Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Šiandien teko galimybė pasivėžinti TGK-2 ir nugirsti naujieną , žinoma tai kolkas tik "pletkų" lygyje , bet... Lyg planuojama tiesti geležinkelio liniją iš Palemono to terminalo į Kauno LEZ. Dar , kad šalia karmėlavos oro uosto vyksta kažkokie darbai.
    Galiu tik nuraminti, kad jau seniai svajojama apie tą liniją, tačiau kol kas nei techninis projektas, nei juo labiau darbai nėra ruošiami. Tad darbai su tuo nesusiję.

    Comment


      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
      Šiandien teko galimybė pasivėžinti TGK-2 ir nugirsti naujieną , žinoma tai kolkas tik "pletkų" lygyje , bet... Lyg planuojama tiesti geležinkelio liniją iš Palemono to terminalo į Kauno LEZ. Dar , kad šalia karmėlavos oro uosto vyksta kažkokie darbai.
      Reikia būtinai gelžkelio linijos į Karmėlavos oro uostą. Tiek dėl traukinių, tiek dėl keleivių. Pats kažkada net buvau brėžinuką papaišęs, kaip tai galėtų atrodyti.

      Comment


        Parašė disident Rodyti pranešimą
        Reikia būtinai gelžkelio linijos į Karmėlavos oro uostą. Tiek dėl traukinių, tiek dėl keleivių. Pats kažkada net buvau brėžinuką papaišęs, kaip tai galėtų atrodyti.
        Nėra ir nebus. Vilniuje geležinkelio atšaka į oro uostą naudojama tik kurui privežti. Ir tai nelabai intensyviai, nes aviacinis kuras dažniausiai atvežamas autotransportu. Keleiviniai trauakiniai Vilniuje orą į oro uostą vežioja ir juos reikėtų panaikinti, vietoje išmestų pinigų būtų galima finansuoti kur kas labiau svarbesnius keleivinius maršrutus, kurie balansuoja ant uždarymo ribos.

        Kas dėl naujos stoties Pakruojo rajone, tai realiai ten ir dabar jau yra dvikelė pralanka tarp Pakruojo stoties ir "Dolomito" įmonės. Matyt dar labiau išplės tą kelyną ir pastatys kažkokius tai pastatus. Šiuo metu ten nėra visiškai jokių pastatų.

        Spalio mėn. nuotraukos. Petrašiūnų miestelio (ir AB "Dolomitas") link. Kaip matyti, darbai jau prasidėjo.



        Pakruojo link.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nėra ir nebus.
          Susisiekimo ministerijos planuose tokia atšaka yra. Taip, kad nereikia būti tokiam kategoriškam.

          Comment


            Ne viskas, kas planuose, yra įgyvendinama. Ši atšaka ekonomiškai visiškai nepateisinama - lėktuvais niekada niekada nebus gabenama tiek krovinių, kad juos reikėtų iki oro uosto vežti vagonais. Jei Vilniaus oro uostas kuru apsirūpina autotransportu, tai Kaune su kur kas mažesniu skrydžiu kiekiu, pilnai pakanka autotransporto. Taip pat ir keleivių atvežimui. Ateityje irgi nebus jokių radikalių pokyčių.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ne viskas, kas planuose, yra įgyvendinama.
              Taip pat ir ne viskas kas yra planuose yra neįgyvendinama.


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ši atšaka ekonomiškai visiškai nepateisinama - lėktuvais niekada niekada nebus gabenama tiek krovinių, kad juos reikėtų iki oro uosto vežti vagonais. Jei Vilniaus oro uostas kuru apsirūpina autotransportu, tai Kaune su kur kas mažesniu skrydžiu kiekiu, pilnai pakanka autotransporto. Taip pat ir keleivių atvežimui. Ateityje irgi nebus jokių radikalių pokyčių.
              https://www.kaunas-airport.lt/index...._ir_oro_parkas

              Oro parko teritorijoje yra puikiai suderinti oro, sausumos bei geležinkelių...
              Yra LEZ, kurioje vystoma gamyba, o nuo LEZ iki oro uosto ne tiek ir toli, taip pat oro parkas planuojamas su visa infrastruktūra.
              Taip pat RB2 kiek buvo brėžinių planuoja antrą gel. stotį (Karmėlava ar Garliava variantai).

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Nėra ir nebus. Vilniuje geležinkelio atšaka į oro uostą naudojama tik kurui privežti. Ir tai nelabai intensyviai, nes aviacinis kuras dažniausiai atvežamas autotransportu. Keleiviniai trauakiniai Vilniuje orą į oro uostą vežioja ir juos reikėtų panaikinti, vietoje išmestų pinigų būtų galima finansuoti kur kas labiau svarbesnius keleivinius maršrutus, kurie balansuoja ant uždarymo ribos.
                Truputį nukrypsiu nuo temos, bet norėčiau priminti pagrindines priežastis dėl kurių šiuo traukinių maršrutu važiuoja nedaug žmonių.
                1. Traukiniai su laiptais ir į juos nepatogu lipti su lagaminais.
                2. Reikia eiti gana nemažą atstumą iki traukinio (apie 300m.).
                3. Bilietas nėra integruotas į miesto VT sistemą.


                Jei apie tai būtų pagalvota iš anksto, įvykdžius šiuos kriterijus būtų galima buvę traukinį leisti kas pusvalandį ir keleivių būtų buvę pakankamai.
                Dear Sir,

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Taip pat ir ne viskas kas yra planuose yra neįgyvendinama.

                  https://www.kaunas-airport.lt/index...._ir_oro_parkas

                  Yra LEZ, kurioje vystoma gamyba, o nuo LEZ iki oro uosto ne tiek ir toli, taip pat oro parkas planuojamas su visa infrastruktūra.
                  Taip pat RB2 kiek buvo brėžinių planuoja antrą gel. stotį (Karmėlava ar Garliava variantai).
                  RB2 fantomas, ir paversti kūnu kažin ar pavyks. Ji iš viso nereikalinga, nes bus milžiniškų nuostolių generatorius. Į LEZ tiesti geležinkelį galbūt ir būtų galima. Tačiau tik krovininį. Bet tik tuomet, kai atsiras pramonės įmonės, kurioms jis būtinas ne vienam ar 5 vagonams per metus gabenti.

                  Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                  Truputį nukrypsiu nuo temos, bet norėčiau priminti pagrindines priežastis dėl kurių šiuo traukinių maršrutu važiuoja nedaug žmonių.
                  1. Traukiniai su laiptais ir į juos nepatogu lipti su lagaminais.
                  2. Reikia eiti gana nemažą atstumą iki traukinio (apie 300m.).
                  3. Bilietas nėra integruotas į miesto VT sistemą.


                  Jei apie tai būtų pagalvota iš anksto, įvykdžius šiuos kriterijus būtų galima buvę traukinį leisti kas pusvalandį ir keleivių būtų buvę pakankamai.
                  Tai kad ir užsienyje į oro uostus traukiniai su laipteliais, ne visur važinėja žemagrindžiai.
                  Bene didžiausias trūkumas yra atstumas iki stotelės. Integracija į miesto VT naudinga tik tiems, kas dažnai važinėja į oro uostą ir aplink jį darbo reikalais. Skraidantiems tai mažai aktualu. Galiausiai traukinys niekada nekursuos taip dažnai kaip autobusai. Po VT reformos, susisiekimas autobusais iš esmės pagerėjo.
                  Paskutinis taisė Al1; 2014.12.29, 11:39.

                  Comment


                    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                    Truputį nukrypsiu nuo temos, bet norėčiau priminti pagrindines priežastis dėl kurių šiuo traukinių maršrutu važiuoja nedaug žmonių.
                    1. Traukiniai su laiptais ir į juos nepatogu lipti su lagaminais.
                    2. Reikia eiti gana nemažą atstumą iki traukinio (apie 300m.).
                    3. Bilietas nėra integruotas į miesto VT sistemą.


                    Jei apie tai būtų pagalvota iš anksto, įvykdžius šiuos kriterijus būtų galima buvę traukinį leisti kas pusvalandį ir keleivių būtų buvę pakankamai.
                    Traukinys į oro uostą turėtų naudą, jei pats oro uostas stovėtų kur nors Elektrėnuose. Koks dabar tikslas važiuoti n stotelių su troleibusu iki stoties ir dėl vienos papildomos stotelės persėdinėti į traukinį? Patogiau iš kart važiuoti oro uosto autobusu.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Traukinys į oro uostą turėtų naudą, jei pats oro uostas stovėtų kur nors Elektrėnuose. Koks dabar tikslas važiuoti n stotelių su troleibusu iki stoties ir dėl vienos papildomos stotelės persėdinėti į traukinį? Patogiau iš kart važiuoti oro uosto autobusu.
                      Traukinys labai patogus tiems, kas į Vilnių atvyksta traukiniu (pagrinde kauniečiai). Laikai taip pat visai patogūs, nors ir norėtųsi daugiau reisų.

                      Taip pat užsieniečiai linkę labiau naudotis traukiniu, o ne autobusu, nes taip jiems atrodo aiškiau ir paprasčiau.

                      Kaina už tą traukinuką galėtų būti ir didesnė, pvz., lygi miesto VT bilietėlio kainai, niekas dėl to neverktų, o nuostoliai sumažėtų. Netgi lengvatas būtų galima jame panaikinti, irgi niekas neverktų ir per daug nesistebėtų.

                      Comment


                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Traukinys labai patogus tiems, kas į Vilnių atvyksta traukiniu (pagrinde kauniečiai). Laikai taip pat visai patogūs, nors ir norėtųsi daugiau reisų.

                        Taip pat užsieniečiai linkę labiau naudotis traukiniu, o ne autobusu, nes taip jiems atrodo aiškiau ir paprasčiau.

                        Kaina už tą traukinuką galėtų būti ir didesnė, pvz., lygi miesto VT bilietėlio kainai, niekas dėl to neverktų, o nuostoliai sumažėtų. Netgi lengvatas būtų galima jame panaikinti, irgi niekas neverktų ir per daug nesistebėtų.
                        Nepatogus tas oro uosto traukinys, retai kursuoja, anksti baigia darba, kaip ir minjeo daugumai toli iki stoteles. Uzsienieciams pas mus taksi kapeikas kainuoja. Kaip gyvenau Kaune, daznai netgi iki Vilniaus stoties irgi vaziuodavau taksi, nes laukt 30min traukinio i prieki skrendant tai dar dar, bet griztant visai nesinoredavo arba isvis jis nebevaziuodavo taip velai.

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Nepatogus tas oro uosto traukinys, retai kursuoja, anksti baigia darba, kaip ir minjeo daugumai toli iki stoteles. Uzsienieciams pas mus taksi kapeikas kainuoja. Kaip gyvenau Kaune, daznai netgi iki Vilniaus stoties irgi vaziuodavau taksi, nes laukt 30min traukinio i prieki skrendant tai dar dar, bet griztant visai nesinoredavo arba isvis jis nebevaziuodavo taip velai.
                          Turbūt ta dauguma nėra vaikščiojus po užsienio oro uostus Galiu pasakyt kad, pavyzdžiui, Maskvoje aeroekspresai į oro uostus važinėja kas pusvalandį - pradeda apie 5 ryto ir baigia apie 1 nakties (į Vnukovą dažniausiai iš viso tik kartą per valandą važiuoją). Ir tikrai nesu girdėjęs nusiskundimų kad kažkas darytų tragediją kad pavelavo į traukinį oro uoste ir kad teks pusvalandį laukti Ir pačiam yra tekę kartą Vnukovo oro uoste valandą laukt traukinio
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Kodėl jūs pamirštate, kad dauguma užsienio oro uostų yra toli už miesto, iki kurių autotransportu reikia važiuoti daugiau nei pusvalandį (geriausiu atveju), oro uostai yra su labai dideliais keleivių srautais, prieš kuriuos Vilnius tik eilinė skylė.

                            Comment


                              Sveiki, turiu klausimą dėl tarptautinių traukinių maršrutų, važiuojančių iš Lietuvos/pro Lietuvą. Žinau tokius maršrutus, gal dar turite kuo papildyti sąrašą:

                              Vilnius-Minskas (LG)
                              Vilnius-Maskva (LG)
                              Vilnius-Sankt-Peterburgas (LG)
                              Vilnius-Minskas (BČ)
                              Kaliningradas-Maskva (RŽD)
                              Kaliningradas-Sankt Peterburgas (RŽD)
                              Kaliningradas-Adleris (RŽD)

                              Berods, dar visai neseniai buvo toks maršrutas Kaliningradas-Charkovas.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Charkovo traukinys jau keli metai kaip nevažinėja. Buvo jis Ukrainos geležinkelių.

                                Dar yra į Čeliabinską (RŽD).

                                Comment


                                  „Lietuvos geležinkeliai“ 4,5% didina įkainius

                                  „Valstybė mūsų prašo nedidinti kainų, o LG, valstybinė įmonė, verslui kainas didina, nors priežasties tam lyg ir nėra. Degalai pinga ir energetiniai ištekliai pinga, vagonų parkas praktiškai atsipirkęs“, – dėsto Tautvydas Barštys, „KG Group“ vadovas.

                                  Tomas Keršys, Lietuvos privačių geležinkelių asociacijos primininkas sako, kad LG įkainius didina nuolat, tačiau šiemet krito kuro kainos ir buvo viliamasi, jog pavyks išvengti kainų didėjimo.

                                  „Įmonės, kurios priverstos naudotis LG paslaugomis, savo veiklos nesustabdys ir bus priverstos dirbti toliau. Tačiau jų sąnaudos dėl to didės“, – dėsto p. Keršys.

                                  Ponas Barštys sako, kad dėl tokio branginimo LG praras dalį krovinių. Pavyzdžiui grūdų prekybininkai per keletą metų sukūrė vežimo sunkvežimiais struktūrą ir vis daugiau javų į uostą bus gabenama ne vagonais, bet vilkikais.

                                  „Sąnaudas mes būsime priversti perkelti ant pirkėjų, mūsų produktų vartotojų, pečių. Dėl LG neūkiškumo jie tiesiog praradinės klientus“, – pasekmes vardina p. Barštys.



                                  Plačiau: http://vz.lt/article/2015/1/21/lietu...#ixzz3PTXZpwMb

                                  Comment


                                    O kas mokės už nusidėvėjusių auto kelių infrastruktūros išlaikymą ir atkūrimą?

                                    Comment


                                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                      O kas mokės už nusidėvėjusių auto kelių infrastruktūros išlaikymą ir atkūrimą?
                                      Klausimas skirtas valstybinei įmonei LG, kurie šiuo sprendimu prisidės prie padidėjusio sunkvežimių srauto?
                                      Su ta sąlyga, kad ne tuščios kalbos dėl dalieskrovinių permetimo į kelius. Galbūt nieko nepermes, nes ir su tais +4.5% geležinkeliai bus pigesni.

                                      Comment


                                        Per kelis pastaruosius metus sunkvežimių su grūdais Klaipėdos gatvėse padaugėjo kartais. Bet nežinau kiek to srauto yra iš didesnių elevatorių, o kiek tiesiai iš ūkių.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                          O kas mokės už nusidėvėjusių auto kelių infrastruktūros išlaikymą ir atkūrimą?
                                          Formaliai krovininiai, priešingai nei lengvosios, moka kelių mokesčius. Kiek jie adekvatūs - kitas klausimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X