Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąUž tokį sprendimą visą savivaldybę reikėtų atleist ir dar iškelt baudžiamąsias bylas už aplaidumą darbe. Apgailėtini. Pas mus Lietuvoje įstatymų bazė per daug neįgali, 20 apsigėrūsių nusmurgėlių gali spręst strateginių objektų darbą. Čia ne tik Klaipėdoje, toli pavyzdžių ieškoti nereikia, užtenka va į Žygaičius pažiūrėti, į marijampoliečius (Rail Baltica) visi pinigų lot moka, o piršto pajudint nieks nenori.
Kai po maršruto į Šilutę uždarymo reikiamai nepaaiškinama uždarymo priežastis, gyventojams geležinkelis pavirsta miesto svetimkūniu, ir jų veiksmai darosi neprognozuojami...
Varganai dabar atrodo Klaipėdos geležinkelio stoties keleivinių traukinių tvarkaraštis (keleiviniai traukinai tik į Vilnių ir Radviliškį), kai kažkada važinėjo į Maskvą, Kaliningradą, Rygą, Kauną, Skuodą, Mažeikius, Pagėgius, Tauragę...
O dar be keleivinių traukinių yra Alytus, Utena, Joniškis...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąDėl aprašytų savybių kaltinti reikėtų ne tik pačius gyventojus, bet ir geležinkelininkus. Ar prie to neprisideda keleivinių traukinių maršrutų uždarinėjimas, kitoks jų eismo retinimas?
Kai po maršruto į Šilutę uždarymo reikiamai nepaaiškinama uždarymo priežastis, gyventojams geležinkelis pavirsta miesto svetimkūniu, ir jų veiksmai darosi neprognozuojami...
Varganai dabar atrodo Klaipėdos geležinkelio stoties keleivinių traukinių tvarkaraštis (keleiviniai traukinai tik į Vilnių ir Radviliškį), kai kažkada važinėjo į Maskvą, Kaliningradą, Rygą, Kauną, Skuodą, Mažeikius, Pagėgius, Tauragę...
O dar be keleivinių traukinių yra Alytus, Utena, Joniškis...
Comment
-
Kada turėsime nemokamas ir didesnes automobilių stovėjimo aikšteles prie stočių?
http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...s_prie_stociu_
Dar viena problema, kad keleivis iš automobilio perliptų į traukinį.
Kaune, Vilniuje ši problema egzistuoja. Klaipėdoje ir Šiauliuose, kur keleivių srautai mažesni, išspręsta.
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąJeigu nėra keleivių, tai kam vežiot orą jūs man pasakykit? Aš suprantu, kad nuimtu didelio keleivių srauto sulaukiančius maršrutus.
Bet paimkim pvz., dėl srautų tarp Šilutės ir Klaipėdos. Visame ruože tarp šių dviejų miestų gyvena tikrai nemaža dalis žmonių kurie dirba Klaipėdoje. Dauguma važiuoja savo mašinomis. Eismas yra gan intensyvus, įvyksta daug nelaimingų atsitikimų, daug avarinių situacijų, kurios nepatenka į jokią statistiką, bet kelia pavojų ir stresą vairuojantiems. Taip pat, poreikį galime matyti ir pagal autobusų dažnumą - iš Šilutės į Klp važiuoja 10 autobusų, tiek pat ir iš Klp į Šilutę. Ką tai reiškia, kad nėra keleivių? Jei nebūtų, nebūtų ir tiek autobusų.
LG šiuo atveju labiau elgiasi kaip privati įmonė, kuri pasirenka veiklas pagal tai kas yra pelninga ir atsikrato, kas yra nepelninga. O keleivių vežimas daug maž yra nepelningas reikalas. Jau čia yra valstybės reikalas, kad gyventojams būtų patogus viešasis transportas, kuris palengvina gyventojų judėjimą, suteikdami jiems daugiau laisvės, galimybių, laisvo laiko, kad žmonės galėtų geriau ir efektyviau dirbti, ilsėtis ir pramogauti.
Kartais atrodo, kad reikia šlubo vokiečio, kad jis atėjęs padarytų tvarką, kurios patys negalime padaryti..
Comment
-
Vyrai, vyrai, kodėl mes nukrypstam nuo temos? Tokias diskusijas galėtume aptarinėti temoje - Keleivių vežimas LG. Aš sutinku, kad Klaipėdos regione yra ne viskas efektyviai gerai išnaudota pervežant keleivius, tačiau kaip jūs man galit susiet Keleivių vežimą su miesto savivaldybės užmojais uždaryti eismą Nemuno g. ir paraližuoti uosto darbą?
http://www.gelsistemos.lt/klaipedos-...ismo-ribojimo/Paskutinis taisė Grillz; 2013.03.28, 12:36.
Comment
-
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61010145
Atrodo, kad susisiekimo ministerija mąsto blaiviai ir tikrai nepritars begalvių sprendimams.
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąTaip. O kaip gi aš taip nepagalvojau, kad 20čiai Nemuno gatvės žmonių turbūt dėl keleivinių traukinių nebuvimo į Maskvą ir kitur, ėmė ir supyko. Jeigu nėra keleivių, tai kam vežiot orą jūs man pasakykit? Aš suprantu, kad nuimtu didelio keleivių srauto sulaukiančius maršrutus. Ir tai męs čia kalbam visiškai ne į temą, tema yra absoliučiai apgailėtinas, apverktinas, neteisėtas, visiškai absurdiškas sprendimas. Taigi krovinius staigiai periims Latviai, ar nors vienas ten savivaldybei masto daugiau, negu savo reitingai.
Vienoje temoje buvo rašyta, kad dėl DVIEJŲ kaišiadoriečių, kuriems aktualu anksti rytą nuvažiuoti į Vilnių, |orą vežioja| du elektriniai traukiniai: vienas iš Kauno tuščias išvyksta 4:52h (darbo dienomis ir šeštadieniais; t.y.- nevažiuoja sekmadieniais), kitas - nepraįjus nė valandai - 5:32 h (šitas važinėja kasdien). Ir taip, kiek galima suprasti iš žinutės temoje apie traukinių tvarkaraštį, dėl dviejų žmonių nuolatinio rašinėjimo. kas rašinėja dėl darbo dienomis orą vežionančio ankstyvo dviaukščio, nežinau (iš Vilniaus išv. 4:25h., Kaune būna 5:31h).
Į Klaipėdą ir iš Klaipėdos važinėjantys keleiviniai traukiniai orą tur būt nevežioja...
P.S. Nereikėtų kaltinti dėl nukrypimo nuo temos: šioje temoje galima rašyti apie viską, kas susiję su geležinkeliais Lietuvoje.
Comment
-
Realiai forume pasigedau bent kažkokios informacijos apie Vilniaus ir Kauno intermodalinius krovinių terminalus.
„Fegda“ už 127 mln. litų statys Vilniaus krovinių terminalą
Palemono krovinių terminalą už 98 mln. Lt pastatys „Fegda“
Po kurio laiko galima bus vos ne visą atskirą temą kurti šiems terminalams, nes ir pačių geležinkelių kelių (Palemone ir 1435 mm vėžės) bus juose ne vienas kilometras.
O čia susipažinimui SG dalys iš kiekvieno projekto, jei kam įdomu:
TP Vilniaus intermodalinis terminalas
TP Kauno intermodalins terminalas
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąGal kas žino, kodėl šiandien dieninis Klaipėda - Vilnius vėlavo į sostinę atvykti NET 1.10 val. ?
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąG17 Kaišiadoryse m62k sugriuvo , tai iš gaižiūnų numetus traukinį atvarė ER20, kadangi klub-u buvo paruoštas krovininiam eismui važiavo į Klaipėdą max 90km/h. ER20-031 jau devintą ryto buvo (klaipėdos depe) ruošiamas kelionei į Vilnių (įrašyta keleivinė korta), ir galėjo suspėt išvykt laiku 11,50, bet va Klaipėdoj nebuvo keleivinių vagonų.
Comment
Comment