Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi taigi, šis 620M aparatas tikrai geriau atrodo už tuos dizaino anachronizmus, kuriuos LG užsisakė Rusijoje.

    Comment


      Parašė robertas Rodyti pranešimą
      Čia matomai LG patogiau uždaryti linijas yra todėl, kad tai sudaro žymiai mažesnes sąnaudas. Kas labiau apsimoka: kelio priežiūra, remontas, naujų automatrisų įsigijimas, mažos pajamos už pervežimus ar linijų uždarymas? Manyčiau, kad paskutinis variantas.
      Grynai iš komercinės pusės suprantama, todėl tame reikale būtinas savivaldybių (apskričių (naikinti jas) ir Vyriausybės (Susisiekimo ministerijos) dalyvavimas.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Na va chebra, žiūrėkite kokią seną tarką radau Kupiškyje



        Šiaip tai Rygos muziejus tokį aparatą su didžiausiu triukšmu rašė, kad parsivežė į muziejų, o ir vokičių chebra aiškiai pasakė - tikras raritetas

        Comment


          Gyvas? Kieno jis?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Spėju, kad šis iš Kupiškio plytinės. Lygiai toks pats ir Matuizose yra. Buvo anksčiau du, bet vienas gal prieš 10 metų metalo lauže atsidūrė.

            Comment


              N.Vilnioje toks TGM`as kuo puikiausiai pluša.

              Comment


                Kiek pastebėjau, tai dauguma sovietinėje erdvėje dirbusių gamyklų tuos mažus garvežiukus turi. Jie gali patemti po vieną ar du vagonus. Ar čia ne tie?

                Comment


                  Parašė somis Rodyti pranešimą
                  Kiek pastebėjau, tai dauguma sovietinėje erdvėje dirbusių gamyklų tuos mažus garvežiukus turi. Jie gali patemti po vieną ar du vagonus. Ar čia ne tie?
                  Čia ne garinis, tai ne garvežys Kiek šitas patempia nežinau, o toks http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=77559&LNG=RU 700 tonų patempia (žr. komentarus).

                  Apie TGM1 straipsnis, bet kiek patempia neradau:
                  http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%...2%D0%93%D0%9C1
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Tie tie

                    Noriu paprašyti: neklauskit daugiau čia apie maršrutų panaikinimą.
                    Tam yra LG. Būtent jie turėtų atsakyti į šiuos klausimus.

                    Comment


                      Nikui

                      "Noriu paprašyti: neklauskit daugiau čia apie maršrutų panaikinimą.
                      Tam yra LG. Būtent jie turėtų atsakyti į šiuos klausimus."

                      Nesuprantu, kodėl taip sakai. Manau kiekvienas nori diskutuoti tema, kuri kam patinka. Gal vieniems įdomiau krovinių vežimas, kitiems - keleivių. Tad kodėl vieni turėtų tylėti?
                      Juk tema ir vadinasi "Geležinkeliai Lietuvoje", todėl kiekvienas klausia ir diskutuoja taip, kaip nori. Gal žmonės domisi keleiviniu geležinkelių transportu, gal jiems tai įdomu, tad kodėl jie negali klausti? Pats ne kartą sakei, kaip sunku bendraujant su LG (dėl fotografavimo).
                      O gal vėl grįžkime į sovietinius laikus, t.y. cenzūros laikus, jeigu jų taip pasiilgstam..?
                      Galų gale, jei nepatinka - neskaityk to, kas nedomina.
                      Nieko pikto neturiu, tačiau tokia mano nuomonė.

                      Comment


                        Parašė AnD Rodyti pranešimą
                        Spėju, kad šis iš Kupiškio plytinės. Lygiai toks pats ir Matuizose yra. Buvo anksčiau du, bet vienas gal prieš 10 metų metalo lauže atsidūrė.
                        Na ne , ten TGK-2. Dėl to ir TGM1 yra sena tarka. Aišku, jie panašūs, bet deja, ne tokie patys)

                        Comment


                          Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                          galetu ir lietuvoje taip pat europine veze padaryti, i viduri imesdami tuos begius, negi taip brangiai atsieitu nors iki kokio Kauno datiest ar siaip pagrindiniu stociu?
                          As dabar bandau paskaiciuoti - rusiska 1,53, europine 1,42m - skirtumas 9cm - tai i viduri kur yra nuotraukose ideti - siauruko 0,75m? (ar asimetriskai isdelioti?

                          Comment


                            Va kaip tas kitas atrodo -tikriausiai tokį ir matėte:
                            http://www.parovoz.com/newgallery/in...#1043;К2

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Va kaip tas kitas atrodo -tikriausiai tokį ir matėte:
                              http://www.parovoz.com/newgallery/in...#1043;К2
                              Link nelabai veikia

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Tik ne per vidurį abu bėgiai:
                                http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...=103923&LNG=RU
                                (Ukraina).
                                Cia gal siaip sapalione bus, o pvz. jeigu i viduri imestu viena begi, kad padarytu europine veze? Negi toks inzinierinis sprendimas neimanomas? ir islaidu iskart maziau
                                nors aisku man idomu ar taip manoma butu, tik gal problemu kiltu sujungimuise ir issisakojimuose
                                Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                Comment


                                  Mano manymu:
                                  1. Reiketu keisti pabegius, nes jie tam nepritaikyti. O tai manyciau tikrai didelis darbas, gal beveik lygus naujos vezes tiesimui salimais.
                                  2. Gali but, kad butu nemazai problemu su issisakojimais.
                                  3. Kazin ar tiktu dabartine technika tokiam tiesimui ir prieziurai.
                                  4. Ar tik nebus permazas tarpas tarp begiu(to "europinio" viduryje ir krastinio).?

                                  Tiesiog mano pamastymai. Jei klystu pataisykit

                                  Comment


                                    Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                    Cia gal siaip sapalione bus, o pvz. jeigu i viduri imestu viena begi, kad padarytu europine veze? Negi toks inzinierinis sprendimas neimanomas? ir islaidu iskart maziau
                                    nors aisku man idomu ar taip manoma butu, tik gal problemu kiltu sujungimuise ir issisakojimuose
                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Mano manymu:
                                    1. Reiketu keisti pabegius, nes jie tam nepritaikyti. O tai manyciau tikrai didelis darbas, gal beveik lygus naujos vezes tiesimui salimais.
                                    2. Gali but, kad butu nemazai problemu su issisakojimais.
                                    3. Kazin ar tiktu dabartine technika tokiam tiesimui ir prieziurai.
                                    4. Ar tik nebus permazas tarpas tarp begiu(to "europinio" viduryje ir krastinio).?

                                    Tiesiog mano pamastymai. Jei klystu pataisykit
                                    1. yep pabėgiai, ypač gelžbetoniniai, jų reiktų visai kitokių.
                                    2. sprendimai yra ir naudojami berods Ispanijoje, kur vėžės plotis 1.6 m
                                    3. priklausytų nuo tarpo tarp dviejų gretimų bėgių. šiaip manau tiktų jei būtų erdvės, tik deja reiktų tostechnikos dvigubai daugiau - vienai ir kitai vėžei
                                    4. aha 1520-1435=85mm bėgio galvutės plotis 72 mm (apie padą nešneku), lieka vos 2 cm tarpas. o rato antbriaunio, kuris turėtų tilpti į tą tarpą, storis jei neklystu 27-33mm
                                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                    Comment


                                      siaip ideja,kaip tokius iseliot gali but kad....
                                      http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...=103923&LNG=RU atrodo lyg kairej pusej tarpas mazesnis nei desinej, tai jei pirmas ir trecias begiai - europiniai, antras-ketvirtas - ruskiniai - viskas kaip ir iseina - tiktai daug platesnes sankasos reiketu, patys begiai gerokai praplateja, susikirtimai - kazkaip per daug problemu atrodo...

                                      Comment


                                        Dar butu idomu pamatyt kaip ilipt/islipt i sustojusi traukini ant tolimesniu (2 ir 4) begiu

                                        Comment


                                          Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                          As dabar bandau paskaiciuoti - rusiska 1,53, europine 1,42m - skirtumas 9cm - tai i viduri kur yra nuotraukose ideti - siauruko 0,75m? (ar asimetriskai isdelioti?
                                          Asimetriškai.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X