Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Čia kur tuos 21 ha rado ?


    Naujas kąsnis Vilniuje: ieškoma, kaip panaudoti 21 ha „Lietuvos geležinkelių“ teritorijos

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...uje-973-983638
    Geras kąsnis. Būtent jis ir rūpi, o ne geležinkeliai.

    Tuo tarpu LG užsiima piaru ir kelia neįgyvendinamas užduotis - padvigubinti keleivių skaičių. Kieno sąskaita? Autobusų? Deja, autobusai veža ten, kur LG neveža. Kažkiek galima nugvelbti iš Vilniaus - Kauno ruožo, taip pat Vilniaus - Klaipėdos ir Vilniaus - Visagino ruožo. Bet net ir prie geriausių norų dvigubai padidinti iš to neišeis. Užsienio maršrutai - potencialas yra į Rygą ir Varšuvą. Bet tam nereikia laukti RB. Visgi tai irgi neduos tiek keleivių, kad bendras srautas išaugtų dvigubai. Galiausiai, srauto padvigubinimas nereiškia, kad pajamos padidės dvigubai ar pervežimai taps nenuostolingais. Priešingai, nuostoliai tikriausiai tik augs. Galiausiai visa tai neįgyvendinama, nes iš esmės reikia keisti valstybės politiką VT ir privačių automobilių naudojimo atžvilgiu. Jei to nebus, tai nieko LG nepavyks.

    Comment


      Gal dvigubins reisų skaičių, leis traukinius į Šilutę, Joniškį, Pagėgius. Dar žadėjo maršrutą Kaunas-Klaipėda.

      Kiek pamenu estam pavyko gerokai padidinti keleivių skaičių atnaujinus riedmenis bei padažninus kursavimą.
      Paskutinis taisė lukass; 2018.06.22, 21:00.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Nu nėra potencialių keleivių tiek, kas padvigubėtų keleivių skaičius. Potencialūs keleiviai tai tik keleiviai, pervilioti iš autobuso. Bert juk, dar kartą kartoju, autobusu galima nuvykti į daug kur, net ir ten, kur nėra geležinkelio. O norint iš automobilio iškrapštyti, tai reikia pačiai valstybei imtis nepopuliarių ekonominės prievartos priemonių - automobilius apmokestinti kelių tūkstančių eurų mokesčiu, mokamu kasmet ar pan. ir vystyti VT. Už kokius pinigus ir ar bus politinė valia priimti nepopuliarius sprendimus?

        Comment


          Patrauklus kursavimo dažnis bei tvarkaraštis, naujesni riedmenys ir pervilios keleivius iš autobusų. Juk ne veltui traukiniai į Klaipėdą/Šiaulius perpildyti.
          Keleivių skaičius išaugtų sukūrus Vilniaus priemiesčių linijas, bilietus sujungus su vilniečio kortele (deramasi jau senokai).
          Paskutinis taisė lukass; 2018.06.22, 21:58.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Trečia kartą kartoju, kad potencialių keleivių tuose autobusų maršrutuose, kurie dubliuojasi su traukinių, nėra tiek, kad keleivių pastaruosiuose padvigubėtų. Iš esmės tai ne VT gerinimas, o paklodės tampymas tarp traukinių ir autobusų, ne žmonių iškrapštymas iš automobilių, kurio būtent ir reikia. Na gerai, dalis keleivių iš autobusų pabėgs į traukinius. Tai teks uždaryti kai kuriuos autobusų maršrutus arba vietoj autobusų leisti bjaurius mikrobus. O juk ir susisiekimas autobusais Lietuvoje nėra geras, jis tik pablogėtų. Žodžiu, kol nebus rimtos VT politikos iš valstybės pusės, tol nieko gero ir nebus.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Trečia kartą kartoju, kad potencialių keleivių tuose autobusų maršrutuose, kurie dubliuojasi su traukinių, nėra tiek, kad keleivių pastaruosiuose padvigubėtų. Iš esmės tai ne VT gerinimas, o paklodės tampymas tarp traukinių ir autobusų, ne žmonių iškrapštymas iš automobilių, kurio būtent ir reikia. Na gerai, dalis keleivių iš autobusų pabėgs į traukinius. Tai teks uždaryti kai kuriuos autobusų maršrutus arba vietoj autobusų leisti bjaurius mikrobus. O juk ir susisiekimas autobusais Lietuvoje nėra geras, jis tik pablogėtų. Žodžiu, kol nebus rimtos VT politikos iš valstybės pusės, tol nieko gero ir nebus.
              Keliavimo komfortas bei tvarkaraštis natūraliai didins keleivių srautus ir mažins keliavimą automobiliais. Autobusai iš automobilių nepajėgūs vilioti klientų, nes jie ne tokie patogūs: kratymasis nuo nelygaus kelio, negalėjimas prasivaikščiot, negalima mėgautis kava ir pan.

              P.S. Ankstesniam poste vietoj autobusų turėjo būt automobilių.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Deja, tai nepakankamos priemonės iškrapštyti žmones iš automobilio. Reikia visos VT sistemos, nuo miestų, priemiesčio iki tolimojo susisiekimo, tiek geležinkeliu, tiek ir autobusais gerinimo. Dar ir to nepakanka. Reikia prievartinio iškrapšymo iš automobilio ekonominėmis priemonėmis, draudimais ir pan. O tam jau valdžios kinkos per silpnos, ir valios bei supratimo nėra.

                Comment



                  „Lietuvos geležinkeliai“ veš krovinius Lenkijoje

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78410181

                  Comment


                    Įdomu, kaip su lokomotyvais? Nuomosis, ar užsakys VLRD modernizuoti (greičiau pritaikyti Lenkijai) dar porą M62? Nes esamų dviejų lokomotyvų 1435 mm vėžei nepakaks manevravimo darbams ir giliam prasiskverbimui į Lenkiją. Dar jei iki Suvalkų, tai būtų galima apsieiti su dabar turimais šilumvežiais.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Įdomu, kaip su lokomotyvais? Nuomosis, ar užsakys VLRD modernizuoti (greičiau pritaikyti Lenkijai) dar porą M62? Nes esamų dviejų lokomotyvų 1435 mm vėžei nepakaks manevravimo darbams ir giliam prasiskverbimui į Lenkiją. Dar jei iki Suvalkų, tai būtų galima apsieiti su dabar turimais šilumvežiais.
                      Įdomu ar tai nesusiję su šia naujiena? Auginant krovinių srautą iš Kinijos per Lietuvą į Vakarų Europą gal visai tikslinga ir paslaugas teikti ilgesniame maršrute. Per Lietuvą geležinkeliais vežamų Kinijos krovinių srautas šiemet – didžiausias

                      litrail.lt
                      šiemet planuojama pervežti apie 60 traukinių su Kinijos kroviniais.

                      Comment


                        Tai taip. Bet kad jas teikti, reikia vežti su savo šilumvežiais. Priešingu atveju viskas nuo Mockavos į vakarus atitenka lenkams.

                        Comment


                          Dar gali būti lenkų šilumvežių nuoma.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            M. Bartuška: penkerius metus smukę „Lietuvos geležinkeliai“ atsitiesė

                            Penkerius metus smukusi ir užpernai nuostolinga tapusi įmonių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ atsitiesė ir uždirbo 27 mln. eurų grynojo pelno, sako „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

                            Anot M. Bartuškos, įmonės įprastai veikia pagal tarptautinius standartus, o „Lietuvos geležinkeliai“ iki šiol to neturėjo, dėl to buvo sunku lyginti veiklos rezultatus. Dabar pirmą kartą „Lietuvos geležinkelių“ veikla vertinta pagal Tarptautinį finansinės atskaitomybės standartą.

                            M. Bartuškos teigimu, pagal audituotus metinius rezultatus, pernai „Lietuvos geležinkelių“ įmonių grupei buvo lūžio metai - grupė dirbo pelningai. Bendras grupės pelnas siekė 27 mln. eurų. „Lietuvos geležinkeliai“ 2017 m. uždirbo papildomai 448 mln. eurų pajamų, vežė 10,5 proc. daugiau krovinių nei užpernai - 52,6 mln. tonų, keleivių skaičius augo 5 proc. - iki 4,7 mln.

                            Skaičiuojama, kad grupės sąnaudos sumažėjo 9 proc., pajamos padidėjo 11 proc...
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Penki įspūdingiausi Lietuvos geležinkelių maršrutai

                              1919 m. liepos 6 dieną iš Kaišiadorių stoties į Radviliškį išvyko pirmasis Nepriklausomos Lietuvos traukinys. Šios svarbios datos proga norisi paminėti gražiausius Lietuvos geležinkelių maršrutus, apie kuriuos išsamiau pasakojo kelionių traukiniais organizatorius, kelionių agentūros „superkelionės.lt“ vadovas, – Udrius Armalis. Kelionės: Lietuvos, Latvijos, Estijos, Baltarusijos ir Kaliningrado geležinkeliais, kurių metu keliauta ne tik traukiniais, bet garvežiais ir drezinomis – tokia šių nišinių kelionių organizatoriaus, daugiau kaip 10 metų trunkanti, patirtis.
                              Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...tai-642-995958

                              Comment


                                Netolima ateitis: „Geležinė akis“ stebės aplinką Lietuvos geležinkelių keliuose

                                VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūra ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė projekto „Prietaiso skirto investicinių projektų stebėjimui, elektros tinklų ir augmenijos priežiūrai geležinkelio ruožuose sukūrimas (Geležinė akis)“ finansavimo ir administravimo sutartį pagal priemonę „Ikiprekybiniai pirkimai LT“.

                                Projekto metu bus siekiama įvykdyti pirkimą, skirtą prietaiso „Geležinė akis“ prototipo sukūrimui, kuris galėtų: stebėti aplinką; aptikti ir fiksuoti objektus, atpažinti ir identifikuoti objektus panaudojant atpažinimo algoritmą, atvaizduoti duomenis, informuoti apie situaciją bei kylančius pavojus, perduoti duomenis edukacinės ar išplėstinės realybės žaidimui bei būti pritaikytas skirtingoms transporto rūšims.

                                Prietaisas „Geležinė akis“ galės stebėti arti geležinkelio tinklo esančią infrastruktūrą tokią kaip: pastatai, bėgiai, laidai, antenos, tiltai, viadukai, sankryžos ir t.t. Prietaisas stebės ir vertins objektų būklės pasikeitimus, siekiant išsiaiškinti ar objektai nekelia pavojaus...
                                Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...eliu-keliuose/ .

                                Reiktų ne geležinės, o visa matančios akies.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  „Lietuvos geležinkeliai” per 10 metų suremontuos didžiąją dalį kelių
                                  Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai” per 10 metų ketina suremontuoti didesnę dalį kelių. Anot įmonės, keleiviams dėl to keliauti bus patogiau, taip pat bus sutaupoma lėšų.

                                  Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Infrastruktūros direkcijos direktoriaus Karolio Sankovski, visiškai įgyvendinus visą remonto programą, keleiviai sutaupys daugiau kaip 30 minučių kelionei iš Vilniaus į Klaipėdą...
                                  ...„Iki 2027 metų esame susidėlioję remontų programą ir visas atstumas, kuriam tenka šie remontai, yra 450 kilometrų kapitaliniam remontui ir sustiprintam paprastajam bei apie 600 kilometrų paprastajam...
                                  ...Anot K. Sankovskio, traukinių vėlavimų, kuriuos sukelia transporto darbai, per 2-3 metus turėtų nelikti...
                                  Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ja-dali-keliu/ .
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja naują infrastruktūrą ir modernų vagonų parką

                                    Augant gamybos pajėgumams šalies regionuose, bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ketina plėsti gelžinkelio infrastruktūrą šiaurės Lietuvoje ir iš esmės atnaujinti vagonų parką.

                                    Nauja „Lietuvos geležinkelių“ plėtros kryptis susijusi su penktadienį Akmenės rajone Vakarų medienos grupės (VMG) pradėtomis Vakarų medienos grupės medžio drožlių plokštės gamyklos statybomis.

                                    „Lietuvos geležinkeliai“ prisideda prie besiplečiančios pramonės šalies regionuose. Bendradarbiaudami su verslu ir geriau pažindami jų poreikius, galime pasiūlyti naujas, konkurencingas ir efektyvias logistikos paslaugas. Šiuo atveju Akmenėje ilgalaikės ir tvarios parnterystės pagrindu planuojame įrengti modernią infrastruktūrą ir pasiūlyti šiuolaikišką vagonų parką krovinių pervežimui“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška, kuris dalyvavo gamyklos statybų pradžios renginyje.

                                    Bendradarbiaudama su VMG, „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja nutiesti naują magistralinio geležinkelio atkarpą nuo Alkiškiai-Karpėnai ruožo iki Akmenės laisvosios ekonominės zonos (LEZ), taip pat – įrengti privažuojamąjį kelią LEZ teritorijoje. Artimiausiu metu numatoma paskelbti rangos konkursą geležinkelio infrastruktūros plėtrai.

                                    Nuo 2019 metų vidurio „Lietuvos geležinkeliai“ taip pat pasiūlys skiedros pervežimo paslaugas. Tam kitąmet numatoma įsigyti naujus skiedrovežius. Tai bus vienas didžiausių bendrovės vagonų parko atnaujinimų per pastaruosius metus. Dalis naujų skiedrovežių bus skirta Akmenės rajone statomos gamyklos poreikiams.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Ajajai, kiek daug piaro. Akmenės LEZ tai teritorija šalia Akemnės geležinkelio stoties, buvusi kalkių degimo gamykla. Ten ir taip geležinkelio keliai yra. Aišku ,dalis demontuota, bet nemažai dar likę. Ar dabar kiekvieną privažiuojamąjį kelią, kurį LG sutvarkys, reikia pristatinėti kaip kažkokį superpasiekimą? O kiek privažiuojamųjų kelių savo laiku LG pardavė į metalo laužą, demontavo, pusdykiai prakalė įmonėms, kurių teritorijose jie ėjo ir jos tuos kelius išardė... Va, jei Lg rekonstruotų tokius ruožus kaip Alytaus, Utenos, Skuodo, atnaujintų nutrauktą susisiekimą kai kuriais ruožais, tai būtų kita kalba.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ajajai, kiek daug piaro. Akmenės LEZ tai teritorija šalia Akemnės geležinkelio stoties, buvusi kalkių degimo gamykla. Ten ir taip geležinkelio keliai yra. Aišku ,dalis demontuota, bet nemažai dar likę. Ar dabar kiekvieną privažiuojamąjį kelią, kurį LG sutvarkys, reikia pristatinėti kaip kažkokį superpasiekimą? O kiek privažiuojamųjų kelių savo laiku LG pardavė į metalo laužą, demontavo, pusdykiai prakalė įmonėms, kurių teritorijose jie ėjo ir jos tuos kelius išardė... Va, jei Lg rekonstruotų tokius ruožus kaip Alytaus, Utenos, Skuodo, atnaujintų nutrauktą susisiekimą kai kuriais ruožais, tai būtų kita kalba.
                                        Utenos stoty pakeista dalis pabėgių neseniai. Didžiulė krūva senų guli šalia. Matosi, nesiruošia visiškai apleisti šito ruožo.

                                        Comment


                                          Parašė artexs Rodyti pranešimą

                                          Utenos stoty pakeista dalis pabėgių neseniai. Didžiulė krūva senų guli šalia. Matosi, nesiruošia visiškai apleisti šito ruožo.
                                          2014 buvo pirkimai skelbiami visame ruože keisti pabėgius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X