Nesu nuolat besiskundžiantis žmogus, bet ir vėl turiu nusiskundimų LG darbuotojams. Šiandien kelias valandas turėjau laiko, kurias praleidau Vilniaus geležinkelio stoty stebėdama traukinius. Kasininkių elgesys švelniai tariant šokiravo. Nueinu bilietro pirktis, o ten dirbo tuo metu tik dvi kasos, eilės didžiausios. Nusprendžiau nelaukti ir nusipirkti vėliau, nueinu į lauką, pasirodo, 4 kasdininkės rūko ir blevyzgoja. Minimum 10 minučių rūkė (tiek pradžioj lauke buvau), tada neskubėdamosd grįžo, eilės iš kartą dingo. Nusipirkau bilietą, vėl einu į lauką, ir vėl tos pačios rūkyt atėjo. Žodžiu per beveik dvi valandas, ta ketveriukė atėjo 4 kartus, ilgiausias rūkymas (tiksliau dūmų pūtimas į žmones) truko 17 min. ketvirtą kartą kai atėjo sakau: "atsiprašau, o Jūsų darbo sutartyje yra įrašyta rūkymo funkcija ir Jūs gaunate už tai algą?". Jos pradėjo staugt, kad pati nieko nedirbu, tik stoty sėdžiu ir pan. bandė penktą kartą išeit parūkyt, bet pradariusios duris pamatė, kad dar aš sėdžiu, nebeišėjo. Ir pastoviai kai jos išeidavo į lauką, eilės susidarydavo didžiausios, nes prie vienos kasos sėdėjo, kaip supratau gal tik pirmom dienom dirbant kasininkė, nes su mano nuolaidų kortele nežinojo ką daryt. Suprantu, kad turi būti suteiktos pertraukėlės, bet tikrai ne kas 10-15 min.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.Paskutinis taisė Aleksio; 2014.06.27, 19:36.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąTemoje kalbama apie galimybę tariamai uždarius dėl nuostolių Vilniaus-S. Peterburgo traukinį atvykti į Daugpilį ir persėsti į Ryga-S. Peterburgas.
Niekaip nematau ryšio su lėktuvais
latviai neduot gali bėgių maršrutui Daugpilis - Vilnius, nes bijo, kad daugpiliečiai pradės skraidyti iš VNO pasinaudoję traukiniu.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąRyšys, jo nuomone, toks:
latviai neduot gali bėgių maršrutui Daugpilis - Vilnius, nes bijo, kad daugpiliečiai pradės skraidyti iš VNO pasinaudoję traukiniu.
Comment
-
Filosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.
1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
2. Infrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?
Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąFilosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.
1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąpezalai, o ES sertifikatai ir galioja ES, net TEM-TMH i Sovetska vaziuoja
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti...
Parašė udrius Rodyti pranešimąKIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
Parašė udrius Rodyti pranešimąInfrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNet Latvijoje pagaminti ir ten eksploatuojami tokie patys DR1A?
2M62 licenzijavo, ER20 licenzijavo, o M62K negali?
2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
Kertant sieną taikomi visai kiti tarifai, ne vietiniai .
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKertant sieną taikomi visai kiti tarifai, ne vietiniai .
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąGal kas žinot, ar vaizdingas yra Ignalina-Vilnius maršrutas? Visai norėčiau pasidaryti atrakciją ir juo pakeliauti, tik ar verta? Žinoma, norėtusi važiuoti ne PESA.
Comment
-
Hello everybody!
Firstly sorry for the English, but I'm Hungarian. I will travel to the Baltic states this weekend, and on 29th I would like to travel from Vilnius to Daugavpils by train (I'm a train enthusiast). I saw that there is only one train from Vilnius to Daugavpils departing at 18:15 and arriving at 22:00. Is it possible to buy single ticket for this train at the Vilnius train station, into a simple second-class carriage? If yes, than what is the price of it?
Thank you for your kind answer in advance.
Best regards from Hungary: gmarc
Comment
-
http://www.litrail.lt/en/tvarkarasci...ck&routeType=2
The train is Vilnius - Sankt Peterburg.
Departure time: 19:50.
Lower seat: 116 Lt (33,6 eu)
Upper seat: 98 Lt (28,5 eu)
Have a nice journeyAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Variantas taupiems:
Traukiniu Vilnius - Turmantas:
Tvarkaraštis
19,70 LT (5,71 Euro)
2 km pėščiomis geležinkeliu iki Zemgale
0 LT (0 Euro)
Autobusu Zemgale-Daugavpils
Tvarkaraštis
Atrodo 1,4 Euro.
Pirmasis traukinys beveik suderintas su autobusuPaskutinis taisė rimsenas; 2014.07.22, 23:45.http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.
Comment
-
Parašė rimsenas Rodyti pranešimąVariantas taupiems:
Traukiniu Vilnius - Turmantas:
Tvarkaraštis
19,70 LT (5,71 Euro)
2 km pėščiomis geležinkeliu iki Zemgale
0 LT (0 Euro)
Autobusu Zemgale-Daugavpils
Tvarkaraštis
Atrodo 1,4 Euro.
Pirmasis traukinys beveik suderintas su autobusu
An option for cheap bastards:
1) Train Vilnius -- Turmantas (schedule)
19,70 LT (5,71 Euro)
2) 2 km on foot by rail to Zemgale (priceless!)
3) A bus Zemgale -- Daugavpils (schedule). The price seems to be 1.4 Eur.
The first train almost matches the bus schedule.
Comment
Comment