Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTruputį nukrypsiu nuo temos, bet norėčiau priminti pagrindines priežastis dėl kurių šiuo traukinių maršrutu važiuoja nedaug žmonių.- Traukiniai su laiptais ir į juos nepatogu lipti su lagaminais.
- Reikia eiti gana nemažą atstumą iki traukinio (apie 300m.).
- Bilietas nėra integruotas į miesto VT sistemą.
Jei apie tai būtų pagalvota iš anksto, įvykdžius šiuos kriterijus būtų galima buvę traukinį leisti kas pusvalandį ir keleivių būtų buvę pakankamai.
Kas dėl oro uosto traukinio, tai labai trūksta vieno svarbaus priedo prie jo - tai JUDANTI PĖSČIŲJŲ JUOSTA (pėsčiųjų transporteris) tarp oro uosto traukinio stotelės ir oro uosto pagr. pastato (keleivių terminalas).
Daugumoje užsienio šalių oro uostų tokie pėsčiųjų transporteriai yra, tik tokiu būdu galima pasiekti šiuolaikinį komforto lygį.
Savaime aišku, tokia slenkanti pėsčiųjų juosta turi būti po dengtu stogu ir galėtų driektis nuo traukinių stotelės iki pat išvykimo ar atvykimo salės.
Bet tokie ar panašūs galimi projektai, tikriausiai, yra labiau ne tiek LG bet TVOU administracijos kompetencijos srityje.
LG su savo traukinuku priveža keleivius prie oro uosto ir tiek, o toliau VTOU administracijai turėtų rūpėti kaip keleivius su sunkiais lagaminais nutransportuoti į išvykimo salę.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDuona kasdieninė taip pat pabrango.
B8t7 potingiau lygint transporto paslaug7 kontekste, o ne duonos, nemanai?
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąGal kas zino, kokia proga siandien (vasario 12d.) apie 18:30h. su isjungtom sviesom trivagonis DR1A stovejo Vievyje? Veliau pajudejo Vilniaus pusen. Kokiu marsrutu ir tikslu jis judejo?
Comment
-
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKlausimas skirtas valstybinei įmonei LG, kurie šiuo sprendimu prisidės prie padidėjusio sunkvežimių srauto?
Su ta sąlyga, kad ne tuščios kalbos dėl dalieskrovinių permetimo į kelius. Galbūt nieko nepermes, nes ir su tais +4.5% geležinkeliai bus pigesni.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąŠiandien (penktadienį) vakariniu reisu 16:45h. važiavo PESA 630 - labai nustebau ją pastebėjęs Valkininkuose. Gal kažkas žino, čia tik šį kartą, ar ir dažniau toje pusėje pasirodo šis traukinukas ?
Comment
-
Radviliškis
Didelė versija: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net...32211298_o.jpg
Šaltinis (autorystė nenurodyta)
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRadviliškis
Atvaizdas
Didelė versija: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net...32211298_o.jpg
Šaltinis (autorystė nenurodyta)
Comment
-
Ortofoto gerai viskas matosi, pavedžioti reikia. Apačioje dar yra daug kelių, o viršuje keleivinės stoties pastatas, dar vienas nemažas kelynas ir lokomotyvų depas. Teritorija viršutiniame dešiniajame kampe prekinių vagonų depui priklauso, atliekami LG ir privačių vagonų (įskaitant kapitalinius) remontas bei techninė priežiūra.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš apskritai nežinojau, kad Lietuvoje yra tokio dydžio railyard'as. Nuo žemės nesimato. Man atrodo, aš jau žinau, kur kitą kartą važiuosiu fotografuoti ir filmuoti su savo dronu, kai būsiu Lietuvoje
O kokia ta kita "beveik pusė"? Ar yra kokių nors normalių nuotraukų?
Comment
-
Lietuvai vietoj lauktų milijonų gresia milžiniška bauda
Gąsdinanti bauda
Bauda „Lietuvos geležinkeliams“ gali būti skirta, jei Europos Komisija (EK), baigusi tyrimą dėl bendrovės dar 2008 m. išardyto Bugeniai - Rengė geležinkelio ruožo į Latviją, nuspręs, kad buvo pažeistos Europos Sąjungos (ES) antimonopolistines taisyklės.
Valstybės valdomai įmonei gresia bauda, kuri siektų iki 10 proc. įmonės pajamų.
Comment
Comment