Vakar klaipedoje maciau idomu reiskini, mazdaug puse septyniu ryto, kai keleiviai jau buvo pradeti laipinti i "pajuri", kuris yra antrame kelyje, pirmu keliu pravaziavo trys sujungti ČME3, po dvieju minuciu dar du... kur ten jie galejo vaziuot? be to tik jiems pravaziavus atvaziavo klaipeda - radviliskis (D1)... tada kaip maciau jie vaziavo kitu keliu, dar trys ar keturi...
Valstybės valdoma bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" 2007m. žymiai pagerino apyvartos ir pelno rodiklius. Tačiau augant sąnaudoms ir daug investuojant, šiemet įmonės finansiniai rezultatai turėtų pagerėti minimaliai.
Preliminariais duomenimis, 2007 m. "Lietuvos geležinkeliai" uždirbo 130 mln. litų grynojo pelno 25 proc. daugiau nei 2006 m., kai grynasis pelnas buvo 112 mln. litų.
Bendrovės pajamos pernai, palyginti su 2006 m., išaugo 16,5 proc. iki 1,407 mlrd. litų, antradienį surengtoje spaudos konferencijoje pranešė "Lietuvos geležinkelių" generalinis direktorius S. Dailydka.
"Šių metų biudžetą prognozavome pernai antrąjį pusmetį, tuomet mūsų požiūris buvo pesimistiškesnis. Pagal dabartines tendencijas manau, kad šių metų įmonės rezultatai tikrai nebus prastesni už pernykščius, o gal net ir šiek tiek geresni. Kiek, kol kas negaliu pasakyti - gal 5-6 proc.", - sakė "Lietuvos geležinkelių" vadovas.
2007 m,. "Lietuvos geležinkeliai" investavo apie 419 mln. litų, arba 28 proc. daugiau negu užpernai, kai investicijos buvo 327 mln. litų. Krovinių, iš kurių gauna apie 90 proc. pajamų, "Lietuvos geležinkeliai" 2007 m. pervežė 53,5 mln. tonų - 6,6 proc. daugiau negu prieš metus. Tuo tarpu keleivių vežimas smuktelėjo 16 proc. iki 5,2 mln. žmonių. 2008 m. valstybė yra numačiusi apie 26 mln. litų kompensacijoms už nuostolingą keleivių vežimą.
S.Dailydkos teigimu, šiemet "Lietuvos geležinkeliai" sieks, kad keleivių srautai padidėtų - bus atnaujinama infrastruktūra, traukinių parkas, dažninami maršrutai, jų daugės.
Šiandien delfi.lt rašo, kad dar šiemet LG planuoja paleisti 20 naujų keleivinių maršrutų. Gal kas žino konkrečiau kokių..? Na, jau neabejoju, kad bus atnaujintas keleivinių traukinių eismas Klaipėdos - Šilutės ruože, bet įdomu dėl kitų. Gal tai bus daugiau jau esamų maršrutų reisų tankinimas?
Vakar klaipedoje maciau idomu reiskini, mazdaug puse septyniu ryto, kai keleiviai jau buvo pradeti laipinti i "Pajūrį", kuris yra antrame kelyje, pirmu keliu pravaziavo trys sujungti ČME3, po dvieju minuciu dar du... kur ten jie galejo vaziuot? be to tik jiems pravaziavus atvaziavo Klaipėda - Radviliškis (D1)... tada kaip maciau jie vaziavo kitu keliu, dar trys ar keturi...
Dažnai sukabintų šilumvežių junginį pamatau geležinkelio linijoje Kaunas-Jiesia-Rokai-Palemonas.
Uždarius Kauno tunelį, padidėjo apkrovimas linijoje Palemonas-Kauno hidroelektrinė-Rokai-Jiesia (per HES-ą).
Bėgiai čia vieni, prasilenkimas - tik Rokų stotyje, tai šilumvežiams iš Kauno depo į Palemoną pavieniui važinėti galimybių mažiau negu buvo iki vasario 1 dienos, tai nestebina jų suskabinimas ir važiavimas kartu .
Jei tikėsime „Delfio“ straipsniu „Traukinių daugės, bilietai brangs“, AB "Lietuvos geležinkeliai mėgstantiems keliauti traukiniais šiemet žada 20 naujų vietinių maršrutų.
20 naujų maršrutų išvardinti netaip lengva. Nebent sutrumpintą vieno maršruto reisą skaityti atskiru maršrutu (kaip iš Vilniaus link Gardino – iki Marcinkonių, Varėnos, Valkininkų, Rūdiškių).
Tai kokie gi tie straipsnyje minimi 20 naujų vietinių maršrutų keleiviniais traukiniais?
Norėčiau, kad nemaišytume dviejų dalykų. Maršrutas ir reisas.
Maršrutas tai yra transporto priemonės kelias nuo vieno taško iki kito, o reisas - maršrutu važiuojančių transporto priemonių skaičius.
Todėl ne veltui Vilniaus gelež. sortyje pranešant kai kurių traukinių išvykimo laiką sakoma, pvz.: "Traukinys nr.656 važiuojantis maršrutu Vilnius - Turmantas". Tuo pačiu maršrutu gali važiuoti ne vienas traukinio reisas.
Šiuo atveju, manau, kad LG šneka būtent apie 20 naujų reisų, ne maršrutų.
pradėti Vilniaus - Kauno geležinkelio linijos modernizavimą, leisiantį išvystyti keleivinių traukinių greitį iki 160 km/h, prekinių traukinių - iki 120 km/h;
baigti tiesti šviesolaidines skaitmenines linijas IX B ir IX D Kretos transporto koridoriuose ir modernizuoti automatinį telefono ryšį, sujungiant šias linijas su kaimyninių šalių komunikacijų tinklais;
pradėti dviejų lygių pervažų įrengimą Vilniaus - Kauno linijoje (IX Europos transporto koridorius);
modernizuoti uosto ir geležinkelių transporto sąveiką (IX B koridoriaus jungtis su Kalipėdos valstybinių jūrų uostu) pertvarkant Klaipėdos valstybinio jūrų uosto šiaurinės ir pietinės dalies geležinkelius;
parengti svarbiausių geležinkelio ruožų elektrifikavimo koncepciją, o jos pagrindu - geležinkelių elektrifikavimo programą.
2006 - 2013 metais:
parengti geležinkelio linijos "Rail Baltica" nuo Kauno iki Lietuvos - Latvijos sienos europinio standarto projektą;
modernizuoti Kaišiadorių - Klaipėdos ir Kauno - Kybartų geležinkelio linijas, kad keleiviniai traukiniai pasiektų 160 km/h, o prekiniai traukiniai - 120 km/h greitį;
elektrifikuoti IX transporto koridoriaus linijas Kena - Vilnius ir Kaunas - Kybartai;
nutiesti europinio standarto geležinkelio liniją nuo Lietuvos - Lenkijos sienos iki I ir IX transporto koridorių sankirtos ir sukurti multimodalinio transporto mazgą.
Iki 2025 metų:
nutiesti europinio standarto geležinkelio liniją nuo Kauno iki Lietuvos - Latvijos sienos;
elektrifikuoti Kaišiadorių - Klaipėdos geležinkelio liniją (IX transporto koridorius).
Svarbus žingsnis taršos mažinimo kryptimi - geležinkelio elektrifikavimas. Tai labai svarbu saugant gamtą, einant į Europos Sąjungą. Jau dabar, gelbstint Europos valstybių investicijoms, tvarkoma signalizacija, telekomunikacijos sistema. Kitas žingsnis bus elektrifikacija. Šis darbas jau numatytas. Dabar elektrifikuotas tik 122 km geležinkelio ruožas. Kitas nusitęs iki Šiaulių. Pagerės ne tik gamtosauga. Elektrifikavimas išspręstų sanitarijos, vagonų išlaikymo klausimus.
Jei tikėsime „Delfio“ straipsniu „Traukinių daugės, bilietai brangs“, AB "Lietuvos geležinkeliai mėgstantiems keliauti traukiniais šiemet žada 20 naujų vietinių maršrutų.
20 naujų maršrutų išvardinti netaip lengva. Nebent sutrumpintą vieno maršruto reisą skaityti atskiru maršrutu (kaip iš Vilniaus link Gardino – iki Marcinkonių, Varėnos, Valkininkų, Rūdiškių).
Tai kokie gi tie straipsnyje minimi 20 naujų vietinių maršrutų keleiviniais traukiniais?
Speju, kad cia kaip panasiai kaip su Ryanair arba FlyLAL - pirma uzdaro marsruta, o po puses metu skalambija apie naujienas is pvz. Kauno i Liverpuli. Bullshitinis marketingas.
AB „Lietuvos geležinkeliai“ Mindaugo 12/14, 03603 Vilnius (įm. kodas 110053842) skelbia nenaudojamų keleivinių vagonų pardavimo viešą aukcioną. Parduodami nenaudojami 17 vnt. dyzelinių traukinių vagonų ir 4 kompl. vežimėlių KVZ-CNII-1M. http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...202557F3II10O0
Šiandien delfi.lt rašo, kad dar šiemet LG planuoja paleisti 20 naujų keleivinių maršrutų. Gal kas žino konkrečiau kokių..? Na, jau neabejoju, kad bus atnaujintas keleivinių traukinių eismas Klaipėdos - Šilutės ruože, bet įdomu dėl kitų. Gal tai bus daugiau jau esamų maršrutų reisų tankinimas?
Kol kas naujienu tiksliu nedaug, dar ruosiamas LG bukletas, reklamuosiantis naujus marsrutus nuo geguzes 25 d.
Patvirtintos kol kas tokios naujienos:
I Sankt Peterburga - kasdien
I Klaipeda - trecias, papildomas traukinys, vyksiantis dienos metu, suderintas persedimui i tarptautinius traukinius (ko gero skirtas pagerinti sveciu is NVS susisiekima su Palangos kurortu)
I Kijeva - prikabinami LG vagonai
I Simferopoli - LG formavimo traukinys
Del Rygos dar svarstoma.
Nežinau, kiek tiesa, kiek ne. Bet teko girdėti (iš neoficialių šaltinių), kad taip pat ketinama sutrumpinti kelis reisus (manau, ir taip aišku kokius). Įdomu, kiek tai yra tiesa..? Nes tuo teiginiu labai suabejojau, žinodamas, kad rinkimai netoli...
Tiesa, neseniai išgirdau, kad šiemet Susiekimo ministerija skyrė 25 mln. litų nuostolingų vietinių maršrutų kompensavimui. Tai jau pažanga, nes ankstesniais metais tekompensuodavo 4-8 mln. Lt.
Kol kas naujienu tiksliu nedaug, dar ruosiamas LG bukletas, reklamuosiantis naujus marsrutus nuo geguzes 25 d.
Patvirtintos kol kas tokios naujienos:
I Sankt Peterburga - kasdien
I Klaipeda - trecias, papildomas traukinys, vyksiantis dienos metu, suderintas persedimui i tarptautinius traukinius (ko gero skirtas pagerinti sveciu is NVS susisiekima su Palangos kurortu)
I Kijeva - prikabinami LG vagonai
I Simferopoli - LG formavimo traukinys
Del Rygos dar svarstoma.
Tiesa, Dailydka interviu Lietuvos radijui (galėčiau jį prikabint, bet neišeina, per didelė apimtis turbūt) aiškiai pasakė - ketiname paleisti dvidešimt naujų VIETINIŲ maršrutų. Arba jis pats susvėlė...
Būtų tikrai gerai, jei tie traukiniai iš Lietuvos į Ukrainą važiuotų per Lenkiją.
Reikalinga tranzitinė Baltarusijos viza ir dar galimos problemos kertant Baltarusijos sieną - nieko gero.
Comment