Tai kažin, ar BČ leis RŽD elektrovežiams tempti iki pat Lietuvos? Laiko tapymo prasmės nėra, nes Minske traukinys vis tiek stovi ne 5 ar 10 min.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąTikriauisia keleiviniai bus ЧС4/Т, bet jei važious RŽD lokomotyvai, kas BY būna dažnai, tai ir ЧС7 su ЭП20 galim pamatyti.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kažin, ar BČ leis RŽD elektrovežiams tempti iki pat Lietuvos? Laiko tapymo prasmės nėra, nes Minske traukinys vis tiek stovi ne 5 ar 10 min.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTada kitaip pasakysiu - Lietuva (ne LG) neleis. O iki Bresto su RŽD elektrovežiais važiuoja tikriausiai tik RŽD tarptautiniai į Vakarų Europą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTada kitaip pasakysiu - Lietuva (ne LG) neleis.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO iki Bresto su RŽD elektrovežiais važiuoja tikriausiai tik RŽD tarptautiniai į Vakarų Europą.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKodėl turi neleisti?
Ne tik : http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
Todėl, kad Ivano negalima prileisti. Čia ne LG, o politikai tą gali pasakyti. LG tai tas pats. Bet kokiu atveju, pirmiausiai viskas priklausys nuo BČ ir RŽD sprendimo. Galbūt iki to laiko BČ užpirks (jau bus pristatyti) naujų kinietiškų elektrovežių BKG2 ir keleivinių elektrovežių trūmumas sumažės.Paskutinis taisė Al1; 2015.09.28, 09:25.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ LEZ tiesti geležinkelį galbūt ir būtų galima. Tačiau tik krovininį. Bet tik tuomet, kai atsiras pramonės įmonės, kurioms jis būtinas ne vienam ar 5 vagonams per metus gabenti.
Tačiau dabar ekspertų nuomonės jau kitokios. Rekonstrukcija planuojama 2017 m., ir dėl to gali tekti net 35 dienoms visiškai uždaryti Vilniaus oro uostą. Planuota šiuo laikotarpiu keleivius iš Vilniaus terminalo autobusais vežioti į Kauną.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKUN geležinkelio stotelei atsirasti yra šansų? Rimta priežastis:
Po to ta linija galėtų būti naudinga atsivežant keliautojus iš Minsko, Marijampolės, Šiaulių krypčių.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPritariu , tai atšakai tarkim nuo Palemono apie 5-7 km iki KUN. Kodėl negalėtų jos būti?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl, kad Ivano negalima prileisti. Čia ne LG, o politikai tą gali pasakyti.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKUN geležinkelio stotelei atsirasti yra šansų? Rimta priežastis:
Po to ta linija galėtų būti naudinga atsivežant keliautojus iš Minsko, Marijampolės, Šiaulių krypčių.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPritariu , tai atšakai tarkim nuo Palemono apie 5-7 km iki KUN. Kodėl negalėtų jos būti?
Niekam ji nenaudinga ir nereikalinga. Kiek lėktuvų skraido iš Kauno? Kiek iš Vilniaus, o Vilniuje be geležinkelio susisiekimo pilnai galima apsieiti. LG švaisto pinigus ir naikina maršrutus, kurie labiau reikalingi, o oro vežiotojas į oro uostą nenaikinamas.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąĮ Kybartus RŽD šilumvežiai atvažiuoja be problemų. Ir nemažą dalį keleivių į Vilnių atveža RŽD traukiniai.
Comment
-
LG požiūris aiškus. Kol neparodo pirštu - neina ir nedaro. Ir dar rodytojas turi būti tinkamas. Matėme kaip paprastai su Rokiškio kryptimi išsisprendė.
Kitas klausimas - KUN vertė (ir savivertė). Su geležinkelio jungtimi Oro uostas dvigubai vertingesnis tiek keleivių, tiek krovinių požiūriu.
Comment
-
Daugybė oro uostų pasaulyje su šimtais ar tūkstančiais kartų didesniais keleivių srautais neturi geležinkelio ir nieko. O, reikia pripažinti, Kauno oro uostas buvo ir bus skyle ir ne daugiau, nes Lietuva yra maža bei ubagiška šalis, iš kurios nėra ir nebus didelių keleivių srautų. Vilniaus pavyzdys įrodė, kad geležinkelis nereikalingas ir traukiniai vis dar kursuoja, nes, matyt, yra politinis sprendimas tai daryti nepaisant nieko, o kitur naikinti labiau reikalingus maršrutus, kaip kad visiškai užrauktas susisiekimas su Stasylom.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuva yra maža bei ubagiška šalis
Comment
-
Na ir įsivaizduokim. Blr turistas, nusileido KUN, autobusu į Palemoną, iš ten dviaukščiu į Vilnių, iš ten greituoju link Minsko. Kažkokia kankynė. Tadau ankštas mikriukas KUN-Minskas paprasčiau.
Geležinkelio atšakėlė suteiktų didelę vertę KUN.
Ir kaip dalis keleivinių iki Vln važiuoja, o dalis - iki NV, taip ir čia dalis iki Kns galėtų važiuoti, o dalis iki KUN. Jei 3 km bėgių LG su SM yra utopija, tai laikas į muziejų
Vokiečiai karo reikmėms iki 1915 m. spalio 1 d. per 3 mėnesius nutiesė Bajorų – Priekulės geležinkelio 74 km ruožą (54 km ruožas Lietuvoje),
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąDėl 35 d. truksiančio VNO uždarymo naujos atšakos, nors tik 7 km, iki KUN tiesti neapsimoka. Per brangus malonumas.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa ir įsivaizduokim. Blr turistas, nusileido KUN, autobusu į Palemoną, iš ten dviaukščiu į Vilnių, iš ten greituoju link Minsko. Kažkokia kankynė. Tadau ankštas mikriukas KUN-Minskas paprasčiau.
Geležinkelio atšakėlė suteiktų didelę vertę KUN.
Ir kaip dalis keleivinių iki Vln važiuoja, o dalis - iki NV, taip ir čia dalis iki Kns galėtų važiuoti, o dalis iki KUN. Jei 3 km bėgių LG su SM yra utopija, tai laikas į muziejų
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDabartinėmis sąlygomis iki 2017 vasaros yra nerealu. Bet geležinkelis keleiviams nereikalingas. Kiek ten tų baltarusų? Ką iš viso siūlo Kaunas, 10 skrydžių? Nebent LEZe būtų didelis poreikis krovininei atšakai.
Bet ta atšaka, protingai apgalvojus, tiktų ir LEZ, ir KUN.
Dėl Blr piliečių. Jų gal daug ir nebūtų, bet Vln gyventojams irgi būtų patogu - sėdai į traukinį, op ir Vilnius. Ypatingai gerai važiuojant į oro uostą. Nereikia galvoti apie galimus kamščius, avarijas ir "viaduko per geležinkelį remontus".
Comment
Comment