Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar šiek tiek...

    Kaune sugedo į Kaliningradą vykęs traukinys

    Ketvirtadienio popietę ant kojų buvo sukeltos Kauno policijos pajėgos – vos pravažiavęs hidroeletrinę netikėtai sustojo tranzitu iš Maskvos į Kaliningradą vykęs traukinys.

    Netrukus paaiškėjo, jog sugedo Rusijos vagonus tempęs, bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ priklausantis šilumvežis.

    Apie 13 val. 30 min. sustojus traukiniui į incidento vietą atvyko policijos pareigūnai. Jie privalėjo užtikrinti, kad iš sustojusio traukinio neišliptų teisės būti Lietuvoje neturintys asmenys.

    „Sugedęs šilumvežis buvo pakeistas kitu, traukinys pajudėjo link Kybartų. Dėl įvykusio gedimo jis nuo grafiko atsilieka 2 valandas“, - lrytas.lt sakė bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovas spaudai Vidmantas Gudas.

    Pasienyje vagonai bus atkabinti nuo „Lietuvos geležinkelių“ šilumvežio, juos perims Rusijos geležinkelių bendrovei priklausantis šilumvežis.

    Tai įprastinė praktika vykstant keleivių ir krovinių tranzitui per Lietuvą. Mūsų šalyje Rusijos vagonus traukia „Lietuvos geležinkelių“ technika.

    Comment


      Dar iš mano pusės. Yra ir nuotraukų su tuo Kalinigrado sulužusiu traukiniu.

      http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/08/2.../#!image-93000
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        Sveikinimai Geležinkelininko dienos proga! Linkiu sveikatos, ištvėrmės ir daug džiugių darbo metų.

        Comment


          Bus atidaryta nauja geležinkelio stotis Pakruojo rajone
          www.alkas.lt
          2014 09 10 18:04

          Rugsėjo 10 d. vyriausybė pritarė Susisiekimo ministerijos pateiktam nutarimo projektui – atidaryti Petrašiūnų geležinkelio stotį Pakruojo rajone. Apskaičiuota, kad traukinių eismo organizavimas ir sąstatų atvarymas ir nuvarymas per naują viešosios geležinkelių infrastruktūros objektą turės teigiamą ekonominį efektą: per parą AB „Lietuvos geležinkeliai“ gaus 36 tūkst. litų papildomų pajamų, per metus – beveik 8 mln. litų.

          „Numatomos atidaryti Petrašiūnų geležinkelio stoties nauda – keleriopa. Bus galima vežti daugiau krovinių vagonų ir taip patenkinti augančius ūkio subjektų poreikius. Kita vertus, bus gauta papildomų pajamų ir sukurta naujų darbo vietų“, – sako susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

          Geležinkeliais vežamų krovinių kasmet daugėja. Atidaryti Petrašiūnų geležinkelio stotį pasiūlė viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytoja AB „Lietuvos geležinkeliai“, siekdama padidinti bendradarbiavimo su dideliais pramonės objektais efektyvumą ir paslaugų klientų poreikiams tenkinti plėtros.

          Atidarius Petrašiūnų geležinkelio stotį, padidės krovinių vežimo veiklos pajamos, sumažės sąnaudos ir bus užtikrintas efektyvesnis technologinis vežimo procesas.
          .

          Comment


            Įdomu kurioje vietoje bus stotis?
            Ten kur buv. siaurojo?
            Tiesa pasakius net nežinau kur nueina plačiojo geležinkelio linija.
            Paskutinis taisė Salvijus; 2014.09.11, 20:29.

            Comment


              Nieko panašaus. Skaitykite greitai spaudoje.

              Comment


                Ministras nežino , kad naujos darbo vietos tik... Patys žinot kam
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Nežinau kur patalpinti , tad dedu čia. Gal moderatoriai perkels. Iškart atsiprašau.
                  Štai į rankas pakliuvo RŽD vagono vadinama "plomba".

                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                    Nežinau kur patalpinti , tad dedu čia. Gal moderatoriai perkels. Iškart atsiprašau.
                    Štai į rankas pakliuvo RŽD vagono vadinama "plomba".

                    Atvaizdas
                    O kur ji naudojama ?
                    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                    - Rusija su Amerika kariauja.
                    - Ir ką, kaip ten reikalai?
                    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                    - O amerikiečiai?
                    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                    Comment


                      Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                      O kur ji naudojama ?
                      Ji būna ant vagono dangčių. Ši plomba nuo grūdinio hoperio. Jame buvo toks smėlis - nefelinas. Panašus jis į smėlio laikrodžiose esantį smėlį.
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Ir Lietuvoje gali pritrūkti vagonų

                        Dėl neramumų rytų Europoje rusiškos vėžės šalys šiemet pagamino 26 proc. mažiau vagonų nei pernai.

                        Vagonų gamyba ypač sumažėjo Ukrainoje. Tris kartus mažiau pagaminta naftos cisternų, 30 proc. mažiau trąšovežių, 21 proc. mažiau platformų.

                        Jų kainos kol kas nekilo. Vagonų stygių gali pajusti ir Lietuva. Jau buvo atvejų, kai trūkdavo vagonų išvežti kroviniams iš Klaipėdos uosto. Mažėjant vagonų gamybai panašūs dalykai gali kartotis.

                        Comment


                          Abejotina logika paremta išvada. Prigamino mažiau, nes lėtėjant visų pirma Rusijos ekonomikai (o ji lėtėti pradėjo dar prieš karą), mažiau užsakymų jiems. Ir kainos kyla, kai vagonų nespėja gaminti, o ne kai gamyklos dirba mažomis apsukomis.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Plačiau - Lietuvos geležinkelių tinklą papildys nauja stotis

                            Comment


                              Zodziu, Meilunu vietoje bus stotis.
                              Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                              Comment


                                Vilniaus intermodaliniame terminale planuojami bandomieji darbai

                                Vieno iš strateginių šalies transporto sistemos projektų – Vilniaus intermodalinio terminalo (VIT) statybos – beveik baigtos.

                                http://goo.gl/3cYU9D

                                Comment


                                  Nežinau kur rašyt , tai rašau čia. Š.m. spalio 3 dieną , 16.28h per Hes'ą pralekė Tep70 BS link Marijampolės. Numerio nemačiau , nes toli buvau. Po geros valandos , aš manau tas pats Bs'as jau su traukiniu nuvažiavo link Palemono. Gal kas plačiau ką žinote?
                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                    Nežinau kur rašyt , tai rašau čia. Š.m. spalio 3 dieną , 16.28h per Hes'ą pralekė Tep70 BS link Marijampolės. Numerio nemačiau , nes toli buvau. Po geros valandos , aš manau tas pats Bs'as jau su traukiniu nuvažiavo link Palemono. Gal kas plačiau ką žinote?
                                    Manau, kad BS-as buvo ne tas pats. Vilniaus depe yra ne vienas...
                                    Apie 17:30h per HES-ą važiavo RŽD keleivinis traukinys Nr 30 Kaliningradas-Maskva. Kurį RŽD traukinį vėliau į Vilnių vežė tas į Kybartus važiavęs BS-as (arba- kuris iš traukinių važiavo tą spalio 3 d. vakarą), nustastyti dabar neįstengiu - kai tik surenku www.litrail.lt, vis rodo atnaujinti pasenusią naršyklę. Bet aišku, kad vieną iš dviejų: Nr 148 Kaliningradas-Maskva arba Nr 360 Kaliningradas-Adleris.

                                    Comment


                                      http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/6...cialus_tyrimas

                                      Paziurekite antra laidos puse.

                                      Comment


                                        Lithuanian Railways orders Škoda double-deckers
                                        LITHUANIAN Railways (LG) has placed an order with Škoda Vagonka for an additional three class 575 1520mm-gauge double-deck City Elefant EMUs for €27.2m.



                                        LG is already operating 10 of the 160km/h trains and the new sets will be deployed on cross-border services between the Lithuanian capital Vilnius and the Belarussian capital, Minsk. The trains will differ from the trains already delivered by offering an additional system for energy consumption, different seats, and increased luggage capacity.

                                        Delivery is due to start in June 2016 and be completed by the end of January 2017.
                                        Paskutinis taisė marivs; 2014.12.05, 13:22.

                                        Comment


                                          Šiandien teko galimybė pasivėžinti TGK-2 ir nugirsti naujieną , žinoma tai kolkas tik "pletkų" lygyje , bet... Lyg planuojama tiesti geležinkelio liniją iš Palemono to terminalo į Kauno LEZ. Dar , kad šalia karmėlavos oro uosto vyksta kažkokie darbai.
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X