Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LT-1
    Suprantu, kad reikia naujinti keleiviniu riedmenu parka, bet kad ir ka bedarytume, keleiviniai traukiniai pelningi nebus niekada, gal tik kai kuriais ruozais (pvz. Vilnius - Kaunas) ir galetu balansuoti ant pelno ir nuostolio ribos, o gal net ir sioki toki pelna duoti, nes tai yra 2 dideli miestai (Lietuvos mastu). Poziuris, kad reikia prileisti daug automotrisiu irgi nera geras, nes kai kurie LG ruozai jau pakankamai smarkiai apkrauti, o jei keleta kartu padidintume keleiviniu traukiniu skaiciu, butu dideliu problemu (kai kuriuose ruozuose) su krovininiu traukiniu praleidimu, nes prekinis traukinys visada keleivini praleidzia i prieki, tai yra stoja prasilenkimui, aplenkimui ir t.t. Kiekvienas prekinio traukinio stabdymas brangiai kainuoja, nes is vietos vel isjudinti 5000 tonu sverianti sastata nera taip jau lengva.. Tad sunku spresti, bet kad Lietuvoje klestes keleiviu pervezimas geležinkeliu vargiai realu..
    O kad del traukinio Vilnius - Varsuva, tai jis be abejo i ne i remonta buvo nuvarytas, o tiesiog del nuostolingumo buvo panaikintas. Juk tai buvo Lenkijos gelezinkeliu privacios kompanijos traukinys, o verslas yra verslas, jei pelno nera, tai ir paslauga nebuna teikiama.
    Ta privati Lenkijos geležinkelių kompanija paprasčiausiai norėdama daug negavo nieko
    To traukinio bilietas iš Vilniaus į Kauną kainavo kažkur ~50 litų, kai dar dabar po pabrangimų elektrinio traukinio bilietas kainuoja 13,40 Lt.
    Įdomu, kaip Lietuvos geležinkeliams nenuostolingas traukinys Vilnius-Maskva ir kaip Vilniaus geležinkelio stotyje gaunasi tokios įspūdingos jo palydos? Traukinys Vilnius-Šeštokai-(Varšuva) išvyksta daug kukliau ir atrodo kukliai(sprendžiant pagal vagonų kiekį). Žinoma, per pusšimtį metų Lietuvos gyventojai į Rusijos miestus važiuoti įprato, bet jau pratinasi į Varšuvą, Berlyną, Prahą, Vieną, Romą...

    Comment


      Parašė LT-1
      Traukinys buvo atsauktas lenku, nes ir kaip minejom tai buvo ju traukinys. Pelningu projektu niekas neatsaukineja. Negaliu gincytis, bet kiek zinau, kad lenkijos geležinkeliu tik inrastruktura valstybine, o keleiviniai traukiniai privatus, ar bent is dalies privatus. O kas del to traukinio, tai didele marsruto dali jis sliauzdavo o ne vaziuodavo. Nuo K.Rudos iki Mockavos del nemodernizuoto gelezinkelio greitis yra tik 60 km/h, panasi situacija ir pas lenkus iki Suvalku. O i autobusa sakai netilpo, bet 2 autobusams neabejoju kad keleiviu jau butu pritruke.. O vagonus reikia bent kelis lesiti, juk nevaziuos traukinys su 2 vagonais...
      Tad eikite, balotiruokites keleiviniu traukiniu entuziastai i seima, ir duokite LG pinigeliu daugiau, tai galima bus leisti keleiviniu traukiniu tiek, kiek sovietmeciu vazinedavo o ju tada tikrai daug buvo..
      Ko gero, išeitis būtų racionaliausia, bet į Seimą patekti norinčių netrūksta...
      paprastesne išėitimi būtų energingas pinigėlių reikalavimas iš Vyriausybės. Jų raštiškai prašyti pirmiausia turėtų "Lietuvos geležinkeliai", gal per tarpininką Susisiekimo ministeriją. Nes kitaip Lietuvos geležinkeliai prieš užsieniečius gali peraugti į Lietuvos gėdą.
      Beje, panaršius www.pkp.pl susidaro įspūdis, kad Lenkijoje keleivinių traukinių važinėja netaip mažai. Naktiniam traukiniui 60 km/h greitis arba ilgesni stovėjimai stotyse - ne bėda, nes nekažin ką nuskubės: vis tiek vėlai vakare išvažiavęs iš Vilniaus anksti rytą būdavo Varšuvoje.

      Comment


        Parašė LT-1
        Tad eikite, balotiruokites keleiviniu traukiniu entuziastai i seima, ir duokite LG pinigeliu daugiau, tai galima bus leisti keleiviniu traukiniu tiek, kiek sovietmeciu vazinedavo o ju tada tikrai daug buvo..
        Nu nereikia tos ironijos ir netgi sakyčiau savotiško cinizmo. Niekas čia neneigia krovinių pelningumo ir naudingumo LG bei apskritai Lietuvai. Duog dieve, kad ir toliau taip sektųsi.
        Atsiminkime, kad mes esame DISKUSIJŲ FORUME. O diskusijose paprastai aptariamos problemos arba probleminiai klausimai, kur vietoj PR'ui ir skambiems šūkiams nelabai yra.
        Gerbiu ekspertų nuomones, plačius paaiškinimus, tačiau kada nuolatos kategoriškai 100 kartų kartojama, kad keleivių vežimas niekam tikęs ir šiaip ar taip iš jo nieko nebus, skamba nesolidžiai.
        Tai dabar, pagal naujausia teroiją, matrisės blogai (nors jos, visi pripažįsta, išspręstų daugelį problemų), nes labai intensyvus krovinių eismas! O tai tau!
        Tai ir liko neatsakytas klausimas - tai kada paskutinį kartą lG rimtai derėjosi su Vyriausybe ar dėl nuostolingo keleivių vežimo kompensavimo?

        Comment


          Parašė LT-1
          Tad eikite, balotiruokites keleiviniu traukiniu entuziastai i seima, ir duokite LG pinigeliu daugiau, tai galima bus leisti keleiviniu traukiniu tiek, kiek sovietmeciu vazinedavo o ju tada tikrai daug buvo..
          LT-1, noriu paklausti - ar šis tavo pasisakymas daugmaž atspindi nuotaikas LG viduje (t.y. ką valdžia ir kiti protingi darbuotojai kalba rūkykloje ir pan)?

          Su požiūriu "keleiviai trukdo dirbti" gerų rezultatų tikrai neverta tikėtis.

          Comment


            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
            LT-1, noriu paklausti - ar šis tavo pasisakymas daugmaž atspindi nuotaikas LG viduje (t.y. ką valdžia ir kiti protingi darbuotojai kalba rūkykloje ir pan)?

            Su požiūriu "keleiviai trukdo dirbti" gerų rezultatų tikrai neverta tikėtis.
            Nu nereikia būti tokiems kategoriškiems . Tiesiog vieni mato situaciją iš savo, kaip keleivių, pozicijų, o kiti yra labai gerai susipažinę su situacija iš vidaus ir mato LG platesniame kontekste... Tad nepriekaištaukime vieni kitiems

            Comment


              Ruože Šiauliai-Klaipėda (tiksliau, jei neklystu nuo Kužių iki Kretingos) kitais metais turėtų įjungti automatinę blokuotę, o nuo Mauručių iki Kybartų ji diegiama?
              Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.26, 23:36.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė LT-1
                "fokusas" i krovinius buvo, yra ir garantuoju bus ir ateityje, nes dar karta pasikartosiu, kad keleiviniai traukiniai siandien LG vazineja kroviniu traukiniu deka. <...> Nors del tu paciu rimtu remonto darbu ne taip retai atsaukiami ir keleiviniai traukiniai, nes vien tik prekiniu traukiniu atsaukimo daznai nepakanka.
                Esu labai dėkingas už išaiškinimą, išties, iš vidaus viskas atrodo visai kitaip.

                Deja, mano minima problema panašu yra labai aktuali. Sakykime, kad yra poreikis (t.y. įmanoma paleisti nenuostolingai) Vilnius-Kaunas trasoje važiuoti traukiniams kas 40 minučių. Keleivių užtenka, ruožo atnaujinimo ciklas baigtas ir t.t... Bet klausimas tada: ar realu, kad kada nors čia būtų tokie traukiniai paleisti? Juk tokie traukiniai kaskart iki Kauno/Vilniaus nuvažiuodami bent vieną kitą krovininį sastatą sustabdytų ir taip sukeltų nuostolių (galbūt būtent taip ir gaunami didžiuliai nuostoliai dabar, įsivaizduokim: važiuoja traukinys Vilnius-Kaunas, jo kaštai sakykim 1 000 Lt pačio jo, o dar prisideda koks 1 000 Lt negautų pajamų dėl krovininio sąstato stabdymo?)?

                Noriu tik pridurti, jog mano pagrindinė mintis yra ta, jog ir dabar LG daugiau ne dėl pinigų, o dėl valdymo problemų neaptarnauja Vilnius-Kaunas, Vilnius-Ryga, Vilnius-Varšuva (o gal Vilnius-Berlynas kasdien?). Kol kas, deja, net iš gerai sistemą suprantančių žmonių išgirdau tik kelias mintis: keleiviniai traukiniai išties nepadidina krovių pervežimo pajamų; keleivinis transportas daugeliu atvejų yra chaotiškas; infrastruktūros, o ne valstybės subsidijos poreikis traukinių plėtrą stabdo.

                Dar klausimas daugiau smalsumo... Kurie šiuo metu keleivių srautų prasme maršrutai geriausiai veža?

                Comment


                  Automatine blokuote ruoze Kuziai-Kalipeda turetu siemet jau buti idiegta, bet darbai gali ir uzsitesti. Po siu darbu bus imamasi ruozo Mauruciai-Kybartai.
                  Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.26, 23:48.

                  Comment


                    LG puslapyje naujiena atsirado apie (dar) viena modernizuota manevrini silumvezi - TEM2 - labai atrodo aktyviai pradejo modernizacija... (ar cia maisau kazka su kiek anksciau pasirodziusia naujiena apie manevrinio modernizacija?)

                    Comment


                      Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                      LG puslapyje naujiena atsirado apie (dar) viena modernizuota manevrini silumvezi - TEM2 - labai atrodo aktyviai pradejo modernizacija... (ar cia maisau kazka su kiek anksciau pasirodziusia naujiena apie manevrinio modernizacija?)
                      Turbūt tai ne apie ČME3 pasikartojo, nes ir data kita, ir dalyvavo ministras, o ankstesnėje prezentacijoje viceministras. Visdėlto ir TEM2 nusprendė modernizuoti, anksčiau buvau girdėjęs tokias kalbas, kad jų nemodernizuos dėl jau prastų rėmų, ir todėl pradėjo modernizuoti sąlyginai naujus ČME3. Kaikuriems Lietuvoje važinėjantiems TEM2 jau po 35-erius metus.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Čia prieš kelis puslapius buvo kilusi diskusija, kodėl pvz. Airijoj populiarūs geležinkeliai, o Lietuvoj ne. Kaip gyvenantis Dubline turėčiau keletą pastebėjimų:
                        1. Geležinkelis Dybline yra išvystytas kaip miesto transportas nuvykti iš taško A į tašką B. Vilniuje traukiniu, tikiu, naudojamasi patekti iš N. Vilnios į centrą, bet lyginant su Dublinu tai katino ašaros.
                        2. Didelė dalis dubliniečių gyvena priemiesčiuose (iki 70 km radiusu). Lt ši kultūra dar tik formuojasi.
                        3. Airijoje labai prasti keliai (!!). Pilnavertė autostrada nutiesta tik iki Belfasto. Į šiaurės rytus autostrados nėr, Į vakarus nuo Dublino autostrados tik 40 km, į pietvakarius – 70 km, į pietus – 20 km. Ir viskas (neskaitant didžiųjų miestų aplinkelių).
                        4. Tikrai neleisčiau nukirst rankos, bet panašu, kad Airijoje kroviniai pervežami tik fūromis. Tiesiog absoliučiai netenka matyti krovininių traukinių sąstatų.
                        Sugretinus šį punktą su 3, kai vienos juostos plentu reikia važiuot paskui fūrą ir ūkininko traktorių, kelionė traukiniu daugeliui atrodo kaip labai gera alternatyva.
                        Jei statomas namų kvartalas yra prie geležinkelio tai pabrėžiama kaip didžiulis privalumas.
                        www.scriptorium.ie

                        Comment


                          Eimantas sako:

                          Turbūt tai ne apie ČME3 pasikartojo, nes ir data kita, ir dalyvavo ministras, o ankstesnėje prezentacijoje viceministras. Visdėlto ir TEM2 nusprendė modernizuoti, anksčiau buvau girdėjęs tokias kalbas, kad jų nemodernizuos dėl jau prastų rėmų, ir todėl pradėjo modernizuoti sąlyginai naujus ČME3. Kaikuriems Lietuvoje važinėjantiems TEM2 jau po 35-erius metus.
                          Galiu patvirtinti, kad LG tinklapyje klaida. Tą dieną buvo pristatytas būtent ČME3M, tik kur kas siauriasniam ratui žmonių.

                          http://lietuva.photos.us.com/c1436108.html

                          Čia galite pamatyti mano nuotraukas, darytas prezentacijos dieną. Taip pat vienoje iš fotografijų matyti visas VLRD cechas, kuriame surenkami modernizuoti ČME3M.

                          Comment


                            Reiktų surengti apklausą šioje temoje: kada paskutinį kartą važiavai traukiniu Lietuvoje ?

                            Comment


                              Gera mintis.

                              Spėju, kad prieš ~17-18 metų. Šiais laikais niekad net nekyla mintis kažkur važiuoti traukiniu. Na o bet tačiau LG darbuotojų supratimu tai normalu, nes keleiviai tai tik parazitai ...
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Į Kauną jau dabar kai tik turiu galimybę, visada važiuoju traukiniu. Labai patogu. Išsitraukiu kompą, kokį miestai.net panaršau, laikas veltui nepraeina. Nekalbant apie tai, jog visada patogiai tilps bet koks bagažo kiekis. Tiesa, girdėjau, kad brangoka dabar. Vistiek pigiau, nei mašina važiuoti, plius gamtą tausojam taip.

                                Comment


                                  Parašė LT-1
                                  Ir labai gerai, kad buvo nuimtas, nes ir tos kelios vaziuojancios bobeles kontrabanda vien tik ir vezdavo
                                  Ir aplamai, ziuriu entuziastais cia kai kurie save vadina, bet akiratis tu kai kuriu entuziastu toks siauras, kad net neidomu cia ir atrasineti buna..
                                  Laukiu dabar kritikos streliu
                                  Ką tu sakai?!
                                  Jei kritikuoji, taip bent klaidas išsitaisyk, aplamiste.
                                  Jei neįdomu - neatrašinėk, nieks neverčia. Pagasdino ))

                                  Comment


                                    Parašė LT-1
                                    Ir labai gerai, kad buvo nuimtas, nes ir tos kelios vaziuojancios bobeles kontrabanda vien tik ir vezdavo
                                    Ši citata pasako visą požiūrį.

                                    Comment


                                      Parašė LT-1
                                      Ir labai gerai, kad buvo nuimtas, nes ir tos kelios vaziuojancios bobeles kontrabanda vien tik ir vezdavo
                                      O del Kazlu-Rudos - Sestoku tai jau geriau nenusisnekek - ten kroviniu labai daug vaziuoja, ypac iki marijampoles.
                                      O Druskininkus labai sauniai ir autobusai aptarnauja. Labai puikiai ta situacija zinau, kai traukiniai paskutinia vaziuodavo. O vaziuodavo jais 70-90 proc. tik tie, kurie turejo teise vaziuoti nemokamai arba su nuolaida. Retas gali sumastyti trenktis uz ta pacia kaina 2 kartus ilgesni laika..
                                      Ir aplamai, ziuriu entuziastais cia kai kurie save vadina, bet akiratis tu kai kuriu entuziastu toks siauras, kad net neidomu cia ir atrasineti buna..
                                      Laukiu dabar kritikos streliu

                                      Ghmmm... O tai čia blogai kad 100% važiuotų tų kurie važiuoja nemokamai? Jei traukinys yra Baltarusijos, juo važiuoja baltarusijos biliečiai, ar tai būtų LG problema? LG svarbu kad pinigus už infrastruktūra mokėtų. Dabar dėl trasos Vilnius -Varėna - Gardinas. Tai tiesiausias kelias iš Vilniaus į Lenkiją. Na gerai, reiketų kirsti Baltarusijos muitinę, bet šis kelias puikiausiai tinka kroviniams vežti.

                                      O dėl to kas entuziastai kas ne - pasakysiu tik tiek - vagonus savo chebrai vežti po lietuvos teritoriją užsakiau iš Latvijos ir man gavosi 4x pigiau nei užsakyti lietuvišką vagoną. Daugiau nekomentuosiu. LG neapsidžiaugtų mano komentarais....

                                      Comment


                                        Parašė LT-1
                                        O kad is latviu uzsisakei vagonus saunu - nematau jokios problemos
                                        Kalba buvo apie krovininius traukinius. Tada ruožas pagal Jūsų logiką "kroviniai neša pelną" atsipirktų ruožas Vilnius Varėna. O tai ką dabar apsimoka varyti krovinius per Šeštokus?

                                        O kad vagonus ėmiau iš Latvijos tai rodo Keleivių vež.dir. darbo "efektyvumą"

                                        Comment


                                          Parašė LT-1
                                          Ir labai gerai, kad buvo nuimtas, nes ir tos kelios vaziuojancios bobeles kontrabanda vien tik ir vezdavo
                                          O del Kazlu-Rudos - Sestoku tai jau geriau nenusisnekek - ten kroviniu labai daug vaziuoja, ypac iki marijampoles.
                                          O Druskininkus labai sauniai ir autobusai aptarnauja. Labai puikiai ta situacija zinau, kai traukiniai paskutinia vaziuodavo. O vaziuodavo jais 70-90 proc. tik tie, kurie turejo teise vaziuoti nemokamai arba su nuolaida. Retas gali sumastyti trenktis uz ta pacia kaina 2 kartus ilgesni laika..
                                          Ir aplamai, ziuriu entuziastais cia kai kurie save vadina, bet akiratis tu kai kuriu entuziastu toks siauras, kad net neidomu cia ir atrasineti buna..
                                          Laukiu dabar kritikos streliu
                                          Dėl Gardino - Marcinkonių traukinio tai tiek jau to. Bet šiaip tavo požiūris, tai atleisk. Jei visi verslininkai taip žiūrėtų, tai visas verslas staigiai žlugtų. Gaila, jei LG daug taip manančių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X