Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Kinijoje sukirto rankomis – steigs bendrą įmonę kroviniams vežti
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...iams-vezti.htm
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ skolinasi 68 mln. Eur
Paskolos lėšomis bus finansuojami ruožo nuo Kenos iki Naujosios Vilnios bei Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimo projektai, Pauosčio kelyno rekonstrukcija Klaipėdoje, antrųjų kelių rangos darbai ruože Telšiai-Lieplaukė, kiti geležinkelių infrastruktūros modernizavimo projektai.
Jos taip pat bus naudojamos naujiems keleiviniams traukiniams įsigyti, rašoma bendrovės pranešime.
Imama 68 mln. Eur paskola bus jau penktoji nuo 1996-ųjų. Bendra visų pasirašytų paskolų vertė – 244,3 mln. Eur. Iš jų bendrovė jau grąžino 77,8 mln. Eur.
Comment
-
Jau sena naujiena, bet, kiek mačiau, forume dar nebuvo įdėta.
Alytiškiai į sostinę nori važiuoti geležinkeliu
http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-k...inkeliu/209392
Alytų nuo provincialumo išgelbėtų geležinkelio linija?
http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...inkelio-linija100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąJau sena naujiena, bet, kiek mačiau, forume dar nebuvo įdėta.
Alytiškiai į sostinę nori važiuoti geležinkeliu
http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-k...inkeliu/209392
Alytų nuo provincialumo išgelbėtų geležinkelio linija?
http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...inkelio-linija
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąJau sena naujiena, bet, kiek mačiau, forume dar nebuvo įdėta.
Alytiškiai į sostinę nori važiuoti geležinkeliu
http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-k...inkeliu/209392
Alytų nuo provincialumo išgelbėtų geležinkelio linija?
http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...inkelio-linija
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąO aš prisimenu, kaip alytiškiai per miestą ėjusio geležinkelio stengėsi atsikratyti. Iš pradžių - keleivinio traukinio važiavimo į senąją geležinkelio stotį Gardino gatvėje, po kiek metų - ir pačios geležinkelio linijos išilgai Naujosios gatvės.
1. Jis praktiškai dalijo miestą pusiau.
2. Jis niekur nevedė. Buvo atšakos į mašinų gamyklą ir kuro bazę. Kiek žinau, kuro bazę iškelt ir taip norėta, o dėl "Astros" - neaišku, ar ta atšaka buvo naudojama.
Vargu, ar buvo įmanoma pratęst geležinkelį. "Kas, jeigu?" scenarijus - tarkim, geležinkelis sovietmečiu stebuklingu būdu būtų atstatytas iki Varėnos. Neįsivaizduoju, kaip dabar juo vežtų krovinius vidury miesto - triukšmas, nesaugu.
Logiškiausias variantas - bendrajame plane numatyta atšaka iš Pramonės rajono iki Naujųjų Valkininkų. Geležinkelis aplenktų miestą iš šiaurės. O po tais straipsniais atsirado gudručių komentatorių, sakančių: "Kam tas pėsčiųjų tiltas, reikėjo statyt, kad ir traukinį atlaikytų. Dabar šaukštai po pietų..." Jie gal įsivaizduoja, kad tas geležinkelis eitų dabartiniu Sveikatos taku, su dešimčia pervažų? O gal estakadomis? O triukšmas, vibracija?
P.S. ieškodamas informacijos apie šitą geležinkelį, buvau radęs perspektyvinį maršrutą Druskininkai - Seinai - Suvalkai, jeigu neklystu. Kadangi geležinkelis kirstų kažkokias saugomas teritorijas, poveikio aplinkai išvadose buvo parašyta, kad galimai gali atsirasti neigiamų pasekmių...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Aš tai manau, kad vienintelis būdas gauti Alytui geležinkelį, jei nuspręstų, kad dabartinė RailBaltika vėžė per Marijampolę yra per lėta ir reiktų padidinti greitį iki 240km/h ir tiesti naują, tiesią, greitą liniją Kaunas-Alytus-Šeštokai-Lenkija.Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.01.25, 22:14.
Comment
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą<...> 240km/h <...>100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Eiliniai pamąstymai, kokių būta daug. Apie 1990 m. per miestą einančia geležinkelio linija buvo pasiūlymų paleisti tramvajų (kada nors įdėsiu straipsnį iš laikraščio). Viešojo transporto poreikis miesto buvo didelis. Dabar gi tenkinamasi mikrobais... Koks dar tramvajus... Geležinkelį iškelti žadėta dar tarybiniais metais, tam ir nauja stotis pastatyta už miesto. Kaip krovininei, tai vieta tinkama. Bet keleivinę reikėjo statyti Putinuose. Deja...
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ tęsia investavimą į aplinkosaugą
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...kosauga-747898
Comment
-
Iš Dailydkos interviu:
Elektrifikacijos planai:
Kad išliktume konkurencingi, turėtume keisti modernizuotus dyzelinius lokomotyvus elektriniais. Iki 2020 m. esame numatę elektrifikuoti geležinkelio linijas iki Radviliškio, o 2025 m. – iki Klaipėdos. Tokiu būdu sumažintume savo veiklos sąnaudas apie 30 proc., taptume efektyvesni ir greitesni. Labai svarbi ir antrųjų kelių statyba, padidinsianti greitį bei saugumą.
Elektrinių lokomotyvų gamyba Lietuvoje???:
Sieksime plėtoti krovinių terminalų galimybes, jų pritaikymą skirtingiems kroviniams. Labai svarbus etapas bus elektrinių lokomotyvų gamybos pradžia Vilniuje, vykdoma kartu su pasauliniais gamintojais. Vyksta pirminiai susitikimai su galimais partneriais. Lietuva žengs milžinišką žingsnį į priekį šioje srityje.
Daugiau:
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...asti-pagreicio
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąElektrinių lokomotyvų gamyba Lietuvoje???:
Sieksime plėtoti krovinių terminalų galimybes, jų pritaikymą skirtingiems kroviniams. Labai svarbus etapas bus elektrinių lokomotyvų gamybos pradžia Vilniuje, vykdoma kartu su pasauliniais gamintojais. Vyksta pirminiai susitikimai su galimais partneriais. Lietuva žengs milžinišką žingsnį į priekį šioje srityje.
Comment
-
Su šilumvežių remontu patirties jau turi pakankamai, o su elektrovežiais - 0. Gal pradžiai bent 5 nusiperka ir paeksploatuoja kelis metus. Tačiau remontuoti kol garantija vis tiek niekas neduos. Aišku, variantas yra pirkti kelis elektrovežius su tolimesniu pirkimu surenkant juos Vilniuje. Tačiau kiek potencialiai jų surinkti galima Lietuvai? 30 vnt., manau, per akis. Pradžiai ir 20 užteks. Ir tik krovininių. Keleivinių, jei nebus elektrifikacijos iki Kaliningrado nereikės, nes į Klaipėdą vargu ar po elektrifikacijos bus leidžiami vagonai su lokomotyvais. Nupirks dar kelis dviaukščius traukinius, galbūt keturvagonius (būtinai tokių reikia, nes dabartinė 2 klasė dviaukščiuose netinkama ilgesnei nei 2 val. kelionei) ir paleis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu šilumvežių remontu patirties jau turi pakankamai, o su elektrovežiais - 0.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu šilumvežių remontu patirties jau turi pakankamai, o su elektrovežiais - 0. Gal pradžiai bent 5 nusiperka ir paeksploatuoja kelis metus. Tačiau remontuoti kol garantija vis tiek niekas neduos. Aišku, variantas yra pirkti kelis elektrovežius su tolimesniu pirkimu surenkant juos Vilniuje. Tačiau kiek potencialiai jų surinkti galima Lietuvai? 30 vnt., manau, per akis. Pradžiai ir 20 užteks. Ir tik krovininių. Keleivinių, jei nebus elektrifikacijos iki Kaliningrado nereikės, nes į Klaipėdą vargu ar po elektrifikacijos bus leidžiami vagonai su lokomotyvais. Nupirks dar kelis dviaukščius traukinius, galbūt keturvagonius (būtinai tokių reikia, nes dabartinė 2 klasė dviaukščiuose netinkama ilgesnei nei 2 val. kelionei) ir paleis.
Comment
-
NVS erdvei nereikia lietuviškų elektrovežių. Ukrainai, nors jų labai reikia, bet ji galvoja apie savo gamybą, nors neaišku, kas ten išeis, nes nieko gero su ekonomika ir aplamai. Rusija nepirks iš principo iš Lietuvos, nes savo turi su tuo pačiu Siemens ir Alstom. Modavijoje elektrifikacijos nėra ir nebus. Azerbaidžane, Gruzijoje nuolatinė. Armėnijos geležinkeliai išnuomoti Rusijai. Vidurinė Azija sėdi ant kinietiškų. Baltarusija irgi. Jei ką, savo surinkinėti turi didesnį potencialą, o dar ir Stadler'is yra.
Kaip išėjo su TEM-TMH žinome. Tik keli parduoti latviams ir estams. Pastariesiems vargu ar reikės lietuviškų elektrovežių. Latvija jau pristabdė elektrifikaciją, nes nėra ką vežti, Estijoje dabar ir ilgam dar didesnis geležinkelių pervežimų krachas... Kokia dar elektrifikacija?Paskutinis taisė Al1; 2016.05.10, 19:12.
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąKiek kainuoja lojalumo kortelė perkant vietoje, kasoje?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment