Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuvos geležinkeliuose - 140 km/h greitis

    http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...4-17088b3a12f2
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Tiesiog mano pamastymai. Jei klystu pataisykit
      Naciai, WWII metu užėmę nemažą TSRS teritoriją, vos per kelis mėnesius "persiuvo" beveik visus magistralinius bėgius, berods apie 6000km viso... Tai čia karo metas!

      Comment


        Parašė Mantas Rodyti pranešimą
        Lietuvos geležinkeliuose - 140 km/h greitis

        http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...4-17088b3a12f2
        "Lietuvos geležinkeliai" iki 2013 m. keleivinių riedmenų parko atnaujinimui planuoja investuoti beveik 560 mln. Lt, iš jų 28 mln. yra ES lėšos.
        Iš viso planuojama nupirkti 11 elektrinių traukinių, 12 dyzelinių traukinių, 2 automotrises ir 33 keleivinius vagonus.
        Ir modernizuoti vieną dyzelį bei du elektrinius traukinius.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Ogi atnaujino www.litrail.lt
          Matosi kad patvarke tvarkarascius - atskyre tarptautinius marsrutus nuo vietiniu ir iskele Vilniu, Kauna, Siaulius ir Klaipeda i virsu - nereikes dabar ju ieskot tarp Lietuvos ar net Ukrainos kaimu kaip Vilkyciai ar Vinnica (a kokioj valstybej cia )
          Taip pat ir bilietu kainas sudejo, ir net kazka panasaus i persedimus galima atrast.
          Bilietu uzsakymas internetu kuresi kuresi bet neuzsikure, gal kam labiau pasiseks
          Paskutinis taisė zanaz; 2007.11.17, 13:39.
          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

          Comment


            Taip, neblogai atnaujino. Patogus priejimas prie tvarkarasciu ir pagaliau netgi kainos yra. Patebejau, daug medziagos apie tuneli ir istorija. Daug informacijos vezejams ir apkritai apie kroviniu vezima.
            O BET TACIAU - stebina kalbos klaidu gausybe naujajame puslapyje. Ju tikrai NE viena kita. Gal neveltui visai neseniai Lietuviu kalbos inspekcijos pareigunais buvo issikviete LG atstovus.

            Comment


              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Taip, neblogai atnaujino. Patogus priejimas prie tvarkarasciu ir pagaliau netgi kainos yra. Patebejau, daug medziagos apie tuneli ir istorija. Daug informacijos vezejams ir apkritai apie kroviniu vezima.
              O BET TACIAU - stebina kalbos klaidu gausybe naujajame puslapyje. Ju tikrai NE viena kita. Gal neveltui visai neseniai Lietuviu kalbos inspekcijos pareigunais buvo issikviete LG atstovus.
              Ko tu nori iš bendrovės kurios 90% valdybos darbuotoju turi slaviškas pavardes...
              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

              Comment


                Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                Ogi atnaujino www.litrail.lt
                Matosi kad patvarke tvarkarascius - atskyre tarptautinius marsrutus nuo vietiniu ir iskele Vilniu, Kauna, Siaulius ir Klaipeda i virsu - nereikes dabar ju ieskot tarp Lietuvos ar net Ukrainos kaimu kaip Vilkyciai ar Vinnica (a kokioj valstybej cia )
                Taip pat ir bilietu kainas sudejo, ir net kazka panasaus i persedimus galima atrast.
                Bilietu uzsakymas internetu kuresi kuresi bet neuzsikure, gal kam labiau pasiseks
                Šiaip tai Vinica yra srities centras Ukrainoje, tai Vilkyčiams (nėra keleivinių traukinių) iki jos kaip iki mėnulio
                O su lietuvių kalba ten dar daug problemų, pastebėjau pats.

                Beje, gal kas užmatėte garvežį pakeliui iš Kauno į Klaipėdą? jau restauravo
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                  Ko tu nori iš bendrovės kurios 90% valdybos darbuotoju turi slaviškas pavardes...
                  ne į temą, bet nuo pavardžių mažai kas čia priklauso. Žinau daug slaviskom pavardėn, kurie geriau moka lietuviškai, negu lietuviškom pavardėm.

                  Comment


                    Parašė somis Rodyti pranešimą
                    ne į temą, bet nuo pavardžių mažai kas čia priklauso. Žinau daug slaviskom pavardėn, kurie geriau moka lietuviškai, negu lietuviškom pavardėm.
                    Tai tikrai negalioja šiuo atveju...
                    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                    Comment


                      Parašė somis Rodyti pranešimą
                      ne į temą, bet nuo pavardžių mažai kas čia priklauso. Žinau daug slaviskom pavardėn, kurie geriau moka lietuviškai, negu lietuviškom pavardėm.
                      Na taip, koks Zinkevičius ar net pats Jablonskis
                      Mano galerija Flickr'yje

                      Comment


                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                        Taip, neblogai atnaujino. Patogus priejimas prie tvarkarasciu ir pagaliau netgi kainos yra. Patebejau, daug medziagos apie tuneli ir istorija. Daug informacijos vezejams ir apkritai apie kroviniu vezima.
                        Tikrai sveikintina, kad maršruto (pvz., "Kaunas - Klaipėda") galinių punktų nebereikia ieškoti po visą buv. imperiją, šiuo atveju vieną punktą surastume tarp Kaugonių ir Kazačij, o kitą - tarp Kiziterinkos ir Kliučikų.
                        Tiesa, dabar tokio maršruto išvis nieko nesurastume - apie persėdimus niekas nieko nerašo.

                        Tuo tarpu visa kita atrodo gana tragiškai. Pvz. anksčiau maršruto aprašyme paspaudęs stoties pavadinimą ar žemėlapyje bent pagrindinėse stotyse patekdavai į tos stoties aprašymą. Dabar vaizdelis toks:
                        Parašė LG
                        Stočių paieška
                        Stočių žemėlapis
                        Paieškos frazė:

                        A Ą B C Č D E Ę Ė F G H I Į Y J K L M N O P R S Š T U Ų Ū V Z Ž
                        Pavadinimas: Kaišiadorys
                        Adresas: Misiūno a. 1
                        Kontaktinė informacija: 8-256 52530
                        Operacijos: B - bilietų pardavimas
                        Jei tyrinėjote maršrutą, pvz., Vilnius-Plungė, tai vėliau iš bet kurios tinklapio vietos vėl paprašę maršrutų sąrašo pateksite ne į prdanį temos puslapį, o į tą patį Vilnius - Plungė (nors jums verkiant reikia grįžti iš Plungės į Vilnių.

                        Vietoj to kad, pvz., įdėti visų populiariausio maršruto "Vilnius - Kaunas" elektrukų laikus į vieną pusę (ir patogioje vietoje - atgaline kryprtimi) pamatysite tokį geležinkelininkų minties srautą:
                        Parašė LG
                        Vilnius kel. - Kaunas
                        Maršruto žemėlapis
                        Traukinio numeris Išvykimo laikas Atvykimo laikas Atstumas, Km Kelionės trukmė Pastabos Kaina, Lt
                        311/68 00:00 00:00 0 01:16
                        vagonas Simferopolis-Kaliningradas važiuoja iš Simferopolio kas antrą dieną lyg.mėn.d. nuo rugsėjo 2 d. iki 2007 m. gegužės 24 d. ir į Kaliningradą atvyksta nuo rugsėjo 4 d. iki 2007 m. gegužės 26d. Nuo 2007 balandžio 12 d.iki balandžio 28 d. vagonas nevažiuos
                        99/311 00:00 00:00 104 01:16
                        Vagonas kursuoja iki gegužės 22 d. iš Simferopolio lyginėmis mėnesio dienomis. Esant 31 ir 1 mėnesių dienomis iš Simferopolio 28,4,6 d..
                        311 01:09 02:28 104 01:16
                        Išvyksta iš Charkovo nelyginėmis mėnesių dienomis. Esant 31 ir 1 mėnesių dienoms iš Charkovo: 29, 1, 3, 5 d.
                        311 01:09 02:28 104 01:19 Vagonas iš Bresto išvažiuoja nelyginėmis mėn.d. Vilnių pravažiuoja ir į Kaliningradč atv. lyginėmis mėn.d. Esant 31 ir 1 mėn.d. iš Bresto važiuoja 29,1,3 d.d. Vilnių pravažiuoja ir į Kaliningradą atv.30,2,4 d.d. 2008 m. vasario, kovo mėn. iš Bresto išv. 29,3,5 Vilnių pravažiuos ir į Kaliningradą atv. 1,4,6.
                        385 03:14 04:34 104 01:16 Išvyksta iš Gomelio lyginėmis mėnesių dienomis; Esant 31 ir 1 mėnesių dienoms: važiuos 28,30,2 d.;
                        54/385 03:14 04:34 0 01:16 Vagonas iš Kijevo išvažiuoja lyginėmis mėnesio dienomis.
                        E871 05:12 06:30 104 01:11 13.40
                        Mielieji, man nereikia Simferopolio ar Bresto, man tik reikia nuvažiuoti į Kauną ir grįžti.
                        Malonumą skaičiuoti ir perskaičiuoti kelionės trukmę geležinkelininkai paliko pačiam potencialiam keleiviui - jei išvykstit 5:12, o atvyksti 6:30, tai kelionė tetrunka 1:11 (o ne 1:18).
                        Beskaičiuodamas tas potencialus keleivis turbūt jau bus pasirinkęs kelionę autobusu

                        Kad vietoj interaktyvaus žemėlapio ten įdėtas tik paveiksliukas be nuorodų, geriau net nekritikuoti.
                        Kainų informacijos taip ir nepavyko užkrauti.

                        I tak spasiba, tavarišči, za vaš trud.
                        Paskutinis taisė Romas; 2007.11.18, 18:40.

                        Comment


                          Ypač būkit atsargūs važiuodami su LG į Kauną popiet
                          Jei nespėjote į traukinį 16:30 (tas nuvežtų į Kauną per 1:08, atsiprašau, pagal geležinkelininkų laiko mašiną per 1:06), praleiskite traukinį 16:35 - tas į Kauną atvyks po 2 parų 1 valandos ir 41 minutės, o geležinkelininkų skaičiavimais - po 49 valandų ir 23 minučių)

                          Vilnius kel. - Kaunas
                          Maršruto žemėlapis
                          Traukinio numeris /Išvykimo laikas /Atvykimo laikas /Atstumas, Km /Kelionės trukmė / Kaina, Lt

                          E881 15:10 16:28 104 01:11 13.40
                          E815 16:30 17:38 104 01:06 13.40
                          E883 16:35 18:16 104 49:23 13.40
                          E885 17:50 19:06 104 01:11 13.40
                          http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...A0255JSNBO1R46

                          EDIT
                          Tas lėtas traukinys iš Kauno grįžta ryte 6:00.
                          E874 05:55 07:14 104 01:14 13.40
                          E876 06:00 07:42 104 49:27 13.40 Poilsio ir švenčių dienomis važiuoja iki Vilniaus, darbo dienomis iki N.Vilnios;
                          http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...vU3BfX183Nw!!/
                          Būkite atsargūs
                          Paskutinis taisė Romas; 2007.11.18, 19:16.

                          Comment


                            Na prieš tai, vertinau daugiau dizaino dalykus.
                            Žinoma, kad apie informacijos tikslumą (ypač keleivių vežimo informacijos) neverta nė šnekėti. Pvz.:

                            Vilnius kel. - Marcinkonys Maršruto žemėlapis
                            Traukinio numeris Išvykimo laikas Atvykimo laikas Atstumas, Km Kelionės trukmė Pastabos Kaina, Lt
                            D645 05:55 07:50 99 01:46 12.90
                            D647 09:22 11:17 99 01:41 12.90
                            D649 14:42 16:37 99 01:41 12.90

                            Tai taip ir nesupratau. Nuo kada kelionė iki Marcinkonių tetrunka 1 val 41 min, o ne 1 val 55 min... ir kaip čia kas taip "gerai" suskaičiavo.

                            Ir tas kartojasi su visais maršrutais:

                            Maršrutai
                            Papildoma kainų informacija

                            Vilnius kel. - Stasylos Maršruto žemėlapis
                            Traukinio numeris Išvykimo laikas Atvykimo laikas Atstumas, Km Kelionės trukmė Pastabos Kaina, Lt
                            D633 04:20 05:07 17 00:48 6.80
                            D635 16:55 17:53 40 00:50 6.80
                            D637 18:17 19:28 47 01:04 Taip pat traukinys stoja Vaidotai KIK (18.40-18.41) ir Vaidotai AIK (18.46-18.47) sustojimuose. Bilietai iki šių stustojimų parduodami kaip iki Vaidotų stotelės.

                            O čia gal tokia nauja marketingo strategija - specialiai nurodomas trumpesnis kelionės laikas ?

                            Comment


                              Aišku pažintinę informaciją buvo spjauta.
                              Galėtų ir prijungti prie portalo mano ir Roberto traukinių fotogalerijas...

                              Comment


                                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                Vilnius kel. - Stasylos
                                Maršruto žemėlapis
                                Traukinio numeris Išvykimo laikas Atvykimo laikas Atstumas, Km Kelionės trukmė Pastabos Kaina, Lt
                                D633 04:20 05:07 17 00:48 6.80
                                D635 16:55 17:53 40 00:50 6.80
                                D637 18:17 19:28 47 01:04 Taip pat traukinys stoja Vaidotai KIK (18.40-18.41) ir Vaidotai AIK (18.46-18.47) sustojimuose. Bilietai iki šių stustojimų parduodami kaip iki Vaidotų stotelės.


                                O čia gal tokia nauja marketingo strategija - specialiai nurodomas trumpesnis kelionės laikas ?
                                Ten jie grybauja ir su atstumais - į Stasylas vienoj vietoj 17 km, kitoj - 40, trečioj - 47 km

                                Nuo Vilniaus iki Kauno - beveik visur 104 km, kitoj vietoj - 55 km, o trečioj - apie 500 km

                                Comment


                                  500km

                                  jei aš būčiau kokios įmonės vadovas, tai iškart atleisčiau tą darbuotoją, kuris (kuri) daro tokias klaidas.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Manau kurie, nes kol info patenka į tinklapį ji pereina keletą rankų.

                                    Comment


                                      Iš principo tie tvarkaraščiai nesamoningo formato.
                                      Gi galėtų padaryt normalią paiešką su persėdimais iš bendros informacines sistemos (nežinau kokia, bet rezultatai skirtingų šalių geležinkelių puslapiuose atrodo labai panašiai, reiškia kazkokia bendra sistema yra, o ir lietuviškus traukinius žino)

                                      pvz. lenkų http://www.rozklad.pkp.pl/bin/query.exe/en?
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Ten jie grybauja ir su atstumais - į Stasylas vienoj vietoj 17 km, kitoj - 40, trečioj - 47 km
                                        Na, dėl Stasylų tai nenugrybauta, nes atstumas priklauso nuo maršruto - keleiviniai traukiniai bent jau anksčiau važiuodavo dviem skirtingais maršrutais.

                                        Comment


                                          Gali būti, kad Kaunas turės antrąją nuolatinę geležinkelio stotį Kaune
                                          http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=53483

                                          Comment

                                          Working...
                                          X