Mano požiūris toks: LG uždirba pakankamai (per metus, regis, 80 mln Lt), o dalis pinigų vis tiek plaukia į biudžetą. Gerai, atleidžia gi LG tuos darbuotojus ir į biudžetą plauks daugiau pinigų, bet pala, juk ta pati vyriausybė skiria kažkiek lėšų naujų darbo vietų kūrimui, taigi atleidimas tik padidintų nedarbą, o tiems, kurie visą gyvenimą dirbo geležinkelininkais, sunku persikvalifikuoti dirbti kuo nors kitu. Ar čia koks nors išlošis? Vargiai, kadangi sunku nustatyti, ar geriau gauti daugiau pelno iš valstybinių įstaigų, ar skirti daugiau pinigų darbo vietoms kurti. Taip, tai yra socializmas, tačiau mūsų gerovė nėra pasiekusi aukštumų ir darbo suradimo galimybės dar nėra didelės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Neapsisprendžiau, į kurį puslapį (gal į "Šiaip linksma") dėti LG "printskryną"
Pabandykite surasti stotį. Sugaišit nemažai laiko, kol surasit, pvz. traukinį iš Vilniaus į Kauną
Bet labai patogu surasti traukinius, pvz., iš "AŠMIANY" į "ACHTYRSKAJA"
Įdomu, kiek keleivių per šį puslapį pasitikrina tvarkaraštį "AMBARY" į "ARBUZOVO"
LG užmiršo, kad jau 15 metų nebe "Sovietskų žэlieznų daruogų" padalinys. Galėjo bent pirmiau surašyti LT stotis.
Comment
-
Parašė NikasPrašymas - nevogti nuotraukų iš kitų tinklapių,o kraut savo.
Nuorodos privalomos - pats esu buvęs ne kartą nustebintas, kai darbe iš interneto kažkas atsiunčia mano paties darytą nuotrauką
Nikai, jei esi susijęs su geležinkeliais, laukiame Tavo nuotraukų.
Comment
-
Parašė RomasDėl vogimo - čia nekomercinis tinklapis ir citata su nuoroda neturėtų būti laikoma vagyste.
Nuorodos privalomos - pats esu buvęs ne kartą nustebintas, kai darbe iš interneto kažkas atsiunčia mano paties darytą nuotrauką
Nikai, jei esi susijęs su geležinkeliais, laukiame Tavo nuotraukų.
ER9M priekis.
Comment
Comment