Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, 2Pack, Udriau, Linai, kada jūs paskutinį kartą važiavote traukiniu Lietuvoje???

    Comment


      Aš tai važiavau lapkričio 18 dieną iš Kauno į Vilnių.

      Comment


        Parašė LT-1
        O kur dar islaidos pabegiams, kuriu ten buvo daugiau nei puse supuve. Mediena dabar brangi, tad pabegis ispudingas sumas kainuoja,
        Ar iki šiol nauji pabėgiai daromi mediniai? Galvojau, dabar naujus deda tik gelžbetoninius.

        Comment


          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          Na, 2Pack, Udriau, Linai, kada jūs paskutinį kartą važiavote traukiniu Lietuvoje???
          Paprastai važiuoju du - keturis kartus per savaitę.

          Comment


            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
            Na, 2Pack, Udriau, Linai, kada jūs paskutinį kartą važiavote traukiniu Lietuvoje???
            Matai , as darau tai ko kiti nedaro Apie tai buvo laidelė savo laiku per tv

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Dabar dėl trasos Vilnius -Varėna - Gardinas. Tai tiesiausias kelias iš Vilniaus į Lenkiją. Na gerai, reiketų kirsti Baltarusijos muitinę, bet šis kelias puikiausiai tinka kroviniams vežti.
              Ar esi kada susidūręs su Baltarusijos muitine? Nieko sau smulkmena, baltarusių muitinė!

              Tarp Lietuvos ir Lenkijos juk muitinės kaipo tokios nėra - nes prekių vežimas ES viduje nėra eksportas.

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                Ar esi kada susidūręs su Baltarusijos muitine? Nieko sau smulkmena, baltarusių muitinė!
                Taip , esu susidūręs - važiavau pernai bent kelis kartus į baltarusiją.

                Comment


                  Parašė LT-1
                  Tad pries rasydami isigilinkite gerai i viska ir tada reikeskite savo mintis, o jei kazko nezinote, tai geriau nuo savo komentaru isvis susilaikykite.
                  Kodėl turėtume susilaikyti? Jei nepastebėjai, čia bene vienintelis kitokias mintis reiški, tai ar visi turėtų susilaikyti geriau, ar vienas?
                  Atsiprašau už pasakymą, bet kodėl čia visus apskritai tildai? Daugelį kartų buvo paklausta, kada LG derėjosi su vyriausybe dėl didesnių keleivių vežimo nuostolių dengimo, atsakymas - atviras.

                  Diskutuojam apie ką norim, kiekvinas reiškia savo nuomones ir tai nėra blogai.
                  Papasakoji čia kažkokių nuotrupų iš LG vidaus (tiksliau padejuoji), perpasakoji vidines LG nuotaikas ir jau manai, kad esi labai apsiskaitęs ir tik tu teisus/ Labai visus kritikuoji už nepasiskaitymą, bet pats pasiskaityk, ka apie muziejų parašei. Negi tu iš tikrųjų taip galvoji???

                  Comment


                    Parašė LT-1
                    O keleiviu vezimo direkcija kaip dirba taip dirba, turite pasiulumu, rasykite jiems
                    Tai kas, kad jiems rašoma, jeigu jokios reakcijos? Net juoką kelią stotyse kabantis užrašas "Pasiūlymus ir pastabas dėl keleivių vežimo siųskite el paštu (tuo ir tuo) arba skambinkite numeriu (tuo ir tuo)".
                    O šiaip niekas netugdo sukurti temą - Krovinių vežimas LG ir LG pasiekimas

                    Comment


                      Nesupratau ko čia pykti? Ir vėl grįžtant prie muziejaus - tai atsiprašant garbės reikalas. O kartais pinigų švaistymu nekvepia siaurojo geležinkelio įrengimas Ignalinoje? Kokią funkciją jis atlieka? Kiek jis kainavo?

                      Comment


                        Udriau, išties perlenkei lazdą. Ar LT-1 yra atsakingas už LG klaidas? Dabar pagalvok kiek įdomios info nepasieks mūsų per tavo karštakošišką būdą...
                        Kaip pasakytų Ostapas Benderis: "Takich znatakov ubivat nada..."
                        Paskutinis taisė Perfect; 2008.01.09, 20:53.

                        Comment


                          Perfect - atsiprašau ne aš vienas prie to prisidėjau))

                          Comment


                            Turbūt būsiu kažką praleidęs, bet nujaučiu kokia linkme pakrypo diskusija...
                            Pakutinį kartą važiavau prieš Kalėdas, šiaip daugiausiai esu važiavęs tarp Klaipėdos ir Vilniaus, Dar nuo Vilniaus iki Kauno, Marijampolės, nuo Kauno iki Vilkaviškio ir nuo Šiaulių ir Radviliškio iki Klaipėdos.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              LT-1, gal galėtum pakomentuoti vidaus krovinių pervežimus, lyginant su 2006 jie sumažėjo berods 6 procentais. Kokios priežastys?
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Šilumvežis, pigi eksploatacija:



                                gera gyventi gerai

                                Comment


                                  LT-1:
                                  dėl ko pernai sumažėjo krovininių traukinių duodamas pelnas LG nežinai?
                                  Ir kad būtų į temą - kiek Rusija valdo geležinkelių transporto įmonių už Rusijos ribų? Gal žinai?

                                  Comment


                                    Parašė somis Rodyti pranešimą
                                    LT-1:
                                    dėl ko pernai sumažėjo krovininių traukinių duodamas pelnas LG nežinai?
                                    Ir kad būtų į temą - kiek Rusija valdo geležinkelių transporto įmonių už Rusijos ribų? Gal žinai?
                                    na tiesa pasakius nesidomejau labai skaiciukais dar siemet, bet kad sumazejo kroviniu vezimas vietiniais marsrutais keliais procentais - nemanau kad didele problema. Netgi ir kroviniu vezimas i kai kurias stotis yra nuostolingas, bet reikia vezti.. Svarbiausia, kad tranzitiniai vezimai nemazejo, nes tai didziausias pajamas duodantys pervezimai. O kas del motineles rusijos tai sunku pasakyti, tik aisku tai , kad jie sukure "I-aja kroviniu kompanija", kuriai perduos geriausius savo vagonus, o nuo to tikrai niekam nebus geriau...

                                    Comment


                                      Svarbiausia, kad tranzitiniai vezimai nemazejo, nes tai didziausias pajamas duodantys pervezimai.
                                      Vat ir lenkiu į tą pusę, kad vietiniai sumažėjo, o būtent čia reikia daugiausiai LG lankstumo ir pastangų, o tranzitiniai...tai manau nėra LG nuopelnas, nors taip mėgstama girtis ("pakazucha" labai gaji), tiesiog nėra kitos alternatyvos, juk sunkvežimiais neprivežiosi milijonų tonų trąšų ir pan į Klaipėdą ar Kaliningradą.

                                      Būk geras, diskutuojam vienoje (jau senai sukurtoje) temoje Nes jau dabar jos dubliuojasi, ir mažiau kreipk dėmesio į atskirų narių pasisakymus, kiekvienas gali išsakyti savo nuomonę, tam forumai ir yra.

                                      Ar negalėjo tuo pačiu kontraktu užsakyti porą ar kelis keleivinės modifikacijos Siemensus su 160km/h konstrukciniu greiciu? Nes jau girdisi kalbų, kad porą ER20 nusuks keleivinius traukinius tampyti, kas būtų nesąmonė.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        man atrodo kad keleiviniai traukiniai persunkus ir dėl to daug lokomotyvo energijos naudojama neefektyviai. Įdomu koks yra keleivinio vagono svoris ir kiek jis veža keleiviu, koks yra tarp jų santykis, ir koki santyki turi sakykime tramvajus? ...autobusas?

                                        Comment


                                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                          man atrodo kad keleiviniai traukiniai persunkus ir dėl to daug lokomotyvo energijos naudojama neefektyviai. Įdomu koks yra keleivinio vagono svoris ir kiek jis veža keleiviu, koks yra tarp jų santykis, ir koki santyki turi sakykime tramvajus? ...autobusas?
                                          Nesu labai didelis specialistas, taciau esu istikines, kad autobuso ir traukinio svori lyginti nera teisinga. Visu pirma del to, kad traukinio svoris turi buti didesnis, nes kitaip jis dideliu greiciu vaziuodamas ir nuo begiu galetu nuriedeti. Taip pat nera ko lyginti traukinio is autobuso trinties jegu, nes traukinys vaziuoja begiais, kur trintis yra labai nedidele. taip pat visi turbut pastebejote, kad traukiniai nevaziuoja i didele ikalne ar nuokalne. Del auksciau paminetu priezasciu sunkus traukinys juda panaudojant palyginti nedidele jega.
                                          Panagrinekime viena pavyzdi: sunkus prekinis traukinys sveria 5000 tonu. Atmetame taros svori - aipie 1200 tonu, tad gryno krovinio kiekis lieka 3800 tonu. Lokomotyvo galia yra (2M-62, nemodernizuotas) 4000 a.j. Padalinkime traukinio netto svori (3800) is 24 tonu -tiek, kiek veza galingas sunkvezimis. gausime 158 sunkvezimius. Dabar lokomotyvo galinguma (4000 a.j.) padalinkime is sunkvezimiu skaiciaus (158) - gauname skaiciu 25. Tiek arklio jegu turetu sunkvezimio variklis, jei kroviniams vezti jam pakaktu lokomotyvo galingumo tokiam krovinio kiekio vezimui. Na bet 25 a.j. varikli turi net motociklai galingesni. O sunkvezimiai turi 250-450 a.j. (ar daugiau) galingumo varkli. Nezinau, gal painiai as cia pavaizdavau, taciau is siu skaiciu (kas juos supras, taip chaotiskai pateiktus ) isryskeja didelis gelezinkelio transporto privalumas. Manau panasiai butu ir su keleiviu pervezimu. Beje, gelezinkelio patrauklumas buna maksimalus, jei kroviniai vezami dideliais kiekiais, toli, ir jei siuntejas ir gavejas turi privaziuojamuosius kelius (nes tada kroviniu nereikia perkrauti i kita transporto rusi).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X