Dar būtų idomu sužinoti ar tebenaudojama Pakruojo atšaka.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąJonava - Rizgonys. Ji privati, ar priklauso LG? Kas ja kaip dažnai vežama, kokie greičiai bei kelio būklė? Ar apskritai Rizgonių stotis yra veikianti?„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąDar būtų idomu sužinoti ar tebenaudojama Pakruojo atšaka.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠeštokai - Alytus - privažiuojamasis kelias, tik krovininis eismas, paprastai Alytuje stovi TEM2, kuris į Šeštokus traukia traukinį naktį.
Švenčionėliai - Utena - privažiuojamasis kelias, tik krovininis eismas
Rimkai - Gargždai - privatus privažiuojamais kelias - priklauso UAB "Gargždų geležinkeliai", didelis lokomotyvų parkas, pagrinde TGM4. Šios įmonės lokomotyvai dirba ne tik Lietuvoje, bet ir Rygoje.
Tiek trumpai ką aš žinau...
Koks intensyvumas tarp Utenos ir Švenčionėlių? TEM2, M62?
"Gargždų geležinkeliai" savo nugabeno lokomotyvus į Rygą, ar ten pirko vietinius? Kur jie ten dirba?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠeštokai - Alytus.
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKretinga - Skuodas. Kaip dažnai šiuo keliu vežami ir kokie kroviniai? Kokia kelio būklė (girdėjau labai prasta) ir koks leistinas greitis? Kokio stotys pakeliui į Skuodą (Darbėnai?) ir ar jos atlieka kokias nors operacijas?
Pagrindinis eismas nuo Kretingos iki Darbėnų, Darbėnuose yra akmens skaldykla, tai skalda gan intensyviai vežama geležinkelių remontui ir tiesimui, o į ten akmenys. Dažniausiai važiuoja kretingos manevrinis lokomotyvas ČME3. Būna ir M62 kai kelininkai intensyviau dirba, į parą po kartą ar kelis važiuojama, bet tubūt tik sezono metu taip. Iki Skuodo daug rečiau važiuojama, gal kartą ar du į savaitę, ir turbūt labai nereguliariai per metus, kroviniai: grūdai, trąšos, akmens anglis, o važiuoja tas pats Kretingos manevrinis. Tarp darbėnų ir Skuodo dar berods buvo Medininkų stotis, kaip ten dabar atrodo, ir kaip atrodo geležinkelis iki Latvijos nežinau. Kažkada buvo pilnavertis ruožas, ir dyzeliukai 100km/h lakstė.
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠvenčionėliai - Utena. Taip pat - kaip dažnai, kokie kroviniai vežami, kokia kelio būklė ir koks traukinių leistinas greitis?
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąJonava - Rizgonys. Ji privati, ar priklauso LG? Kas ja kaip dažnai vežama, kokie greičiai bei kelio būklė? Ar apskritai Rizgonių stotis yra veikianti?
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąRimkai - Gargždai. Kas naudoja šią liniją? Klausimai būtų tokie patys kaip ir kitiems išvardintiems ruožams.Paskutinis taisė Eimantas; 2008.01.21, 13:22.
Comment
-
Ačiū už info, Eimantai. Bet tikiuosi, gal dar iš ko nors daugiau info bus . Nu taip, "neblogi" greičiai sakyčiau...
Nu girdėjau, kad Kretingos - Skuodo linija apleista, bet kad taip... 15 km/h - tai čia gi bėgte gali aplenkt traukinį. Peršasi išvada, kad tame ruože neatliekami netgi einamieji kelio darbai?
O Šeštokų - Alytaus ruože maniau, kad bent 50 km/h traukia, jei ten nemažai krovinių veža. Bet tai taip išeina, kad irgi kelio būklė nekokia (nors pravažiuojant teko matyt, kad vos ne kas antras pabėgis pažymėtas kaip keistinas).
Beje, kas rūpinasi "Gargždų geležinkelių" infrastruktūra (kelynu ir pan.)? Ta pati įmonė?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKokie kiekiai tarp Alytaus ir Šeštokų pervežami? Tik TEM2 ten važiuoja? Iš Kauno rinktinis traukinys nevažiuoja?
Koks intensyvumas tarp Utenos ir Švenčionėlių? TEM2, M62?
"Gargždų geležinkeliai" savo nugabeno lokomotyvus į Rygą, ar ten pirko vietinius? Kur jie ten dirba?
Svencionelių - Utenos ruoza atarnauja Svencioneliu stoties silumvezis ČME-3. I Utena kroviniai vezami ne dazniau kaip karta i para. Kroviniu ten vaziuoja nedaug.
O del Gargzdu tai ne ka tepaskysiu, nes tuo niekada nesidomejau..Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.21, 16:19.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
"Gargždų geležinkeliai" savo nugabeno lokomotyvus į Rygą, ar ten pirko vietinius? Kur jie ten dirba?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTa publikacija pasirodė iš tikrųjų psalio mėn, Neries žurnale, kaip užsakomasis straipsnis.
Kitas įdomi diskusijų tema. Privažiuojamosios linijos. Sudomino šįkart jos.
Šeštokai - Alytus. Koks traukinių (kitokie, be krovininių čia nevažiuoja) greitis šiuo ruožu, koks apkrovimas, kelio būklė, kiek reisų per dieną, kas daugiausia vežama? Beje, kiek žinau, šia linija krovinininis sąstatas iš Alytaus išvažiuoja apie 19.50 val. (kasdien?). Beje, anksčiau berods buvo šioje linijoje dar ir Mergalaukio stotis ( o gal ir Krosnos?) Gal apie ją kas nors ką nors daugiau žino?
Kretinga - Skuodas. Kaip dažnai šiuo keliu vežami ir kokie kroviniai? Kokia kelio būklė (girdėjau labai prasta) ir koks leistinas greitis? Kokio stotys pakeliui į Skuodą (Darbėnai?) ir ar jos atlieka kokias nors operacijas?
Švenčionėliai - Utena. Taip pat - kaip dažnai, kokie kroviniai vežami, kokia kelio būklė ir koks traukinių leistinas greitis?
Jonava - Rizgonys. Ji privati, ar priklauso LG? Kas ja kaip dažnai vežama, kokie greičiai bei kelio būklė? Ar apskritai Rizgonių stotis yra veikianti?
Rimkai - Gargždai. Kas naudoja šią liniją? Klausimai būtų tokie patys kaip ir kitiems išvardintiems ruožams.
Kiek pastebėjau, Alytaus-Šeštokų-Alytaus keleivinis-prekių traukinys (tokiu jis buvo įvardintas stotelėse buvusiuose tvarkaraščiuose) susidarydavo iš garvežio (dar ne šilumvežio), ko gero – iš manevruodavusio Alytaus geležinkelio stotyje, tuomet dar senojoje, buvusioje gardino gatvėje, ir keleto (neprisimenu kelių) senoviškų vagonų siaurais langais ir medinukais krėslais viduje, o kai kada papildomai prisikabindavo keletą prekinių vagonų.
Sunkoka apie keleivinių-krovininių kategorijos traukinius būtų kalbėti dabar, bet ne vienam tikriausiai atrodo, kad kai kuriose geležinkelio atkarpose tokie praverstų. Žinoma, atsiras pasiteisinimų, kodėl tokie negalimi. Nors ko gero keletą keleivinių vagonų (1-2-3) galėtų prisikabinti šilumvežis, kelis prekinius vagonus pastoviu laiku tempiantis iš Klaipėdos į Šilutę ar Skuodą, iš Šiaulių į Tauragę ar Pagėgius, iš Šeštokų į Alytų, iš Radviliškio į Pakruojį, iš Švenčionėlių į Uteną ...
Šilumvežis ir vienas keleivinis vagonas – tokį sąstatą 1992 metais Latvijoje mačiau važiuojantį Latvijoje maršrutu Ryga-Jelgava-Meitenė (pasienio su Lietuva stotis).Jelgavoje dar esu matęs iš 2M62 šilumnežio ir dviejų keleivinių vagonų sudarytą traukinį Jelgava-Krustpils. Latvijoje keleivinių-prekinių kategorijai priklausantis traukinys taip pat važinėjo maršrutu Liepaja-Priekulė-Vainiuodė (vėl pasienio stotis).
Sovietiniais laikas keletas keleivinių vagonų galėjo būti kabinama prie pašto-bagažo traukinių. Prie vieno tokio „počtovy-bagažnyj“ Maskva-Kaliningradas keleiviniai vagonai važiuodavo tarp Vilniaus ir Kaliningrado.
Comment
-
Tarpukary buvo planuota įdiegti ir automatricas (automotrisas):
http://foto.terpe.lt/inkelti/2008012...rica%20MAN.jpg
Comment
-
LT-1: man susidarė įspūdis, kad LG keleivinių traukinių eismo tvarkaraščius iš esmės keičia gan dažnai, t.y. dažniau, nei du kartus per metus. Kiek žinau, dauguma Europos geležinkelio bendrovių juos reguliariai keičia tik du kartus - gruodžio pradžioje ir gegužes pabaigoje. Ar yra kokia nors tiksli keitimo schema LG? Ačiū
Comment
-
Parašė fow Rodyti pranešimąLT-1: man susidarė įspūdis, kad LG keleivinių traukinių eismo tvarkaraščius iš esmės keičia gan dažnai, t.y. dažniau, nei du kartus per metus. Kiek žinau, dauguma Europos geležinkelio bendrovių juos reguliariai keičia tik du kartus - gruodžio pradžioje ir gegužes pabaigoje. Ar yra kokia nors tiksli keitimo schema LG? Ačiū
Comment
-
Ačiū. Vadinasi esminis keitimas tik kartą per metus. Pasirodė, kad dažniau, bet matyt čia buvo atskiri tam tikrų reisų pakeitimai. Bet kodėl jų nekeičia tomis pačiomis datomis, kaip ir likusi Europa? Ar todėl, kad mūsų geležinkelio tinklas susietas su NVS šalių? Bet kodėl tuomet latvių LDZ keičia Europos stiliumi?
Comment
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąTarpukary buvo planuota įdiegti ir automatricas (automotrisas):
http://foto.terpe.lt/inkelti/2008012...rica%20MAN.jpg„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė fow Rodyti pranešimąAčiū. Vadinasi esminis keitimas tik kartą per metus. Pasirodė, kad dažniau, bet matyt čia buvo atskiri tam tikrų reisų pakeitimai. Bet kodėl jų nekeičia tomis pačiomis datomis, kaip ir likusi Europa? Ar todėl, kad mūsų geležinkelio tinklas susietas su NVS šalių? Bet kodėl tuomet latvių LDZ keičia Europos stiliumi?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimą...juk grafikas turi buti glaudziai susijes ir su kaimyniniu saliu grafiku...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąNezinau kaip is kitu latvijos miestu, bet is Rygos i/per Lietuva nera ne vieno kelevinio traukinio...
Jis stoja Daugpilyje ir Rezeknėj ir berods Karsavoj (siena su Rusija), galima įsigyti bilietus ir iki šių stočių. Iki Petrapilio dažniausiai prikabinamas ir vienas sėdimasis vagonas.
Comment
-
Netkreipiau dėmesio kokioje stadijoje rekonstrukcija dabar...
P.S. vakar važiavau į Vilnių su greituku ar "greituku", šiandien atgal. Tarpstotyje leistinas greitis 120 km/h, o vilkosi 80-90, nes fūros nesugebėjo aplenkti. Kame reikalas? įspėjimų tokių ilgų nėra... taip gaunasi, kad net galimų 120 km/h didelėje maršruto dalyje neišnaudoja. O tempė TEP60, jau retas svečias Klaipėdoje.Paskutinis taisė Eimantas; 2008.01.24, 23:32.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNetkreipiau dėmesio kokioje stadijoje rekonstrukcija dabar...
P.S. vakar važiavau į Vilnių su greituku ar "greituku", šiandien atgal. Tarpstotyje leistinas greitis 120 km/h, o vilkosi 80-90, nes fūros nesugebėjo aplenkti. Kame reikalas? įspėjimų tokių ilgų nėra... taip gaunasi, kad net galimų 120 km/h didelėje maršruto dalyje neišnaudoja. O tempė TEP60, jau retas svečias Klaipėdoje.
Comment
Comment