Parašė fow
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Taip, iki Marcinkonių ir toliau lieka trys reisai: rytinis, pietinis ir vakarinis. Tačiau man jau dabar atrodo įdomiai atrodo naujas tvarkaraštis šita kryptimi. Traukiniai išvyks 5:51, 8:23, 10.00, paskui vėl daugiau negu puspenktos valandos langas iki kito traukinio. Atgal iš Varėnos: 5.14, 8.32, 11.18, 12.57, tada vėl beveik penkių valandų langas iki traukinio į Vilnių. Traukiniai arba eina vienas po kito, arba tarpai tarp jų penkios valandos...
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimą... Tačiau man jau dabar atrodo įdomiai atrodo naujas tvarkaraštis šita kryptimi. Traukiniai išvyks 5:51, 8:23, 10.00, paskui vėl daugiau negu puspenktos valandos langas iki kito traukinio. Atgal iš Varėnos: 5.14, 8.32, 11.18, 12.57, tada vėl beveik penkių valandų langas iki traukinio į Vilnių. Traukiniai arba eina vienas po kito, arba tarpai tarp jų penkios valandos...
Rytą intervalai trumpi, vidudienį ilgi, vaakre vėl trumpesni: orientuojamasi į "piką".
Antai ir iš Vilniaus į Kauną darbo dienomis vienas elektrinis traukinys darbo dienomis išvyksta (iki gegužės 24 d.) 10:57h., kitas - tik 14:02h. Tie ilgi internalai (kiek žinau) išnaudojami kelio remontui.
Iš Marijampolės į Kauną dar įdomiau: vienas traukinys išvyks 7:40h, kitas - tik 15:58h. Dar įdomiau gaunasi iš Kazlų Rūdos į marijampolę, kai rytinis važiuoja 6:55 ; 13:16; 13:35; 16:36; 19:30 h.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąArba ryšių laboratorija, arba kelio matuoklis (defektoskopas). Šiaip paskutiniu metu jis iš Latvijos geležinkelių nuomuojamas, bet čia kitas vagonas.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Fow pranežime duota nuoroda į išties gražu video, ten yra daug vaizdų filmuotų Mauručių geležinkelio stotyje, ties 2.27 Jūs galite pamatyti traukinį kuris katik pravažiavo didelę įkalnę prieš pat Mauručių geležinkelio stotį, dėl to jo greitis toks lėtas...
Beje iškur pas estus tie lokomotyvai ties 06.53, šike teik primena USA sd40 arba dash9Paskutinis taisė Miningan; 2008.04.13, 21:35.
Comment
-
Sveiki, sikart rasysiu sveplu tekstu, nes neidiegta lietuviska klaviatura. Atsiprasau is anksto.
Dekoju atsakiusiems i mano klausima del nezinomo LG vagono-rysio laboratorijos.
Kitos naujienos: ka tik grizau is Valstybinio turizmo departamento organizuoto "seminaro" kelioniu agenturu atstovams ir zurnalistams, kurio metu Lietuvos vezejai pristate savo vasaros naujienas. Kaip ir dazniausiai buna, visu dalyviu (flyLAL, airBaltic, TVOU, TKOU, TPOU, LG, KAUTRA, TOKS) pristatymai buvo nykus, nerislus ir nuobodus. Turbut transporto sektoriuje geru praneseju su ziburiu nerasi. Kai kurie isvis buvo be paruostu ppt prezentaciju, o TOKS pranesimas (sorry uz offtopic'a) skambejo mazdaug taip: "nu, turim marsruta i Lvova per Lenkija, karta i menesi, oi, atsiprasau, nu kaip ten, karta i savaite, nu dar turim siuntu skyriu, nuomojam mikroautobusus...".
LG naujienas "tautiniu" stiliumi pristate ju atstovas p. Andrius Petrusis (jei gerai isgirdau). Be pajuokavimu ir nykios ppt prezentacijos pateike keleta naujienu ir istrauku is ilgalaikes strategijos, nors pamirso pamineti naujas Maskvos/Petrapilio-Klaipedos jungtis:
1. Be Klaipedos-Silutes, planuojamas reisas Siauliai-Mazeikiai nuo 2008 05 25
2. Iki 2009 idiegti nauja bilietu rezervavimo sistema vietinio susisiekimo traukiniams
3. Iki 2012 metu idiegti nauja bilietu rezervavimo sistema tarptautinio susisiekimo traukiniams
4. Iki 2020 m. idiegti bendra viesojo transporto bilieta, galiojanti visose antzeminio transporto rusyse (turbut panasiai kaip GeneralAbonement Sveicarijoje).
Buvo kalba ir apie traukini i TVOU. Tiek TVOU atstovas p. Laurinavicius tiek LG atstovas p. Petrusis kalbejo tik apie galimybiu studija, o ne konkrecius planus. Anot pastarojo pranesejo, didziausia problema - bilietu tikrinimas (mat keliones laikas tik 12 minuciu). Juokinga, ar ne?
Mazai pasakydamas konkreciu ir gerai susistemintu dalyku, patare skaityti niura ppt prezentacija, kuri nuolat "begiojo".
Tai tiek. Nepykite uz issipletima.
Comment
-
Man iškilo vienas klausimas. Jei nuo gegužės 25 d. pradės važiuoti daugiau keleivinių traukinių: po papildomą reisą Vilniaus-Ignalinos, Vilniaus-Varėnos, Vilniaus-Stasylų, Kauno-Kybartų, Vilniaus-Kauno maršrutais, du nauji reisai Klaipėda -Šilutė, kasdien važiuos dabar tik Š.S. važiuojantis Šiauliai- Rokiškis ir jeigu, kaip iš naujausio pranešimo supratau, dar prisidės Šiauliai-Mažeikiai, tai ar tikrai užteks turimų riedmenų? Juk jau dabar Vilniaus-Šeštokų-Vilniaus ir Vilniaus-Turmanto-Vilniaus (662/663) (bei Vilnius - Minskas - Vilnius) reisus aptarnauja ne dyzelliniai traukiniai, o lokomotyvų traukiami vagonai. O gal nauji traukiniai ir matrisės bus gautos iki to laiko (ar jau jie gauti?) ? Ar bus dar modernizuojami esami nemodernizuoti riedmenys? Juk LG skundžiasi keleivinių riedmenų trūkumu....
Comment
-
Svetainėje www.litrail.lt jau pasirodė ir nauji Vilniaus - Klaipėdos keleivinių traukinių tvarkaraščiai. Naujasis reisas Nr. 19 Vilnius - Klaipėda iš Vilniaus išvyks 8:40 ir Klaipėdą pasieks 13:47. Traukinys stos: Vievyje, Kaišiadoryse, Jonavoje, Kėdainiuose, Dotnuvoje, Baisogaloje, Radviliškyje, Šiauliuose, Pavenčiuose, Tryškiuose, Telšiuose, Plungėje, Kretingoje ir Giruliuose .
Rytinis traukinys (nr. 18) iš Klaipėdos nuo šiol važiuos su sustojimais Tryškiuose, Pavenčiuose, Baisogaloje ir Dotnuvoje.
Pietinis traukinys iš Klaipėdos išvyks 11:34 ir į Vilnių atvyks 16.15. Važiuos su sustojimais, kuriais dabar važiuoja rytinis traukinys.
Patebėtina, kad gerokai sutrumpėja greitųjų traukinių į ir iš Klaipėdos kelionės laikas. Kelionė į Klaipėdą tetruks 4 val. 33-34 min, o iš Klaipėdos į Vilnių 4 val. 41-42 min.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąMan iškilo vienas klausimas. Jei nuo gegužės 25 d. pradės važiuoti daugiau keleivinių traukinių: po papildomą reisą Vilniaus-Ignalinos, Vilniaus-Varėnos, Vilniaus-Stasylų, Kauno-Kybartų, Vilniaus-Kauno maršrutais, du nauji reisai Klaipėda -Šilutė, kasdien važiuos dabar tik Š.S. važiuojantis Šiauliai- Rokiškis ir jeigu, kaip iš naujausio pranešimo supratau, dar prisidės Šiauliai-Mažeikiai, tai ar tikrai užteks turimų riedmenų? Juk jau dabar Vilniaus-Šeštokų-Vilniaus ir Vilniaus-Turmanto-Vilniaus (662/663) (bei Vilnius - Minskas - Vilnius) reisus aptarnauja ne dyzelliniai traukiniai, o lokomotyvų traukiami vagonai. O gal nauji traukiniai ir matrisės bus gautos iki to laiko (ar jau jie gauti?) ? Ar bus dar modernizuojami esami nemodernizuoti riedmenys? Juk LG skundžiasi keleivinių riedmenų trūkumu....
Kiek į www.litrail.lt sudėta naujo tvarkaraščio, spėjau pamatyti, kad dalies naujų traukinių pravedimas nereikalauja papildomų riedmenų. Antai tvarkaraštis sureguliuotas taip, kad tie patys dyzeliniai traukiniai aptarnaus Radviliškio-Klaipėdos ir Klaipėdos-Šilutės maršrutus. Papildomo riedmens nepareikalaus traukinių pagausėjimas Kauno-Kybartų maršrute.
Comment
-
Dar keisti dalykai dedasi su maršrutu Šiauliai - Rokiškis. Mat jau trejus metus girdžiu kalbas, kad tą reisą nutrauks, ar sutrumpins, o dabar skaitau ir savo akim netikiu, vietoj to, kad traukiniai važiuotų kaip seniau (vieną kartą per dieną darbo dienomis ir du kartus savaitgaliais), dabar kas dien į Rokiškį važiuos du kartuskeista, bet naujienos man asmeniškai - puikios
Comment
-
Gal kas turi informacijos dėl latvių traukinio Ryga - Truskavecas?
LG tinklapyje rašo, kad traukinys "važiuoja atskiru nurodymu", tačiau iš tikrųjų jis nevažiuoja (nuimtas reisas dėl mažo keleivių srauto, brangių Baltarusijos vizų). Galbūt yra tikimybė, kad latviai paleis šį traukinį bent vasaros metu? Vasarą dažnai būna pilnas sąstatas, juolab Baranovičiuose prijungia Minsko - Truskaveco traukinį.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąGal kas turi informacijos dėl latvių traukinio Ryga - Truskavecas?
LG tinklapyje rašo, kad traukinys "važiuoja atskiru nurodymu", tačiau iš tikrųjų jis nevažiuoja (nuimtas reisas dėl mažo keleivių srauto, brangių Baltarusijos vizų). Galbūt yra tikimybė, kad latviai paleis šį traukinį bent vasaros metu? Vasarą dažnai būna pilnas sąstatas, juolab Baranovičiuose prijungia Minsko - Truskaveco traukinį.
O beje, LG tvarkaraštis internete jau papildytas traukiniu Nr. 7/8 Vilnius-Ryga-Vilnius, tiesa, atskiru nurodymu, nes dėl jo galutinai dar nesusitarta. Vis dėl to smagu, kad bus sudaryta galimybė Rygą aplankyti Lentvario gyventojams, kaip ir Klaipėda - Vievio.Paskutinis taisė fow; 2008.04.20, 16:44.
Comment
-
Sužinojau keistą faktą. Pasirodo, jog LG uždarinėja kai kurių gel. stočių kasas. Bent Varėnoje savaitgaliais kasa nedirba. Bilietai pardavinėjami traukiniuose. O konduktoriai nesigėdindami nereikalaujantiems bilietų neduoda (bent jau važiuojantiems trumpais atstumais). Nekeista, kad keleivių vežimas nuostolingas..
Comment
-
Parašė AnD Rodyti pranešimąSužinojau keistą faktą. Pasirodo, jog LG uždarinėja kai kurių gel. stočių kasas. Bent Varėnoje savaitgaliais kasa nedirba. Bilietai pardavinėjami traukiniuose. O konduktoriai nesigėdindami nereikalaujantiems bilietų neduoda (bent jau važiuojantiems trumpais atstumais). Nekeista, kad keleivių vežimas nuostolingas..
Comment
-
Parašė rimantasg Rodyti pranešimąUž dyką galima pravažiuot? Keista
Bet šiaip galima derėtis,arba imti urmu.
Comment
-
Štai ką užtikau internete. Kas norite, sudalyvaukit apklausoje (panašu, kad LG užsakymu):
Artėja vasaros sezonas, o kartu ir turizmo, Jūsų nuomone ar vasaros metu traukinio (Marcinkonys-Vilnius) išvykimo iš Marcinkonių - 17.09 laikas yra tinkamas?
a) Taip, patogus
b) Reikėtų vėlinti
c) Reikėtų paankstinti
d) Man visai nesvarbu
http://www.varena.lt/lt/savaitesklausimas/
Comment
-
LG svetainėje jau paskelbti ir Radviliškio - Šiaulių -Mažeikių traukinių tvarkarščiai. Į Mažeikius iš Šiaulių kasdien važiuos du traukiniai (ryte ir vėlai vakare), dar vienas važiuos iš Radviliškio į Mažeikius (po pietų). Traukinys stos Voveriškiuose, Kužiuose, Kuršėnuose, Papilėje ir Akmenėje.
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąRokiskyje kasa nedirba jau gerus metus, o konduktorius prieina tik traukiniui "susilus", tai mazdaug pries skapiski, bet nevisadaPaskutinis taisė 2Pack; 2008.04.23, 19:42.
Comment
Comment