Už savikainą ar subsidijuos gal, kad apsimokėtų vežti kelis kartus toliau į uostą esantį daug toliau nuo sąsiaurių, žiemą užšąlantį ir su didele tikimybe vagonų prastovų. Be to baltarusiai jau yra BKT dalininkai, todėl tiesiogiai finansiškai suinteresuoti vežti būtent į Klaipėdą, neskaitant privalumų kituose dalykuose.
Kartu nebūtina dėti, nes LG reikšmingas jų tranzitas į Kaliningradą ir srautai ten ir į Klaipėda ženkliai skiriasi. Jei pradės kenkti ar šiaip mažinti ta kryptimi, tai kartu temps žemyn ir Kaliningrado geležinkelius, nes ten praktiškai jokios srautų diversifikacijos nėra kaip pas mus.
Uoste du trečdaliai krovinių Lietuvos, trečdalis Baltarusijos, likusi dalis Rusija ir visai trupiniai kitos šalys. Apie krovinius iš Rusijos jau aptarėm, į Rusiją pagrinde vežamos plataus vartojimo prekės, bet LG čia kažkodėl beveik gauna į vienus vartus nuo autotransporto, o dėl krovinių per Rusiją taikliai pasakyta:
Kartu nebūtina dėti, nes LG reikšmingas jų tranzitas į Kaliningradą ir srautai ten ir į Klaipėda ženkliai skiriasi. Jei pradės kenkti ar šiaip mažinti ta kryptimi, tai kartu temps žemyn ir Kaliningrado geležinkelius, nes ten praktiškai jokios srautų diversifikacijos nėra kaip pas mus.
Uoste du trečdaliai krovinių Lietuvos, trečdalis Baltarusijos, likusi dalis Rusija ir visai trupiniai kitos šalys. Apie krovinius iš Rusijos jau aptarėm, į Rusiją pagrinde vežamos plataus vartojimo prekės, bet LG čia kažkodėl beveik gauna į vienus vartus nuo autotransporto, o dėl krovinių per Rusiją taikliai pasakyta:
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Comment