O kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
- 3 patinka
Comment
-
Mano žiniomis, vos tik pradėjus eksploatuoti PESA 730ML minimum 3 ruožuose buvo važiuojama 140km/val. Vienas ruožas, kurį tikrai pamenu, buvo Telšiai-Lieplaukė. Deja, bet infrastruktūra nusidėvėjo (o dabar taupant, tikėtina, nusidėvės dar stipriau) ir max greitis dabar visur 120km/val.
Be to, <10km atkarpoje nėra labai ekonomiška įsibėgėti iki 140 km/val, kai stočių kelynuose reikės stabdyti siekiant sumažinti greitį.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJuo labiau, kad visokie sovietiniai TEP60, TEP70 buvo kuriami 160km/h greičiui, tai būtų logiška, kad ir signalizacija turėtų palaikyti tokį greitį. Net sušiktoje Baltarusijoje traukiniai važiuoja 140km/h (bent jau Minsk-Baranoviči ruože), tai ten tikrai kažin ar jei turi kitokią signalizaciją, nei LTG.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSignalizacija yra vienas dalykas, o kaip yra su riedmenų būklę (realią, o ne pagal ataskaitas vadovybei)?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąMano žiniomis, vos tik pradėjus eksploatuoti PESA 730ML minimum 3 ruožuose buvo važiuojama 140km/val. Vienas ruožas, kurį tikrai pamenu, buvo Telšiai-Lieplaukė. Deja, bet infrastruktūra nusidėvėjo (o dabar taupant, tikėtina, nusidėvės dar stipriau) ir max greitis dabar visur 120km/val.
Be to, <10km atkarpoje nėra labai ekonomiška įsibėgėti iki 140 km/val, kai stočių kelynuose reikės stabdyti siekiant sumažinti greitį.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Manai klastoja ataskaitas?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
VVT kažkaip praeina techninę apžiūrą su plikom padangom ir dūmijančiais varikliais, kodėl to negalėtų daryti ir LTG?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąO LTG elektrifikacijos puslapyje nerašoma, kad maksimalus greitis bus 160 km/h?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš visai norėčiau, kad pro visus LTG popierius ir ypač riedmenų eksploatacijos duomenis ir principus nuodugniai praeitų kokia rimta tarptautinė transporto auditavimo kompanija, įskaitant fizinę riedmenų patikrą.
- 1 patinka
Comment
-
Tuneliuose, ant tiltų arba viadukų per vidurį dedami kontrbėgiai (gal Lietuvoje naudojamas kitoks terminas). Jie yra skirti sulaikyti traukinį savo judėjimo gabarite, jeigu pastarasis netyčia nulėktų nuo tikrųjų bėgių.
Tik anksčiau niekada neteko jų matyti stotelėse, o ir tvirtinimo prie pabėgių nesimato - gali būti, kad čia neseniai keitė/tuoj keis bėgius, o per vidurį sudėti senieji/naujieji.
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąIš anksto atsiprašau už neišprūsimą. Gal kas galite paaiškinti kas čia per bėgiai per vidurį?
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąAš galvodavau, kad jie ten padėti norint neleisti žmonėms gultis tarp bėgių...
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąNes padėti šie bėgiai pakankamai ilgu atstumu, jau iškart nuvažiavus nuo Vilniaus stoties ir baigiasi prieš įvažiuojant į Naujosios Vilnios stotį.
Comment
Comment