Parašė LT-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąBet peršasi mintis, kad dar kokiu pusvalandžiu galima sumažinti važiavimo laiką...
Comment
-
Tikrai manau kad būtų laikas čia padaryti geležinkelių subforumą„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Jėga !!!
P.S. O gal padarysi taip kad būtų nuoroda ir iš pagrindinio forumo puslapio, pvz. kaip kad yra Sportas bei Visuomenė ir Ūkis, po "Prospektu" ?Paskutinis taisė Taut.; 2008.01.27, 17:25.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠiandien mačiau traukini (berods i Maskvą), kurio vagonai buvo nudažyti sidabrine spalva su raudona juosta per langus. Tai čia nauja LG dažymo schema ? Ir ar visus keleivinius perdažys taip, nes atrode tai geriau nei ta gelsva senoji spalva.
Comment
-
Gal vertėtų pagaliau apsistoti ties viena dažymo schema? Nes dabar kas penkis metus vis kitaip dažo. Jau dalis vagonų naujai nudažyta, bet kiti pagal seną schemą dar dažais kvepia, tai važinėsis kelis metus visokie. Nauja schema visai nieko, bet ankstesnė šiltesnė, jei šviesu ir švarūs vagonai, tai gerai atrodė. Gal žinai kaip BS'us dažys? Ir kodėl TEP70 po kapitalinio nenudažė pagal naują schemą?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGal vertėtų pagaliau apsistoti ties viena dažymo schema? Nes dabar kas penkis metus vis kitaip dažo. Jau dalis vagonų naujai nudažyta, bet kiti pagal seną schemą dar dažais kvepia, tai važinėsis kelis metus visokie. Nauja schema visai nieko, bet ankstesnė šiltesnė, jei šviesu ir švarūs vagonai, tai gerai atrodė. Gal žinai kaip BS'us dažys? Ir kodėl TEP70 po kapitalinio nenudažė pagal naują schemą?
Comment
-
Ir dar vienas klausimėlis, LT-1 gal atsakysi, prie kurių traukinių kabinami bagažo vagonai ? Nes jau kažkaip labai seniai nesu mates traukinio su bagažo vagonais, bet šiandien irgi užmačiau pora naujai perdažytų
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNauja schema visai nieko, bet ankstesnė šiltesnė, jei šviesu ir švarūs vagonai, tai gerai atrodė.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTEP70-0347 spalva man nepatinka, o TEP70-0335 visai neblogai atrodo.
0335: http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=40123&LNG=EN
0347 foto neradau, bet o jis kitaip atrodo ?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIr dar vienas klausimėlis, LT-1 gal atsakysi, prie kurių traukinių kabinami bagažo vagonai ? Nes jau kažkaip labai seniai nesu mates traukinio su bagažo vagonais, bet šiandien irgi užmačiau pora naujai perdažytų
Man tai senoji nepatiko, dabar ta pilka spalva tarsi modernumo prideda.Prasčiausiai su senosiomis spalvomis mano nuomone atrodo TEP70, kažkaip visiškai netinka jam toks dažymas.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąSpalvų neskiri?
Comment
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąnu jei gerai supratau, vienas is ju daugiau i geltonuma
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąTarpukary buvo planuota įdiegti ir automatricas (automotrisas):
http://foto.terpe.lt/inkelti/2008012...rica%20MAN.jpg
Comment
-
Truputis naujienų
„Lietuvos geležinkeliai“ už beveik 173 mln. Lt modernizuos radijo ryšius
Rasa Lukaitytė, 2008 sausio mėn. 29 d. 15:55
Dviejų tarptautinių įmonių „Nortel“ ir „Belam“ konsorciumas, laimėjęs tarptautinį konkursą, už 50,5 mln. eurų (172,6 mln. Lt – DELFI) per pustrečių metų modernizuos „Lietuvos geležinkelių“ radijo ryšius.
„Lietuvos geležinkeliai“ šiuo metu naudoja Europos Sąjungos reikalavimų neatitinkančią radijo ryšio sistemą, kuria traukinių tvarkdariai bendrauja su kiekvieno traukinio mašinistu.
„Šiuo metu naudojame senovišką sistemą. Nelabai gerai, kad mes ją naudojame, nes sistema neatitinka darniųjų Europos standartų, dėl to mūsų jau prašė nebenaudoti“, – DELFI sakė „Lietuvos geležinkelių“ Geležinkelių infrastruktūros direkcijos Ryšių skyriaus viršininkas Laisvydas Rudžianskas.
Bendrovės „Nortel“ pranešime spaudai rašoma, kad pagal sutartį GSM-R radijo ryšio sistema bus įdiegta ilgesniame nei 1563 kilometrų ruože (beveik 88 proc. Lietuvos geležinkelių).
Tai pirmasis GSM-R sistemos diegimo projektas Baltijos šalyse. Projekto vykdymą iš dalies finansuos ES Sanglaudos fondas.
„Sukursime modernią ir visiškai patikimą bevielę geležinkelių komunikacijų sistemą. Ji bus taikoma greitaeigiams vietiniams bei tarptautiniams traukiniams“, – bendrovės pranešime spaudai cituojamas „Nortel“ Rytų Europos rinkos prezidentas Sorin Lupu.
Anot pranešimo, „Nortel“ yra sudariusi valstybines GSM-R diegimo sutartis su Austrija, Prancūzija, Vokietija ir Jungtine Karalyste, taip pat sutartis Alžyre, Kinijoje, Čekijoje, Italijoje, Indijoje, Slovakijoje, Ispanijoje, o nuo šiol ir Lietuvoje.Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
Comment