Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar būtų idomu sužinoti ar tebenaudojama Pakruojo atšaka.
    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

    Comment


      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      Jonava - Rizgonys. Ji privati, ar priklauso LG? Kas ja kaip dažnai vežama, kokie greičiai bei kelio būklė? Ar apskritai Rizgonių stotis yra veikianti?
      Kiek žinau ta linija yra naudojama Rizgonių karjero reikmėms.
      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

      Comment


        Parašė Himleris Rodyti pranešimą
        Dar būtų idomu sužinoti ar tebenaudojama Pakruojo atšaka.
        Naudojama. Nuo ankstyvo pavasario iki velyvo rudens (o siek tiek ir ziemos metu) intensyviai gabenama dolomito skalda - apie 200 vag. per para.

        Comment


          Aišku, dėkui
          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Šeštokai - Alytus - privažiuojamasis kelias, tik krovininis eismas, paprastai Alytuje stovi TEM2, kuris į Šeštokus traukia traukinį naktį.
            Švenčionėliai - Utena - privažiuojamasis kelias, tik krovininis eismas
            Rimkai - Gargždai - privatus privažiuojamais kelias - priklauso UAB "Gargždų geležinkeliai", didelis lokomotyvų parkas, pagrinde TGM4. Šios įmonės lokomotyvai dirba ne tik Lietuvoje, bet ir Rygoje.

            Tiek trumpai ką aš žinau...
            Kokie kiekiai tarp Alytaus ir Šeštokų pervežami? Tik TEM2 ten važiuoja? Iš Kauno rinktinis traukinys nevažiuoja?

            Koks intensyvumas tarp Utenos ir Švenčionėlių? TEM2, M62?

            "Gargždų geležinkeliai" savo nugabeno lokomotyvus į Rygą, ar ten pirko vietinius? Kur jie ten dirba?
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Šeštokai - Alytus.
              Greitis 40 km/h.

              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Kretinga - Skuodas. Kaip dažnai šiuo keliu vežami ir kokie kroviniai? Kokia kelio būklė (girdėjau labai prasta) ir koks leistinas greitis? Kokio stotys pakeliui į Skuodą (Darbėnai?) ir ar jos atlieka kokias nors operacijas?
              Greitis nuo Kreingos iki Darbėnų ir Darbėnuose 15km/h, Darbėnai-Skuodas 25km/h, bet ilga atkarpa 15km/h. Ten tarp bėgių girdėjau, kad jau skruzdelynai atsirado...
              Pagrindinis eismas nuo Kretingos iki Darbėnų, Darbėnuose yra akmens skaldykla, tai skalda gan intensyviai vežama geležinkelių remontui ir tiesimui, o į ten akmenys. Dažniausiai važiuoja kretingos manevrinis lokomotyvas ČME3. Būna ir M62 kai kelininkai intensyviau dirba, į parą po kartą ar kelis važiuojama, bet tubūt tik sezono metu taip. Iki Skuodo daug rečiau važiuojama, gal kartą ar du į savaitę, ir turbūt labai nereguliariai per metus, kroviniai: grūdai, trąšos, akmens anglis, o važiuoja tas pats Kretingos manevrinis. Tarp darbėnų ir Skuodo dar berods buvo Medininkų stotis, kaip ten dabar atrodo, ir kaip atrodo geležinkelis iki Latvijos nežinau. Kažkada buvo pilnavertis ruožas, ir dyzeliukai 100km/h lakstė.


              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Švenčionėliai - Utena. Taip pat - kaip dažnai, kokie kroviniai vežami, kokia kelio būklė ir koks traukinių leistinas greitis?
              Greitis 60km/h su apribojimu keliose vietose iki 25km/h.

              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Jonava - Rizgonys. Ji privati, ar priklauso LG? Kas ja kaip dažnai vežama, kokie greičiai bei kelio būklė? Ar apskritai Rizgonių stotis yra veikianti?
              Greitis 25km/h (ir stotyje).

              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Rimkai - Gargždai. Kas naudoja šią liniją? Klausimai būtų tokie patys kaip ir kitiems išvardintiems ruožams.
              Vežamas cementas ir atrodo skalda iš Rimkų stoties į Gargždus. Girdėjau, kad anksčiau intensyviai buvo vežama netoliese išgaunama nafta. "Gargždų geležinkeliai"ptarnauja ir privažiuojamuosius kelius į rytus nuo Klaipėdos-Gargždų tarpstočio (iš Rimkų): naujają PET gamyklą, rapsų perdirbimo gamyklą, pusvagonių iškrovimo estakadą.
              Paskutinis taisė Eimantas; 2008.01.21, 13:22.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Ačiū už info, Eimantai. Bet tikiuosi, gal dar iš ko nors daugiau info bus . Nu taip, "neblogi" greičiai sakyčiau...
                Nu girdėjau, kad Kretingos - Skuodo linija apleista, bet kad taip... 15 km/h - tai čia gi bėgte gali aplenkt traukinį. Peršasi išvada, kad tame ruože neatliekami netgi einamieji kelio darbai?
                O Šeštokų - Alytaus ruože maniau, kad bent 50 km/h traukia, jei ten nemažai krovinių veža. Bet tai taip išeina, kad irgi kelio būklė nekokia (nors pravažiuojant teko matyt, kad vos ne kas antras pabėgis pažymėtas kaip keistinas).
                Beje, kas rūpinasi "Gargždų geležinkelių" infrastruktūra (kelynu ir pan.)? Ta pati įmonė?

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Kokie kiekiai tarp Alytaus ir Šeštokų pervežami? Tik TEM2 ten važiuoja? Iš Kauno rinktinis traukinys nevažiuoja?

                  Koks intensyvumas tarp Utenos ir Švenčionėlių? TEM2, M62?

                  "Gargždų geležinkeliai" savo nugabeno lokomotyvus į Rygą, ar ten pirko vietinius? Kur jie ten dirba?
                  Jei kalbeti apie Sestoku - Alytaus ruoza, tai ji aptarnauja tik Alytaus stoties manevrinis silumvezis. Paprastai tai TEM-2, o tam tikrais momentais, padidejus kroviniu kiekiui, skiriamas M-62. Krovinius, skirtus Alytui, kasdien atveza Palemono - Sestoku rinktinis traukinys (2M-62). Esant didesniam kroviniu kiekiui, juos is Palemono atveza papildomai paskiriamas traukinys (M-62 arba 2M-62). Kroviniu kiekiai i Alytu nera mazi.
                  Svencionelių - Utenos ruoza atarnauja Svencioneliu stoties silumvezis ČME-3. I Utena kroviniai vezami ne dazniau kaip karta i para. Kroviniu ten vaziuoja nedaug.
                  O del Gargzdu tai ne ka tepaskysiu, nes tuo niekada nesidomejau..
                  Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.21, 16:19.

                  Comment


                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

                    "Gargždų geležinkeliai" savo nugabeno lokomotyvus į Rygą, ar ten pirko vietinius? Kur jie ten dirba?
                    Labai jau smalsus esi) Nugabeno savo. Dirba Rygos uoste, Bolderaja rajone Numerių neprisimenu, bet jei reikia, atkasčiau. Jei ten dirba kitu pavadinimu

                    Comment


                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                      Ta publikacija pasirodė iš tikrųjų psalio mėn, Neries žurnale, kaip užsakomasis straipsnis.
                      Kitas įdomi diskusijų tema. Privažiuojamosios linijos. Sudomino šįkart jos.
                      Šeštokai - Alytus. Koks traukinių (kitokie, be krovininių čia nevažiuoja) greitis šiuo ruožu, koks apkrovimas, kelio būklė, kiek reisų per dieną, kas daugiausia vežama? Beje, kiek žinau, šia linija krovinininis sąstatas iš Alytaus išvažiuoja apie 19.50 val. (kasdien?). Beje, anksčiau berods buvo šioje linijoje dar ir Mergalaukio stotis ( o gal ir Krosnos?) Gal apie ją kas nors ką nors daugiau žino?
                      Kretinga - Skuodas. Kaip dažnai šiuo keliu vežami ir kokie kroviniai? Kokia kelio būklė (girdėjau labai prasta) ir koks leistinas greitis? Kokio stotys pakeliui į Skuodą (Darbėnai?) ir ar jos atlieka kokias nors operacijas?
                      Švenčionėliai - Utena. Taip pat - kaip dažnai, kokie kroviniai vežami, kokia kelio būklė ir koks traukinių leistinas greitis?
                      Jonava - Rizgonys. Ji privati, ar priklauso LG? Kas ja kaip dažnai vežama, kokie greičiai bei kelio būklė? Ar apskritai Rizgonių stotis yra veikianti?
                      Rimkai - Gargždai. Kas naudoja šią liniją? Klausimai būtų tokie patys kaip ir kitiems išvardintiems ruožams.
                      Iš praeities prisimenu dar vieną traukinių kategoriją: keleiviniai-prekiniai. Keleivinių ir prekinių hibridas (rusiškai „gruzopassažirskije“). Kiek žinau, tokių numeriai prasidėdavo devyniuke. Lietuvoje tokiai kategorijai priklausė iš Panevėžio važinėdavę siaurukai. Nuo 1967 iki 1972 metų vienas toks „hibridinis“ traukinys važinėdavo tarp Alytaus ir Šeštokų. Iš Alytaus išvykdavo valanda po ankstyvojo dyzeliuko į Kauną, į Šeštokus važiuodavo kaip greitasis, atgal grįždavo stoviniuodamas visose stotelėse, į Alytų žmones atveždavo ~7 h. ryto. Tik 1972m. rudenį šitą traukinį pakeitė „dyzeliukas“ Kaunas-Alytus, iš Kauno išvykdavęs 3-4h. (dar naktį), iš Alytaus ~ 7:30 h.
                      Kiek pastebėjau, Alytaus-Šeštokų-Alytaus keleivinis-prekių traukinys (tokiu jis buvo įvardintas stotelėse buvusiuose tvarkaraščiuose) susidarydavo iš garvežio (dar ne šilumvežio), ko gero – iš manevruodavusio Alytaus geležinkelio stotyje, tuomet dar senojoje, buvusioje gardino gatvėje, ir keleto (neprisimenu kelių) senoviškų vagonų siaurais langais ir medinukais krėslais viduje, o kai kada papildomai prisikabindavo keletą prekinių vagonų.
                      Sunkoka apie keleivinių-krovininių kategorijos traukinius būtų kalbėti dabar, bet ne vienam tikriausiai atrodo, kad kai kuriose geležinkelio atkarpose tokie praverstų. Žinoma, atsiras pasiteisinimų, kodėl tokie negalimi. Nors ko gero keletą keleivinių vagonų (1-2-3) galėtų prisikabinti šilumvežis, kelis prekinius vagonus pastoviu laiku tempiantis iš Klaipėdos į Šilutę ar Skuodą, iš Šiaulių į Tauragę ar Pagėgius, iš Šeštokų į Alytų, iš Radviliškio į Pakruojį, iš Švenčionėlių į Uteną ...
                      Šilumvežis ir vienas keleivinis vagonas – tokį sąstatą 1992 metais Latvijoje mačiau važiuojantį Latvijoje maršrutu Ryga-Jelgava-Meitenė (pasienio su Lietuva stotis).Jelgavoje dar esu matęs iš 2M62 šilumnežio ir dviejų keleivinių vagonų sudarytą traukinį Jelgava-Krustpils. Latvijoje keleivinių-prekinių kategorijai priklausantis traukinys taip pat važinėjo maršrutu Liepaja-Priekulė-Vainiuodė (vėl pasienio stotis).
                      Sovietiniais laikas keletas keleivinių vagonų galėjo būti kabinama prie pašto-bagažo traukinių. Prie vieno tokio „počtovy-bagažnyj“ Maskva-Kaliningradas keleiviniai vagonai važiuodavo tarp Vilniaus ir Kaliningrado.

                      Comment


                        Tarpukary buvo planuota įdiegti ir automatricas (automotrisas):
                        http://foto.terpe.lt/inkelti/2008012...rica%20MAN.jpg
                        Paskutinis taisė Romas; 2009.08.29, 19:26. Priežastis: 2048 px plotis per didelis

                        Comment


                          LT-1: man susidarė įspūdis, kad LG keleivinių traukinių eismo tvarkaraščius iš esmės keičia gan dažnai, t.y. dažniau, nei du kartus per metus. Kiek žinau, dauguma Europos geležinkelio bendrovių juos reguliariai keičia tik du kartus - gruodžio pradžioje ir gegužes pabaigoje. Ar yra kokia nors tiksli keitimo schema LG? Ačiū

                          Comment


                            Parašė fow Rodyti pranešimą
                            LT-1: man susidarė įspūdis, kad LG keleivinių traukinių eismo tvarkaraščius iš esmės keičia gan dažnai, t.y. dažniau, nei du kartus per metus. Kiek žinau, dauguma Europos geležinkelio bendrovių juos reguliariai keičia tik du kartus - gruodžio pradžioje ir gegužes pabaigoje. Ar yra kokia nors tiksli keitimo schema LG? Ačiū
                            Kiekvienu metu birzelio pradzioje ivedamas naujas grafikas, sudarytas pagal naujausius poreikius - t.y. jame numatomas ateinantiems metams butinas traukiniu (tiek keleiviniu, tiek krovininiu) skaicius. Pirmiausia grafike buna "uzdedami" keleiviniai traukiniai, o paskui tarp ju ikomponuojami prekiniai. O siaip grafikas istisus metus nuolat koreguojamas. Tai butina del ivairiu aplinkybiu: laikinai grafikas pakeiciamas tik tam tikru dideliu infrastrukturos remonto darbu metu (pvz dvikeliame tarpstotyje eismui uzdaromas vienas is 2 keliu), keiciamas grafikas padidinus (sumazinus) kurio nors ruozo greiti, grafike ivedami papildomi traukiniai ir t.t.

                            Comment


                              Ačiū. Vadinasi esminis keitimas tik kartą per metus. Pasirodė, kad dažniau, bet matyt čia buvo atskiri tam tikrų reisų pakeitimai. Bet kodėl jų nekeičia tomis pačiomis datomis, kaip ir likusi Europa? Ar todėl, kad mūsų geležinkelio tinklas susietas su NVS šalių? Bet kodėl tuomet latvių LDZ keičia Europos stiliumi?

                              Comment


                                Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                                Tarpukary buvo planuota įdiegti ir automatricas (automotrisas):
                                http://foto.terpe.lt/inkelti/2008012...rica%20MAN.jpg
                                Linksma - Per 70 metų greičiai nepasikeitė Valio Lietuvos geležinkelių sistemai
                                Paskutinis taisė Romas; 2008.02.05, 21:01. Priežastis: Per didelė nuotrauka
                                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                Comment


                                  Parašė fow Rodyti pranešimą
                                  Ačiū. Vadinasi esminis keitimas tik kartą per metus. Pasirodė, kad dažniau, bet matyt čia buvo atskiri tam tikrų reisų pakeitimai. Bet kodėl jų nekeičia tomis pačiomis datomis, kaip ir likusi Europa? Ar todėl, kad mūsų geležinkelio tinklas susietas su NVS šalių? Bet kodėl tuomet latvių LDZ keičia Europos stiliumi?
                                  Tiesa pasakius nezinau kaip keiciami europos stiliumi O latviai irgi esmini keitima daro kaip ir mes, nes juk grafikas turi buti glaudziai susijes ir su kaimyniniu saliu grafiku. Pvz. kad grafike numatyti traukini Kaliningradas - Maskva ar Vilnius - Maskva, turi buti viskas suderinta su Rusijos, Baltarusijos gelezinkeliais ir t.t. Taip pat turi buti suderintas ir mases prekiniu traukiniu kursavimas, tik cia jau paprasciau, nes vaziavimo grafikas buna numatytas tarp 2 dideliu skirtymo stociu (pvz. Vaidotai - Molodecno, radviliskis - Jelgava ir t.t.). Nors yra ir specialiu prekiniu traukiniu (pvz. konteinerinis traukinys "Vikingas"), kuriu vaziavimas taip pat derinamas su visu valstybiu, per kurias vaziuoja minetas traukinys,gelezinkeliais.

                                  Comment


                                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                    ...juk grafikas turi buti glaudziai susijes ir su kaimyniniu saliu grafiku...
                                    Nezinau kaip is kitu latvijos miestu, bet is Rygos i/per Lietuva nera ne vieno kelevinio traukinio...

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      Nezinau kaip is kitu latvijos miestu, bet is Rygos i/per Lietuva nera ne vieno kelevinio traukinio...
                                      Tavo tiesa, po Riga-Truskavets traukinio atšaukimo beliko vienintelis - Vilnius-Daugpilis-Rezekne-Petrapilis, jungiantis Lietuvą ir Latviją.
                                      Jis stoja Daugpilyje ir Rezeknėj ir berods Karsavoj (siena su Rusija), galima įsigyti bilietus ir iki šių stočių. Iki Petrapilio dažniausiai prikabinamas ir vienas sėdimasis vagonas.

                                      Comment


                                        Netkreipiau dėmesio kokioje stadijoje rekonstrukcija dabar...

                                        P.S. vakar važiavau į Vilnių su greituku ar "greituku", šiandien atgal. Tarpstotyje leistinas greitis 120 km/h, o vilkosi 80-90, nes fūros nesugebėjo aplenkti. Kame reikalas? įspėjimų tokių ilgų nėra... taip gaunasi, kad net galimų 120 km/h didelėje maršruto dalyje neišnaudoja. O tempė TEP60, jau retas svečias Klaipėdoje.
                                        Paskutinis taisė Eimantas; 2008.01.24, 23:32.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Netkreipiau dėmesio kokioje stadijoje rekonstrukcija dabar...

                                          P.S. vakar važiavau į Vilnių su greituku ar "greituku", šiandien atgal. Tarpstotyje leistinas greitis 120 km/h, o vilkosi 80-90, nes fūros nesugebėjo aplenkti. Kame reikalas? įspėjimų tokių ilgų nėra... taip gaunasi, kad net galimų 120 km/h didelėje maršruto dalyje neišnaudoja. O tempė TEP60, jau retas svečias Klaipėdoje.
                                          Na sunku pasakyti kodel taip.. Jei atvyko i Klaipeda grafiku - viskas tvarkoj. Beje, is vagono traukinio greiti sunkoka manau tikslai nustatyti, gal ir greiciau vaziavo.. Buna ir atveju, kad silumvezis "netraukia", ir ka tada padarysi.. Dabar dar masinistai ir kura labai taupo, nes juos uz ji labai depas tarkuoja..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X