Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gali būti, kad Kaunas turės antrąją nuolatinę geležinkelio stotį Kaune
    http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=53483

    Comment


      Na Kaune visada buvo ne viena stotis. Ta pati Amalių stotelė (vietoj kurios matyt liks veikti dabar statoma), Palemonas ...
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Jeiu realiai , tai kaune buvo 3 stotys - 2 karinės ir viena civilinė. Amaliai - viso labo stotelė. Palemonas - taip stotis, bet kažkada buvo Kauno priemiestis, taigi vis dar kaip atskira stotis...

        Comment


          Parašė John
          Vienintele realesne perspektyva keleiviniam gelezinkeliu transportui Lietuvoje - Vilnius-Kaunas, kur is esmes reiktu traukiniu ne reciau kaip kas 30 min, kurie pasiektu keliones tiksla per 45 min. Tai igyvendinti visiskai realu, ir, panasu, kad taip ne uz ilgo bus. O visam kitam (pvz greitam traukiniui Vilnius-Klaipeda) reiktu daugiamilijardiniu investiciju ir siaip vargu ar tai daryti butu prasminga, nes, kaip ir sakiau, keliu transportas pilnai efektyvus, o gyventoju tankis salyje yra nedidelis, kas reikstu, kad keleiviniai gelezinkeliai niekada nebutu pelningi...
          Bent jau tol kol nebus sutvarkytas vietinis viesasis transportas. Nes kitaip nepritrauksi verslo klientu (tu kur su kostiumais ir slipsais), kurie europoje sudaro turbut didziausia dali keleiviu (ir tuo paciu pajamu) srauto.
          Dabar gi per 45min nulekus iki kauno (sakykim juntama ekonomija skaiciuojant kelione is centro i centra) ir islipus gelezinkelio stotyje toliau tektu vaziuot taksi. Tada turbut geriau iskart sest i savo masina ir visai nesidusint su tais traukiniais.
          Tas pats ir su periferijos (pvz kokiu elektrenu) gyventojais, kurie esant geram traukiniu susisiekimui galetu dirbti vilniuje. Kaip kad tai daznai daroma europoje: gyvenama kokiam vaizdingam miestuke uz 50+ km nuo didmiescio ir i darba vazinejama traukiniu prie stoties numetant masina.
          Sitie klientai vazineja daug ir reguliariai ir manau gerokai labiau apmoka, nei kokie pensininkai kartkartemis isvaziuojantys aplankyt giminiu.

          Comment


            Parašė John
            Na tai mazdaug tas pats, kaip "jeigu viskas butu gerai, tada butu gerai"

            Net nekeliu tokio klausimo, nes ir taip aisku, kad keleiviniai traukiniai kas 15 ar 30 minuciu i Ryga tikrai nevaziuos...
            Vienintele realesne perspektyva keleiviniam gelezinkeliu transportui Lietuvoje - Vilnius-Kaunas, kur is esmes reiktu traukiniu ne reciau kaip kas 30 min, kurie pasiektu keliones tiksla per 45 min. Tai igyvendinti visiskai realu, ir, panasu, kad taip ne uz ilgo bus. O visam kitam (pvz greitam traukiniui Vilnius-Klaipeda) reiktu daugiamilijardiniu investiciju ir siaip vargu ar tai daryti butu prasminga, nes, kaip ir sakiau, keliu transportas pilnai efektyvus, o gyventoju tankis salyje yra nedidelis, kas reikstu, kad keleiviniai gelezinkeliai niekada nebutu pelningi...
            Efektyvumas baigiasi vasarą penktadienio ir sekmadienio vakarais Va tada ir pasiteisintų traukinys Vilnius - Kaunas -Šiauliai - Klaipėda - Palanga - Šventoji
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Na Kaune visada buvo ne viena stotis. Ta pati Amalių stotelė (vietoj kurios matyt liks veikti dabar statoma), Palemonas ...
              Palemono geležinkelio stotis yra miesto ribose, apie pusiaukelę tarp Kauno ir Palemono stočių esanti Amalių stotelė -taip pat. Kažkada tarp Amalių ir Palemono dar buvo Pamarys (atšaka į Kauno apylanką per Kauno HE), išnyko modernizavus-centralizavus Palemono stotį, tapo jos dalimi. Taip pat prisimenu Aleksoto (buvo pastatas, iškaba su pavadinimu)geležinkelio stotį, vėliau vadintą Kauno geležinkeli ostoties Aleksoto parku.
              Vilniaus miesto teritorojoje yra Panerių, Vilniaus, Pavilnio, Naujosios Vilnios stotys. Dar daugiau geležinkelio stočių ir stotelių yra Rygoje.

              Comment


                Klaipėdoje: Girulių, Klaipėdos, Rimkų. Draugystės.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Na va kas norite - lietuviški TEP60 Daugpilio lokomotyvų remonto gamykloje:

                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...=102211&LNG=RU

                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...=102215&LNG=RU

                  TE3 (jis veikia, gaila tik kad viena sekcija) galėtų parduoti, sakau tiktų mūsų varganam muziejui, bet...
                  Kai tik Lietuvoje pastebėjau M62 dvigubėjimą (2M62 daugėjimą), taip pat iš Baltarusijos atvažiuojančius 2TEP60, kartą Rusijoje nustebino priešingybė - TE3 "skilimas" ir eksploatavimas po vieną sekciją. Važiuojant per Simbirską, keleivinį traukinį traukė didesnėse stotyse (matyt, kur depai yra) keičiami TE3 iš vienos sekcijos. Aišku, vėliau grįžimui jie būdavo apsukami depuose arba specialiuose trikampiuose. Dabar labai abejotina, kiek tokių trikampių Lietuvos stotyse išlikę? Bent Šeštokuose, Kazlų Rūdoje tokie išnykę.
                  Paskutinis taisė Vitas; 2007.12.23, 01:39.

                  Comment


                    Klaipėdoje taip pat neliko, jo vietoje gatvė nutiesta.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                      Kažkaip daugokai tų traukinių. Man toks įspūdis buvo susidaręs, kad Panevėžio Geležinkelio stotis išvis merdėjanti...
                      Arsiakai, ar nors vieną kartą mėginai važiuoti traukiniu iš Panevėžio į Kauną (persėdant Radviliškyje) ?

                      Comment


                        Parašė somis Rodyti pranešimą
                        Manau LG apsimokėtų vietoje senų keleivinių nupirkti porą autobusų ant bėgių. ...
                        O su tuo dabartiniu AR2 važiavau ne per seniausiai iki Marijampolės. Atrodo jį naudoja LG kaip galima daugiau.
                        Važinėja tas AR2 iš Kauno į Marijampolę. O kartais nevažinėja - kuriam laikui jį pakeičia paremontuotas D1 arba DR-1A (trys vagonai). Gruodžio mėnesį AR2 tikrai nevažinėjo.
                        Kiek gi jis važinėja (kai važinėja)?
                        Rytą ~6h išvyksta iš Kauno, prieš 9 h. grįžta ir visą dieną stovi depe Šančiuose. Paskui 15:55 h išvyksta antram reisui ir vėl grįžta ~18:30h. Kiek reisų į kur AR2 galėtų atlikti per tą laikotarpį nuo 9 iki 15 h.?
                        Niekur neradau paskelbta(jokia kelionių agentūra nepaskelbė), kiek juo kainuotų užsakomasis reisas (kaip siauruko iš Anykščių į Rubikius) žiediniu maršrutu aplink Kauną: Kaunas - Palemonas -Kauno HE - Rokai (Rokeliai) - Jiesia - Kaunas. Juk tokius turistinius objektus kaip Kauno tunelis ir Jiesios kraštovaizdžio draustinis (Jiesios žemupio skardžiai) efektyviausia parodyti iš traukinio.

                        Comment


                          Parašė John
                          Islaidas butu galima mazinti ir atleidziant armija nereikalingu bilietu tikrintoju ir pardaveju...
                          ... ir dar apsauginių, kurių LG yra kaip pas nevykėlį ūkininką šunų. Ir jie policijos fiuncijas atlikti vis tiek neįgalioti, tik va prie traukinius stočių perone fotografuojančių kabinėtis mėgsta.

                          Comment


                            Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                            Nzn, man tas TEP70BS atrodo labai senamadiskai ir griozdiskai...
                            Vasaros pabaigoje ir rudenį keletą kartų prie Vievio mačiau
                            TEP70BS su Klaipėdos arba Kaliningrado keleiviniais traukiniais (tokių vilkikais jie ir bus, nes iš Vilniaus į Minską ir toliau važiuojančius traukinius tempia Baltarusijos vilkikai) .
                            Iš tolo TEP70BS kažkuo tai priminė atvažiuojantį siauruką šilumvežį TU2.

                            Comment


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              Palemono geležinkelio stotis yra miesto ribose, apie pusiaukelę tarp Kauno ir Palemono stočių esanti Amalių stotelė -taip pat. Kažkada tarp Amalių ir Palemono dar buvo Pamarys (atšaka į Kauno apylanką per Kauno HE), išnyko modernizavus-centralizavus Palemono stotį, tapo jos dalimi. Taip pat prisimenu Aleksoto (buvo pastatas, iškaba su pavadinimu)geležinkelio stotį, vėliau vadintą Kauno geležinkeli ostoties Aleksoto parku.
                              taip taip, Aleksoto stotis yra buvusi Kauno tvirtovės stotis. Dar viena karinė stotis yra išlikusi Šančiuose. Žodžiu pačiame mieste savo laiku buvo 3 stotys - 1 civilinė bei 2 karinės.

                              Comment


                                Parašė LT-1
                                Labas visiems. Baltarusijoje socializmas, ten traukinys - pagrindine susisiekimo priemone. Todel ir vaziuoja jie visur kur tik imanoma Lietuvoje kitaip. Ir beje, keleiviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais yra labai nuostolingas..
                                Labai įdomus argumentas santvarkai nustatyti. Pagal tokį kriterijų Vokietijoje irgi turbūt socializmas?

                                Comment


                                  Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                                  Labai įdomus argumentas santvarkai nustatyti. Pagal tokį kriterijų Vokietijoje irgi turbūt socializmas?
                                  Vokietijoje be jokios abejonės yra didesnis socializmas nei Lietuvoje. Jie patys savo ekonomikos santvarka vadina socialine rinkos ekonomika.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    LG pastoviai dejuoja, koks nuostolingas yra keleivių vežimas. Nuostolius dengia iš krovinių, o ne karto neteko girdėti apie rimtas derybas su vyriausybe dėl nuostolių kompensavimo.
                                    Kaip yra Vokietijoje? Taip, tiesa, nuostolius čia dengia valstybė. Kita vertus, čia nevažiuoja seni sukriošę gargarai (kaip D1). Priemiestinius maršrutus aptarnauja paprastai dviejų vagonų sąstatai arba vieno-dviejų vagonų automatrisės, todėl, reikia manyti, taip sumažina eksploatacijos išlaidas.
                                    Dėl maršruto Gardinas - Pariečė - Uzberež. Mažiausiai trys iš keturių reisų (bent jau traukinys, iš Gardino išvykstantis 8.20 tai tikrai) tėra sutrumpinti Gardino - Marcinkonių reisai.
                                    Ir kaip matyti iš nuotraukų (pvz., http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=87963&LNG=RU) iki pat Lietuvos sienos važiuoja nemažai keleivių.
                                    Beje, prieš du mėn., iki Lietuvos-Baltarusijos sienos (Uzberež) dar važiavo ir vėlyvasis (iš Gardino išvykdavęs 20.30) traukinys Grodno-Uzberež, dabar jo jau nėra, turbūt irgi sumažino reisų skaičių...

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Tik ne per vidurį abu bėgiai:
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...=103923&LNG=RU
                                      (Ukraina).

                                      Tai iki Kauno ir bus europinio pločio vėžė.

                                      Kaip lenkiškas elektrinis traukinys važiuoja dvigubos vėžės bėgiais ir kaip važiuotų rusiškas, išvaizdžiau matyti nuotraukoje Gardine (Baltarusija) - http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=55383 .
                                      Ar europinės vėžės geležinkelis tikrai pasieks Kauną (senąją Kauno geležinkelio stotį), linkęs abejoti: vis buvo siūlyti Kauno stoties variantai Palemone, Rokeliuose, Mauručiuose... Marijampolės europinės vėžės geležinkelio stotis planuojama ne ten tarp Stočių ir Sasnavos gatvių, o tolokai nuo miesto - ties Baraginės gyvenviete.
                                      Dvigubos vėžės geležinkelis galėtų iš Šeštokų ateiti iki Kalvarijos - šioje stotyje būtų sąlygos krovinių perkrovimams (kas atliekama Šeštokuose). Lygiai taip Alytaus kryptimi galėtų pasiekti buvusią Krosnos stotį.
                                      Paskutinis taisė Vitas; 2008.01.15, 20:24.

                                      Comment


                                        o ten ne TEP60 uz jo dar daugiau dumu leidziantis?

                                        Comment


                                          Parašė LT-1
                                          Tiesiog idomi foto, kuri ekologijos entuziastams soka sukels Siaip cia vienas is 4 LG turimų TEP-70. Masinistas matyt pastebejo kad fotografuoja, tai liaudiskai tariant "gaza" iki galo nuspaude, o apysenei rusiskai technikai tai nelabai patiko
                                          O siaip silumveziai sie neblogi - keletas idomiu techniniu charakteristiku - konstrukcinis greitis - 160 km/h (deja Lietuvoje kol kas keliai leidzia tik 120 km/h vaziuoti), 4000 a/j variklis (16 cilindru), i kuri pilasi 1 tona tepalo, ausinimo sistemoje 1,5 tonos vandens, kuro bako talpa 7 tonos. Nuo vilniaus iki Klaipedos (priklausomai nuo sastato sudeties) "surija" apie 1,5 dyzelino.
                                          Kiek suprantu, šis vaizdelis - Radviliškio geležinkelio stotyje. Matyti, kad kažkuris Vilniaus-Klaipėdos greitasis važiuoja su dviguba trauka - priekyje TEP-70, po jo -TEP-60. Panašu, kad abu dūmų išmeta daugiau nei kažkada išmesdavo garvežys.
                                          Mašinistai gal būt pastebėjo ant viaduko stoviniuojančiais merginas su minisijonėliais ir sumanė pabaidyti?
                                          Prisimenu, kai TEP-70 buvo dar tik pradėti gaminti, tai visi nustebdavo perskaitę apie šilumvežio išvystomą 160 km/h greitį. Nors neseniai nustebau, kad tokį greitį išvystydavo vienas iš lenkiško garvežio 100 metų proga Volštyne vykusioje dūmų, garo ir šviesos šventėje-šou demonstruotas garvežys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X