Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Jokios monopolijos geležinkeliuose nėra. Monopolijos sąvoka iš viso yra iškreipta. Ji turi būti taikoma tik privačiam verslui, o ne tai, kas valdiška.
Bet net ir esant privatiems geležinkelių vežėjams, pervežimu geležinkeliais kainos nebūtų tiek mažesnės, kad visi pultų vežti geležinkeliu. Pas mus yra ydinga transporto politika, ypač proteguojant automobilių transportą. Automobilių keliais vežant vežėjai neapmoka už realų infrastruktūros naudojimąsi, tuo tarpu vežant geležinkeliais apmokama. Štai iš čia ir nekonkurencingumas. Be to geležinkeliai tiesiogiai dotuoja automobilių infrastruktūra, nes akcizas už lokomotyvų kurą eina automobilių keliams.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTas pats ir su LT-PL — nors autotransportas ir šiek tiek brangesnis, bet autokeliais kelionės tikslas pasiekimas greičiau, nes autokeliai eina tiesiau (LTU pavyzdys — maršrutas Vilnius-Klaipėda). Taigi kol nebus RailBaltikos, tol gabenti krovinius iš Baltijos šalių į Lenkiją/Vokietiją (ir atgal) labiau apsimokės autokeliais ir jūra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJokios monopolijos geležinkeliuose nėra. Monopolijos sąvoka iš viso yra iškreipta. Ji turi būti taikoma tik privačiam verslui, o ne tai, kas valdiška.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet net ir esant privatiems geležinkelių vežėjams, pervežimu geležinkeliais kainos nebūtų tiek mažesnės, kad visi pultų vežti geležinkeliu. Pas mus yra ydinga transporto politika, ypač proteguojant automobilių transportą. Automobilių keliais vežant vežėjai neapmoka už realų infrastruktūros naudojimąsi, tuo tarpu vežant geležinkeliais apmokama. Štai iš čia ir nekonkurencingumas. Be to geležinkeliai tiesiogiai dotuoja automobilių infrastruktūra, nes akcizas už lokomotyvų kurą eina automobilių keliams.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKuom RB trasa bus tiesesnė už dabartinę? Terminalas Kaune gali padėti pritraukti krovinių, bet ne pati linija.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Gal ne į temą, bet šiandien nakvojusį traukinį 670/662 vandalai Turmante išdaužė langus ir ištepliojo grafičiais vagonus ir paliko užrašą - "Zarasai 2013". Mano turimomis tai yra vienintelis eksploatuojamas keturių vagonų traukinys. Gaila, bet patys šventės Galapagai 2013 svečiai už savo bendraminčių tepliones turės važiuoti susigrūdę kaip silkės.Paskutinis taisė Grillz; 2013.07.24, 12:01.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO kas sudaro konkurenciją įmonei LG Lietuvos geležinkelių transporte? O gal galima nusipirkti pačios LG akcijų? Ne? Vadinasi, tai yra valstybinė monopolija.
RB patrauklumą didintų ne tik terminalas Palemone, bet ir galimybė perkrauti krovinius iš upių transporto į geležinkelį ir atgal. Spėju, kad patogiausia tai padaryti būtų Fredoje arba Petrašiūnuose.
Kas dėl terminalo, tai Palemone kol kas jokio terminalo nėra numatyta. Palemone bus vos kelis 1435 mm keliai. Berods 2 ar 3. Terminalo klausimas RailBalticos tiesime iki Kauno nefigūruoja.
Parašė Grillz Rodyti pranešimąGal ne į temą, bet šiandien nakvojusį traukinį 670/662 vandalai Turmante išdaužė langus ir ištepliojo grafičiais vagonus ir paliko užrašą - "Zarasai 2013". Mano turimomis tai yra vienintelis eksploatuojamas keturių vagonų traukinys. Gaila, bet patys šventės Galapagai 2013 svečiai už savo bendraminčių tepliones turės važiuoti susigrūdę kaip silkės.
Kaip LG saugo traukinius? Negi problema bent kelias kameras Turmante įrengti?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą pakartosiu, kad monopolija turi būti taikoma tik privačiam verslui.
Kas dėl terminalo, tai Palemone kol kas jokio terminalo nėra numatyta. Palemone bus vos kelis 1435 mm keliai. Berods 2 ar 3. Terminalo klausimas RailBalticos tiesime iki Kauno nefigūruoja.
Monopolija (iš graikų kalbos: monos, vienas + polein, parduoti) – padėtis rinkoje, kai egzistuoja tik vienas tam tikros prekės ar paslaugos pardavėjas. Susiklosčius tokiai padėčiai konkurencijos nelieka, o visi pirkėjai tampa visiškai priklausomais nuo monopolisto. Monopolija yra vienas iškreiptos konkurencijos atvejų. Monopolinėje rinkoje gamintojas dažniausiai primeta kainą vartotojui. O šis neturi pasirinkimo galimybių, todėl yra priverstas susitaikyti su esama kokybe bei aptarnavimu.
Žinoma, galima teigti, kad valstybinė monopolija nebūtinai siekia pelno, arba jeigu jis pasiekiamas, teoriškai jis priklauso visiems valstybės piliečiams. Tačiau net ir tokiu atveju valstybinis monopolis praranda paskatą stengtis efektyvinti veiklą, nes šiaip ar taip padėtis garantuoja pelną, kurį įmonės vadovai teoriškai uždirba ne sau, o valstybei. Vėlgi, žiūrim ką turim — įmonė generuoja optimalų (būtent, kad ne maksimalų) pelną, o administracija nusistato arba įtakoja nustatant sau maksimaliai didelius atlyginimus (dar iki krizės LG gen. direktoriaus S. Dailydkos alga viršijo LR premjero algą), atleidimo tvarka sureguliuota taip, kad tai atneštų daugiau žalos nei naudos (kompensacijos atleidžiamiems vadovams), atsiranda grobstymas iš įmonės su administracijos priedanga. Normaliomis konkurencinėmis sąlygomis LG neuždirbtų ir trečdalio dabartinio pelno. Tas iš dalies matyti keleivių vežime, kur LG itin sunkiai sekasi konkuruoti su vežėjais autobusais.
Kas dėl terminalo Palemone, rėmiausi žiniasklaidos pranešimais. Taip, kol kas terminalas yra tik kalbų / svarstymų lygyje. Kaip ir RailBaltikos pratęsimas iki Talino.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDR1A-276?
Kaip LG saugo traukinius? Negi problema bent kelias kameras Turmante įrengti?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą(...)
Kaip LG saugo traukinius? Negi problema bent kelias kameras Turmante įrengti?Parašė Grillz Rodyti pranešimąTurmante saugo mašinisto padejėjas. O Ignalinoi, Varėnoi, Stasylose važiuoja žmogus kuris saugo Na tai yra irgi mašinisto padejėjas irgi, bet tai jis nedirba, tik saugo.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTiesesnė nebus, bet planuojama, kad RB bus modernesnė ir pralaidesnė trasa, traukiniai galės važiuoti didesniais greičiais, nereikės keisti aširačių arba perkrauti krovinių Šeštokuose, todėl paspartės krovinių pristatymas, linija bus patrauklesnė ir keleiviniams traukiniams. RB patrauklumą didintų ne tik terminalas Palemone, bet ir galimybė perkrauti krovinius iš upių transporto į geležinkelį ir atgal. Spėju, kad patogiausia tai padaryti būtų Fredoje arba Petrašiūnuose.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKodėl tik privačiam verslui?
Monopolija (iš graikų kalbos: monos, vienas + polein, parduoti) – padėtis rinkoje, kai egzistuoja tik vienas tam tikros prekės ar paslaugos pardavėjas. Susiklosčius tokiai padėčiai konkurencijos nelieka, o visi pirkėjai tampa visiškai priklausomais nuo monopolisto. Monopolija yra vienas iškreiptos konkurencijos atvejų. Monopolinėje rinkoje gamintojas dažniausiai primeta kainą vartotojui. O šis neturi pasirinkimo galimybių, todėl yra priverstas susitaikyti su esama kokybe bei aptarnavimu.
Žinoma, galima teigti, kad valstybinė monopolija nebūtinai siekia pelno, arba jeigu jis pasiekiamas, teoriškai jis priklauso visiems valstybės piliečiams. Tačiau net ir tokiu atveju valstybinis monopolis praranda paskatą stengtis efektyvinti veiklą, nes šiaip ar taip padėtis garantuoja pelną, kurį įmonės vadovai teoriškai uždirba ne sau, o valstybei. Vėlgi, žiūrim ką turim — įmonė generuoja optimalų (būtent, kad ne maksimalų) pelną, o administracija nusistato arba įtakoja nustatant sau maksimaliai didelius atlyginimus (dar iki krizės LG gen. direktoriaus S. Dailydkos alga viršijo LR premjero algą), atleidimo tvarka sureguliuota taip, kad tai atneštų daugiau žalos nei naudos (kompensacijos atleidžiamiems vadovams), atsiranda grobstymas iš įmonės su administracijos priedanga. Normaliomis konkurencinėmis sąlygomis LG neuždirbtų ir trečdalio dabartinio pelno. Tas iš dalies matyti keleivių vežime, kur LG itin sunkiai sekasi konkuruoti su vežėjais autobusais.
Kas dėl terminalo Palemone, rėmiausi žiniasklaidos pranešimais. Taip, kol kas terminalas yra tik kalbų / svarstymų lygyje. Kaip ir RailBaltikos pratęsimas iki Talino.
Comment
-
Palemono terminalo rangos sutartis jau pasirašyta, buvo apie tai skelbta. Darbai dar lyg ir neprasidėjo.
http://www.cargonews.lt/gelezinkelia...-darbai/?hash=Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl terminalo, tai Palemone kol kas jokio terminalo nėra numatyta. Palemone bus vos kelis 1435 mm keliai. Berods 2 ar 3. Terminalo klausimas RailBalticos tiesime iki Kauno nefigūruoja.
http://vz.lt/article/2013/4/16/palem...pastatys-fegda
Comment
-
Su RailBaltica jis kol kas niekaip nesusijęs. Be to jis bus kairėje Palemono stoties pusėje, jei žiūrima stovint į Vilniaus pusę. O 1435 mm kelynas numatytas dešinėje pusėje. Kaip jis pasieks terminalą kirsdamas 1520 kelių raizgalynę? Tik dviem būdais - viaduku virš Palemono stoties arba tuneliu po stotimi.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKodėl tik privačiam verslui?
Monopolija (iš graikų kalbos: monos, vienas + polein, parduoti) – padėtis rinkoje, kai egzistuoja tik vienas tam tikros prekės ar paslaugos pardavėjas. Susiklosčius tokiai padėčiai konkurencijos nelieka, o visi pirkėjai tampa visiškai priklausomais nuo monopolisto. Monopolija yra vienas iškreiptos konkurencijos atvejų. Monopolinėje rinkoje gamintojas dažniausiai primeta kainą vartotojui. O šis neturi pasirinkimo galimybių, todėl yra priverstas susitaikyti su esama kokybe bei aptarnavimu.
Žinoma, galima teigti, kad valstybinė monopolija nebūtinai siekia pelno, arba jeigu jis pasiekiamas, teoriškai jis priklauso visiems valstybės piliečiams. Tačiau net ir tokiu atveju valstybinis monopolis praranda paskatą stengtis efektyvinti veiklą, nes šiaip ar taip padėtis garantuoja pelną, kurį įmonės vadovai teoriškai uždirba ne sau, o valstybei. Vėlgi, žiūrim ką turim — įmonė generuoja optimalų (būtent, kad ne maksimalų) pelną, o administracija nusistato arba įtakoja nustatant sau maksimaliai didelius atlyginimus (dar iki krizės LG gen. direktoriaus S. Dailydkos alga viršijo LR premjero algą), atleidimo tvarka sureguliuota taip, kad tai atneštų daugiau žalos nei naudos (kompensacijos atleidžiamiems vadovams), atsiranda grobstymas iš įmonės su administracijos priedanga. Normaliomis konkurencinėmis sąlygomis LG neuždirbtų ir trečdalio dabartinio pelno. Tas iš dalies matyti keleivių vežime, kur LG itin sunkiai sekasi konkuruoti su vežėjais autobusais.
Kas dėl terminalo Palemone, rėmiausi žiniasklaidos pranešimais. Taip, kol kas terminalas yra tik kalbų / svarstymų lygyje. Kaip ir RailBaltikos pratęsimas iki Talino.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu RailBaltica jis kol kas niekaip nesusijęs. Be to jis bus kairėje Palemono stoties pusėje, jei žiūrima stovint į Vilniaus pusę. O 1435 mm kelynas numatytas dešinėje pusėje. Kaip jis pasieks terminalą kirsdamas 1520 kelių raizgalynę? Tik dviem būdais - viaduku virš Palemono stoties arba tuneliu po stotimi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl kad liberalai ir laisvos rinkos šalininkai valstybę sulygina su verslu. Deja, valstybė tai ne UAB'as. Tai galioja ir valstybinėms įmonėms, dirbančioms komerciniais pagrindais.
Comment
-
Maža ką kalba monopolijos apibrėžimas, beje, sugalvotas tų pačių liberalų ekonomistų. Deja, Lietuvoje yra laisva rinka. O kad nėra kitų operatorių, tai tik jų pačių problema. Beje, geležinkelio privačių kompanijų yra: "Gargždų geležinkelis", Achema turi savo kompaniją "Transachemą", o jos šilumvežiai manevruoja LG kelyne, Akemenės cementas taip pat važiuoja iki Akmenės stoties LG priklausančia linija Akmenė (stotis) - Karpėnai.
Comment
-
„Kompetencijų centro“ atmestinai parengta ataskaita dėl keleivių vežimo geležinkeliais klaidina visuomenę
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/
Comment
Comment