Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Du trivagoniai bus 875/884 bei 821/818 numeriu pažymėtame traukinyje? :O
    Taip.

    Comment


      Parašė vectron Rodyti pranešimą
      Taip.
      Gali būti trivagonis + dvivagonis

      Comment


        Apie greitaeigio geležinkelio galimybes Maskva-Kaliningradas nuo 2018 m.

        http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61839373

        Comment


          rail baltica - kelias į niekur

          Straipsnio "Nemeskime kelio į Varšuvą per Gardiną dėl takelio per Šeštokus" pradžia:

          Norėčiau užduoti klausimą broliams ir sesėms lietuviams: ar jie norėtų keliauti traukiniu į užsienį? Iš karto patikslinsiu, turiu mintyje ne tik Baltarusiją, su kuria geležinkelio reikalai sėkmingai sprendžiami, bet stambesnę europinę kryptį – Lenkiją, o iš jos, norui esant, dar toliau. Jaučiu, kad tuoj pat sulauksiu atsakymo: taigi tiesiame “Rail Baltica” – geležinkelį, sujungsiantį ne tik Lietuvą su Lenkiją, bet apimsiantį Latviją, Estiją, o povandeniniu tuneliu net ir Suomiją.

          Straipsnio pabaiga:

          Šiuo metu oficialus „Lietuvos geležinkelių“ tvarkaraštis skelbia, kad iš Vilniaus į Varšuvą traukinys išvyksta 11 val. 15 min. Su persėdimais Kaune ir Šeštokuose į Varšuvą jis atvyksta 21 val. 7 minutės (Varšuvos laiku). Tokiu būdu kelionė trunka 10 val. 52 minutes. Nedaug tetrūksta iki pusės paros...
          Tai ką daryti? Čia pats laikas prisiminti, kaip vilniečiai važiuodavo į Varšuvą, tarkim, prieš 80 metų. Tarpukariu, pvz., 1937 m. iš Vilniaus į Varšuvą skriedavo poetiško pavadinimo traukinys „Šiaurės žvaigždė“ („Gwiazda Północy”). 423 km trasą (per Gardiną) jis įveikdavo 5 valandas 30 minučių.
          O ką rodo dabartiniai Europos tvarkaraščiai: London – Paris: 495 km, 2 val. 15 min.; Paris – Geneva: 408 km, 3 val. 25 min.; Madrid – Barcelona: 621 km, 2 val. 38 min.; Stockholm – Göteborg: 470 km, 3 val. 7 min.; Warszawa – Berlin: 518 km, 5 val. 17 min. Tai gal lygiuokimės į Prancūziją, Angliją, Švediją, Ispaniją? Galų gale kad ir Lenkiją, pagal jos Berlyno krypties modelį kelionė iš Vilniaus į Varšuvą galėtų trukti keturias su puse valandos.
          Tiktai geležinkelis į Varšuvą per Gardiną gali užtikrinti pigiausią ir greičiausią – skaičiuojant kaštus jam įrengti ir laiką nuvažiuoti – kelią į Varšuvą. Kodėl jo vis dar baidomasi? Aukštų Lietuvos užsienio reikalų ministerijos valdininkų nuomone, pagrindinė priežastis yra baimė, kad traukinį Vilnius – Varšuva baltarusiai vieną gražią dieną kažkur prie Gardino ims ir sustabdys.
          Taip samprotaujant, vertėtų atsisakyti bet kokio susisiekimo su Baltarusija, nes lygiai taip pat jie galėtų stabdyti ir traukinius ar autobusus Vilnius – Minskas, o laivą iš Druskininkų į Gardiną (baltarusiai norėtų ir tokio maršruto!) tiesiog paskandinti. Tačiau Vilniaus – Minsko geležinkelio kryptis tikrai klesti ir jau artimoje ateityje traukinys šiuo ruožu skries beveik europiniu greičiu. Baltarusiai norėtų atstatyti ir kitus tarpvalstybinius maršrutus, tarp jų ir Gardino-Vilniaus.
          Žinoma, norint perkelti resursus ir jėgas iš leisgyvės „Balticos“ į patį tiesiausią geležinkelio kelią į Europą, reikės politinio ryžto. O gal dabartinė valdžia, kaip atrodo, beveik suvaldžiusi atominę Visagino avantiūrą, nuties tikrą magistralę į Vakarus? Vingiuotas takelis – ne XXI amžiaus kelias.

          Visas straipsnis:
          http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...kus-516-351025

          Comment


            Parašė epalaa8 Rodyti pranešimą
            Straipsnio "Nemeskime kelio į Varšuvą per Gardiną dėl takelio per Šeštokus" pradžia:

            Norėčiau užduoti klausimą broliams ir sesėms lietuviams: ar jie norėtų keliauti traukiniu į užsienį? Iš karto patikslinsiu, turiu mintyje ne tik Baltarusiją, su kuria geležinkelio reikalai sėkmingai sprendžiami, bet stambesnę europinę kryptį – Lenkiją, o iš jos, norui esant, dar toliau. Jaučiu, kad tuoj pat sulauksiu atsakymo: taigi tiesiame “Rail Baltica” – geležinkelį, sujungsiantį ne tik Lietuvą su Lenkiją, bet apimsiantį Latviją, Estiją, o povandeniniu tuneliu net ir Suomiją...

            Visas straipsnis:
            http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...kus-516-351025
            Railbaltica trasa nėra bloga, bet tikrai nereiktu pamiršti ir S. Peterburgas-Vilnius-Varšuva trasos. Juk iš Vilniaus toks susisiekimas geresnis tikrai būtų.

            Comment


              Kybartų geležinkelio stotyje spartinama vagonų apžiūra

              Kybartų geležinkelio stotyje pradėta naudoti automatizuota traukinių ir vagonų komercinės apžiūros sistema (AKAS). Ji leidžia traukinių, atvykstančių iš Kaliningrado srities, komercinę apžiūrą atlikti jų nestabdant.
              http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė epalaa8 Rodyti pranešimą
                Tiktai geležinkelis į Varšuvą per Gardiną gali užtikrinti pigiausią ir greičiausią – skaičiuojant kaštus jam įrengti ir laiką nuvažiuoti – kelią į Varšuvą. Kodėl jo vis dar baidomasi?
                Tegu autorius pasižiūri į žemėlapį, ir pamatys atsakymą.

                Dvi pasienio ir muitinės kontrolės (LT/BY ir BY/PL siena). Reikalinga Baltarusijos viza.

                Ir, be to, net ir atstačius bėgius, tuo geležinkeliu traukiniai nevažinės TGV greičiais. BY pusėje kelio būklė irgi nekokia (pvz žr http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=165 )

                Comment


                  Norint galima viska sutvarkyti: 1 vagonas skirtas tiems, kas vaziuoja iki BLR teritorijos, kitas, kas BLR tik pravaziuoja, dar trecias, kas is BLR vyksta i Lenkija.

                  O net ir vaziuojant 50km/h greiciu nuo Varenos per Gardina butu dukart greiciau, nei tiesiai per Suwalki...

                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  Tegu autorius pasižiūri į žemėlapį, ir pamatys atsakymą.

                  Dvi pasienio ir muitinės kontrolės (LT/BY ir BY/PL siena). Reikalinga Baltarusijos viza.

                  Ir, be to, net ir atstačius bėgius, tuo geležinkeliu traukiniai nevažinės TGV greičiais. BY pusėje kelio būklė irgi nekokia (pvz žr http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=165 )

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Tegu autorius pasižiūri į žemėlapį, ir pamatys atsakymą.

                    Dvi pasienio ir muitinės kontrolės (LT/BY ir BY/PL siena). Reikalinga Baltarusijos viza.

                    Ir, be to, net ir atstačius bėgius, tuo geležinkeliu traukiniai nevažinės TGV greičiais. BY pusėje kelio būklė irgi nekokia (pvz žr http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=165 )
                    Seniau kai važiavo Vilnius-Gardinas-Varšuva vizų nereikėdavo, bet to peroną Gardine galima atitverti ir atlikti įlipančių/išlipančių patikrą.

                    Comment


                      Parašė epalaa8 Rodyti pranešimą
                      Straipsnio "Nemeskime kelio į Varšuvą per Gardiną dėl takelio per Šeštokus" pradžia:

                      Norėčiau užduoti klausimą broliams ir sesėms lietuviams: ar jie norėtų keliauti traukiniu į užsienį? Iš karto patikslinsiu, turiu mintyje ne tik Baltarusiją, su kuria geležinkelio reikalai sėkmingai sprendžiami, bet stambesnę europinę kryptį – Lenkiją, o iš jos, norui esant, dar toliau. Jaučiu, kad tuoj pat sulauksiu atsakymo: taigi tiesiame “Rail Baltica” – geležinkelį, sujungsiantį ne tik Lietuvą su Lenkiją, bet apimsiantį Latviją, Estiją, o povandeniniu tuneliu net ir Suomiją.

                      Straipsnio pabaiga:

                      Šiuo metu oficialus „Lietuvos geležinkelių“ tvarkaraštis skelbia, kad iš Vilniaus į Varšuvą traukinys išvyksta 11 val. 15 min. Su persėdimais Kaune ir Šeštokuose į Varšuvą jis atvyksta 21 val. 7 minutės (Varšuvos laiku). Tokiu būdu kelionė trunka 10 val. 52 minutes. Nedaug tetrūksta iki pusės paros...
                      Tai ką daryti? Čia pats laikas prisiminti, kaip vilniečiai važiuodavo į Varšuvą, tarkim, prieš 80 metų. Tarpukariu, pvz., 1937 m. iš Vilniaus į Varšuvą skriedavo poetiško pavadinimo traukinys „Šiaurės žvaigždė“ („Gwiazda Północy”). 423 km trasą (per Gardiną) jis įveikdavo 5 valandas 30 minučių.
                      O ką rodo dabartiniai Europos tvarkaraščiai: London – Paris: 495 km, 2 val. 15 min.; Paris – Geneva: 408 km, 3 val. 25 min.; Madrid – Barcelona: 621 km, 2 val. 38 min.; Stockholm – Göteborg: 470 km, 3 val. 7 min.; Warszawa – Berlin: 518 km, 5 val. 17 min. Tai gal lygiuokimės į Prancūziją, Angliją, Švediją, Ispaniją? Galų gale kad ir Lenkiją, pagal jos Berlyno krypties modelį kelionė iš Vilniaus į Varšuvą galėtų trukti keturias su puse valandos.
                      Tiktai geležinkelis į Varšuvą per Gardiną gali užtikrinti pigiausią ir greičiausią – skaičiuojant kaštus jam įrengti ir laiką nuvažiuoti – kelią į Varšuvą. Kodėl jo vis dar baidomasi? Aukštų Lietuvos užsienio reikalų ministerijos valdininkų nuomone, pagrindinė priežastis yra baimė, kad traukinį Vilnius – Varšuva baltarusiai vieną gražią dieną kažkur prie Gardino ims ir sustabdys.
                      Taip samprotaujant, vertėtų atsisakyti bet kokio susisiekimo su Baltarusija, nes lygiai taip pat jie galėtų stabdyti ir traukinius ar autobusus Vilnius – Minskas, o laivą iš Druskininkų į Gardiną (baltarusiai norėtų ir tokio maršruto!) tiesiog paskandinti. Tačiau Vilniaus – Minsko geležinkelio kryptis tikrai klesti ir jau artimoje ateityje traukinys šiuo ruožu skries beveik europiniu greičiu. Baltarusiai norėtų atstatyti ir kitus tarpvalstybinius maršrutus, tarp jų ir Gardino-Vilniaus.
                      Žinoma, norint perkelti resursus ir jėgas iš leisgyvės „Balticos“ į patį tiesiausią geležinkelio kelią į Europą, reikės politinio ryžto. O gal dabartinė valdžia, kaip atrodo, beveik suvaldžiusi atominę Visagino avantiūrą, nuties tikrą magistralę į Vakarus? Vingiuotas takelis – ne XXI amžiaus kelias.

                      Visas straipsnis:
                      http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...kus-516-351025
                      Jei ne per Vilniu tai "i niekur" ir "vingiuotas takelis", kuris is tiesu yra tiesu takas. Pasaulio bambos Vilniaus ponu ambicijos...

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Jei ne per Vilniu tai "i niekur" ir "vingiuotas takelis", kuris is tiesu yra tiesu takas. Pasaulio bambos Vilniaus ponu ambicijos...
                        Šį kartą sutiksiu su autoriumi. Pasakau dėl kokių priežačių:

                        1. Mažesnės tiesimo investicijos - yra pylimas, kurį reikia sutvarkyti ir galima iš karto kloti bėgius. T.y. nereikia išpirkinėti žemių, nereikia pilti naujų pylimų ir etc.
                        2. Baltarusija nėra problema - tai tiesog susitarimo reikalas, lygiai taip pat kaliningrado keleiviai neima LT vizų. Gal būt tarptautiniai traukiniai galėtų visai nestoti Gardine.

                        Tad. šį kartą tik už.

                        Comment


                          Visi užmirštate vieną dalyką - vėžių skirtumą. Vežimėlių keitimas Lenkijos ir Baltarusijos pasienyje "suvalgytų" visą laimėta laiką dėl mažesnio atstumo nei per Šeštokus. Todėl yra du variantai - daryti persėdimą Gardine (o galbūt Sokulkoje, Kuznicoje) į Lenkijos traukinį arba LG investuoti į traukinį su keičiama vėže ir LG lėšomis įrengti tokią įrangą Lenkijoje arba Baltarusijoje.

                          Comment


                            Šiek tiek nesupratai esmės - EU tipo vėžė tiesiama iki pat vilniaus šalia esamos 1524 mm vėžės senu geležinkelio pylimu.

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Šiek tiek nesupratai esmės - EU tipo vėžė tiesiama iki pat vilniaus šalia esamos 1524 mm vėžės senu geležinkelio pylimu.
                              Lietuva (net ir su ES pagalba) vos vos sugeba pastatyti vieną liniją iki Kauno, dviems lijijoms neužteks pinigų. O jeigu būtų atsisakyta linijos į Kauną, iškart pasigirstų: "vilniečiai įsivaizduoja esą pasaulio centras, nuskriaudė Kauną ir pan.". Tuo labiau iki pat Vilniaus nelabai pavyktų - tik iki Lentvario, nes toliau seno laisvo pylimo nėra.

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Šiek tiek nesupratai esmės - EU tipo vėžė tiesiama iki pat vilniaus šalia esamos 1524 mm vėžės senu geležinkelio pylimu.
                                Kokia prasmė?
                                Šiaip jei žiūrėti į RailBalticą kaip geležinkelį per visas tris Pabaltijo šalis, tai trasa per Vilnių nelabai racionali. Bet aš už tai, kad linija per Gardiną egzistuotų.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Šiek tiek nesupratai esmės - EU tipo vėžė tiesiama iki pat vilniaus šalia esamos 1524 mm vėžės senu geležinkelio pylimu.
                                  Tai tada šita idėja nebetenka jokios prasmės - jeigu reikia tiesti naujus bėgius per visą trasos ilgį. Ir dar trečioje šalyje - kuriai toks projektas visiškai nereikalingas
                                  Paskutinis taisė c2h5oh; 2013.07.16, 10:20.

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    Tai tada šita idėja nebetenka jokios prasmės - jeigu reikia tiesti naujus bėgius per visą trasos ilgį.
                                    Tiesti tektų, nori ar nenori, nes esamas kelias prastas.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tiesti tektų, nori ar nenori, nes esamas kelias prastas.
                                      Tokiu atveju, kaina tikriausiai gautųsi ne mažesnė, nei dabar bandomos tiesti RailBalticos atveju. Plius papildomas galvos skausmas susitarti su BY.

                                      Comment


                                        Nemanau, kad su BY būtų sunku sutarti, tuo labiau, kad atidaryti judėjimą Gardino-Vilniaus kryptimi jie rodo didesnę iniciatyvą nei Lietuva.
                                        O jei dar būtų mestos dar ir ES lėšos - tuo labiau.
                                        Neužmirškite, kad šio maršruto galutinis taškas ne Vilnius, o Sankt Peterburgas, iš kurio dabar judėjimas į Vakarų Europą vyksta apylanka - per Brestą.

                                        Comment


                                          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                          o Sankt Peterburgas, iš kurio dabar judėjimas į Vakarų Europą vyksta apylanka - per Brestą.
                                          Net nėra tokio traukinio. Yra tik į Brestą, su prikabinamu vagonu į Pragą, kuris laukia perkabinimo virš 6 valandų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X