Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mokesčius moka miestui. Gyvena irgi Klaipėdoje, vartoja, šeimą išlaiko. Privačios firmos irgi penisi. Tuo labiau, jei valstybei priklauso, tai ir nuėjo signalas tiesiai į Vilnių - darykite greičiau kažką. Tik dabar valdžia kratosi atsakomybės, viską suversdami LG.

    Comment


      Aš kartoju, kad didelė dalis uosto darbuotojų net nėra klaipėdiečiai. Atvažiuoja ryte iš kokių Darbėnų, ir vakare parvažiuoja namo daržų ravėti. Su mašina, nes ruožas pusiau panaikintas ir dyzeliuko nėra.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Aš kartoju, kad didelė dalis uosto darbuotojų net nėra klaipėdiečiai. Atvažiuoja ryte iš kokių Darbėnų, ir vakare parvažiuoja namo daržų ravėti.
        Bet jie vistiek moka mokesčius. Jeigu jie nemokės, kur Skuodo rajonas paims pinigų? - vėl bus mažinama Vilniuje paliekama GPM dalis? - ačiū, nereikia. Taip kad krovinius paleisti iš savo rankų negalima.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Krovinių netekimas negerai, bet kalba grynai apie Klaipėdą (savivaldą), nes Al1 vis ją minėjo ir vartojo žodį krachas. Tai jis netinka apskritai, ir ypač Klaipėdai.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Krovinių netekimas negerai, bet kalba grynai apie Klaipėdą (savivaldą), nes Al1 vis ją minėjo ir vartojo žodį krachas. Tai jis netinka apskritai, ir ypač Klaipėdai.
            OK, ne krachas, bet vistiek negerai. Sutinkate su tuo?
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Na su tuo "krachas" miestui, KN ir kt. perlenkta lazda (nemačiau iki šiol jokių skaičių), KN ne vien iš MN uždirba - juk nemažai pervežama baltarusiškų naftos produktų. O šioje sferoje Lietuva mažai dirbo, kad nemaža dalis šio tranzito tenka Latvijos uostams.
              Krachas tikrai ištiks įmonę kai ją restruktūrizuos (keleiviniams tikrai bus galas) dėl 19,5 km ruožo nuardymo. Geriau jau sumokėti baudą ir atstatyti nuardytą ruožą. Su latviais reiktų derėtis dėl ruožo per Skuodą atkūrimo (principu - tu man - aš tau). O dabar LT/LV pasienis darosi panašus į RU/PL Kaliningrado sr. - kur bėgiai arba nuimti, arba užaugę krūmais.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2016.05.29, 16:07.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                OK, ne krachas, bet vistiek negerai. Sutinkate su tuo?
                Aš dėl to ir nesiginčiju.


                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                Na su tuo "krachas" miestui, KN ir kt. perlenkta lazda (nemačiau iki šiol jokių skaičių), KN ne vien iš MN uždirba - juk nemažai pervežama baltarusiškų naftos produktų. O šioje sferoje Lietuva mažai dirbo, kad nemaža dalis šio tranzito tenka Latvijos uostams.
                Krachas tikrai ištiks įmonę kai ją restruktūrizuos (keleiviniams tikrai bus galas) dėl 19,5 km ruožo nuardymo. Geriau jau sumokėti baudą ir atstatyti nuardytą ruožą. Su latviais reiktų derėtis dėl ruožo per Skuodą atkūrimo (principu - tu man - aš tau).
                Dar geriau nutiesti trūkstamą atkarpą Lietuvos teritorijoje ir gražiai susitarti, kad nebenorėtų tiesti produktotiekio iki Klaipėdos ir būtų tiesiausia atkarpa iki Klaipėdos. Atstatysi per Priekulę, tada vėl žiūrėk kažkas norės į Liepoją, o kiti vėl ardyti. Be to tai būtų dar viena rezervinė linija tarp Radviliškio ir Klaipėdos (Kužių ir Kretingos).
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Dar geriau nutiesti trūkstamą atkarpą Lietuvos teritorijoje ir gražiai susitarti, kad nebenorėtų tiesti produktotiekio iki Klaipėdos ir būtų tiesiausia atkarpa iki Klaipėdos. Atstatysi per Priekulę, tada vėl žiūrėk kažkas norės į Liepoją, o kiti vėl ardyti.
                  Linija vien Lietuvos teritorijoje būtų ne daug trumpesnė nei uždaryta linija per Priekulę (tuo labiau, kad dėl šitos linijos triukšmo nelabai girdėti).
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Linija vien Lietuvos teritorijoje būtų ne daug trumpesnė nei uždaryta linija per Priekulę (tuo labiau, kad dėl šitos linijos triukšmo nelabai girdėti).
                    Triukšmo nebuvo, nes 3 pusės gražiai susitarė ją uždaryti dar 1997 m. (MN - pabodo dvigubos muitinės patikros Latvijos pusėje). O čia triukšmas matyt kilo dėl vienašališko SM sprendimo.
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2016.05.29, 10:11.

                    Comment


                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                      Triukšmo nebuvo, nes 3 pusės gražiai susitarė ją uždaryti dar 1997 m. (MN - pabodo muitinės patikros Latvijos pusėje). O čia triukšmas matyt kilo dėl vienašališko SM sprendimo.
                      Mokesčius arba pensijinį amžių valdžia taip pat didina vienašališkai.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        EK vadovas ir A. Butkevičius – apie „Lietuvos geležinkelius“ ir Astravo AE

                        Europos Komisijos pirmininkas Jeanas Claude`as Junckeris teigiamai įvertino faktą, kad dėl „Lietuvos geležinkelių“, kuriems gresia daugiau nei 40 mln. eurų bauda dėl išardyto kelio į Rengę Latvijoje, pertvarkos vyksta dialogas tarp Lietuvos ir EK.
                        ...„Lietuvos geležinkelius“ reikėtų pertvarkyti pagal Vokietijos geležinkelių pavyzdį...
                        ...pagal Europos Sąjungos ketvirtąjį geležinkelių paketą, „Lietuvos geležinkelius“ tektų pertvarkyti, neskaidant į atskiras bendroves. Pasak jo, reikėtų pertvarkyti geležinkelių eismo valdymo ir rangos darbų priežiūros funkcijas bei atskirti pagrindinių veiklų finansinius srautus.

                        Comment


                          O gal reikia būti principingiems ir pasiųsti ES nach*** kaip tą daro Lenkija dėl jos konstitucinio teismo reformos ir kt.? Lietuva juk ne ES nusileis, o Lenkijai pralaimės vieną iš jos puolimo prieš Lietuvą etapų.

                          Comment


                            Pakartosiu čia klausimą:
                            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                            Sveiki, kodėl traukiniu Vilnius-Šiauliai-Vilnius brangiau nei ekspresas?
                            Attached Files

                            Comment


                              Jam netaiko nuolaidos išankstiniam bilietui. Kitiems taiko 20% nuolaidą. Jis skaitomas kaip paprastas traukinys kažkodėl (paprastiems traukiniams išankstinio bilieto nuolaida netaikoma).

                              Comment


                                Aišku, apie tai net nepagalvojau.

                                Comment


                                  Parašė keleivinis Rodyti pranešimą
                                  Jam netaiko nuolaidos išankstiniam bilietui. Kitiems taiko 20% nuolaidą. Jis skaitomas kaip paprastas traukinys kažkodėl (paprastiems traukiniams išankstinio bilieto nuolaida netaikoma).
                                  Bet kad traukinio numeris (23 ir 24) kaip greitojo?
                                  Ir kelionės trukmė - ne ilgesnė nei klaipėdiniu...
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2016.06.11, 14:08.

                                  Comment


                                    „Lietuvos geležinkeliai“ atkirto D. Grybauskaitei

                                    Kritikos „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas turėjo ir D. Grybauskaitės ištartai frazei, kuria bendrovė apibūdinama kaip „valstybė valstybėje“. „(Tai) yra vaizdingas požiūrio į AB „Lietuvos geležinkeliai“ pateikimas, kuris neturi ir negali turėti realaus turinio, nes pagal tokį vertinimą AB „Lietuvos geležinkeliai“ turėtų turėti savo sienas, įstatymus bei kitus valstybei būtinus atributus“, - argumentuojama įmonės išplatintame pranešime.
                                    Va kaip šauniai įrodė, kad LG nėra valstybė valstybėje - juk neturi sienų, savų istatymų, herbo, vėliavos ir himno. O tai visi baisiai suklaidinti buvo.

                                    Comment


                                      Parašė nesekasi Rodyti pranešimą
                                      „Lietuvos geležinkeliai“ atkirto D. Grybauskaitei



                                      Va kaip šauniai įrodė, kad LG nėra valstybė valstybėje - juk neturi sienų, savų istatymų, herbo, vėliavos ir himno. O tai visi baisiai suklaidinti buvo.
                                      Nejau yra manančių, kad tarpstočio į Rengę nuardymas yra LG savivalė?
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        „Lietuvos geležinkeliams“ liepė nepirkti brangios alyvos
                                        http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...rangios-alyvos

                                        Milijonas į kažkieno kišenę nenuėjo, o kiek tokių milijonų pavogta?

                                        Comment


                                          Šiaip tai fignia šitas reikalas. Man irgi reikėjo kažkada specifinės alyvos ir ką, tik vienas tiekėjas galėjo pristatyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X