuoti šį atstumą per 1 val.-1 val.5 min. ir tai būtų jau neblogai, tai maždaug grynasis laikas, važiuojant autostrada, neviršijant greičio. Tačiau kliūtimi tampa mažų stotelių keleiviai, kurie pradeda rašinėti prašymus sustoti ten ar ten. Tokiu būdu geležinkelis neišsivaduoja iš absoliutaus priemiesčio statuso. Kaip žinia, toliau važiuojantys keleiviai moka brangiau.
Comment
-
Parašė JohnTokiu atveju reiktu 2 liniju i kiekviena puse: greitos linijos, kurios traukiniai niekur nestotu (ar stotu tik 1-2 stotelese) ir letos, kuri stotu visur. Aisku tam reiktu nutiesti papildomas 2 begiu juostas (dabar tera lyg ir viso 2 t.y. po viena i viena puse) ir rekonstruoti stotis.Parašas :)
Comment
-
Parašė LinasManau, kad tokie traukiniai būtų populiarūs ir dabar. Susidaro užburtas ratas - nėra keleivių, nes mažas greitis ir nekomfortabilūs traukiniai, nieks neperka modernių traukinių, nes nėra keleivių. Kažkaip vis reklamuoja, kad važiuos dabartiniai traukiniai nors per 1 val.10 min,bet pradeda kiauksėti pakelių keleiviai, ir pradeda traukinys stoviniuoti prie kiekvieno stulpo. Tokia politika gal laimima keliasdešimt keleivių, kurie sumoka po porą litų, bet prarandama gal šimtai, kurie mokėtų bent po 10.
Dabar geriausiu atveju gaunasi 30min vienam mieste iki stoties+ tarkim 1.10val traukiniu + ~30min. transportu kitame mieste + laukimo laikas - geriausiu atveju apie 2.5val ... hm geriau jau su atomobiliu tuomet
Comment
-
Parašė evvtsu automobiliu visvien vaziuotu daugelis nes nereik pamirsti kad dazniausiai vaziuojama ne nuo gel. stoties iki gel. stoties o nuo kur reikia iki kur reikia.
Dabar geriausiu atveju gaunasi 30min vienam mieste iki stoties+ tarkim 1.10val traukiniu + ~30min. transportu kitame mieste + laukimo laikas - geriausiu atveju apie 2.5val ... hm geriau jau su atomobiliu tuomet
Comment
Comment