Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Greitis nėra ypatingas, tačiau TEP70 (tiksliau jo mod. TEP80) yra greičiausias pasaulio šilumvežis.

    Comment


      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      LG pastoviai dejuoja, koks nuostolingas yra keleivių vežimas. Nuostolius dengia iš krovinių, o nė karto neteko girdėti apie rimtas derybas su vyriausybe dėl nuostolių kompensavimo.
      Kaip yra Vokietijoje? Taip, tiesa, nuostolius čia dengia valstybė. ...
      Apie jokias derybas girdėti neteko.
      O gal kam teko ????????

      Comment


        TEM7 vizualiai atrodo, kad vežimėlis po keturis aširačius, ten yra 4x2.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
          LG info:

          Naujieji čekiški dviaukščiai elektriniai keleiviniai traukiniai galės išvystyti iki 160 kilometrų per valandą greitį. Vagonuose įrengti oro kondicionieriai, žemos, prie peronų pritaikytus jų grindys ir plačios durys bei speciali įranga leis į vagonus lengvai patekti taip pat ir neįgaliesiems ar pasiimti į kelionę didesnius daiktus. Vagonuose bus įrengti karštų ir gaivinamųjų gėrimų pardavimo automatai, ekranai teikiantys keleiviams garsinę bei vaizdinę informaciją. Šiuose traukiniuose numatyta ir dar viena naujovė – pirmą kartą Lietuvos transporte svarbiausi vagonuose esantys užrašai pateikti ir neregiams skirtu brailio raštu.

          „Lietuvos geležinkeliai“ kviečia visus dalyvauti konkurse dėl perkamų dviaukščių elektrinių traukinių pavadinimo. Pasiūlymus galima teikti iki 2007 m. gegužės 20 d.

          Plačiau:
          http://www.litrail.lt/
          Iš dviaukščių vagonų suformuotą keleivinį traukinį tarp Vroclavo ir Jelčio (Lenkija, Wroclaw-Jelcz) veža senas garvežys. Toks vaizdelis filmuke http://www.youtube.com/watch?v=MvQJ7Eeu9Ck&NR=1

          Beje, iš Vokietijos atvežtą dviaukštį vagoną (apačioje baras, viršuje-restoranas) 1992m. liepos 7 d. mačiau Šeštokuose geležinkelio į Lenkiją atidarymo šventėje.

          Tikėkimės, nauji čekiški elektriniai traukiniai šiemet iš Vilniaus į Kauną važinėti pradės...

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Va čia tai yra į ką "akis paganyti" : http://images.google.lt/imgres?imgur...%3Dlt%26sa%3DN
            Na kaip ir nieko Buvau savo laiku panašioje šventėje Vokietijoje. Foto yra čia:
            http://intl.parovoz.com/newgallery/i...=RU&NO_ICONS=0

            Comment


              viska siaip skaiciai pasako - keleiviniu vagonu ~400 yra, uztat krovininiu beveik 10 000 LG turi....

              Comment


                Parašė LT-1
                Bus kazkas panasaus i sita. O ziuriu chebra cia tik keleivinias traukiniais domisi Reikia ir prekiniais dometis, juk tik ju deka LG keleiviniai siuo metu vazineja
                Kas čia taip sugalvojo? Gal LG pasakė? O gal jiems taip yra palankiau dabar, pelningiau, krovinius gabenti, o ne keleivius? Juk puikiai žinome, jog kad ir Vilnius-Kaunas geležinkelio pralaidumas nėra begalinis, o dabar jis ganėtinai aukštas. Aš aišku nenoriu teigti, bet išvados pačios ateina apie tai, jog keleiviniai traukiniai yra ne nuostolingi, o mažiau pelningi nei krovininiai ir LG sąmoningai daugelį metų eina tuo keliu, jog nedidintų keleivinio geležinkelio efektyvumo, bet didintų krovininio geležinkelio efektyvumą.

                O šiaip labai gaila, juk elektriniai traukiniai tiek švaresni gamtai už automobilius ar autobusus (atominė energija iš principo neišskiria anglies dvideginio).

                Comment


                  Parašė LT-1
                  Keleiviniai yra ne maziau pelningi o tiesiog labai NUOSTOLINGI. Kasmet patiriama apytiksliai apie 120 mln. (!) nuostolių. Siemet sis skaicius bus dar didesnis. Aisku aiskintis siu nuostoliu priezastis galima butu ilgai, bet 120 mln. tai ne 1,2 ar 12 mln. Ju taip lengvai nepanaikinsi. Kaip pvz galima pateikti reisa i Marcinkonis - traukiniu atvyksta keletas senuku. Nuostoli galima butu siek tiek sumazinti leidziant motrise, taciau ta atkarpa kroviniai nevezami, tad nuostoliai dar labiau padideja, nes infrastrukturos islaikymas kainuoja labai brangiai, o ta infrastruktura islaikoma tik del keleto per diena pravaziuojanciu traukiniu.
                  Del ekologiskumo tai taip, gelezinkelis - pati ekologiskiausia transporto priemone, net jei traukos riedmenu parkas vien dyzelinis, o ne elekrinis.
                  Nuvežk mūsų medinukus į Vokietiją, iš karto DB bankrutuotų, nes nevažiuotų nei vienas vokietis. Norint keleivių, prieš tai reikia investuoti į vagonus, nes nebe tie laikai, kai į ekskursijas sunkvežimiu važinėdavo. Bus komforto, bus greičio, atsiras ir keleivių. Pažiūrėk Vokietijoje, Prancūzijoje - ten nėra tarpmiestinių autobusų, tik tarptautiniai ir visai vietiniai, visur kitur važiuoja traukiniai.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Va čia tai yra į ką "akis paganyti" : http://images.google.lt/imgres?imgur...%3Dlt%26sa%3DN
                    didelis dekui
                    Senoji Klaipėda
                    F.Nietzsche - "There are no facts, only interpretations."

                    Comment


                      Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                      Labai įdomus argumentas santvarkai nustatyti. Pagal tokį kriterijų Vokietijoje irgi turbūt socializmas?
                      Sakyčiau, ne nuo santvarkos priklauso, o nuo gyventojų tankio ir jų pasiskirstymo, tuo pačiu - keleivių kiekio.

                      Comment


                        Parašė LT-1
                        O ziuriu chebra cia tik keleivinias traukiniais domisi Reikia ir prekiniais dometis, juk tik ju deka LG keleiviniai siuo metu vazineja
                        Tai papasakok - ar įsigyja LG naujų krovininių vagonų? Dauguma dabartinių atrodo stipriai padėvėti. Ar pirks naujus manevrinius šilumvežius, ar tik modernizuos dabartinius?

                        Comment


                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                          Nuvežk mūsų medinukus į Vokietiją, iš karto DB bankrutuotų, nes nevažiuotų nei vienas vokietis. Norint keleivių, prieš tai reikia investuoti į vagonus, nes nebe tie laikai, kai į ekskursijas sunkvežimiu važinėdavo.
                          Vokietijoje irgi anaiptol ne visi traukiniai yra kažkoks kosmosas.
                          Pvz. Regional Bahn (traukiniai kur kiekviename kaimelyje ir miestelyje stoja) vagonai yra beveik 1:1 mūsiškų "električkų".
                          "Privačiose" vietinėse linijose traukinukai apskritai į autobusus panašesni
                          Paskutinis taisė Tomas; 2008.01.02, 15:19.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė LT-1
                            Keleiviniai yra ne maziau pelningi o tiesiog labai NUOSTOLINGI. Kasmet patiriama apytiksliai apie 120 mln. (!) nuostolių. Siemet sis skaicius bus dar didesnis. Aisku aiskintis siu nuostoliu priezastis galima butu ilgai, bet 120 mln. tai ne 1,2 ar 12 mln. Ju taip lengvai nepanaikinsi. Kaip pvz galima pateikti reisa i Marcinkonis - traukiniu atvyksta keletas senuku. Nuostoli galima butu siek tiek sumazinti leidziant motrise, taciau ta atkarpa kroviniai nevezami, tad nuostoliai dar labiau padideja, nes infrastrukturos islaikymas kainuoja labai brangiai, o ta infrastruktura islaikoma tik del keleto per diena pravaziuojanciu traukiniu.
                            Del ekologiskumo tai taip, gelezinkelis - pati ekologiskiausia transporto priemone, net jei traukos riedmenu parkas vien dyzelinis, o ne elekrinis.
                            Itin skeptiškai vertinu tas šnekas apie nuostolius. Kas tą paskelbė? Tie patys LG, kuriems naudinga visuomenei pateikti neva nuostolingus keleivinius pervežimus? O aš manau, jog yra tiesiog daugeliu atvejų žaidžiama "pakabinant" fiksuotus kaštus ant keleivinio transporto ir taip lengvai gaunant nuostolį. Daug kaštų, kuriuos patiria LG, yra sunkiai paskirstomi tarp keleivinio ir krovininio transporto. Bet labai paprasta - užkrauk viską ant keleivių pervežimo ir gausi didžiulį nuostolį. Jau nekalbu apie tai, kad LG per daugelį metų faktiškai nieko nepadarė, kad situacija būtų pagerinta ir būtų pritraukta keleivių. Nors čia gal ir nėra priekaištas, niekas neprivalo uždirbtų milijonų iš naftos pervežimo investuoti į naujus keleivinius traukinius.

                            O kad žmonės nevažiuoja - tai yra priežastys. Galbūt tvarkaraščiai nepalankūs, galbūt ten negyvena žmonės, kur traukiniai važiuoja?

                            Bet Jūs nesakykite man, jog tuščias Vilnius-Kaunas traukinys yra todėl, jog nėra norinčių važiuoti. LG nepadarė šio maršruto patogiu. Suprantama, kad nėra one-size-fits-all sprendimo, bet užsieny gerų pavyzdžių užtenka...

                            Comment


                              Gal ir Ne visai apie Lietuva, bet apie musu saly irgi uzsiminta vienoj vietoj

                              Traukiniai Japonijoje lėks 500 km/h greičiu
                              Gintaras Gimžauskas
                              gintaras.gimzauskasatcharvz.lt 2008.01.02 13:55
                              Toks bus naujojo Japonijos greitaeigio traukinio greitis. Apie tai oficialiai praneša šios šalies geležinkelių operatorė "Central Japan Railway Co.".

                              Tinklalapyje gadgetell.com skelbiama, jog šis pranešimas reiškia, kad japonų kompanija pradės greičiausios pasaulyje traukinių linijos statybas. Ji nusidrieks tarp Tokijo ir centrinės Japonijos.

                              Šis projektas kompanijai atsieis 44,7 mlrd. USD (apie 105 mlrd. Lt). Palyginimui, praeitų metų Lietuvos biudžeto devynių mėnesių pajamos buvo penkis kartus mežesnės.

                              Planuojama, kad šis projektas bus baigtas iki 2025 metų.

                              "Central Japan Railway Co." kol kas nenusprendė koks bus galutinis greitaeigio traukinio maršruto taškas. Manoma, kad pirmajame etape juo bus Nagoja, o vėliau kelias bus nutiestas ir iki Osakos.

                              Kompanijos atstovas spaudai teigia, kad naujieji "maglev" traukiniai bus tikrai greitesni už dabar vienintelį veikiantį tokio tipo traukinį Šanchajuje. Jis išvysto, maždaug, 400 km/h greitį.

                              Traukinys, sutrumpintai vadinamas "maglev", veikia magnetinės levitacijos pagrindu. Tai reiškia, kad jis judėdamas nesiliečia su kelio paviršiumi. Išsilaikyti kelių centimetrų aukštyje virš bėgių traukiniui padeda stiprus elektromagnetinis laukas.

                              Tokia technologija, pasak jos šalininkų, užtikrina tylesnį ir gerokai greitesnį judėjimą, nei įprastų ratinių traukinių. Tačiau yra ir tokių, kurie teigia, kad šio transporto priemonės keliamas garsas keleivius erzina labiau, nei įprastų tarpmiestinių traukinių garsas.
                              www.vz.lt
                              Kairiarankių klubas - Left.lt

                              Comment


                                Gal kiek ir kvailas klausimas, bet kam tada LG išvis laiko nuostolingą sritį - keleivių pervežimą?

                                Comment


                                  Parašė LT-1
                                  Kas del nuostoliu - tai jie tikrai nesidubliuoja su kroviniu vezimu, nes LG yra 3 direkcijos - infrastrukturos, keleiviu, kroviniu vezimo. Visos jos turi atskiras saskaitas, ir viena su kita atsiskaitineja.
                                  Labai įdomu - gal galima detaliau? Nes iš LG puslapyje pateikiamos ataskaitos visuomenei tikrai nematyti kaip nuostoliai pasiskirsto tarp tų direkcijų.

                                  Comment


                                    Kodėl modernizuoti 2M62(U) su CAT varikliais, Siemens ER20 ir būsimi modernizuoti ČME3 priklausys Radviliškio depui. Darbus atlieka Vilnius, o parkas keliauja į Radviliškį...

                                    Norėčiau argumentuoto atsakymo.

                                    Comment


                                      Kol LG 100 proc akciju priklausys valstybei, tol atrodo tai ir bus nuostolinga. Kazkaip nepamenu, kas musu valstybei butu nenuostolinga ir tik kazkaip imone privatizavus - viskas "staiga" tampa pelninga.

                                      Comment


                                        Norint turėti pelingus (keleivių atžvilgiu) geležinkelius, visų pirma reikia išspirti 80% dabartinių snukių kurie sėdi LG pastate Vilniuje.Būtent 80% jų užsilikę nuo sovietmečio, ir 70% ten dirbančių nemoka lietuviškai.Mes nepriklausoma valstybė ?
                                        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                        Comment

                                        Working...
                                        X