Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kažin, ar BČ leis RŽD elektrovežiams tempti iki pat Lietuvos? Laiko tapymo prasmės nėra, nes Minske traukinys vis tiek stovi ne 5 ar 10 min.

    Comment


      Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
      Tikriauisia keleiviniai bus ЧС4/Т, bet jei važious RŽD lokomotyvai, kas BY būna dažnai, tai ir ЧС7 su ЭП20 galim pamatyti.
      ČS8.
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai kažin, ar BČ leis RŽD elektrovežiams tempti iki pat Lietuvos? Laiko tapymo prasmės nėra, nes Minske traukinys vis tiek stovi ne 5 ar 10 min.
      Labai dažnai RŽD elektrovežiai važiuoja iki pat Bresto.

      Comment


        Tada kitaip pasakysiu - Lietuva (ne LG) neleis. O iki Bresto su RŽD elektrovežiais važiuoja tikriausiai tik RŽD tarptautiniai į Vakarų Europą.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tada kitaip pasakysiu - Lietuva (ne LG) neleis. O iki Bresto su RŽD elektrovežiais važiuoja tikriausiai tik RŽD tarptautiniai į Vakarų Europą.
          Kiek prisimenų ne, baltarusai gi jų nedaug turi ЧС4/Т, ir brigados RŽD lokomotyvuose būna baltarusų, Oršoj keičiasi, bei bus proga traukinius į Kaliningradą pagreitinti.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tada kitaip pasakysiu - Lietuva (ne LG) neleis.
            Kodėl turi neleisti?
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O iki Bresto su RŽD elektrovežiais važiuoja tikriausiai tik RŽD tarptautiniai į Vakarų Europą.
            Ne tik : http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

            Comment


              Su Baltarusijos vidinio maršruto traukiniu išnuomotas iš RŽD elektrovežis.

              Todėl, kad Ivano negalima prileisti. Čia ne LG, o politikai tą gali pasakyti. LG tai tas pats. Bet kokiu atveju, pirmiausiai viskas priklausys nuo BČ ir RŽD sprendimo. Galbūt iki to laiko BČ užpirks (jau bus pristatyti) naujų kinietiškų elektrovežių BKG2 ir keleivinių elektrovežių trūmumas sumažės.
              Paskutinis taisė Al1; 2015.09.28, 09:25.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Į LEZ tiesti geležinkelį galbūt ir būtų galima. Tačiau tik krovininį. Bet tik tuomet, kai atsiras pramonės įmonės, kurioms jis būtinas ne vienam ar 5 vagonams per metus gabenti.
                KUN geležinkelio stotelei atsirasti yra šansų? Rimta priežastis:

                Tačiau dabar ekspertų nuomonės jau kitokios. Rekonstrukcija planuojama 2017 m., ir dėl to gali tekti net 35 dienoms visiškai uždaryti Vilniaus oro uostą. Planuota šiuo laikotarpiu keleivius iš Vilniaus terminalo autobusais vežioti į Kauną.
                Po to ta linija galėtų būti naudinga atsivežant keliautojus iš Minsko, Marijampolės, Šiaulių krypčių.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  KUN geležinkelio stotelei atsirasti yra šansų? Rimta priežastis:



                  Po to ta linija galėtų būti naudinga atsivežant keliautojus iš Minsko, Marijampolės, Šiaulių krypčių.
                  Pritariu , tai atšakai tarkim nuo Palemono apie 5-7 km iki KUN. Kodėl negalėtų jos būti?
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                    Pritariu , tai atšakai tarkim nuo Palemono apie 5-7 km iki KUN. Kodėl negalėtų jos būti?
                    Dėl 35 d. truksiančio VNO uždarymo naujos atšakos, nors tik 7 km, iki KUN tiesti neapsimoka. Per brangus malonumas.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Todėl, kad Ivano negalima prileisti. Čia ne LG, o politikai tą gali pasakyti.
                      Į Kybartus RŽD šilumvežiai atvažiuoja be problemų. Ir nemažą dalį keleivių į Vilnių atveža RŽD traukiniai.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        KUN geležinkelio stotelei atsirasti yra šansų? Rimta priežastis:

                        Po to ta linija galėtų būti naudinga atsivežant keliautojus iš Minsko, Marijampolės, Šiaulių krypčių.
                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                        Pritariu , tai atšakai tarkim nuo Palemono apie 5-7 km iki KUN. Kodėl negalėtų jos būti?

                        Niekam ji nenaudinga ir nereikalinga. Kiek lėktuvų skraido iš Kauno? Kiek iš Vilniaus, o Vilniuje be geležinkelio susisiekimo pilnai galima apsieiti. LG švaisto pinigus ir naikina maršrutus, kurie labiau reikalingi, o oro vežiotojas į oro uostą nenaikinamas.

                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Į Kybartus RŽD šilumvežiai atvažiuoja be problemų. Ir nemažą dalį keleivių į Vilnių atveža RŽD traukiniai.
                        Taip buvo nuo seno. O dabar pasikeitė tiek politinė padėtis. Plius sostinė, o ne kažkokie tai Kybartai. Kai norės surasti priežastį, tai ir suras.

                        Comment


                          LG požiūris aiškus. Kol neparodo pirštu - neina ir nedaro. Ir dar rodytojas turi būti tinkamas. Matėme kaip paprastai su Rokiškio kryptimi išsisprendė.

                          Kitas klausimas - KUN vertė (ir savivertė). Su geležinkelio jungtimi Oro uostas dvigubai vertingesnis tiek keleivių, tiek krovinių požiūriu.

                          Comment


                            Daugybė oro uostų pasaulyje su šimtais ar tūkstančiais kartų didesniais keleivių srautais neturi geležinkelio ir nieko. O, reikia pripažinti, Kauno oro uostas buvo ir bus skyle ir ne daugiau, nes Lietuva yra maža bei ubagiška šalis, iš kurios nėra ir nebus didelių keleivių srautų. Vilniaus pavyzdys įrodė, kad geležinkelis nereikalingas ir traukiniai vis dar kursuoja, nes, matyt, yra politinis sprendimas tai daryti nepaisant nieko, o kitur naikinti labiau reikalingus maršrutus, kaip kad visiškai užrauktas susisiekimas su Stasylom.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Lietuva yra maža bei ubagiška šalis
                              Nelabai ką yra atsakyti į tokius argumentus. Ar televizorius dabar 1000 gyventojų skaičiuoti, ar GDP per capita? Ar sakyti, kad visi elektrą ir internetą turi?

                              Comment


                                Su 10 skrydžių per diena oro uostui nereikia jokio geležinkelio. Tegul pirmiausia sutvarko susisiekimą autobusais.
                                Paskutinis taisė Al1; 2015.09.30, 13:13.

                                Comment


                                  KUN pakaktų jau to kad suorganizuotų autobusų maršrutą iki Palemono, pritaikytą prie ten stojančių traukinių

                                  Comment


                                    Na ir įsivaizduokim. Blr turistas, nusileido KUN, autobusu į Palemoną, iš ten dviaukščiu į Vilnių, iš ten greituoju link Minsko. Kažkokia kankynė. Tadau ankštas mikriukas KUN-Minskas paprasčiau.

                                    Geležinkelio atšakėlė suteiktų didelę vertę KUN.

                                    Ir kaip dalis keleivinių iki Vln važiuoja, o dalis - iki NV, taip ir čia dalis iki Kns galėtų važiuoti, o dalis iki KUN. Jei 3 km bėgių LG su SM yra utopija, tai laikas į muziejų

                                    Vokiečiai karo reikmėms iki 1915 m. spalio 1 d. per 3 mėnesius nutiesė Bajorų – Priekulės geležinkelio 74 km ruožą (54 km ruožas Lietuvoje),

                                    Comment


                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                      Dėl 35 d. truksiančio VNO uždarymo naujos atšakos, nors tik 7 km, iki KUN tiesti neapsimoka. Per brangus malonumas.
                                      Ne dėl 35 dienų, o tai tiesiog galėtų būti paskatinimas pagreitinti tai, nes geležinkelio atšaka į KUN yra susisiekimo ministerijos planuose. Pvz. apie tai kalbėjo ministras prieš metus informacinėje LRT laidoje apie RB.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Na ir įsivaizduokim. Blr turistas, nusileido KUN, autobusu į Palemoną, iš ten dviaukščiu į Vilnių, iš ten greituoju link Minsko. Kažkokia kankynė. Tadau ankštas mikriukas KUN-Minskas paprasčiau.

                                        Geležinkelio atšakėlė suteiktų didelę vertę KUN.

                                        Ir kaip dalis keleivinių iki Vln važiuoja, o dalis - iki NV, taip ir čia dalis iki Kns galėtų važiuoti, o dalis iki KUN. Jei 3 km bėgių LG su SM yra utopija, tai laikas į muziejų
                                        Dabartinėmis sąlygomis iki 2017 vasaros yra nerealu. Bet geležinkelis keleiviams nereikalingas. Kiek ten tų baltarusų? Ką iš viso siūlo Kaunas, 10 skrydžių? Nebent LEZe būtų didelis poreikis krovininei atšakai.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Dabartinėmis sąlygomis iki 2017 vasaros yra nerealu. Bet geležinkelis keleiviams nereikalingas. Kiek ten tų baltarusų? Ką iš viso siūlo Kaunas, 10 skrydžių? Nebent LEZe būtų didelis poreikis krovininei atšakai.
                                          Taip, dabartinės sąlygos, tai ne karo metas 1915 m. Detalieji, PAV ir t.t.
                                          Bet ta atšaka, protingai apgalvojus, tiktų ir LEZ, ir KUN.
                                          Dėl Blr piliečių. Jų gal daug ir nebūtų, bet Vln gyventojams irgi būtų patogu - sėdai į traukinį, op ir Vilnius. Ypatingai gerai važiuojant į oro uostą. Nereikia galvoti apie galimus kamščius, avarijas ir "viaduko per geležinkelį remontus".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X