Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      O kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
      Tai vat galvoju, ar nėra todėl, kad nu "ai nėr čia ko", nes biškį pigiau kainuoja, biškį mažiau priežiūros reikia. Mane labiausiai biesina, kad ubagai, sankcijų dusinami ir nublūdusio psichopato valdomi Baltarusijos geležinkeliai sugeba turėti Stadlerius, kas yra belenkaip geriau, nei bet kas LTG, kurie dar ir važiuoja greičiau.

      Comment


        Mano žiniomis, vos tik pradėjus eksploatuoti PESA 730ML minimum 3 ruožuose buvo važiuojama 140km/val. Vienas ruožas, kurį tikrai pamenu, buvo Telšiai-Lieplaukė. Deja, bet infrastruktūra nusidėvėjo (o dabar taupant, tikėtina, nusidėvės dar stipriau) ir max greitis dabar visur 120km/val.
        Be to, <10km atkarpoje nėra labai ekonomiška įsibėgėti iki 140 km/val, kai stočių kelynuose reikės stabdyti siekiant sumažinti greitį.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Juo labiau, kad visokie sovietiniai TEP60, TEP70 buvo kuriami 160km/h greičiui, tai būtų logiška, kad ir signalizacija turėtų palaikyti tokį greitį. Net sušiktoje Baltarusijoje traukiniai važiuoja 140km/h (bent jau Minsk-Baranoviči ruože), tai ten tikrai kažin ar jei turi kitokią signalizaciją, nei LTG.
          Signalizacija yra vienas dalykas, o kaip yra su riedmenų būklę (realią, o ne pagal ataskaitas vadovybei)?

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Signalizacija yra vienas dalykas, o kaip yra su riedmenų būklę (realią, o ne pagal ataskaitas vadovybei)?
            Manai klastoja ataskaitas?

            Comment


              Parašė dtb Rodyti pranešimą
              Mano žiniomis, vos tik pradėjus eksploatuoti PESA 730ML minimum 3 ruožuose buvo važiuojama 140km/val. Vienas ruožas, kurį tikrai pamenu, buvo Telšiai-Lieplaukė. Deja, bet infrastruktūra nusidėvėjo (o dabar taupant, tikėtina, nusidėvės dar stipriau) ir max greitis dabar visur 120km/val.
              Be to, <10km atkarpoje nėra labai ekonomiška įsibėgėti iki 140 km/val, kai stočių kelynuose reikės stabdyti siekiant sumažinti greitį.
              Šituos gandus aš girdėjau iš ne vieno šaltinio, įskaitant šiame forume. Panašiai girdėjau ir apie Vilnius-Kaunas kažkuriame ruože kažkur lyg prie Kaišiadorių, kad važiuodavo 140km/h. Visgi kiek pats esu bandęs su GPS tiek prieš kokius 6-7 metus (tiesa, tada tik labai epizodiškai, nes gyvenau ne Lietuvoje), tiek dabar, visada viršutinė riba būdavo 120km/h.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Manai klastoja ataskaitas?
                VVT kažkaip praeina techninę apžiūrą su plikom padangom ir dūmijančiais varikliais, kodėl to negalėtų daryti ir LTG?

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                  VVT kažkaip praeina techninę apžiūrą su plikom padangom ir dūmijančiais varikliais, kodėl to negalėtų daryti ir LTG?
                  Aš visai norėčiau, kad pro visus LTG popierius ir ypač riedmenų eksploatacijos duomenis ir principus nuodugniai praeitų kokia rimta tarptautinė transporto auditavimo kompanija, įskaitant fizinę riedmenų patikrą.

                  Comment


                    O LTG elektrifikacijos puslapyje nerašoma, kad maksimalus greitis bus 160 km/h?

                    Comment


                      Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                      O LTG elektrifikacijos puslapyje nerašoma, kad maksimalus greitis bus 160 km/h?
                      Kažkokiame straipsnyje 2020 metais rašė, kad bus 160km/h ten, kur kažką tvarko tarp Kaišiadorių ir Gaižiūnų ar kažkur toj pusėj. Bet prisimenant jų pažadus didinti greitį turbūt nuo kokių 2000 metų, tai viską vertinti reiktų labai skeptiškai.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        O kaip eksplotacijos kaštai? Pradedant kuro sąnaudom, baigiant greitesniu mazgų resursu. Nebus čia viskas iš ubagumo?
                        O nebus taip, kad sutvarkius kreives ir bėgių skersinį profilį 160km/h greičiui, tuo keliu negalės vežti tuščių vagonų mažesniu nei 90 km/h greičiu?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Aš visai norėčiau, kad pro visus LTG popierius ir ypač riedmenų eksploatacijos duomenis ir principus nuodugniai praeitų kokia rimta tarptautinė transporto auditavimo kompanija, įskaitant fizinę riedmenų patikrą.
                          Tada ilgiems mėnesiams greitis sumažės nuo 120 iki 0.

                          Comment


                            Kleeiviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais, taciau kalbama apie kreives ,LTG infra ir panasiai visai ne i tema.

                            Comment


                              Iš anksto atsiprašau už neišprūsimą. Gal kas galite paaiškinti kas čia per bėgiai per vidurį?
                              Attached Files

                              Comment


                                Tuneliuose, ant tiltų arba viadukų per vidurį dedami kontrbėgiai (gal Lietuvoje naudojamas kitoks terminas). Jie yra skirti sulaikyti traukinį savo judėjimo gabarite, jeigu pastarasis netyčia nulėktų nuo tikrųjų bėgių.


                                Tik anksčiau niekada neteko jų matyti stotelėse, o ir tvirtinimo prie pabėgių nesimato - gali būti, kad čia neseniai keitė/tuoj keis bėgius, o per vidurį sudėti senieji/naujieji.

                                Comment


                                  Aš galvodavau, kad jie ten padėti norint neleisti žmonėms gultis tarp bėgių...
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                    Iš anksto atsiprašau už neišprūsimą. Gal kas galite paaiškinti kas čia per bėgiai per vidurį?
                                    Gali būti, jog pakeitė bėgius ir nespėjo laiku išvežti. Jie lyg ir nuvažinėti.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Aš galvodavau, kad jie ten padėti norint neleisti žmonėms gultis tarp bėgių...
                                      Kas čia gulasi tarp bėgių? Ar apie savižudžius kalbi, kurie tiesog gali bet kurioj kitoj vietoj guktis.

                                      Comment


                                        Nes padėti šie bėgiai pakankamai ilgu atstumu, jau iškart nuvažiavus nuo Vilniaus stoties ir baigiasi prieš įvažiuojant į Naujosios Vilnios stotį.

                                        Comment


                                          Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                          Nes padėti šie bėgiai pakankamai ilgu atstumu, jau iškart nuvažiavus nuo Vilniaus stoties ir baigiasi prieš įvažiuojant į Naujosios Vilnios stotį.
                                          nuimti ilgabėgiai, išveš po kurio laiko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X