Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...iu-greitis.htm

    Dėl karščių ribojamas traukinių greitis

    Panašu , kad šiuo metu išvis ilgės kelionės laikas pvž. Kaunas - Vilnius , nes dar ir remontas Vokės tilto.
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      „Lietuvos geležinkeliuose“ - atvirų durų dienos

      Kenos ir Vaidotų geležinkelio stotyse bei Vilniaus intermodaliniame terminale bus galima apsilankyti rugpjūčio 24-28 dienomis

      http://www.ivilnius.lt/naujienos/akt...69643d33303734

      Comment


        Kažkaip liko nepastebėta. Jei neklystu, 2013 m. buvo likviduota paskutinė Lietuvoje orinė ryšių linija, kuri iki to laiko tikriausiai jau buvo nenaudojama, tarp Pabradės ir Švenčionėlių. Ar toliau už Švenčionėlių ji dar tuo metu buvo neišardyta, ar jau buvo išardyta, nežinau.
        Beje, ar Švenčionėliuose yra nedidelis pabėgių mirkymo cechelis?

        Comment


          Šiandien Vilniaus stotyje 15.30 buvo kažkoks renginys, skirtas pirmojo traukinio prieš 155 metus atvykimui. Deja, jokio skelbimo LG puslapyje nėra. Ant Vilniaus stoties pagrindinio įėjimo stogelio buvo pakabintas skelbimas apie renginį. Pravažiuojant apie 15 val. pro stotį mačiau, kaip TEM-TMH iš muziejaus ruošėsi ištempti SO17-744 garvežį.

          Comment


            Ar čia kas naujo? Ir ar yra ką švesti? Nei Daugpilio, nei Varšuvos šiandien dienai LG žemėlapiuose nėra, antri keliai nuardyti, tunelis neveikia, tęsti?

            Comment


              Dar va http://www.litrail.lt/documents/1027...8-48662c4a43e5 išparduoda vagonus. Žiūrovų nėra, dalyvio mokestis 3000 E.

              Comment


                Kai vėl bus Pribaltijskaja ŽD, tai ir vagonai atsiras.

                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Ar čia kas naujo? Ir ar yra ką švesti? Nei Daugpilio, nei Varšuvos šiandien dienai LG žemėlapiuose nėra, antri keliai nuardyti, tunelis neveikia, tęsti?
                Prie ko tas tunelis? Jis yra "siaura vieta". Vis tiek jo apylanka turėjo atsirasti, net jei jis ir būtų veikęs.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Dar va http://www.litrail.lt/documents/1027...8-48662c4a43e5 išparduoda vagonus. Žiūrovų nėra, dalyvio mokestis 3000 E.
                  Geriau nei pūdymas patvoryje, tik kad nepritrūktų ateityje.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    O kiek liks pas mus atitinkamos kategorijos vagonų? Jei vėl pradėtų važinėti toliau nei 400 km.

                    Comment


                      Mačiau LG reklamą per TV. "Kiekviena kelionė jų traukiniais , tarsi sekmadienio rytas". Tai kaip čia dabar?
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                        Mačiau LG reklamą per TV. "Kiekviena kelionė jų traukiniais , tarsi sekmadienio rytas". Tai kaip čia dabar?
                        idiotiškesnės reklamos matyt negalėjo sugalvot - mačiau ir aš...

                        kam dar tas juodaodis ten ? kad negalima iš Europos atvažiuot ? ir prie ko čia "lengvas sekmadienio rytas" - jei neretai po šeštadienio jis tikrai būna sunkus)

                        Comment


                          Kartais atrodo, kad jie reklamoje tikrą tiesą pasakė - kaip "lengvas" sekmadienio rytas

                          Comment


                            Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                            Kartais atrodo, kad jie reklamoje tikrą tiesą pasakė - kaip "lengvas" sekmadienio rytas
                            Pilnai sutinku, kad sekmadienio rytą kelionė būna smagi tiek traukiniu, tiek autobusu. Man papuola dažnai.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              O kiek liks pas mus atitinkamos kategorijos vagonų? Jei vėl pradėtų važinėti toliau nei 400 km.
                              Visi turimi vagonai gali būti tam panaudoti. Kiek jų yra, nežinau. Tik kad tokie maršrutai neplanuojami ir jų nebus. O Maskvos vagonai, nebe pilnavertis traukinys "Lietuva", pradėsiantys važinėti nuo spalio 25 d., po metų ar netgi dar anksčiau gali būti irgi numarinti.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Visi turimi vagonai gali būti tam panaudoti. Kiek jų yra, nežinau. Tik kad tokie maršrutai neplanuojami ir jų nebus. O Maskvos vagonai, nebe pilnavertis traukinys "Lietuva", pradėsiantys važinėti nuo spalio 25 d., po metų ar netgi dar anksčiau gali būti irgi numarinti.
                                ir tada visi grūsimės PESOMIS...

                                Comment


                                  Taigi perka Klaipėdos maršrutui PESAS. Koks komfortas jose bus, neaišku. Bet Varšuvos priemiestyje važinėjančių naujų kai kurių priemiestinių traukinių komforto lygis aukštesnis nei mūsų 620M ir netgi patogesnės 2 klasės sėdynės nei dvivagoniuose 630M.

                                  Comment


                                    Gal ir kvailas klausimas, tačiau kai elektrifikuos ruožą tarp LT ir BY tai kokie traukiniai važiuos?
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                      Gal ir kvailas klausimas, tačiau kai elektrifikuos ruožą tarp LT ir BY tai kokie traukiniai važiuos?
                                      Keleivių vežimui iki Kenos bus panaudotos dviaukštės Škodos, iki Minsko (elektrifikavus atkarpą nuo sienos iki Molodečno) važinėtų LG Škodos+BČ Štadleriai. Taip pat vyksta procesas dėl elektrovežių pirkimo.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Keleivių vežimui iki Kenos bus panaudotos dviaukštės Škodos, iki Minsko (elektrifikavus atkarpą nuo sienos iki Molodečno) važinėtų LG Škodos+BČ Štadleriai. Taip pat vyksta procesas dėl elektrovežių pirkimo.
                                        Ir iš Baltarusijos iki Kenos turėtų važinėti BKG1 arba VL80S su prekiniais sąstatais + keleiviniai tranzitiniai iki Vilniaus.

                                        Comment


                                          Parašė vectron Rodyti pranešimą
                                          Ir iš Baltarusijos iki Kenos turėtų važinėti BKG1 arba VL80S su prekiniais sąstatais + keleiviniai tranzitiniai iki Vilniaus.
                                          Tikriauisia keleiviniai bus ЧС4/Т, bet jei važious RŽD lokomotyvai, kas BY būna dažnai, tai ir ЧС7 su ЭП20 galim pamatyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X